Energikompetens i Sverige AB

Energikompetens i Sverige AB

Välkommen till Energikompetens i Sverige AB!

Vi har funnits i branschen sedan 1998 och har därav mångårig kompetens inom el- och energiutredningar. Vi hjälper såväl villaägare som stora bygg- och fastighetsbolag att spara energi. Vårt mål är att du som kund ska minska miljöpåverkan men samtidigt minska kostnaderna.

Vi vill leva som vi lär och klimatkompenserar alltid. Vi har alla de certifikat inom energi, bygg och el som branschen efterfrågar. Välj oss för ett klimatsmartare val. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 323 kunder tycker om Energikompetens i Sverige AB 2

2022-06-27 Verifierad kund
    Företaget har en riktigt god bemötning, snabb återkoppling och god kundomhändertagning. Kommer garanterat att använda mig utav dom igen.
    Tack Ilija för det fina omdömet! Vi ser fram emot att få arbeta med er igen. Energikompetens i Sverige AB
    2022-06-20 Verifierad kund
    En kompetent handläggare. Ett dokument för kommande försäljning.
    Hej Martin, Stort tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-06-09 Verifierad kund
    - Mycket bra.
    - Företaget levde mycket bra upp till mina förväntningar
    - Det var en mycket positiv upplevelse och lärorik eftersom jag fick svar på alla mina frågor när det gäller energiförbrukning med goda råd.
    - bra att få resultatet per mail och senare per post. Tips att informera i mailet att dokumenten kommer även med post.
    Hej Kirsti, Tack så mycket för din rekommendation och feedback. Energikompetens i Sverige AB
    2022-06-08 Verifierad kund
    Energi kompetens skötte uppdraget enligt överenskommelse.
    Snabb och effektiv, jag kan varm rekommendera dem.
    Hej Dimitrios, Vad roligt att du är nöjd med oss på Energikompetens. Tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-06-06 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.Mycket proffsigt och bra förklaring
    Hej Kalle, Stort tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
  • Amanda Kristina H
    skrev om Energikompetens i Sverige AB
    2022-06-06 Verifierad kund
    Superbra bemötande! Kommer ju behöva ta ut er igen pga huset läckte som ett såll men det blir ju definitivt er jag ringer först.
    Hej Amanda, Vad roligt att du är nöjd med oss. Tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-29 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande med en snabb och smidig process. Över mina förväntningar.
    Fick hjälp med energideklaration för en nybyggnation av villa.
    Hej Rickard, Vad kul att du är nöjd med vårt bemötande och våra tjänster. Lycka till med ditt nya hus! Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-28 Verifierad kund
    Peter Sundmark energideklarerade vår villa och jag kan rekommendera honom.
    Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande. Han vet vad han gör till skillnad från andra företag jag varit i kontakt med.
    Det kan göra stor skillnad i resultat beroende på vem man anlitar så tänk på det.
    Hej Fredrik, Tack för din rekommendation! Det är vårt mål att energideklarationen ska vara en tjänst som man verkligen har nytta av. Vad kul att du är nöjd! Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-26 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande. Fick bra information och tips. Överträffade förväntningarna.
    Hej Ann, Vad roligt att vi kunde överträffa dina förväntningar. Stort tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabba svar och en tydlig rapport till ett bra pris!
    Hej Jörgen, Vilken fin rekommendation du gett oss. Vad kul att du är nöjd! Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-20 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och kom med bra enkla förslag på förbättringar!
    Hej Urban, Stort tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-17 Verifierad kund
    De var proffsiga, snabba, trevliga. Vi fick tydliga frågor att svara på innan och sen en snabb genomgång på plats.
    Vad kul att ni är nöjda med energideklarationen av er förening! Tack för er rekommendation. Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-14 Verifierad kund
    - Snabb bokning och besök.
    - Eftersom vi som säljare av en fastighet är tvingade att ha en energideklaration var den enda förväntningen att få en sådan gjord.
    - Totalupplevelsen blev något märklig eftersom besiktningsmannen avslutade besöket med att "snacka skit" om en av deras konkurrenter (som vi dessutom ska anlita för en anna besiktning vid ett senare tillfälle). Oprofessionellt!
    Hej Per, Stort tack för din rekommendation. Vi tar helt klart åt oss av kritiken och tar med den till framtiden. Vi hoppas, med hjälp av vårt arbete, att det kommer avspegla sig i hur energideklarationer upplevs framöver och att de kommer ha ett bättre avtryck och ses som en bra investering för framtida husköpare och husägare. Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-11 Verifierad kund
    Jag blev trevligt bemött av företagets representant. Eftersom jag personligen inte har några kunskaper i hur man beräknar energivärden i en bostad har jag svårt att bedöma om uppdraget blev rätt bedömt så får jag lita på representantens utsago. Tyvärr hittade jag inte rapporten om radontestet som gjordes 2012 förrän efter det rapporten slutförts och därför kunde inte resultatet redovisas.
    Hej Gunvor, Tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-11 Verifierad kund
    Då jag har sålt min villa var jag tvungen att energideklarera och blev rekommenderad till att anlita Energikompetens. Peter Sundmark var mycket trevlig och gav tips och råd till förbättringar och förändringar.
    Med vänlig hälsning,
    Agneta
    Hej Agneta, Vad härligt att läsa att du är nöjd. Tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-09 Verifierad kund
    hej,
    jag hade en bra och trevlig övertagning av överlåtelsebesiktning men via Teams. Funkade bra även om vi inte kunde diskutera och inspektera på plats. Det som förvånar mig och känns trist är att jag ändå betalde fullt pris.
    Med vänlig hälsning,
    Lars
    Hej Lars, Tack för din rekommendation. Vad kul att du är nöjd med köpargenomgången. Jag kan se att du har fått ett rabatterat pris på besiktningen eftersom den utfördes via Teams, men det har inte skrivits ut på fakturan. Vi tar med oss det till framtiden och ska bli tydligare med det. Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-08 Verifierad kund
    Helt ok,
    Hade hoppas att de tog felbrister mer på allvar.
    Det var stressigt skulle gå snabbt.
    Hej Hillevi, Tack för din rekommendation! Vad tråkigt att vi inte levde upp till dina förväntningar. Gällande felbrister så gör den oberoende besiktningsmannen sin bedömning utifrån den utbildning och erfarenhet som hen har, och den ska alltid göras på ett opartiskt sätt gentemot alla parter. Vi önskar er mycket lycka i ert nya hus! Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-02 Verifierad kund
    Skickat in material, som upptäcktes först när jag informerade.
    Hej Daniel, Tack för din feedback. Vad tråkigt att det drog ned betyget på oss. Vi hoppas du är nöjd med övrigt arbete. Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-02 Verifierad kund
    Toppen service! Bra kommunikation och snabb leverans.
    Tack Gabriella för din fina rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-05-01 Verifierad kund
    "Mycket trevligt bemötande och mycket väl genomförd besiktning och energideklaration , rekommenderas varmt !"
    Hej Hassan, Vad kul att läsa att du är så nöjd med våra tjänster och bemötande. Tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-04-30 Verifierad kund
    Snabb leverans, bra tillgänglighet och kvalitativ rådgivning
    Tack för den fina rekommendationen! Energikompetens i Sverige AB
    2022-04-26 Verifierad kund
    Professionell, noggrann och engagerad energiexpert.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Bra och snabb åter koppling
    Hög kompetens
    Tack John för din fina rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-04-19 Verifierad kund
    Bemötandet var mycket bra och dom levde upp till mina förväntningar.
    Tjänsten som köptes var en energideklaration av ett hus som ska säljas. Beställare är jag, Peter Andersson, som har hand om Christers dödsbo. Det borde inte stå: Hej Christer utan Hej Peter.
    Peter Andersson
    Hej Peter, Tack för din rekommendation! Fakturan står på Christers DB så därför blir det tyvärr hans namn som står i det automatiska mailet som skickas ut. Energikompetens i Sverige AB
    2022-04-14 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med utförandet samt kundservicen. Bra pris och ett företag att rekommendera.
    Tack Mikael för din rekommendation! Det glädjer oss att du är nöjd. Energikompetens i Sverige AB
    2022-04-11 Verifierad kund
    Mycket kompetent personal!
    Service minded och flexibla
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Energikompetens i Sverige AB
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jag blev trevligt bemött , och ärendet gick snabbt . Jag behövde hjälp med energi beräkning av nybygge
    Hej Thomas, Stort tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-04-07 Verifierad kund
    Bra och snabb service. Mycket trevligt bemötande.
    Tack Tomas för den fina rekommendationen! Energikompetens i Sverige AB
    2022-04-05 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. De är kompetenta och tydliga i sina redogörelser
    Tack Åsa för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
  • Anna-Lena N
    skrev om Energikompetens i Sverige AB
    2022-04-04 Verifierad kund
    Mycket smidig och hjälpsam hjälp med energiberäkning
    Hej Anna-Lena, Vad kul att du är nöjd med vår hjälp. Lycka till med nybyggnationen! Energikompetens i Sverige AB
    2022-03-31 Verifierad kund
    Allt fungerade utan problem och bra
    Vad härligt att läsa! Tack för din rekommendation. Energikompetens i Sverige AB
    2022-03-30 Verifierad kund
    Snabba, och de vet vad de gör.
    Bra priser.
    Tack för den fina rekommendationen! Energikompetens i Sverige AB
    2022-03-27 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och snabb leverans av energideklaration.
    Stort tack Marita för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-03-24 Verifierad kund
    trevligt, snabbt svar.
    Pris har jag ingen riktik uppfattning om men tror det är ok
    Jag köpte en energibalansrapport
    Hej Bernt, Stort tack för den fina rekommendationen. Lycka till med din nybyggnation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-03-21 Verifierad kund
    Bra bemötande. Proffesionell ledning och medarbetare. Lyssande bra och uppfattade vilka frågor vi önskade få svar på .

Vi efterfrågande energibalansberäkningar för eoch efter renomvering och åtgärder får att nedbringa energikostanden.
    Hej Philip, Vad kul att du är nöjd och att vi kunde vara till hjälp er i ert projekt för att få ner energiförbrukningen. Energikompetens i Sverige AB
    2022-03-14 Verifierad kund
    Snabb och effektiv energideklaration. Proffsigt bemötande och snabb återkoppling på genomförd energideklaration.
    Hej Christian, Stort tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-03-10 Verifierad kund
    Trevligt. Proffsigt. Trettio tecken.
    Tack så mycket för er rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-03-10 Verifierad kund
    Snabbt och trevligt svar på offertförfrågan, bra service med bokning och ombokning.
    Kunnig och bra personal vid mötet samt leverans av resultat.
    Hej Emil, Tack för en fin rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-02-28 Verifierad kund
    Hej!

Jag blev proffsigt bemött av energikompetens representant! Mina förväntningar är ju att bolaget/ representanten ska kunna sitt jobb givetvis, och han kunde sitt jobb! Snabb återkoppling via Mail med mätresultatet av trycktestningen av huset! Snyggt! ///Hälsningar Mikael
    Hej Mikael, Vad kul att vi levde upp till dina förväntningar. Tack för din fina rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-02-28 Verifierad kund
    Snabbt ordnat. Vi är utomlands så det är svårt att beskriva mer. Var alltså inte med på besiktningen.
    Ska sälja huset och behövde få en genomgång.
    Hej Eva, Tack för att din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-02-23 Verifierad kund
    De utför sitt jobb på ett fackmässigt och proffsigt sätt.
    Hej Per, Vad kul att du är nöjd med våra tjänster! Energikompetens i Sverige AB
    2022-02-21 Verifierad kund
    Killen som kom var sakkunnig och trevlig och talade om vad han gjorde och skulle göra.Hade uppfattningen att han skulle kolla husets kondition och konstruktion, vilket han gjorde.Köpte en besiktning eftersom jag skall sälja sommarstugan.
    Hej Christer, Stort tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-02-20 Verifierad kund
    Blev bemött mycket bra då jag kontakta dem ang Energiberäkning.
    Trodde de skulle ta lite tid. Men fick beräkningen dagen efter jag svarat på deras frågor.
    Mitt omdöme:MVG
    Hej Jörgen, Vad kul att läsa din rekommendation. Stort tack för fina ord! Energikompetens i Sverige AB
    2022-02-20 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött o jag hade endast förväntningen att göra jobbet o det blev bra.
    Vi behövde en energideklaration
    2022-02-17 Verifierad kund
    Trevliga, kunniga och professionella. Snabba på att svara och smidigt att boka tid.
    2022-02-15 Verifierad kund
    Bra bemötande i telefon och vid hembesöket.
    Förväntningarna var att allt skulle gå smidigt till från början till slut och det gjorde det.
    Vi köpte en tjänst för energideklaration för villa och är nöjda med både resultat och företagets arbete.
    Hej Henrik, Vilken fin rekommendation! Kul att vi levde upp till dina förväntningar. Energikompetens i Sverige AB
    2022-02-14 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemötande. Effektivt arbete. Jag köpte Energideklaration.
    Hej Birgitta, Tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-02-10 Verifierad kund
    Jag känner mig nöjd med besiktningen
    Hej Martin, Vad kul att läsa att du är nöjd. Tack för din rekommendation! Energikompetens i Sverige AB
    2022-02-08 Verifierad kund
    Trevlig o kunnig konsult. Snabb hantering.
    2022-02-08 Verifierad kund
    Tyvärr levde inte besiktningen upp till förväntan. Besiktningsmannen hade missat några väsentliga fel som sedan dök upp under köpgenomgången.
    Hej Anna, Tack för din rekommendation. Vad tråkigt att vi inte levde upp till förväntan. Men bra att felen uppdagades så vi kunde rätta till det. Energikompetens i Sverige AB