Alla kategorier Presentreklam Uppsala Uppsala Displayexperten

Displayexperten

Stångjärnsgatan 8, 753 23 Uppsala — Visa karta

Att finna rätt exponering är dock inte lika lätt som många tror. Främst för att det finns flera olika varianter att välja på, som till exempel broschyrställ för golvexponering eller katalogställ att ha vid butikens ingång eller på mässan. Med vår hjälp kan dock valet gå från svårt till lätt. Vi på Displayexperten är nämligen, precis som vårt namn antyder, experter på fysisk exponering och vår expertis vad gäller kommunikation i butik kommer från lång erfarenhet. Vi vet helt enkelt vad som fungerar
Vi hjälper er att skapa exponering för ert varumärke. Något som har blivit av yttersta vikt i dagens företagsklimat. Vi jobbar med displayer i alla material
Öppet just nu
Mån: 08:00-18:00
Tis-Fre: 08:05-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 98 kunder tycker om Displayexperten

• Håkan A
    Håkan A skrev om Displayexperten
    Jättebra kundservice, de hjälpte oss med allt över telefon så det skulle bli så bra som möjligt.

Rekommenderar starkt
    2017-10-12 Displayexperten AB svarar Håkan A
    Hej Håkan, tack för det goda betyget, vi försöker alltid hjälpa våra kunden så dom blir riktigt nöjda. Möbelfickorna mm blev riktigt snygga.

• Sara S
    Sara S skrev om Displayexperten
    Allt fungerade smidigt och enkelt. Leverans som utlovat. Rekommenderas!
    2017-10-10 Displayexperten AB svarar Sara S
    Hej Sara, tack för mycket goda betyget! Era displayer blev riktigt snygga i butik, lycka till med försäljningen

• Anna M
    Anna M skrev om Displayexperten
    Tack så mycket för trevligt bemötande och bra service. Pallsvepen kom i förra veckan och är jättesnygga!
    2017-10-10 Displayexperten AB svarar Anna M
    Hej Anna, Tack för det fina betyget, era pallsvep blev riktigt snygga

Hälsningar / Anders
  • Maja G
    Maja G skrev om Displayexperten
    Jag skickade in foton på några personer som skulle återskapas som pappfigurer i naturlig storlek. Fick lite korthuggen men bra och konkret återkoppling. Beställningen levererades i tid och med god kvalitet
    2017-10-04 Displayexperten AB svarar Maja G
    Hej Maja, tack för det goda betyget Pappfigurer i wellpapp blev riktigt snyggt!

/ Hälsningar Anders
  • Michael B
    Michael B skrev om Displayexperten
    Snabb leverans och hög kvalitet på varorna. Inga problem alls.
    2017-10-02 Displayexperten AB svarar Michael B
    Hej Michael, tack för det höga betyget, era produkter blev riktigt snygga & säljande

Hälsningar / Anders
  • Anders L
    Anders L skrev om Displayexperten
    Beställde ett mässbord "pop-up". Bra personlig hjälp med att få designen på plats och att beställa var enkelt. Snabb leverans inom utlovad tid och ett jättefint resultat. Jättenöjd!
    2017-08-30 Displayexperten AB svarar Anders L
    Hej Anders, tack för det goda betyget det värmer, mässbordet blev riktigt snyggt. Lycka till på mässan.

• Marcus H
    Marcus H skrev om Displayexperten
    Väldigt snabb och trevlig respons och leverans av ett vattentätt akrylrör för display.
    Högsta betyg!
  • Elias V
    Elias V skrev om Displayexperten
    Mkt trevligt bemötande och snabb leverans.
    Köpte bokställ och posterhållare.
    Rekomenderas starkt.
  • Elin J
    Elin J skrev om Displayexperten
    Köpte tre stycken störställ som står fint i vår entré fyllda med härliga prover. Bra pris och snabb leverans!
  • Jessica F
    Jessica F skrev om Displayexperten
    Varorna vi beställde blev vi nöjda med men upplevde bemötande otrevligt och "drygt". Vi kommer vid nästa tillfälle välja annan leverantör för denna typen av produkter.
  • Maria N
    Maria N skrev om Displayexperten
    Vid vårt köp av ett antal skyltställ, fick vi snabb leverans och ett trevligt, personligt bemötande. Och skyltarna blev sedan jättefina!
    2017-06-15 Displayexperten AB svarar Maria N
    Hej Maria, tack för det goda betyget, era skyltställ blev riktigt snygga lycka till med försäljningen

Varma Sommarhälsning
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Displayexperten
    Vi på Molli Toys kan varmt rekommendera Displayexpert som leverantör, vi har under många år använt oss utav deras tjänster och är alltid lika nöjda med produkterna som de leverera. Bra kundbemötande med hög servicegrad.
    2017-05-17 Displayexperten AB svarar Gabriella B
    Hej Gabriella,
    Eran senaste display för premium sortimentet blev riktigt snygg, lycka till med er försäljning

Varma hälsningar
  • Karolina W
    Karolina W skrev om Displayexperten
    Mycket hjälpsamma och snabba på att leverera!
    2017-05-16 Displayexperten AB svarar Karolina W
    Hej Karolina, era produkter blev riktigt snygga och syntes riktigt bra på senaste eventet i stan

Många Hälsningar
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Displayexperten
    Bra kundbemötande och väldigt snabb och bra service på de produkter vi behövde. Ger alla rekommendationer till Displayexperten.
    2017-05-11 Displayexperten AB svarar Patrik S
    1000 tack Patrik för det goda betyget
    Displayerna och butiks upplägget blev riktigt lyckat

Vi höres inför nästa case

Hälsning
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Displayexperten
    Displayexperten hjälpte oss med vårt behov av produkter på ett snabbt och smidigt sätt. De gav oss ett bra och proffsigt bemötande. Så här ger vi varma rekommendationer.
  • Helen B
    Helen B skrev om Displayexperten
    Väldigt bra bemötandet från företaget. Positivt när vi kom med önskan, varor (en plexi display) levererade i god tid och mycket bra kvalitet. Displayexperten levde absolut upp till våra förväntningar. Vi kommer absolut samarbeta igen.
    2017-05-11 Displayexperten AB svarar Helen B
    Tack Helen för det goda betyget
    Er plexidisplay blev riktigt snygg

• Martin N
    Martin N skrev om Displayexperten
    Snabb och effektiv service. Det tackar jag för!
    2017-05-11 Displayexperten AB svarar Martin N
    Tack Martin för mycket bra betyg

• David B
    David B skrev om Displayexperten
    Snabbleverans, tydlig offert och faktura.
    2017-05-11 Displayexperten AB svarar David B
    Tack David er display blev riktigt bra

Vi höres inför nästa case
  • Kjell T
    Kjell T skrev om Displayexperten
    Displayexperten levererade informationsskyltarna i A3 som vi beställde väldigt snabbt.
    Vi är mycket nöjda.
    2017-03-28 Displayexperten AB svarar Kjell T
    Tack Kjell, för det goda betyget, era produkter blev riktigt snygga mer rätt information syns det riktigt bra.

med vänlig hälsning
    Anders / Displayexperten
  • Joacim B
    Joacim B skrev om Displayexperten
    Varsego Sverige AB arbetar med försäljning och distribution. I och med detta besöker vi många mässor och tillställningar där vi behöver profilera vårt varumärke. Från Displayexperten har vi därför beställt ett 30-tal Roll Ups. Då vi finns lokaliserade över hela Sverige behövdes dessa skickas till ett flertal olika adresser. Från bemötande, arbetsprocessen från ide till tryck samt leverans har gått mycket smidigt och Anders har alltid bemött oss med som en glad och frisk fläkt! Väldigt god service, och mycket bra kvalitet för investeringen! Vi är mycket nöjda och kommer definitivt inleda framtida samarbeten med Displayexperten, och rekommenderar varmt fler att göra så!
    2017-03-22 Displayexperten AB svarar Joacim B
    Hej Joacim, tack för det goda betyget, Roll up blev riktigt snygga och en bra spridning över hela Sverige.
    Ni är alltid välkomna, nästa order ligger på rulle....

Ha en bra dag
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Displayexperten
    Jag tycker att Dipslayexperten är snabba & väldigt seviceminded. De har många exponeringslösningar att tillgå.
    De är måna om att jag som kund skall bli nöjd.

Jag har köpt exponeringsmaterial i många olika former & material. Wellpapp, plast & metall. Allt material har hållit hög kvalitet.
    2017-03-22 Displayexperten AB svarar Jenny W
    Hej Jenny, Tack för det fina betyget, era exponeringslösningar har blivit riktigt snygga och ökat era försäljning och synlighet i butik.

Ha en underbar vecka
    Displayexperten
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Displayexperten
    Har fått hjälp med en custom made produktmonter, levererad enligt beskrivning, snygg finish, kort leveranstid och rimlig kostnad. Även andra beställningar ur standardsortimentet har levererats till fyllest.
    2017-03-15 Displayexperten AB svarar Ulrika J
    Hej Ulrika, tack för det goda betyget, produktmontern blev riktigt snygg, vi höres vidare med nästa projekt

Härliga hälsningar
  • Mats A
    Mats A skrev om Displayexperten
    Hållare för I-Pad i trä, upplevde företaget positivt, t o m personligt samtal blev till, snabbt, enkelt & proffsigt intryck
    2017-02-02 Displayexperten AB svarar Mats A
    Tack Mats, för mycket trevligt betyg, iPadhållaren blev riktigt snygg och passade era produkter perfekt på mässan.
  • Gabriela A
    Gabriela A skrev om Displayexperten
    Vi har köpt skyltar, hyllvippor och även kat.skylthållare. Anders på Displayexperten har alltid återkopplat snabbt och tagit fram bra material åt oss. Vi är väldigt nöjda med servicen och ser fram emot ett fortsatt samarbete!
    2017-01-31 Displayexperten AB svarar Gabriela A
    Tack Gabriela, för bra betyg era hyllvippor & skyltar syns riktigt bra i butik och ökar er försäljning.
    mvh
  • Michael W
    Michael W skrev om Displayexperten
    Har jobbat och anlitat Anders och Displayexperten sedan de startade, alltid bra service, de är uppdaterade och presenterar alltid nyheter på marknaden, och väldigt leveranssäkra vilket är viktigt. Vi är supernöjda
    Michael Wenngren
    Zeventy AB
    2016-12-16 Displayexperten AB svarar Michael W
    Tack Micke, för mycket goda betyget, Beachflag till era event & resor blev riktigt snygga.
    Vi är alltid välkomna
  • Eva R
    Eva R skrev om Displayexperten
    Toppenbra, personlig service och snabb leverans. Displayexperten hade dessutom lagt extra tid på att rätta till bilden jag skickade. Så tacksam!
    2016-12-09 Displayexperten AB svarar Eva R
    Tack Eva för mycket bra betyg, din pappdocka blev riktigt snygg till er mässa.
  • Bengt M
    Bengt M skrev om Displayexperten
    Det är en serieöst företag och har gjort en jättesnygg logga till Skytterörelsen i Uppland
    2016-12-05 Displayexperten AB svarar Bengt M
    Tack Bengt, logo blev riktigt snygg och era kläder klär er riktigt bra

• Björn W
    Björn W skrev om Displayexperten
    Har beställt ett antal displayer och har från början haft en bra dialog med Anders, som undersökte mitt/vårt behov och sedan kom med förslag på en bra lösning. Efter ett par mindre ändringar nådde vi fram till ett optimalt resultat. Snabbt, smidigt och lyhört, det uppskattas.
    2016-11-15 Displayexperten AB svarar Björn W
    Hej Björn,

Det är alltid roligt att få bekräftat att vi gör saker på rätt sätt! :)
    Vi hörs snart igen, synd på snön som försvann i Uppsala.

• Dennis S
    Dennis S skrev om Displayexperten
    Anders är grym! Levererar alltid snabbt och alltid tillgänglig vare sig det är en normal arbetsdag eller om han befinner sig på semester :)
    2016-11-15 Displayexperten AB svarar Dennis S
    Hej Dennis,

Tack snälla du för denna utmärkta rekommendation. Vi hörs för kommande projekt! :)
  • Maria B
    Maria B skrev om Displayexperten
    Jag har köpt en fullstor pappersfigur. Bemötandet har varit toppen från början till avslutad affär.

Kvaliteten på produkten var över min förväntan. Mycket nöjd!
    2016-11-14 Displayexperten AB svarar Maria B
    Hej Maria, Pappdockan Maria, blev riktigt läcker som en tvilling syster.

1000 tack för härliga Rekommendationer, det värmer!
  • Maja N
    Maja N skrev om Displayexperten
    Jag har haft ett otroligt proffsigt bemötande från Displayexperten från början till leverans av displayer till butik. Enorm känsla för detalj och kundens önskemål.
  • Hrair P
    Hrair P skrev om Displayexperten
    Snygga hyllkantsetiketter som gjorde succe i vår butik!
    2016-10-02 Displayexperten AB svarar Hrair P
    Tack Hrair, för dom goda betygen. Butiken blev riktigt snygg och etiketterna gjorde det lättare att se innehållet & priset på ett riktigt snyggt sätt, Riktig Succe, lycka till hälsning
  • Emma P
    Emma P skrev om Displayexperten
    Anders och Displayexperten, vilket härligt gäng, vilket service och vilken känsla för att ha kunden i fokus. Ni räddade oss verkligen på mållinjen när vi i sista minuten behövde få klart allt inför mässan. En enastående service utöver det vanliga. Vi kan rekommendera er till alla som vid något tillfälle ska göra ett ställ. Ni är leverantören att räkna med!
  • Vavra S
    Vavra S skrev om Displayexperten
    Jag beställde tidningsställ av kartong med tryck på alla sidor. De var robusta och snygga, perfekt att och smidigt att ha med sig och placera ut som en kombination av gatupratare och varuexponering. Trycket var även utmärkt på de skyltar i storformat som vi beställde.
    Jag upplevde servicen som vi fick som långt utöver det vanliga. När det blev strul med Schenker som helt enkelt tappade bort leveransen, så gick Displayexperten in och sökte, åkte ut till Schenkers terminal och bad de till och med att ringa vilken tid som helst på dygnet om leveransen återfanns. De ringde kl 2 på natten, och vi kunde hämta ut våra kartongtryck precis innan det var dags att åka till mässan, så allt löste sig till det bästa.
    Ett helt fantastiskt bemötande!
    2016-09-27 Displayexperten AB svarar Vavra S
    Hej Vavra, 1000 tack för responsen, vi försöker alltid att göra våra kunder nöjda med dom produkter dom köper av oss, Displayerna blir riktigt snygga på Bokmässan.
    Härliga hälsningar Anders
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Displayexperten
    Kan verkligen rekommendera Displayexperten med grym service!
    2016-09-27 Displayexperten AB svarar Camilla L
    Tack Camilla, jag såg och hörde att ni hade fullt upp i er monter under bokmässan, riktigt kul. Ni är alltid välkomna
    Goa hälsningar
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Displayexperten
    Displayexperten ger alltid mycket snabb och trevlig service. Ambitionen att finna just den produkt jag söker är mycket hög. Vi har fått hjälp med olika plexi-produkter och displaysystem. Prisnivån är också mycket bra. Jag vänder mig gärna till dem igen med kommande uppdrag.
    2016-10-02 Displayexperten AB svarar Ulrika S
    Tack Ulrika, för gott betyg. vi hjälper er gärna att hitta produkter som passar era event kunder.
  • Maria H
    Maria H skrev om Displayexperten
    Enkelt, snabbt och god service. Rekommenderar!
    2016-10-02 Displayexperten AB svarar Maria H
    Tack Maria för det goda betygen, ni är alltid välkomna

Väll mött snart igen
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Displayexperten
    Beställde reklamflagga som tryckeriet tyvärr levererade med fel nyans. Displayexperten uppvisade då hög servicenivå genom att vara snabba med att få tryckeriet att göra om och göra rätt.
    Mycket bra kvalitet på tyget som uthärdar tuffa väderförhållanden. Tung kryssfot medföljde som går att förankra i underlaget. Bra när det blåser som allra värst.
    2016-09-02 Displayexperten AB svarar Stefan S
    Tack Stefan för härligt betyg, vårt mål är alltid att våra kunder ska vara nöjda med dom produkter dom köper av oss, reklamflaggan blev riktig snygg. väl mött snart igen

• Anna G
    Anna G skrev om Displayexperten
    Snabb återkoppling.
    Bra priser, reklambyrå och slutkund jättenöjda med leveransen.
    Vi kommer garanterat att anlita dem igen!
    2016-08-29 Displayexperten AB svarar Anna G
    Hej Anna,

Tusen tack för din feedback. Vi uppskattar att du tagit dig tid att skriva så bra om oss, och vi är oerhört glada för det du säger.
    Vi önskar dig en riktigt trevlig dag.

• Kim H
    Kim H skrev om Displayexperten
    Snabb och bra service! Jättenöjd!
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Displayexperten
    Köpte en specialanpassad butikslösning i en upplaga. Mycket snabb återkoppling, trevligt bemötande och efter det snabb tillverkning av displayen. Vi är mycket nöjda och rekommenderar verkligen Displayexperten.
    2016-08-11 Displayexperten AB svarar Jenny M
    Hej Jenny,
    Tack för dina fina ord och det höga betyget! Välkommen åter :)
  • Kenth A
    Kenth A skrev om Displayexperten
    Ett mycket bra bemötande från ordergivning till leverans.
    2016-08-08 Displayexperten AB svarar Kenth A
    Hej Kenth,

Stort tack för det höga betyget och för att du tagit dig tid att ge oss denna utmärkta rekommendation!

Vi blir alltid lika glada över att höra att Du som kund upplevt oss så positivt, och vi hoppas kunna erbjuda lika bra service vid fler tillfällen. :)

• Isabelle A
    Isabelle A skrev om Displayexperten
    Det var enkelt att beställa och jag fick min beställning mycket snabbt.
    Jag är mycket nöjd.
    2016-08-08 Displayexperten AB svarar Isabelle A
    Hej Isabelle,

Tack snälla du för denna rekommendation!

Hoppas att vi kan hjälpa dig med fler beställningar i framtiden också! :)

Med vänlig hälsning
  • Pontus G
    Pontus G skrev om Displayexperten
    Snabba och service inriktade dessutom har dom bra priser jämfört med konkurrenter. Rekommenderar starkt.
    2016-08-05 Displayexperten AB svarar Pontus G
    1000 tack Pontus, för dom goda orden. Er Display blev riktigt snygg, ni är alltid välkomna åter
  • Annica P
    Annica P skrev om Displayexperten
    Bemötande och service håller en mycket hög nivå. Bra verklighetsförankring av materialet och snabba och intressanta återkopplingar när det gäller framtagande av allt butiksmaterial vi beställt. Rekommenderas.
    2016-08-08 Displayexperten AB svarar Annica P
    Hej Annica,

Tack snälla du för att du tagit dig tid att skriva en så bra rekommendation.
    Det är inte svårt att vara trevliga och professionella nära våra kunder är så bra! :)

• Linnea E
    Linnea E skrev om Displayexperten
    Trevlig personal, snabb leverans och bra service.
  • Leif J
    Leif J skrev om Displayexperten
    Bra och proffsigt bemötande. Noggrann med mått o utseende på reklamställ.
    Ställen bra utformade med "rink" så att produkterna inte ramlar ut och lodrät insticksplats för reklam/budskap.
    Snabb leverans.
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Displayexperten
    Snabb leverans, god service och tillmötesgående personal.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Displayexperten
    Supersnabb support och leveranser. Jag har beställt poster och lite profilprodukter och har blivit väl omhändertagen på alla sätt. Det uppskattas när man har mycket annat stå i.
  • Bo E
    Bo E skrev om Displayexperten
    Tack för kreativa och konstruktiva displaylösningar, och inte minst
    snabba leveranser. Mycket bra!
    Bo Eriksson
    Eriksson Marknadskommunikation, Uppsala