Coop Finn Malmgren

2.0

8 omdömen om Coop Finn Malmgren

DEJAN J
Skrev om Coop Finn Malmgren

riktigt uselt bemötande och oförmåga att lösa enkla problem som gynnar dom själva Jag köpte 2 paket blöjor Pampers pants storlek 4 för 99 kr st och hade en rabatt kupon på 50 kr vid köp av 2 kom hem visade sig att de var fel storlek och behövde byta till storlek 5 som kostar precis lika mycket väl inne i butiken samma dag föklarar jag till kassörskan att jag undrar om jag kan byta dessa mot en storlek större har inget kvitto men har ett bank utdrag på 148 kr på coop finns malmgrens väg nej säger den ansvariga och...

Gunnar B

Eget bageri med supergott bröd ger 5+

Marcus A
Skrev om Coop Finn Malmgren

Alldeles alldeles för dyrt! Jag bor granne med Konsum men handlar ändå på annan ort. Butiken är okej för att vara en liten butik i en närförort, men priserna är löjliga!

Britta L
Skrev om Coop Finn Malmgren

Häromdagen var osten exceptionellt dyr på Coop i Hammarbyhöjden - se bifogad bild. (Lyckligtvis var skylten nedtagen dagen därpå). Det här är m i n affär, d v s det ställe i förorten där man oftast stöter ihop med någon man känner. Personalen är trevlig och hjälpsam, inte minst mot alla äldre boende på närbelägna trygghets- och seniorboenden, som handlar där, och som inte orkar ta sig in till stan eller till något köpcentrum med lägre priser. Det går bra att få kålhuvudet delat. Men det vore ännu trevligare om det gick att köpa strömming och annan fisk i lösvikt.

Nikke L gillar detta
Benjamin N

stockholms dyraste mataffär men trevlig personal +1

Erik K
Skrev om Coop Finn Malmgren

Överpris på i stort sett alla varor och dåligt utbud när det gäller det mesta. Som tidigare har skrivit så kan detta mycket väl vara en av stockholms dyraste mataffärer. Jag har börjat handla på NK's mataffär på vägen hem från jobbet istället pga prisskillnaden - ett stort paket keso är t.ex. 6 kr billigare där och det ligger mitt i stan - hur går det till?

Erik J
Skrev om Coop Finn Malmgren

ALLDELES för höga priser! Skärpning! Dags att tipsa Lidl eller Willys om området, så de får lite konkurrens.

olle l
Skrev om Coop Finn Malmgren

dyrt dyrt dyrt! Förmodligen ett av dom dyraste konsum i stockholm. ==== ur uselt! hutlöst !!!! dyrt ,dåligt,intekonstigt att ICA snart har monopol på livsmedel i sverige.Förmodligen dyraste konsum i stockholm.Bojkotta denna butik!!!!!!