Bygma AB

2.5

4 omdömen om Bygma AB

Ester V
Skrev om Bygma AB

Akta er för Bygma. Jag köpte en blandare efter rek från experterna i butiken. Nu har produkten som var mycket billigt visat sig vara en farlig produkt som har skadat en hel del i huset. De hänvisar mig till ARN och vill inte ta något ansvar för vad deras produkt har åsamkat mig. De väljer att testa ARN för att därmed vinna pengar på bekostnad av kunderna i framtiden. Det dem hoppas är att ARN ger de rätt att kunna sälja produkter av dålig kvalitet utan konsekvenser. Det handlade om 300 sek och de hänvisade mig till ARN....

Andreas K
Skrev om Bygma AB

Att handla på Bygma är helvette. Det finns inte kuning personal och det kan ta minst 30min till man få hjälp. Vilken Bygvarushus vi har i Tyresö?

Ann-Sofi O
Skrev om Bygma AB

Här kan man känna sig som en treåring som just börjat öppna paketen i högen på julafton. Massor av roliga verktyg, kataloger, färghyllor, byggdelar och elektronik. Här kan man hitta allt från fikabröd till slipmaskiner och arbetskläder.

Ted  P
Skrev om Bygma AB

Ett riktigt byggvaruhus. Bra sortiment och kunnig personal. Naturligtvis ligger priserna aningen högre än på Bauhaus eller liknande, å andra sidan kan du fråga personalen om allt. Det enda som är riktigt uselt är öppettiderna, de stänger tidigt på lördagar och har helt stängt på söndagar.