Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Tyresö Bygma Trollbäcken

Lindalsvägen 1, 135 50 Tyresö — Visa karta

Geometrivägen 7, 14175, KUNGENS KURVA
Kvik Kungens Kurva
Stefan Å:
Vid köp av garderober fick vi trevlig och snabb service. Allt från beställning till leverans gick smidigt och enligt utsatt leveranstid. Eft...

Läs vad 4 kunder tycker om Bygma Trollbäcken

• Berhe H
    Berhe H skrev om Bygma Trollbäcken
    Akta er för Bygma. Jag köpte en blandare efter rek från experterna i butiken. Nu har produkten som var mycket billigt visat sig vara en farlig produkt som har skadat en hel del i huset. De hänvisar mig till ARN och vill inte ta något ansvar för vad deras produkt har åsamkat mig. De väljer att testa ARN för att därmed vinna pengar på bekostnad av kunderna i framtiden. Det dem hoppas är att ARN ger de rätt att kunna sälja produkter av dålig kvalitet utan konsekvenser. Det handlade om 300 sek och de hänvisade mig till ARN. Gör man så då kan man inte vara en långsiktig leverantör som bry sig om sin Brand. Jag har bra erfarenhet från t.ex Bauhaus som numera börjar sälja service till fix pris. Om du ändå drabbas, vänd dig till ARN. Du vet väll också att det finns nåt som kallas för produktlagen. Denna lag (SFS 1992:18) reglerar i första hand tillverkares och importörers skyldighet att betala skadestånd för produkter som orsakar skada på människor eller egendom. Ansvaret är strikt, det vill säga den som råkat ut för skada behöver inte visa att han varit vållande genom vårdslöshet eller försumlighet.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Bygma Trollbäcken
    Att handla på Bygma är helvette. Det finns inte kuning personal och det kan ta minst 30min till man få hjälp. Vilken Bygvarushus vi har i Tyresö?
  • Ann-Sofi O
    Ann-Sofi O skrev om Bygma Trollbäcken
    Här kan man känna sig som en treåring som just börjat öppna paketen i högen på julafton. Massor av roliga verktyg, kataloger, färghyllor, byggdelar och elektronik. Här kan man hitta allt från fikabröd till slipmaskiner och arbetskläder.
  • Ted  P
    Ted P skrev om Bygma Trollbäcken
    Ett riktigt byggvaruhus. Bra sortiment och kunnig personal. Naturligtvis ligger priserna aningen högre än på Bauhaus eller liknande, å andra sidan kan du fråga personalen om allt. Det enda som är riktigt uselt är öppettiderna, de stänger tidigt på lördagar och har helt stängt på söndagar.

Lindalsvägen 1, 135 50 Tyresö