Alla kategorier Mataffär Stockholms län Stockholm Södermalm Coop Konsum Mariatorget

Coop Konsum Mariatorget

Hornsgatan 54, 118 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Coop Konsum Mariatorget

• Vaya P
    Vaya P skrev om Coop Konsum Mariatorget
    Personalen sur. Bra att de har ekologiska bananer samt att de fått in varor från Urtekram. Men som sagt, sur personal. Inte ok!
    Roza M gillar detta
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Coop Konsum Mariatorget
    Det blir tyvärr bara sämre och sämre på Coop Konsum Mariatorget. Sur personal, varor med extremt kort datum, mögliga grönsaker.
  • Anna T
    Anna T skrev om Coop Konsum Mariatorget
    Tyvärr blir utbudet - både det ekologiska och det vanliga - allt sämre på Coop Konsum Mariatorget. Annars är personalen snäll och hjälpsam, och om man frågar efter en vara tar de ofta in den. Men jag har slutat veckohandla här, för att utbudet är så litet.
  • erik o
    erik o skrev om Coop Konsum Mariatorget
    Snäsig personal ifall man kan hitta någon. Det finns flera självhjälps kassor men ibland ingen vanlig kassa. Dyrt.
  • Leif M
    Leif M skrev om Coop Konsum Mariatorget
    Eftersom jag bor nära Hornsgatan brukar jag ofta handla min mat här. Till skillnad från ICA har Konsum alltid ett mycket bra utbud när det gäller frukt och grönt! Priserna kanske är lite högre, men det är det värt! Trevlig personal.

Hornsgatan 54, 118 21 Stockholm