Alla kategorier Lägga marksten Stockholms län Stockholm Södermalm Cf Betong på Söder AB

Cf Betong på Söder AB

Timmermansgränd 4, 118 65 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Cf Betong på Söder AB

• Patrik L
    Patrik L skrev om Cf Betong på Söder AB
    Jag anlitade Christer 2015 för att göra en platta på mark, han hade lite otur med vädret och det började regna vilket gjorde min platta gropig. Christer kom tillbaka och försökte flytspackla men det var inte hans grej, plattan blev sämre än innan och jag fick anlita en hantverkare som har den kunskapen. Då gjorde vi en överenskommelse att han skulle se till att det blev fint runt plattan med grus(något som jag trodde ingick från början) samt att han skulle se till att gången fram till huset blev klart för plattsättning(detta var kontrakterat) men Christer hade inte för avsikt att göra detta heller. 2016 fick jag tag i Christer när jag lånade en väns telefon(han svarar aldrig när han ser mitt nummer), han lovade att komma och fixa åtminstånde det han hade i kontraktet, jag väntade på honom för typ 3 gången men ingen Christer denna gång heller.
  • Therese C
    Therese C skrev om Cf Betong på Söder AB
    Gav snabb respons på vår förfrågan och utförde arbetet (isolerade, lade golvvärme och lade betonggolv i källare) snabbt och smidigt. De besvarade våra frågor och utförde arbetet inom utsatt tid och inom offererad budget.
  • Otto H
    Otto H skrev om Cf Betong på Söder AB
    CF betong var trevliga, snabba och jobbade mycket effektivt.
    Priset något för högt dock.
  • Benita F
    Benita F skrev om Cf Betong på Söder AB
    Vi driver ett seriöst företag som arbetar med mark och betong, där målet är att ha nöjda kunder. Ta gärna kontakt med oss direkt 0721-614628 eller se vår hemsida www.cfbab.se
  • Ludvig E
    Ludvig E skrev om Cf Betong på Söder AB
    Jag är väldigt nöjd med den här firman! Dom höll tidsplanen och jobbet blev väl utfört! Bra bemötande.
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Cf Betong på Söder AB
    Jag är jättenöjd med den här firman!! Allt har funkat enligt planerna. Ett bra resultat också!
  • anders n
    anders n skrev om Cf Betong på Söder AB
    Arbetet funkade till en början bra.
    Men sen när problem i efterhand uppstod pga undermånligt jobb, struntade de helt i att åtgärda och fixa felen trots att de lovat gång på gång på gång......att komma.
    Rekommenderar inte detta företag, riktigt oseriöst!!!!

Timmermansgränd 4, 118 65 Stockholm