E:22ans Flytt & Bud Express AB

E:22ans Flytt & Bud Express AB

e22flytt.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till E:22ans Flytt & Bud Express AB! Vi är din flyttfirma i Karlshamn med omnejd. Vi har utbildad personal och har varit verksamma sedan 2008. Detta gör att vi kan leverera en trygg flyttjänst. Vi utgår från Kristianstad och Sölvesborg men kan hjälpa dig med flytt runt om i hela Sverige. Ingen flytt är för stor för...

115 omdömen om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Sedan starten hos Reco 2021

Inger B
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Upplevde er som mycket kunniga, trevliga och hjälpsamma samt effektiva. Fick hjälp med flytt och packning samt att hyra förråd. Ni fick m.a.o. guldstjärna och vi kommer att anlita er igen och rekomendera er.

Susanne S
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Trevliga och fantastiska i sitt uppdrag. Väldigt nöjd och kan varmt rekommendera deras tjänster 👍

Laila T
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Trevliga och punktliga har använt mig av E22 tre gånger fungerat perfekt varje gång.

Lars H
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Vi anlitade E:22 både till både flytt och städ och blev väldigt bra bemötta. De utförde att fantastiskt arbete, vänliga och professionella och jag kan definitivt rekommendera företaget. Mvh Lars-Göran Hansson

Lennart W
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Bra och smidigt bemötande och håller vad Ni lovar.

Gunni M
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Tryggt, seriöst och mycket vänligt.

My L
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Flytt o städ Trevlig pålitlig personal allt fungerade perfekt

Jennika G
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Jag anlitar alltid E22ans flytt & Bud AB när jag behöver hjälp med flytt. 3 gånger hittills. Allt fungerar utmärkt. De är effektiva och proffsiga. Inget har någonsin blivit skadat. Kan verkligen rekommendera.

Ingemar B
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Väldigt bra bemötande, företaget höll exakt avtalade tider och andra avtalsvillkor. Vi förväntade oss en smidig flytt och att ingenting skulle gå sönder, dessa förväntningar uppfylldes mycket bra. Ftg lämnade en förmånlig offert som hölls. Vi köpte en komplett flytt från större villa till lgh och vi är mycket nöjda med arbetet och kan rekommendera E22: flytt!

Ester B
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Tjänsten som köptes gällde ommöblering i ett tvåvåningshus samt flytthlälp till annan ort med lastbil. Jag upplevde korrekt, vänligt, engagerat, kunnigt, intresserat bemötande. Alla problem löstes professionellt. Jag har stort förtroende för denna flyttfirmas kompetens. Mina förväntningar uppfylldes positivt genom det goda arbete som genomfördes vid flyttningstillfället både i praktiska situationer och vid biltransporten. Arbetet utfördes snabbt men ändå lugnt och smidigt med god planering

Imad R
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Duktig gäng. Proffsigt. Snabb. Tar hand om väl om bohag vid flyttning. Städningen är också proffsig. Fick godkänd direkt av kommunala hyresvärden. Kan varmt rekommendera. Prisvärd och smidig betalning genom faktura.

Anna P
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Är väldigt nöjd och rekommenderar gärna företaget.

Jerry S
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Väldigt bra skött, inga problem alls. Rekommenderar dom starkt

Pia J
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Jag kan starkt rekommendera E22:an. Är jättenöjd och så tacksam för all hjälp jag fick när jag flyttade från 3 trappor upp och ingen hiss. Killarna bar och bar och inga sura miner fast jag hade så många prylar. Ett av mina bästa beslut i livet. Tusen TACK. Pia fröken hamster

Bulent C gillar detta
Nils J
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Alldeles för dyrt. Jag hade bara små grejer men det tog en hel dag för dem att flytta.

Svar från E:22ans Flytt & Bud Express AB

Hej Nils tråkigt att höra att du är inte nöjd med priset men du fick en offert från oss för Flytt, packning. Du hade en hel lastbil med endast små saker vilken tar längre tid att flytta än stora grejerna. Dessutom hade du också en hel del osorterat grejer som vi slängde åt dig och det ingick också i priset. Med vänlig hälsning E22;ans Flytt

Jan S
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Fantastiskt jobb igen grabbar! -Inget är visst omöjligt för er. Snabba noggranna och trevliga.

Bulent C gillar detta
Susann P
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Jag rekommenderar varmt E:22ans Flytt & Bud Express AB, då de genomförde min flytt av bohag på ett utomordentligt sätt, från offert till genomförande. De var effektiva, noggranna, lugna och bemötte mig på ett trevligt sätt.

Erik jonas L
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Problemfri flytt och städning! Rekommenderas!

Axelsson I
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Effektiva och förtroingivande samt prisvärda

Jonas Ö

Trevligt Effektivt Prisvärt

Göran T
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Mycket trevliga personer Jag såg att de var proffs. Utförde arbetet till min fulla belåtenhet. Skulle vid behov gärna anlita dem igen.

Inga H
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Dom är bara bäst helt enkelt ! Fantastiskt bemötande och så väldigt trevliga och rädda om flyttgodset. Personligen har jag anlitat dom två ggr

Robert L
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Suverän service och trevligt bemötande.

Inga G
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Bra och snabbt svar på förfrågan. Alla mina förväntningar uppfyllda. Uppdraget gällde bortforsling av en tung säng med motor till Tubba torg, kommunens soptipp. Två personer kom och tog ut sängen inom den tid som var lovat. Tidpunkten var viktig eftersom en sjukhussäng skulle levereras samma förmiddag från Regionen och platsen i sängrummet måste vara ledig.

Tomas G
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Har anlitat företaget flertal tillfällen och de har alltid levererat en bra produkt och tjänst!

Ulf K
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Tredje gången jag/vi anlitat dem för flytt/transport och varje gång har vi blivit helt nöjda. Perfekt utfört jobb.

Karl O
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Tjänsten jag köpte för min pappas räkning var flytt av litet bohag. E:22ans personal kom på utsatt tid, var artiga o effektiva, försiktiga med möbler/kartonger, levererade direkt till nya adressen o satte in möblerna i enlighet med mina anvisningar. Jag kan varmt rekommendera E:22ans tjänster!

Bert L
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Mycket proffsigt, snabbt och dessutom bra kontakt via mail och telefon. Flytten gick väldigt smidigt. Rekommenderas varmt!

Ulf F
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

effektiva och tillmötesgående och prisvärda

Jens V
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Vi beställde både flytt och flyttstäd och är väldigt nöjda. Hade en bra kommunikation och allt gick smidigt utan några problem! : )

Janeth T
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Arbeta på snabbt och säkert ,jag är mycket nöjd med dom.jag har anlitat dom 2gånger nu och är jättenöjd. Behöver jag flytthjälp igen så kommer jag att boka dom igen

Carina J
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Så snabb service och duktiga killar som på ett snabbt och skickligt sätt hjälpte mig med att tömma mitt förråd och köra det till ny adress.

Robert M
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Jag ringde för att få flytthjälp på riktigt kort varsel, då mina ursprungsplaner fallerat. Grabbarna på E22'ans ställde upp på två dagars varsel trots att detta innebar övertid/kvällsarbete, och flyttade hela mitt bohag snabbt och effektivt. Mycket prisvärt dessutom. Mycket nöjd!!

Maximilian J
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Mycket bra bemötande. Hade inga direkta förväntningar (pga brist på erfarenhet) Flyttningen gick snabbt och bra utan skavanker på möblemanget. Rekommenderar verkligen E:22ans flytt.

Cecilia A
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Jag är enormt nöjd med detta flyttbara! De var effektiva och snabba och väldigt trevliga. Jag anlitade dem även till slutstädningen av min villa och även där levererade de över förväntan!

Ulla F
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Flytten gick fort och smidigt trevliga och hjälpsamma. Vi packade ner själva och dom bar. Vi är mycket nöjda.

Ted A
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Allt gick lätt och snabbt och killarna som kom va hjälpsamma och trevliga . Det va inga problem med något alls . :)

Ingegärd A
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Jag tog kontakt med E:22ans flytt & bud för att flytta 2 pianon. Ett piano skulle flyttas ut och köras till miljöstationen. Det andra skulle hämtas och ställas på plats. Jag är mycket nöjd med denna firma. De kom på den överenskomna tiden, flyttade pianona på ett snabbt och säkert sätt. De var mycket trevliga och professionella. Ingegärd Andersson, Sölvesborg

Jan O
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Bra bemött! Trevliga personer! Snabba! Tog väl hand om vårt bohag!

Bengt M
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Mycket trevligt bemötande Snabba och noggranna

Tobias D
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Superbra både i kontakt och själva jobbet. Rekommenderas

Henric A
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Hej Vill verkligen rekommendera Bulent och hans kollegor. De kom för utsatt tid, var lyhörda och gjorde lastning och flytten helt utan något strul. Önskar honom lycka till i framtiden och kommer att använda honom ingen vid nästa flytt.

Mona N
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Fint bemötande. Effektiva i sitt arbete. Var rädda om mina möbler. Nöjd med städning. Inget att anmärka på. Haft hjälp med flytt från hus till lägenhet. Samt städning av hus.

Helena E
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Trevligt bemötande och fokuserade på att ge bra service. Att de hanterade uppdraget tidsmässigt och utan att åsamka ngn skada på föremålen. Bra upplevelse och kommer rekommendera dem. Prismässigt mkt bra nivå. Allt löpte på enligt planerat. Vi hade flytt av möbler.

Lars-Inge K
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Företaget har kommit på avtalad tid och genomfört både flytt och städning på ett perfekt sätt. De har också återkopplat över telefon så att inga missförstånd skulle uppstå. Därtill har de ett mycket humant pris. Jag har anlitat dem två gånger, och kommer att göra det igen om behov uppstår. Lars-Inge Kjellberg

Therese N
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Mycket bra bemötande alltid vid alla våra flyttar.

Lisbeth K
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

E:22ans flytt & bud express AB skötte vår flytt mellan två bostäder på ett smidigt och professionellt sätt.

Lotta A
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Snabba och enkla svar ang offert osv via mejl. Trevlig personal som flyttade allt vi kommit överens om (och lite till) på kort tid! Kommer absolut tipsa om detta företag till andra som ska flytta!

Lars-Olov N
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Bra bemötande, god service, snabb offert och flytten gick kvickt och smidigt trots några mycket tunga och otympliga möbler. Rekommenderas!

Lotta L
Skrev om E:22ans Flytt & Bud Express AB

Mycket bra kommunikation. Och när väl flytten gick så var de snabba, effektiva och jättetrevliga. Superduktiga. Och prisvärda.