Changdobels - TÄBY HUNDDAGIS

Changdobels - TÄBY HUNDDAGIS

Ring 08-512 561 00 changdobels.se
4.3

Changdobels Hundcenter AB erbjuder Hundpensionat, kattpensionat, hunddagis, bad, kloklipp & hämtning/lämning. Lämna er hund i trygga händer

11 omdömen om Changdobels - TÄBY HUNDDAGIS

Birgitta T
Skrev om Changdobels Properties AB

Vi lämnade vår Lagotto för 1 veckas vistelse. På tredje dagen blev vi uppringda med besked att vår hund hade skurit sig så allvarligt i tassen att det måste opereras! Det hade skett i hennes rum inomhus men personalen visste inte hur. En sån chock! Jag var beredd att åka hem från Italien men personalen garanterade att de skulle kunna sköta henne. De hade sjukvårdskunnig personal. Dessutom skulle hon få flytta in i personalens hus o sova med dem. Hon hade tratt för att inte kunna slicka på såret. Den hade personalen inte...

Marit Ö
Skrev om Changdobels Hundcenter AB

Hade bokat lyxboende på pensionatet där hunden skulle bo med personalen i huset. Hon hade aldrig tidigare varit bortlämnas. När vi hämtade hunden på morgonen hade hon fått bo i ”stallet” i en box tillsammans med en annan hund eftersom de hade Kennelhosta i huset! Det måste de ju vetat på kvällen när vi lämnade henne. Hon var helt utmattad efter det dygnet och fick iaf Kennelhosta efter vistelsen.

Emma H
Skrev om Changdobels Hundcenter AB

Världens bästa hundpensinat och hunddagis :) underbar och kunnig personal!

Philip
Skrev om Changdobels Hundcenter AB

Superfint hundcenter i Täby. Omgivningarna är underbara och personalen är supertrevlig och väldigt kunnig! Jag rekommenderar verkligen changdobels!

Tina J
Skrev om Changdobels Hundcenter AB

Ett finare hundpensionat och dagis är svårt att hitta. Bra och kunnig personal som alltid ser till att alla hundar trivs och mår bra under sin vistelse. Som ägare kan man alltid höra av sig om man är lite orolig och få en update om hur hunden mår, man kan t.o.m få se bilder på sin vovve på deras fina facebooksida :)

Caroline O
Skrev om Changdobels Hundcenter AB

Världens bästa hunddagis och pensionat! Både jag och min hund älskar Changdobels

Johan H
Skrev om Changdobels Hundcenter AB

Väldig trevlig och bra personal, här vet jag att mina hundar mår bra och får de dom behöver. :D

Jenny G
Skrev om Changdobels Hundcenter AB

Hos Changdobels vet jag att min och andras hundar är i trygga händer och dom sätter hunden i första rum!

svahn p
Skrev om Changdobels Hundcenter AB

Personalen är så trevlig! Och miljön är helt underbar! Jag tror aldrig att jag kommer att välja något annat hundpensionat.

H
Skrev om Changdobels Hundcenter AB

Underbart ställe! Min högsta önskan är att bli återfödd som hund på Changdobels i mitt nästa liv!

Ina H
Skrev om Changdobels Hundcenter AB

Bästa pensionatet nånsin! Min lilla vovve var ängslig första gången och dem gav henne extra uppmärksamhet så att hon blev lugn och trygg och allt var jätte bra! Nu blir hon alltid jätte glad när vi åker dit.