Alla kategorier Dator Norrbotten Piteå Datorfixarna Piteå

Storgatan 52, 941 32 Piteå — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Datorfixarna Piteå

• Malin B
    Malin B skrev om Datorfixarna Piteå
    Fantastiskt bra service och mycket kompetent personal. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Datorfixarna Piteå
    Vilket skämt. Ringde i måndags om att jag akut behövde en skrivare till på tisdag. Frakten var dock lite dyr - 280 kr - så jag frågade om de inte kunde använda mitt fraktavtal med posten. Det kunde de inte, men de kunde skicka med Bring och få ner frakten en hundring. Bra sa jag. Bara det kan vara här dagen efter med företagspaket. Jadå, det skickas idag från vårt lager i Stockholm sa Peter på Datorfixarna.

Idag är det onsdag och paketet går fortfarande inte att spåra. Peter säger att Bring har slarvat bort det, vilket jag finner föga trovärdigt. När jag pressar honom lite så säger han att paketet skickas från ett lager i Tyskland. Detta gör mig helt vansinnig att han ljuger mig rakt i ansiktet. Paketet hade ju redan lämnat lagret i Stockholm på måndagen sa Peter i måndags. Stor varning för detta företag och alla andra som jobbar med dropshipping som säger att de har allt på lager i webshop i Sverige, men att de i verkligheten i bästa fall speglar ett EU-lager någon annastans. FY SKÄMS för er Läs mer