Alla kategorier Övrigt Stockholms län Täby Changdobels Hundcenter AB

Changdobels Hundcenter AB

Prästgårdsvägen 55, 187 75 Täby — Visa karta

Changdobels Hundcenter AB erbjuder Hundpensionat, kattpensionat, hunddagis, bad, kloklipp & hämtning/lämning. Lämna er hund i trygga händer
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 9 kunder tycker om Changdobels Hundcenter AB

• Emma H
    Emma H skrev om Changdobels Hundcenter AB
    Världens bästa hundpensinat och hunddagis :) underbar och kunnig personal!
  • philip
    philip skrev om Changdobels Hundcenter AB
    Superfint hundcenter i Täby. Omgivningarna är underbara och personalen är supertrevlig och väldigt kunnig! Jag rekommenderar verkligen changdobels!
  • Tina J
    Tina J skrev om Changdobels Hundcenter AB
    Ett finare hundpensionat och dagis är svårt att hitta. Bra och kunnig personal som alltid ser till att alla hundar trivs och mår bra under sin vistelse. Som ägare kan man alltid höra av sig om man är lite orolig och få en update om hur hunden mår, man kan t.o.m få se bilder på sin vovve på deras fina facebooksida :)
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Changdobels Hundcenter AB
    Världens bästa hunddagis och pensionat! Både jag och min hund älskar Changdobels
  • Johan A
    Johan A skrev om Changdobels Hundcenter AB
    Väldig trevlig och bra personal, här vet jag att mina hundar mår bra och får de dom behöver. :D
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Changdobels Hundcenter AB
    Hos Changdobels vet jag att min och andras hundar är i trygga händer och dom sätter hunden i första rum!
  • svahn p
    svahn p skrev om Changdobels Hundcenter AB
    Personalen är så trevlig! Och miljön är helt underbar!
    Jag tror aldrig att jag kommer att välja något annat hundpensionat.
  • H
    H skrev om Changdobels Hundcenter AB
    Underbart ställe! Min högsta önskan är att bli återfödd som hund på Changdobels i mitt nästa liv!
  • Ina H
    Ina H skrev om Changdobels Hundcenter AB
    Bästa pensionatet nånsin! Min lilla vovve var ängslig första gången och dem gav henne extra uppmärksamhet så att hon blev lugn och trygg och allt var jätte bra! Nu blir hon alltid jätte glad när vi åker dit.

Prästgårdsvägen 55, 187 75 Täby