Ek Bil och Plåt Ekblad & Karlsson AB

3.8 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Ek Bil och Plåt Ekblad & Karlsson AB

• 2015-10-30

Andreas U skrev om Ek Bil och Plåt Ekblad & Karlsson AB
    Rekommenderar inte. Såg bra ut till en början, men efter något år började färgen lossna. Rost kom krypandes. Ställen som inte syns (bakom bakljus) är bara ihop spacklade. Idag har det gått ca 5 år och det dom lackade ser riktigt illa ut! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Min Bil Vallentuna
    4.5 / 5 i betyg — 415 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Reparation av spridare i samband med motorstop och en grundlig stor service. Det blev en stor summa men en prisvärd reparation som vi är myc"
    Bror Kristian L
  • Erika P

2015-07-10

Erika P skrev om Ek Bil och Plåt Ekblad & Karlsson AB
    Vi kan starkt rekommendera Ek bil & Plåt AB, de är pålitliga, proffsiga, noggranna, levererar i tid, håller det de lovar, mycket seriöst företag! Vi vill tacka de för det fantastiska jobbet de gjorde!
    Stort tack från Erikas Tak & Bygg AB! Läs mer
  • Erika L

2010-01-09

Erika L skrev om Ek Bil och Plåt Ekblad & Karlsson AB
    Jag kan inte göra någont annat än att starkt rekomendera EK Bil och Plåt vars pålitlighet och proffesionalitet vankas till inget mindre än 110%! En, som sagt av andra, ritigt förstaklassigt bemötande. Dock var priset cirka 3,4% högre jämnfört med andra bilverkstäder på min typ av lagning, men det var inga problem med tanke på kvaliteten och den förträffligt sickliga reparationen! Läs mer
    David A gillar detta
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Märsta
    4.9 / 5 i betyg — 23 omdömen
    Badge2019
    "Servis, kamrembyte. Väldigt trevligt bemötande. Att ska göra en bra jobb, ja dem görde en bra jobb. Trevlig och kunnig personal görde en bra"
  • David A

2010-01-09

David A skrev om Ek Bil och Plåt Ekblad & Karlsson AB
    Vad ska jag säga...? Otroligt bra service för det första. Helt mållös. Exeptionella lagningar, spacklingar och lackeringar! Och allt detta i en modern miljö, ett extra pluss för välkommst känslan man får.
    De maskerar/täcker verkligen bilarna super bra före lackeringen så att absolut inte ett minsta färgdammkorn kan falla över bilen. Jag håller verkligen inte med den förra skribenten! Nej, det är bara nonsen från den så kallade "Milan S", vad håller du på med egentligen? Läs mer

Bästa Bilverkstäderna nära Ek Bil och Plåt Ekblad & Karlsson AB:

Tore N Tore N tycker:
“Känslan är som att komma hem l...” Läs mer