Alla kategorier Shopping Stockholms län Stockholm Norrmalm Clas Ohlson

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Clas Ohlson

• johan e
    johan e skrev om Clas Ohlson
    En bra butik med ett stort urval,för både män och kvinnor, till hyfsade priser.
    Bra hjälpsam personal gör mycket för mig som kund,rekommenderar alla att hellre gå till Claes Ohlson än till Teknikmagasinet
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Clas Ohlson
    Det är väldigt lätt att svepas med av att de håller så låga priser, men efter att ha hantverkat i några år så är det helt uppenbart att deras grejer är skräp. Visst, du kan köpa skruv och spik och sådant, men så fort du behöver något som kräver hållbarhet vid upprepat användande är Clas Ohlsons grejer bara skräp.

Köper du 20 borrar för 50 spänn så är de slöa efter 10 borrningar, så är det. Köper du bits eller skruvmejslar så är de nedslitna efter några gånger och går inte att använda. Alla deras elverktyg är skräp och fungerar bara om man har väldigt små krav på precision.
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Clas Ohlson
    Clas Ohlson är en våt dröm för prylnissar som jag! De har verkligen allt och lite till. Ta med tjejen, jag lovar att hon också kommer att hitta något som hon vill ha! Snabb service, billigt och prisvärt på alla sätt!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Clas Ohlson
    clas ohlson är en fantastisk butik som säljer allt man kan tänka sig behöva. Det kan jämföras med ett IKEA för mindre prylar och med mer teknologi, men företagen är lika i det att det har bra priser och ett stort utbud. Välorganiserat och hjälpsam personal gör det lätt att få den service man vill ha och att handla blir smärtfritt.
  • Erik F
    Erik F skrev om Clas Ohlson
    Bra butik för allmänt nödhandlande till hem och annat
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Clas Ohlson
    Claes Ohlson är en sån där butik har som har lite av allt, oavsett om man letar efter verktyg, elektronik, dataprylar eller någon inredningsdetalj kan man hitta det här. Förutom att de har ett stort och brett sortiment har de bra priser och hjälpsam personal. Perfekt om man är på jakt efter något till hemmet och inte hittar det någon annanstans.
  • Leon
    Leon skrev om Clas Ohlson
    Gubbdagis brukar det kallas. Men de flesta Clas Ohlson-fans jag känner råkar faktiskt vara kvinnor. Hur som helst så har Clas Ohlson universell appeal om du frågar mig. Ingen annanstans i innerstan kan man köpa miniskruvmejslar, brandsläckare, eltandborstar, glödlampor och andra funktionella prylar till så sjukt låga priser. Kundtjänsten i mitten av butiken kan allt och vet var allt finns.
  • Elina E
    Elina E skrev om Clas Ohlson
    Tidigare har Clas Ohlson varit en butik för killar, men med mer och mer hemelektronik och lampor börjar även vi tjejer tycka om Clas Ohlson. jag går inte ofta hit själv, men alltid när pappa eller killen går in brukar jag hitta saker som jag vill ha. Kul att killbutiken är för alla idag. Tyvärr tycker jag att denna butik är rätt så trång, trots att lokalen är stor.
  • Damian G
    Damian G skrev om Clas Ohlson
    Här får du den bästa servicen av den kunnigaste personalen. De har en engagerad och duktig personal. Jag skulle köpa ett minneskort till min mobiltelefon där och fick testa först så att det fungerade. Men det ville inte fungera så jag gick därifrån utan ett minneskort. Men med ett leende på läpparna då servicen jag fått verkligen värmde, han som hjälpte mig gjorde sitt bästa och öppnade två förpackningar som sedan var tvungna att plastas in på nytt. Detta gjorde han utan problem, tänk om alla skulle vara så hjälpsamma i alla butiker.

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm