Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Södermalm Butik Mera Mode i Stockholm AB

Butik Mera Mode i Stockholm AB

Skärholmens Centrum Byholmsgången 1-3, 127 48 Skärholmen — Visa karta

Välkommen till Skärholmens modebutik för män belägen på övre plan i Skärholmen Centrum. Hos oss finner du de senaste och trendigaste kollektionerna från de populäraste märkena på marknaden.

Läs vad 8 kunder tycker om Butik Mera Mode i Stockholm AB

• Daniel Z
    Daniel Z skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB
    Proffesionell personal, bra varumärken! Jag rekommenderar alla mina vänner att åka hit! Jämfört med en MQ eller Dressman :0så kan dessa killar sitt jobb. Dem hade kunnat tagit 20% mer betalt för sina kläder, jag hade ändå åkt dit!
  • Ron M
    Ron M skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB
    Jag skulle inte rekommendera denna butik dels för att personelen är arrogant.
    Jag köpte ett par Levi´s jeans och på över 30 år som jeans-älskare har jag aldrig gjort ett köp jag ångrat så mycket som detta. Byxorna var lika hårda som betong, jag har tvåttat dem i 60 grader nästan 20 ggr utan resultat och butiken ville inte ta tillbaka dem.

Tvi på Mera Mode!
    2011-01-26 Eddi svarar Ron M
    NÄR DET KOMMER TILL JEANS SÅ JU MJUKARE DESTÅ MER GER DE MED SIG OCH TVÄRTOM JU HÅRDARE DESTÅ MINDRE GER DE MED SIG. DE NYA VAXADE KVALITEERNA GER INTE MED SIG SPECIELLT MYCKET. OM DU FRÅGAT INNAN DU KÖPT DEM HADE DU FÅTT REKOMENDATINER FRÅN OSS HUR KVALITEN KAN BETE SIG. ANTAR ATT DU INTE GJORT DET. OCH LEVI´S TAR ENDAST ANSVAR PÅ PRUDUKT FEL OCH INTE PÅ FELKÖP AV STORLEK ELLER FÖR HÅRD ALTERNATIV FÖR MJUK KVALITE. FÖR BÅDA KVALITEERNA FINNS.DET BORDE DU JU VETA SOM VARIT JEANS ÄLSKARE I 30 ÅR. VISSA VILL HA HÅRDA OCH VISSA VILL HA MJUKA JEANS.NÄSTA GÅNG SÅ KÖP MJUKA JEANS FRÅN BÖRJAN HELLST MED STRECH SÅ SLIPPER DU FRAMTIDA PROBLEM. SEN SÅ HAR DETTA REKLAMATION INTE KOMMIT FRAM TILL MIG PERSONLIGEN MVH EDDI REKLAMATIONS ANSVARIG PÅ BUTIK MERA MODE I SKÄRHOLMEN
  • johnny f
    johnny f skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB
    bra butik, bara service mycket trevlig personal. bra utbud. bara bra helt enkelt.
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB
    Mycket välsorterad med snygga kläder för dom som uppskattar lite dyrare märken. Lokalen är möjligen lite trång, mycket kläder på liten yta.
    2011-01-26 Eddi svarar Magnus O
    TACK OCH SKULLE BARA VILJA INFORMERA ATT SEN MARS 2010 SÅ ÄR BUTIKEN DUBBELT SÅ STOR. TOG ÖVER GRANNENS YTA OCH SLOG UT VÄGGEN EMELLAN. VÄLKOMMEN TILL EN STÖRRE OCH INTE LIKA TRÅNG BUTIK MED NÅGRA NYA VARUMÄRKEN
  • tord b
    tord b skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB
  • Andreas
    Andreas skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB
    Mycket bra butik! Servicen från personalen är exceptionellt bra och utbudet är snyggt balanserat mellan business och casual, den enda orsaken till att jag inte ger full poäng är att butiken är något trång och överpackad med kläder. Rekommenderas varmt till alla som är ute efter att bygga upp en snygg och prisvärd garderob av kvalitetskläder.
  • gogge
    gogge skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB
    Butiken som har allt, grymma jeans, tröjor, t- shirts mm. Dom där grabbarna vet vad dom sysslar me, man får alltid bästa service. Jag e deras stammis sen länge och jag e lika nöjd varje gång. Man måste åka o besöka den minst en gång, butiken ligger i Skärholmen centrum inne i gallerian plan 2, ligger ovanför foodquarten.
  • Pontus P
    Pontus P skrev om Butik Mera Mode i Stockholm AB
    Sjukt bra klädbutik! Trevlig personal och massor av snygga kläder för män. Allt från kavajer till sköna t-shirts och allt till väldigt bra priser! (Kan dock vara lite svårt att hitta till butiken sen dem byggt om skärholmen, man måste åka upp en våning med rulltrapporna, ligger ovanför foodquarten.)
    johnny f gillar detta

Skärholmens Centrum Byholmsgången 1-3, 127 48 Skärholmen