Alla kategorier Shopping Halland Halmstad Clas Ohlson

Brogatan 1, 302 43 Halmstad — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Clas Ohlson

• Linus  N
    Linus N skrev om Clas Ohlson
    En jätte bra butik för hemma fixaren. Här kan man hitta allt mellan himmel och jord, från hammare till råttfällor till ett pris som ingen annan butik i Halmstad kan erbjuda. Personalen hjälper gärna till och kommer ofta fram och frågar om de kan stå till hjälp. All heder till Clas Ohlson
  • Stephanie  O
    Stephanie O skrev om Clas Ohlson
    Det är en helt ok affär. Dem har inte världens största utbud på saker, kan vara ibland förvirrande att gå mellan gångerna ibland eftersom det är en "liten" affär. Men dem har mycket trevlig personal dock.Det som kan tipsas att handlas här är usbminneskort, det är ganska billigt och dem är bra.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Clas Ohlson
    Allt man kan behöva finns här
  • Alexandra  B
    Alexandra B skrev om Clas Ohlson
    Jag är verkligen inte duktig på teknik och när jag ska förklara vad jag behöver lyckas personalen alltid på något sätt förstå vad jag behöver. Här finns allt man kan tänka sig! Lite kul är att man kan till och med hitta presenter till kompisar och familjemedlemmar, för de har allt mellan kopiatorer och nallebjörnar.
  • Evelina H
    Evelina H skrev om Clas Ohlson
    Har alla kablar man kan tänkas behöva och kunnig personal
  • Johannes R
    Johannes R skrev om Clas Ohlson
    Har lite av varje, man kan oftast hitta det man söker om man ber om hjälp. Personalen är alltid mycket villiga att hjälpa till om man frågar. Det mesta som finns att köpa har helt OK priser, däremot ska man väl inte alltid förvänta sig absolut bästa kvalitén.

Brogatan 1, 302 43 Halmstad