Alla kategorier Mataffär Skåne Helsingborg China Supermarket

Fleminggatan 49, 112 32 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om China Supermarket

• Nikke L
    Nikke L skrev om China Supermarket
    I den här butiken får såväl nybörjare vad gäller det asiatiska köket som hitflyttade asiater sitt lystmäte vad gäller matvaror från hela sydostasien. Här hittar du de specialimporterade nudlarna, de där speciella såserna, de färska kryddorna och grönsakerna och naturligtvis alltid ett verkligt brett urval av kryddor.

Ett par veckor om året satsar de på färsk frukt från Thailand, och jag tror att de är den enda butiken som då säljer färsk durian-frukt.

De är även importörer och grossister, och det är en fröjd att gå förbi lagret när de lastar eller lossar. Blundar man, kan man tro att man har förflyttats till en bakgata i Bankok.
    Göran A, Mary gillar detta
  • K
    K skrev om China Supermarket
    Jag gillar den här butiken, inte bara för att de har den goda smaken att finnas ett stenkast från mig utan också för att de har ett bra sortiment och alltid ger goda råd om man frågar. Både färska grönsaker/kryddor, frysvaror, massor av torrvaror, såser, kryddbalndningar, konserver och annan mat (det man kan behöva!) och riskokare, köksattiraljer och en del thailändska tidningar kan man hitta här. Jag handlar både ingredienser till thailändsk och japansk mat här, även om utbudet av thailändska varor är större.
  • Nadia C
    Nadia C skrev om China Supermarket
    En av de bättre livsmedelsbutiker för asiatisk mat. Här finns färska grönsaker, spännande snacks och nudlar. Detta är en av två butiker jag går till när jag ska handla asiatiskt.

Fleminggatan 49, 112 32 Stockholm