Candy Company Hägersten

1.0 i betyg av av 8 omdömen

Läs vad 8 kunder tycker om Candy Company Hägersten

• 2019-01-24

Diana skrev om Candy Company Hägersten
    Skitigt, dålig service, otrevlig och ilsken personal. Har vid fler än ett tillfälle observerat ägaren låta minderåriga köpa tobak (utan att kontrollera id-kort), vet att det var minderårig då det bland annat rört sig om min 14 årige son. Vid ett annat tillfälle tvingade han mig köpa godis som han påstod att min dotter hade öppnat, detta hände även sambon vid tillfälle (men han vägrade betala). Han har aldrig öppet den tiden som det står på skylten och jag mår nästan illa när jag får avisering och måste hämta ut paket från denna affär! Dessutom har han flytande öppettider, det står 12 på skylten men ägarn öppnar vanligast mellan 13 och 14. Vi köpte godis där en gång, det gör vi aldrig igen då det antagligen legat där några år för länge! Jag tycker att 1 är ett alldeles för högt betyg, hade satt lägre om det var möjligt! Läs mer
  • Jesper Y

2018-12-27

Jesper Y skrev om Candy Company Hägersten
    Extremt nonchalant butiksägare. Vägrade lämna ut mitt paket på grund intern dispyt med Schenker. Vid ett annat tillfälle när jag skulle skicka paket så slängde butiksägaren mina paket rakt på golvet från disken, med det försvarade han med att ingen bryr sig ändå om "Ömtåligt innehåll" klistermärken som jag har satt på kartongerna. Läs mer
  • 2018-12-06

anna h skrev om Candy Company Hägersten
    Katastrof ställe! Allt är gammalt! Vid jul står påskriset väl synligt. Dammiga blekta gosedjur i taket. Solblekt gammal skyltning. Väldigt otrevlig personal. Både ägaren och andra killar som ibland jobbar. Öppnar ALDRIG i tid. Bokar om paketleverans menar dit om det går.
    Vidrigt ställe. Stäng igen! Läs mer
  • 2018-10-28

Julia skrev om Candy Company Hägersten
    Fruktansvärt ställe. Gammalt godis som inte borde vara ok att sälja och vidrigaste ägaren jag varit med om. Går aldrig dit igen och hoppas ingen annan råkar ut för denna hemska människa. Läs mer
  • 2018-06-21

Adam H skrev om Candy Company Hägersten
    Säljer gammalt snus och skyller på kunden. Påstår att det är mitt fel att jag har köpt gammalt snus så jag får inte byta. Usel kundhantering och otrevlig. Läs mer
  • 2018-06-21

Catharina H skrev om Candy Company Hägersten
    Ägaren är exakt som Daniela beskriver, taskig och otrevlig!! Han säljer oftast GAMMAL snus och låtsas som han inte vet om det och skyller alltid på leverantören - tydligen inte hans ansvar! Sen får man inte nytt snus när man för säger ifrån, då vill han att man KÖPER en ny dosa..

I två dagar har han vägrat lämna ut mitt paket som kommer via Schenker, Shencker på sin sida får inte kontakt med han. Han sa "du får inte hämta ditt paket, jävla norskjävel"!!

HÅLL ER UNDAN!!!! Läs mer
  • 2017-07-09

Verifierad kundrelation
    Daniela N skrev om Candy Company Hägersten
    Otroligt dålig service och mannen som jobbar där/äger stället är sjukt otrevlig med riktigt taskig attityd. Kommer aldrig gå dit igen. Läs mer
    Catharina H gillar detta
  • 2017-01-01

Verifierad kundrelation
    Lotte D skrev om Candy Company Hägersten
    Handla absolut inte på Candy Company i Midommarkransen. Vi var där och köpte fel cigaretter åt en annan person. 2 minuter senare ville vi lämna tillbaka dem eftersom vi köpt fel märke. Det fick vi inte trots att paketet var oöppnat. Sämsta servicen. Säljaren påstod att det inte går att göra återköp när man köpt med kort. Vi hade kvittot kvar och visade och tyckte att han kunde ta 40:- ur kassan. Kommer ALDRIG mer att handla något där. Läs mer