Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Värmdö Ek Bil & Plåt AB

Älvsbyvägen 33, 139 52 Värmdö — Visa karta

Markörgatan 8, 13644, HANDEN
Mekonomen Bilverkstad Haninge
Ingrid L:
Vänligt bemötande. Fick hjälp med att släcka tvåor, handbromsen och en blinker. Nöjd med besöket och reparationen.

Bilverkstäder nära Ek Bil & Plåt AB:

Furubacksvägen 2, VÄRMDÖ
Annika G:
Trevliga. Kändes seriöst. Tack för trevligt bemötande

Akilles Väg 1, GUSTAVSBERG
Välkommen in på service, rekond eller reparation av din bil! Läs mer ›
Erik B:
Trevligt bemötande och bra service.

Läs vad 4 kunder tycker om Ek Bil & Plåt AB

• Andreas U
    Andreas U skrev om Ek Bil & Plåt AB
    Rekommenderar inte. Såg bra ut till en början, men efter något år började färgen lossna. Rost kom krypandes. Ställen som inte syns (bakom bakljus) är bara ihop spacklade. Idag har det gått ca 5 år och det dom lackade ser riktigt illa ut!
  • Erika P
    Erika P skrev om Ek Bil & Plåt AB
    Vi kan starkt rekommendera Ek bil & Plåt AB, de är pålitliga, proffsiga, noggranna, levererar i tid, håller det de lovar, mycket seriöst företag! Vi vill tacka de för det fantastiska jobbet de gjorde!
    Stort tack från Erikas Tak & Bygg AB!
  • Erika L
    Erika L skrev om Ek Bil & Plåt AB
    Jag kan inte göra någont annat än att starkt rekomendera EK Bil och Plåt vars pålitlighet och proffesionalitet vankas till inget mindre än 110%! En, som sagt av andra, ritigt förstaklassigt bemötande. Dock var priset cirka 3,4% högre jämnfört med andra bilverkstäder på min typ av lagning, men det var inga problem med tanke på kvaliteten och den förträffligt sickliga reparationen!
    David A gillar detta
  • David A
    David A skrev om Ek Bil & Plåt AB
    Vad ska jag säga...? Otroligt bra service för det första. Helt mållös. Exeptionella lagningar, spacklingar och lackeringar! Och allt detta i en modern miljö, ett extra pluss för välkommst känslan man får.
    De maskerar/täcker verkligen bilarna super bra före lackeringen så att absolut inte ett minsta färgdammkorn kan falla över bilen. Jag håller verkligen inte med den förra skribenten! Nej, det är bara nonsen från den så kallade "Milan S", vad håller du på med egentligen?

Älvsbyvägen 33, 139 52 Värmdö