Candy Company Hägersten

Svandammsvägen 1, 126 32 Hägersten — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Candy Company Hägersten

• Adam  H
    Adam H skrev om Candy Company Hägersten
    Säljer gammalt snus och skyller på kunden. Påstår att det är mitt fel att jag har köpt gammalt snus så jag får inte byta. Usel kundhantering och otrevlig. Läs mer
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Candy Company Hägersten
    Ägaren är exakt som Daniela beskriver, taskig och otrevlig!! Han säljer oftast GAMMAL snus och låtsas som han inte vet om det och skyller alltid på leverantören - tydligen inte hans ansvar! Sen får man inte nytt snus när man för säger ifrån, då vill han att man KÖPER en ny dosa..

I två dagar har han vägrat lämna ut mitt paket som kommer via Schenker, Shencker på sin sida får inte kontakt med han. Han sa "du får inte hämta ditt paket, jävla norskjävel"!!

HÅLL ER UNDAN!!!! Läs mer
  • Daniela N
    Daniela N skrev om Candy Company Hägersten
    Otroligt dålig service och mannen som jobbar där/äger stället är sjukt otrevlig med riktigt taskig attityd. Kommer aldrig gå dit igen. Läs mer
    Catharina H gillar detta
  • Lotte D
    Lotte D skrev om Candy Company Hägersten
    Handla absolut inte på Candy Company i Midommarkransen. Vi var där och köpte fel cigaretter åt en annan person. 2 minuter senare ville vi lämna tillbaka dem eftersom vi köpt fel märke. Det fick vi inte trots att paketet var oöppnat. Sämsta servicen. Säljaren påstod att det inte går att göra återköp när man köpt med kort. Vi hade kvittot kvar och visade och tyckte att han kunde ta 40:- ur kassan. Kommer ALDRIG mer att handla något där. Läs mer