Coop Konsum

3.4

11 omdömen om Coop Konsum

Alexander F
Skrev om Coop Konsum

Då jag bor i närheten så blir det oftast här jag handlar när jag inte behöver storhandla. De får plus för en charkdisk med intressant utbud men i övrigt så tycker jag inte utbudet är det bästa och sortimentet har ofta en tendens att inte alltid vara tokfräscht eller vara mot slutet av sitt utgångsdatum (någon gång även passerat)

Gustav K
Skrev om Coop Konsum

Bra med Självcanning men personalen är så otrevlig! Det är ingen pigg stämning dock har butekn mycket gott och annorlunda att erbjuda. Hoppas personalen tar åt sig av kritiken!

sirpa i
Skrev om Coop Konsum

Vårt huvudsakliga inköpsställe för livsmedel.Personalen är vänlig,uppmärksam och känner igen en med glatt leende. Ibland dock svårt att få tag på någon när man behöver dom. Vi är ytterst imponerade över service och kvalitet på skaldjursplatåerna som vi ibland beställer till våra fester. Dom lägger mycket möda på en snygg uppläggning. Alla våra gäster bara gapar av förtjusning!

Anja L
Skrev om Coop Konsum

En av de bättre matvarubutikerna i innerstaden. Jag förstår kritiken med "självscanning", men det är samma uppmärksamstörstande människor med låg förståelse och med komplett saknad hur man betalar för något som sätter käppar i hjulet och stjäl tid från oss andra. Det handlar inte om teknik, det handlar om vägran att lära sig något nytt. Ett typiskt tecken: de tar inte upp sin plånbok förrän de vet vad det kommer att kosta, de frågar ifrågasätter gärna priser etc

Karita D
Skrev om Coop Konsum

Helt klart en superbra butik. Butiken är fräsch och har ett brett utbud. Kritiken mot självscanningkassorna är inte befogad anser jag. De har ju faktiskt kvar möjligheten att betala i "vanlig" kassa. Personalen är trevlig och hjälpsam, praoeleverna får man ha överseende med

linda o
Skrev om Coop Konsum

Jag försöker verkligen att tycka om denna butik då den ligger så nära hemmet. För mig lever tyvärr inte personalen upp till mina förväntningar i kundbemötande alls, handlar absolut inte om att alla är otrevliga utan snarare att ingen är trevligare eller mer hjälpsam än absolut nödvändigt. Frukt och grönt är fortfarande undermåligt skött och ser inte alls aptitlig ut anser jag. Självscanningskassorna har enligt mig förstört mycket i butiken. Dem skapar irritation och det ofta är låååånga köer till den bemannade kassan, butiken...

Alexandra Å
Skrev om Coop Konsum

Fräsch butik som fungerar bra om man ska handla lite. Kanske lite för dyrt att storhandla.

Robin W
Skrev om Coop Konsum

Stor butik som är fräsch. Ett brett utbud, händer ibland att saker som det är erbjudande på är slut. Kan inte mäta sig prismässigt med de större matbutikerna, men har man Coop-kort och håller utkik efter erbjudanden kan man köpa varor till överkomliga priser.

Anette T
Skrev om Coop Konsum

Lite dyrare, lite bättre. På coop konsum på hospitalsgatan är det fräscht och lite trevligare än i andra mataffärer. Deras gröntavdelning är fräsch och ofta har de ett större utbud av frukt och grönt än många andra butiker. De har dessutom mycket bredd i sitt sortiment i allmänhet och ekologiskt och krav kan man också hitta här.

sd s
Skrev om Coop Konsum

Fräsht är ordet. Dessutom har de ett stort utbud av ekologiska varor.

David H
Skrev om Coop Konsum

Antagligen Norrköpings fräschaste Konsumbutik. Inrymt i en tidigare saluhall och där butiken har lite av karaktären från saluhall kvar.