City Gross Sverige AB

Välkommen till City Gross

6 omdömen om City Gross Sverige AB

Lars-Åke D
Skrev om City Gross Sverige AB

City gross i Falun märker om en vecka gammal kött Höll på att spy varning för city gross i Falun säljer gammal kött o fläsk med mera Varning

Kjell E
Skrev om City Gross Sverige AB

Sköter inte kundkontakterna. Mailade via deras eget kontaktformulär för att reklamera en felaktig vara men fick inte ens ett svar = uselt! Butikschefen var oanträffbar per telefon trots flera påringningar och sedan gav jag upp. Rekommenderas inte trots relativt låga priser och bra utbud.

Ulf C
Skrev om City Gross Sverige AB

Tyvärr har priserna stigit och man verkar ha dragit ner på bemanningen. Överlägset bäst när det gäller kött.

Jonas G
Skrev om City Gross Sverige AB

Enormt sortiment och utbud, bästa köttdisken i Falun. Däremot är min erfarenhet att det lätt drar iväg och blir svindyrt. Inte särskilt billiga varor trots att det är stormarknad.

Eva W
Skrev om City Gross Falun

från b&w, till robin hood, till coop och nu city gross. den där byggnaden kan byta ägare fortare än jag hinner växa upp. numera är det en trevlig och relativt billig stormarknad som ligger i bra läge. mer personal är det enda jag kan klaga på, annars är helhetsintrycket över det normala när man tänker stormarknad. bara kika in på tåla-hyllan!

Joakim G
Skrev om City Gross Sverige AB

Var bättre i början, men jag tycker att det nu har gått ner sig en hel del! Jag föredrar numera ICA MAXI, därför att det är renare och fräschare, och att de varor man vill ha inte hela tiden är slut, som jag tycker att de ofta är på City Gross. Sen så är prismärkningen (i alla fall tidigare) ofta felaktig - priset visar sig i 9 fall av 10 vara högre när varan slås in i kassan. Sen så är det ofta långa köer och trots det är endast 2-3 kassor av ett tiotal öppna. Det är uppenbart att butiken är underbemannad och att...