Alla kategorier Presentreklam Uppsala Uppsala Displayexperten

Stångjärnsgatan 8, 753 23 Uppsala — Visa karta

Att finna rätt exponering är dock inte lika lätt som många tror. Främst för att det finns flera olika varianter att välja på, som till exempel broschyrställ för golvexponering eller katalogställ att ha vid butikens ingång eller på mässan. Med vår hjälp kan dock valet gå från svårt till lätt. Vi på Displayexperten är nämligen, precis som vårt namn antyder, experter på fysisk exponering och vår expertis vad gäller kommunikation i butik kommer från lång erfarenhet. Vi vet helt enkelt vad som fungerar
Vi hjälper er att skapa exponering för ert varumärke. Något som har blivit av yttersta vikt i dagens företagsklimat. Vi jobbar med displayer i alla material
Mån: 08:00-18:00
Tis-Fre: 08:05-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 121 kunder tycker om Displayexperten

• Julia G skrev om Displayexperten
    Fick superbra hjälp med att bolla kring olika alternativ för att hitta en bra lösning, och sen proffsigt och snabbt utförande. Känns att det finns ett gediget intresse för bra resultat! Läs mer
    2018-10-10 Displayexperten AB svarar Julia G
    Tack Julia för det goda betyget!
    Resultat är det som räknas och era produkter vi gjort blev riktigt snygga och kommer att öka er försäljning!
  • Erik O skrev om Displayexperten
    Runda skyltar beställde jag. Bra service. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-10-10 Displayexperten AB svarar Erik O
    Hej Erik,
    tack för det härliga betyget det värmer.

Era skyltar blev riktigt snygga

• Bertil H
    Bertil H skrev om Displayexperten
    Bokställ som blev precis som jag önskat.
    Bemötandet av Anders Berlin var perfekt och han gav exakta informationer för en bra produkt i slutändan.
    Resultatet blev jättesnyggt och kan hjälpa till att sälja vår nya produkt.
    Bertil Hagberg
    Sesamphoto Läs mer
    2018-09-29 Displayexperten AB svarar Bertil H
    Tack Bertil för det goda betyget !
    Bokstället blev riktigt snyggt, och lycka till med boklanseringen
  • Pelle J
    Pelle J skrev om Displayexperten
    Har fått leverans och montage av flertalet skyltar för både inomhus- och utomhusbruk. Vi är riktigt nöjda med all kontakt från beställning, leverans och montage och vill varmt rekommendera Displayexperten.

Pelle, Sportbrillor.se Läs mer
    2018-07-11 Displayexperten AB svarar Pelle J
    Tack Pelle för det goda betyget, skyltarna blev riktigt snygga & brillorna fungerade perfekt
  • Patrik N skrev om Displayexperten
    Jag köpte reklamprodukter,
    Tycker att jag fått den hjälp jag va ute efter, bra och snabb service. Mkt bra jobbat, Läs mer
    2018-06-11 Displayexperten AB svarar Patrik N
    Hej Patrik, tack för det goda betyget.
    Era standee helkropps displayer blev riktigt snygga och lycka till med försäljningen

Väl mött!
  • Richard L skrev om Displayexperten
    Köpte lite demo och mässmatrial och allt gick hur smidigt som helst, jätte nöjd. Läs mer
    2018-05-17 Displayexperten AB svarar Richard L
    Hej Richard!
    Tack för det goda betyget. Mässmaterialet blev riktgt snyggt 👍🏻
    Däckskiftet gjordes av proffs på bästa sätt!

Hälsning / Anders
  • Lovisa K skrev om Displayexperten
    Jag beställde fyra stycken pleximontrar för display av historiska material och är supernöjd både med kvaliten, snabbheten och bemötandet. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-05-16 Displayexperten AB svarar Lovisa K
    Hej Lovisa, 1000 tack för det goda betyget och er goda dryck lycka till med försäljning !

• Curt G
    Curt G skrev om Displayexperten
    Det är sällan man får så bra bemötande när man ringer.. Deras uppföljning mot kund får högsta betyg. Läs mer
    2018-04-23 Displayexperten AB svarar Curt G
    Hej Curt,

Det glädjer oss verkligen att höra att du är så nöjd!
    Vi ser fram emot att kunna hjälpa till vid fler tillfällen. :)

Displayexperten.se
  • Bertil C skrev om Displayexperten
    Vi kan varmt rekommendera Anders och Displayexperten som med god hand hjälper oss att hjälpa våra kunder på bästa sätt. Läs mer
    2018-04-13 Displayexperten AB svarar Bertil C
    Hej Bertil, 1000 tack för det goda betyget!
    Kampanjen blev riktigt bra med säljande butiksmaterial

/Anders
  • Niklas D
    Niklas D skrev om Displayexperten
    Fantastisk service och bemötande från Anders & teamet! Snabb leverans, bra produkter och ett kundbemötande som var oslagbart! Vi kan varmt rekommendera Displayexperten som leverantör. Läs mer
    2018-04-13 Displayexperten AB svarar Niklas D
    Tack Niklas, för dom goda orden. Vi försöker alltid ha en bra service till våra kunden.
    Lycka till med försäljningen

/ Displayexperten/ Anders
  • Jessica H skrev om Displayexperten
    jag har ingen stor erfarenhet av leverantören.
    Är nöjd med den beställnngen jag gjort. Läs mer
    2018-04-09 Displayexperten AB svarar Jessica H
    Tack Jessica, för det goda betyget.

• Karlskrona B
    Karlskrona B skrev om Displayexperten
    Tydligt hemsida, snabb leverans och produkter som var precis vad jag förväntade mig. Läs mer
    2018-04-06 Displayexperten AB svarar Karlskrona B
    Tack Jimmy för det goda betyget , det värmer ni är alltid välkomna

• Mats H skrev om Displayexperten
    Bra bemötande, snabbt och informativt. Varorna kom i tid och verkade stämma med inköpsorder. Läs mer
    2018-04-06 Displayexperten AB svarar Mats H
    Tack Mats för det goda betyget!

Vi har alltid varor i lager för snabba leveranser till era kunder!

• Sune B skrev om Displayexperten
    Köpte 3 st plexihuvar med svart botten som vi använder till event, mycket trevligt bemötande från första kontakt till mycket snabb leverans.
    Sune Läs mer
    2018-03-05 Displayexperten AB svarar Sune B
    Hej Sune,
    Vi kan bara tacka så mycket för din underbara recension!
    Och vi ser verkligen fram emot att kunna fortsätta leverera på samma sätt. :)

/ Displayexperten
  • Fredrik G skrev om Displayexperten
    Snabbt och smidigt, enkelt att beställa på hemsidan. Läs mer
    2018-02-05 Displayexperten AB svarar Fredrik G
    Tackar Fredrik för topp 5 betyget !

Hyllvippor blev riktigt snygga i hyllan!

• Thomas B
    Thomas B skrev om Displayexperten
    Ett proffsigt och trevligt bemötande tillsammans med ett konstruktivt samtal utmynnande i en superfin produkt, d v s displaylåda! Läs mer
    2018-02-05 Displayexperten AB svarar Thomas B
    Tack Thomas för det fina betyget! Dina snygga bilar syns bra i Plexihuvarna

• Mathilda D
    Mathilda D skrev om Displayexperten
    Alltid snabba svar och trevligt bemötande.
    Hög kvalitet på produkterna i kombination med bra priser. Läs mer
    2018-02-05 Displayexperten AB svarar Mathilda D
    1000 tack Mathilda för det goda betyget, det värmer

Lycka till med försäljningen
    Hälsning
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Displayexperten
    Snabbt, enkelt och snyggt! Trevligt bemötande och bra service från början till slut. Väldigt nöjda med slutprodukten som överträffade våra förväntningar. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2017-11-27 Displayexperten AB svarar Caroline H
    1000 tack Caroline, för det goda betyget. Era Displayer blev riktigt snygga ! Lycka till med försäljningen.

Hälsningar / Displayexperten

• Olof A
    Olof A skrev om Displayexperten
    Fick kontakt med Anders på Displayexperten då jag under en längre tid letat efter vinställ i akrylplast. Bemötandet var otroligt proffsigt och fick tydliga besked om leveranstid, vad jag behövde tänka på gällande flaskornas storlek mm. Våra vinställ som vi använder på mässor är specialanpassade till de flaskor som vi vill presentera. Anders kom sedan förbi under mässan ute i Älvsjö för att se att allt fungerade tillfredställande, det om något kallar jag omtanke om sina kunder. Blir med andra ord flera beställningar! Läs mer
    2017-11-14 Displayexperten AB svarar Olof A
    Hej Olof, 1000 tack för det goda betyget, det värmer i hjärtat att ha nöjda kunder. Era Vinställ blev otroligt snygga på mässan, er nya beställning kommer på torsdag.
    Ha en underbar vecka
    Anders / Displayexperten
  • John H skrev om Displayexperten
    Bra snabb service! bra resultat & ordentligt emballerade paket! Läs mer
  • Stefan K skrev om Displayexperten
    Tack Anders för ett proffsigt kreativt bemötande och bra samarbete. Ni hittar alltid nån lösning på produkter vi är i behov av.

//Stefan Källström, Marknadskoordinator Normark Scandinavia Läs mer
    2017-11-02 Displayexperten AB svarar Stefan K
    Hej Stefan, Tack själv för det goda betyget det värmer! Vi försöker alltid göra vårt bästa för alla våra kunder.

• Johan K skrev om Displayexperten
    Snabb leverans och trevligt bemötande av Anders Berlin!
    Rekommenderas absolut! Läs mer
    2017-10-27 Displayexperten AB svarar Johan K
    1000 tack Johan, era Skyltställ med visitkort ficka blev riktigt snygga. Lycka till med försäljningen

• Felicia L
    Felicia L skrev om Displayexperten
    Fantastisk och snabb hjälp från första kontakt! Fick hjälp att designa mina helt egna displayer för våra chokladkakor efter mina önskade mått, proffsig hjälp och så snabb tillverkning!
    Är så nöjd! Ett riktigt toppen företag! Stort tack! Läs mer
    2017-10-25 Displayexperten AB svarar Felicia L
    1000 tack Felicia för det goda betyget, era chokladprodukter passade perfekt i plexi displayerna vi specialgjorda för era produkter, lycka till med försäljningen!

Varma Hälsningar
  • Håkan A skrev om Displayexperten
    Jättebra kundservice, de hjälpte oss med allt över telefon så det skulle bli så bra som möjligt.

Rekommenderar starkt Läs mer
    2017-10-12 Displayexperten AB svarar Håkan A
    Hej Håkan, tack för det goda betyget, vi försöker alltid hjälpa våra kunden så dom blir riktigt nöjda. Möbelfickorna mm blev riktigt snygga.

• Sara S skrev om Displayexperten
    Allt fungerade smidigt och enkelt. Leverans som utlovat. Rekommenderas! Läs mer
    2017-10-10 Displayexperten AB svarar Sara S
    Hej Sara, tack för mycket goda betyget! Era displayer blev riktigt snygga i butik, lycka till med försäljningen

• Anna M skrev om Displayexperten
    Tack så mycket för trevligt bemötande och bra service. Pallsvepen kom i förra veckan och är jättesnygga! Läs mer
    2017-10-10 Displayexperten AB svarar Anna M
    Hej Anna, Tack för det fina betyget, era pallsvep blev riktigt snygga

• Maja G skrev om Displayexperten
    Jag skickade in foton på några personer som skulle återskapas som pappfigurer i naturlig storlek. Fick lite korthuggen men bra och konkret återkoppling. Beställningen levererades i tid och med god kvalitet Läs mer
    2017-10-04 Displayexperten AB svarar Maja G
    Hej Maja, tack för det goda betyget Pappfigurer i wellpapp blev riktigt snyggt!

/ Hälsningar Anders
  • Michael B
    Michael B skrev om Displayexperten
    Snabb leverans och hög kvalitet på varorna. Inga problem alls. Läs mer
    2017-10-02 Displayexperten AB svarar Michael B
    Hej Michael, tack för det höga betyget, era produkter blev riktigt snygga & säljande

• Anders L skrev om Displayexperten
    Beställde ett mässbord "pop-up". Bra personlig hjälp med att få designen på plats och att beställa var enkelt. Snabb leverans inom utlovad tid och ett jättefint resultat. Jättenöjd! Läs mer
    2017-08-30 Displayexperten AB svarar Anders L
    Hej Anders, tack för det goda betyget det värmer, mässbordet blev riktigt snyggt. Lycka till på mässan.

• Marcus H skrev om Displayexperten
    Väldigt snabb och trevlig respons och leverans av ett vattentätt akrylrör för display.
    Högsta betyg! Läs mer
  • Elias V
    Elias V skrev om Displayexperten
    Mkt trevligt bemötande och snabb leverans.
    Köpte bokställ och posterhållare.
    Rekomenderas starkt. Läs mer
  • Elin J skrev om Displayexperten
    Köpte tre stycken störställ som står fint i vår entré fyllda med härliga prover. Bra pris och snabb leverans! Läs mer
  • Jessica F skrev om Displayexperten
    Varorna vi beställde blev vi nöjda med men upplevde bemötande otrevligt och "drygt". Vi kommer vid nästa tillfälle välja annan leverantör för denna typen av produkter. Läs mer
  • Maria N skrev om Displayexperten
    Vid vårt köp av ett antal skyltställ, fick vi snabb leverans och ett trevligt, personligt bemötande. Och skyltarna blev sedan jättefina! Läs mer
    2017-06-15 Displayexperten AB svarar Maria N
    Hej Maria, tack för det goda betyget, era skyltställ blev riktigt snygga lycka till med försäljningen

Varma Sommarhälsning
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Displayexperten
    Vi på Molli Toys kan varmt rekommendera Displayexpert som leverantör, vi har under många år använt oss utav deras tjänster och är alltid lika nöjda med produkterna som de leverera. Bra kundbemötande med hög servicegrad. Läs mer
    2017-05-17 Displayexperten AB svarar Gabriella B
    Hej Gabriella,
    Eran senaste display för premium sortimentet blev riktigt snygg, lycka till med er försäljning

• Karolina W skrev om Displayexperten
    Mycket hjälpsamma och snabba på att leverera! Läs mer
    2017-05-16 Displayexperten AB svarar Karolina W
    Hej Karolina, era produkter blev riktigt snygga och syntes riktigt bra på senaste eventet i stan

Många Hälsningar
  • Patrik S skrev om Displayexperten
    Bra kundbemötande och väldigt snabb och bra service på de produkter vi behövde. Ger alla rekommendationer till Displayexperten. Läs mer
    2017-05-11 Displayexperten AB svarar Patrik S
    1000 tack Patrik för det goda betyget
    Displayerna och butiks upplägget blev riktigt lyckat

Vi höres inför nästa case

Hälsning
  • Patrik S skrev om Displayexperten
    Displayexperten hjälpte oss med vårt behov av produkter på ett snabbt och smidigt sätt. De gav oss ett bra och proffsigt bemötande. Så här ger vi varma rekommendationer. Läs mer
  • Helen B skrev om Displayexperten
    Väldigt bra bemötandet från företaget. Positivt när vi kom med önskan, varor (en plexi display) levererade i god tid och mycket bra kvalitet. Displayexperten levde absolut upp till våra förväntningar. Vi kommer absolut samarbeta igen. Läs mer
    2017-05-11 Displayexperten AB svarar Helen B
    Tack Helen för det goda betyget
    Er plexidisplay blev riktigt snygg

• Martin N skrev om Displayexperten
    Snabb och effektiv service. Det tackar jag för! Läs mer
    2017-05-11 Displayexperten AB svarar Martin N
    Tack Martin för mycket bra betyg

• David B
    David B skrev om Displayexperten
    Snabbleverans, tydlig offert och faktura. Läs mer
    2017-05-11 Displayexperten AB svarar David B
    Tack David er display blev riktigt bra

Vi höres inför nästa case
  • Kjell T skrev om Displayexperten
    Displayexperten levererade informationsskyltarna i A3 som vi beställde väldigt snabbt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-03-28 Displayexperten AB svarar Kjell T
    Tack Kjell, för det goda betyget, era produkter blev riktigt snygga mer rätt information syns det riktigt bra.

med vänlig hälsning
    Anders / Displayexperten
  • Joacim B
    Joacim B skrev om Displayexperten
    Varsego Sverige AB arbetar med försäljning och distribution. I och med detta besöker vi många mässor och tillställningar där vi behöver profilera vårt varumärke. Från Displayexperten har vi därför beställt ett 30-tal Roll Ups. Då vi finns lokaliserade över hela Sverige behövdes dessa skickas till ett flertal olika adresser. Från bemötande, arbetsprocessen från ide till tryck samt leverans har gått mycket smidigt och Anders har alltid bemött oss med som en glad och frisk fläkt! Väldigt god service, och mycket bra kvalitet för investeringen! Vi är mycket nöjda och kommer definitivt inleda framtida samarbeten med Displayexperten, och rekommenderar varmt fler att göra så! Läs mer
    2017-03-22 Displayexperten AB svarar Joacim B
    Hej Joacim, tack för det goda betyget, Roll up blev riktigt snygga och en bra spridning över hela Sverige.
    Ni är alltid välkomna, nästa order ligger på rulle....

Ha en bra dag
  • Jenny W skrev om Displayexperten
    Jag tycker att Dipslayexperten är snabba & väldigt seviceminded. De har många exponeringslösningar att tillgå.
    De är måna om att jag som kund skall bli nöjd.

Jag har köpt exponeringsmaterial i många olika former & material. Wellpapp, plast & metall. Allt material har hållit hög kvalitet. Läs mer
    2017-03-22 Displayexperten AB svarar Jenny W
    Hej Jenny, Tack för det fina betyget, era exponeringslösningar har blivit riktigt snygga och ökat era försäljning och synlighet i butik.

Ha en underbar vecka
  • Ulrika J skrev om Displayexperten
    Har fått hjälp med en custom made produktmonter, levererad enligt beskrivning, snygg finish, kort leveranstid och rimlig kostnad. Även andra beställningar ur standardsortimentet har levererats till fyllest. Läs mer
    2017-03-15 Displayexperten AB svarar Ulrika J
    Hej Ulrika, tack för det goda betyget, produktmontern blev riktigt snygg, vi höres vidare med nästa projekt

Härliga hälsningar
  • Mats A
    Mats A skrev om Displayexperten
    Hållare för I-Pad i trä, upplevde företaget positivt, t o m personligt samtal blev till, snabbt, enkelt & proffsigt intryck Läs mer
    2017-02-02 Displayexperten AB svarar Mats A
    Tack Mats, för mycket trevligt betyg, iPadhållaren blev riktigt snygg och passade era produkter perfekt på mässan.
    Ni är alltid välkomna
  • Gabriela A skrev om Displayexperten
    Vi har köpt skyltar, hyllvippor och även kat.skylthållare. Anders på Displayexperten har alltid återkopplat snabbt och tagit fram bra material åt oss. Vi är väldigt nöjda med servicen och ser fram emot ett fortsatt samarbete! Läs mer
    2017-01-31 Displayexperten AB svarar Gabriela A
    Tack Gabriela, för bra betyg era hyllvippor & skyltar syns riktigt bra i butik och ökar er försäljning.
    Ni är alltid välkomna
    mvh
  • Michael W
    Michael W skrev om Displayexperten
    Har jobbat och anlitat Anders och Displayexperten sedan de startade, alltid bra service, de är uppdaterade och presenterar alltid nyheter på marknaden, och väldigt leveranssäkra vilket är viktigt. Vi är supernöjda
    Michael Wenngren
    Zeventy AB Läs mer
    2016-12-16 Displayexperten AB svarar Michael W
    Tack Micke, för mycket goda betyget, Beachflag till era event & resor blev riktigt snygga.
    Vi är alltid välkomna
  • Eva R skrev om Displayexperten
    Toppenbra, personlig service och snabb leverans. Displayexperten hade dessutom lagt extra tid på att rätta till bilden jag skickade. Så tacksam! Läs mer
    2016-12-09 Displayexperten AB svarar Eva R
    Tack Eva för mycket bra betyg, din pappdocka blev riktigt snygg till er mässa.
  • Bengt M skrev om Displayexperten
    Det är en serieöst företag och har gjort en jättesnygg logga till Skytterörelsen i Uppland Läs mer
    2016-12-05 Displayexperten AB svarar Bengt M
    Tack Bengt, logo blev riktigt snygg och era kläder klär er riktigt bra

// Anders

Stångjärnsgatan 8, 753 23 Uppsala