Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

ekrothsbygg.se
  • Badge2023

Vi på Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB är engagerade och strävar efter att leverera det bästa till våra kunder, alltid med rätt material och noggrann planering. Vi erbjuder en genomgående hög servicekvalitet och våra tjänster sträcker sig från rivning av väggar till betonghåltagning i väggar upp till 50 cm tjocka. Våra kunder...

11 omdömen om Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Carl Mikael D
Skrev om Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Allt bara funkade. Trots underkontrakterad ingenjör och elektriker flöt allt på som det skulle inom ramen för tid och pengar. 100% rekommendation.

Jessica B
Skrev om Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Snabba, kompetenta, trevliga och noggranna

Oljibe Aktiebolag
Skrev om Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Duktig och ordningsam personal ! Utför det vi kommer överens om i rätt tid och rätt kvalitet

Bygg Och Fasad Öst Ab B
Skrev om Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Engagerade, rätt material med sig och korrekt tidsrapporter

Rolf L
Skrev om Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Trevligt bemött, höll utlovade tider, mycket bra service rakt igenom och jobbet blev jag och även kunden mycket nöjda med. Arbetet bestod av rivning väggar och betonghåltagning i 50cm tjocka väggar. Sammanfattningsvis så är det ett företag som jag tillfullo kan rekommendera och har även gjort det, där kunderna har varit lika nöjda.

Bun Bun Ab B
Skrev om Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Transparent från kommunikation till genomförande, lyhörda och flexibla.

Nathalie Eliana Linnea K
Skrev om Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Ekroths Bygg har hjälpt oss med en husresning. Vi är väldigt nöjda, grym service och grymma snickare. Vi har känt oss trygga från start och skulle använda oss av dom igen samt rekommendera dom till andra. Extra stort tack till Joel och Jimmy!

Cavada Sverige Ab C
Skrev om Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Seriöst och personligt bemötande med fokus på att få en helhet för efterfrågade arbeten. Vi förväntade oss en offert på aviserade arbeten med följdfrågor som förtydligande för att undvika ev missförstånd. Sagt och gjort. En smidig samarbetspartner som erbjuder bygg, rivning och håltagning till rätt priser och med en hög nivå av arbetsmiljö, säkerhet och egenkontroller för sina arbeten.

Cecilia Wikander Fastigheter C
Skrev om Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Joel är en klippa som tar ansvar och följer upp!!

Challis & Ringström Ab C
Skrev om Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Levererar enligt beställning utan omständigheter. Ser inga problem utan löser saker som dyker upp längstvägen

Byggtjänst Moberg Ab B
Skrev om Ekroths Bygg & Betonghåltagning AB

Toppen firma, bra bemötande samt väl utförda håltagningar. Ställde upp flera gånger med kort varsel, samt natt jobb.