Cf Betong på Söder AB

3.6

7 omdömen om Cf Betong på Söder AB

Patrik L
Skrev om Cf Betong på Söder AB

Jag anlitade Christer 2015 för att göra en platta på mark, han hade lite otur med vädret och det började regna vilket gjorde min platta gropig. Christer kom tillbaka och försökte flytspackla men det var inte hans grej, plattan blev sämre än innan och jag fick anlita en hantverkare som har den kunskapen. Då gjorde vi en överenskommelse att han skulle se till att det blev fint runt plattan med grus(något som jag trodde ingick från början) samt att han skulle se till att gången fram till huset blev klart för plattsättning(detta...

Therese C
Skrev om Cf Betong på Söder AB

Gav snabb respons på vår förfrågan och utförde arbetet (isolerade, lade golvvärme och lade betonggolv i källare) snabbt och smidigt. De besvarade våra frågor och utförde arbetet inom utsatt tid och inom offererad budget.

Otto H
Skrev om Cf Betong på Söder AB

CF betong var trevliga, snabba och jobbade mycket effektivt. Priset något för högt dock.

Benita F
Skrev om Cf Betong på Söder AB

Vi driver ett seriöst företag som arbetar med mark och betong, där målet är att ha nöjda kunder. Ta gärna kontakt med oss direkt 0721-614628 eller se vår hemsida www.cfbab.se

Ludvig E
Skrev om Cf Betong på Söder AB

Jag är väldigt nöjd med den här firman! Dom höll tidsplanen och jobbet blev väl utfört! Bra bemötande.

Sofia F
Skrev om Cf Betong på Söder AB

Jag är jättenöjd med den här firman!! Allt har funkat enligt planerna. Ett bra resultat också!

anders n
Skrev om Cf Betong på Söder AB

Arbetet funkade till en början bra. Men sen när problem i efterhand uppstod pga undermånligt jobb, struntade de helt i att åtgärda och fixa felen trots att de lovat gång på gång på gång......att komma. Rekommenderar inte detta företag, riktigt oseriöst!!!!