Butik Mera Mode i Stockholm AB

Butik Mera Mode i Stockholm AB

www.butikmeramode.se
4.3

Välkommen till Skärholmens modebutik för män belägen på övre plan i Skärholmen Centrum. Hos oss finner du de senaste och trendigaste kollektionerna från de populäraste märkena på marknaden.

8 omdömen om Butik Mera Mode i Stockholm AB

Daniel Z
Skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB

Proffesionell personal, bra varumärken! Jag rekommenderar alla mina vänner att åka hit! Jämfört med en MQ eller Dressman :0så kan dessa killar sitt jobb. Dem hade kunnat tagit 20% mer betalt för sina kläder, jag hade ändå åkt dit!

Ron M
Skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB

Jag skulle inte rekommendera denna butik dels för att personelen är arrogant. Jag köpte ett par Levi´s jeans och på över 30 år som jeans-älskare har jag aldrig gjort ett köp jag ångrat så mycket som detta. Byxorna var lika hårda som betong, jag har tvåttat dem i 60 grader nästan 20 ggr utan resultat och butiken ville inte ta tillbaka dem. Tvi på Mera Mode!

johnny f
Skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB

bra butik, bara service mycket trevlig personal. bra utbud. bara bra helt enkelt.

Magnus O
Skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB

Mycket välsorterad med snygga kläder för dom som uppskattar lite dyrare märken. Lokalen är möjligen lite trång, mycket kläder på liten yta.

tord b

Andreas
Skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB

Mycket bra butik! Servicen från personalen är exceptionellt bra och utbudet är snyggt balanserat mellan business och casual, den enda orsaken till att jag inte ger full poäng är att butiken är något trång och överpackad med kläder. Rekommenderas varmt till alla som är ute efter att bygga upp en snygg och prisvärd garderob av kvalitetskläder.

gogge
Skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB

Butiken som har allt, grymma jeans, tröjor, t- shirts mm. Dom där grabbarna vet vad dom sysslar me, man får alltid bästa service. Jag e deras stammis sen länge och jag e lika nöjd varje gång. Man måste åka o besöka den minst en gång, butiken ligger i Skärholmen centrum inne i gallerian plan 2, ligger ovanför foodquarten.

Pontus P
Skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB

Sjukt bra klädbutik! Trevlig personal och massor av snygga kläder för män. Allt från kavajer till sköna t-shirts och allt till väldigt bra priser! (Kan dock vara lite svårt att hitta till butiken sen dem byggt om skärholmen, man måste åka upp en våning med rulltrapporna, ligger ovanför foodquarten.)

johnny f gillar detta