Alla kategorier Energikonsult Stockholms län Järfälla Energikompetens i Sverige AB

Energikompetens i Sverige AB

Girovägen 13, 175 62 Järfälla — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Energikompetens i Sverige AB

• BokföringsExperten i Farsta
    BokföringsExperten i Farsta skrev om Energikompetens i Sverige AB
    Vi valde Energikompetens AB då vi ville ha med ett seriös företag att göra men blev grundlurad.
    Blev anvisad en KA kontrollansvarig Lars Helenefors som lovade bästa servicen på telefon men ville ha 12000 kr innan arbetets början.
    Det betalade jag in direkt efter att jag har fått fakturan men efter det så har KA Lars Helenefors (som jag vill VARNA andra för) inte gjort något alls.
    Tekniska samrådet har inte beställts av honom och husleveransen blev försenad och det blev mycket strul och extra jobb med att hitta en annan KA som hjälpte oss med allting
    Då jag ber Energikompetens AB om hjälp att åtminstone få tillbaka 12000 kr och kontaktar flera personer på Energikompetens AB som hänvisade och rekommenderade Lars Helenefors så får jag inte ngn hjälp och Energikompetens AB hävdar att vi har vårt egna avtal och att de inte kan hjälpa.
    Nu har det gått nästan fem månader och KA Lars Helenefors vill inte svara i telefon och Energikompetens AB vägrar att hjälpa Läs mer