Clas Ohlson AB

Clas Ohlson AB

Ring 035-18 15 80 www.clasohlson.se
4.0

Allt för en enklare vardag

6 omdömen om Clas Ohlson AB

Linus  N
Skrev om Clas Ohlson AB

En jätte bra butik för hemma fixaren. Här kan man hitta allt mellan himmel och jord, från hammare till råttfällor till ett pris som ingen annan butik i Halmstad kan erbjuda. Personalen hjälper gärna till och kommer ofta fram och frågar om de kan stå till hjälp. All heder till Clas Ohlson

Stephanie  O
Skrev om Clas Ohlson AB

Det är en helt ok affär. Dem har inte världens största utbud på saker, kan vara ibland förvirrande att gå mellan gångerna ibland eftersom det är en "liten" affär. Men dem har mycket trevlig personal dock.Det som kan tipsas att handlas här är usbminneskort, det är ganska billigt och dem är bra.

Andreas M
Skrev om Clas Ohlson AB

Allt man kan behöva finns här

Alexandra  B
Skrev om Clas Ohlson AB

Jag är verkligen inte duktig på teknik och när jag ska förklara vad jag behöver lyckas personalen alltid på något sätt förstå vad jag behöver. Här finns allt man kan tänka sig! Lite kul är att man kan till och med hitta presenter till kompisar och familjemedlemmar, för de har allt mellan kopiatorer och nallebjörnar.

Evelina H
Skrev om Clas Ohlson AB

Har alla kablar man kan tänkas behöva och kunnig personal

Johannes R
Skrev om Clas Ohlson AB

Har lite av varje, man kan oftast hitta det man söker om man ber om hjälp. Personalen är alltid mycket villiga att hjälpa till om man frågar. Det mesta som finns att köpa har helt OK priser, däremot ska man väl inte alltid förvänta sig absolut bästa kvalitén.