Dudi Bygg

Dudi Bygg

dudi.se
  • Badge2023

Välkommen till Dudi Bygg! Vi hjälper dig när det är dags att renovera ditt hem. Vår kompetens är bred och vår personal är professionell. Med både små och stora projekt i bagaget ser vi till att renovera allt från kök till altan och badrum. Tjänster: Totalrenovering, renovera kök, renovera badrum och mycket mer. Vi tar din...

13 omdömen om Dudi Bygg

Milena M
Skrev om Dudi Bygg

Jag har bara det bästa att säga om Dudi bygg. Professionellt bemötande, noggrannhet, förstår och förverkligar det man tänkt sig. Mitt kök blev exakt så som jag hade föreställt mig och badrummet fick den exakta spa känslan jag ville ha! Tack ännu en gång Dudi bygg! Rekommenderar starkt.

Marija R
Skrev om Dudi Bygg

"Samarbetet med Dudi Bygg har överträffat mina förväntningar på alla sätt. Deras professionella bemötande och tydliga kommunikation gav mig förtroende från start. Renoveringen av mitt kök blev en fantastisk upplevelse, och resultatet är inget mindre än imponerande. Jag rekommenderar starkt Dudi Bygg till alla som söker en pålitlig och skicklig partner för sina renoveringsprojekt. Tack för att ni förvandlade mitt kök till något jag är stolt över och njuter av varje dag."

Sandra S
Skrev om Dudi Bygg

Bytte golv i kök och vardagsrum samt byggde in garderob i sovrummet, blev superfint!

Sasa M
Skrev om Dudi Bygg

Vi har renoverat hallen/vardagsrummet genom Dudi bygg och är väldigt nöjda. Snabb återkoppling på offert,planering och genomförande. Kan verkligen rekommendera Dudi bygg till dig som vill ha en seriös firma till dina projekt!

Dusica M
Skrev om Dudi Bygg

Vår renovering blev fantastiskt. Mycket bra kvalité och bra organisation. Jättenöjd.

Aleksandar M
Skrev om Dudi Bygg

Vi har renoverat badrummet genom Dudi bygg och är väldigt nöjda. Snabb återkoppling på offert, planering och genomförande. Duktiga och trevliga hantverkare och en flexibilitet under projektet som uppskattas. Kan verkligen rekommendera Dudi bygg till dig som vill ha en seriös firma till ditt badrumsprojekt!

Natalija M
Skrev om Dudi Bygg

All rekomendation för Dudi bygg! Väldigt enkla och smidiga att samarbeta med. Professionella och noggrana i sitt arbete dessutom snabba och håller deadline. Kommer absolut samarbeta med Dudi bygg igen i framtiden!

Danniel V
Skrev om Dudi Bygg

Bemötandet av Dudi Bygg var perfekt. Vi byggde om vårt kök samt terrass ute i älta och var mer än nöjda. Rekommenderar Dudi Bygg starkt. Kändes tryggt och vi fick det precis som vi hade önskat oss.

Ana B
Skrev om Dudi Bygg

Dem var väldigt trevliga och snabba, och resultatet blev jätte bra

Annette M
Skrev om Dudi Bygg

Bra kommunikation och samarbete. Bra utfört arbete

Goran M
Skrev om Dudi Bygg

Ja, jag och Dudi bugg samarbetar från början. Dom har renoverat min lägenhet på 104 kv i Skarpnäcks. 100% nöjd killarna är trevliga och rekommenderar till alla kunder.

Jelena P
Skrev om Dudi Bygg

Vi anlitade Dudi Bygg för två år sen när vi skulle total renovera vår etagelägenhet. Vi blev mycket nöjda med slutresultatet och hela arbetet som utfördes. Kunnigt och omsorgsfullt arbete! Riktigt duktiga inte bara på att lyssna till kundens önskningar utan också hitta riktigt bra lösningar. Mycket professionellt och ett bra samarbete i teamet. Skulle utan minsta tvekan anlita Dudi Bygg igen vid renovering. Rekommenderas varmt!

Stefan M
Skrev om Dudi Bygg

Vi renoverade köket med Dudi Bygg och är väldigt nöjda. Väldigt duktiga handverkare. Alltid på plats och i god tid. Jag rekomenderar varmt.

Svar från Dudi Bygg

Tack så mycket! Mvh, Dudi Bygg