Energikompetens i Sverige AB

Energikompetens i Sverige AB

www.energikompetens.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Energikompetens i Sverige AB! Vi har funnits i branschen sedan 1998 och har därav mångårig kompetens inom el- och energiutredningar. Vi hjälper såväl villaägare som stora bygg- och fastighetsbolag att spara energi. Vårt mål är att du som kund ska minska miljöpåverkan men samtidigt minska kostnaderna. Vi vill...

472 omdömen om Energikompetens i Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2019

Brf F
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Snabb respons och lätt att ha att göra med.

Martin H
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Mkt trevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderar!

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Stort tack för din rekommendation Martin!

Sune F
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Professionell, kunnig, och informativ, tillit i den opartisk bedömning gällande energideklaration är hög.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Tack Sune för din rekommendation!

Moa Y
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Jag fick snabb respons via telefon var vi bokade tid för fysiskt möte vilket skedde mindre än en veckas tid från samtalet. Personen kom i tid och var trevlig, saklig och otroligt lätt att ha att göra med. Hen hade tålamod när vi tog fram information från vår elleverantör, och tog sig även tid att visa några inställningar på vår värmepump vi kunde ändra på för att dra ner på elkonsumtionen och förbättra inneklimatet. Vi fick Energideklarationen samma dag som personen i fråga var på platsbesök. Kunde inte har bett om en...

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Moa, Vad härligt att läsa din fina rekommendation! Vad kul att du är nöjd med våra tjänster. Vi ser fram emot att få hjälpa er igen.

David M
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Mycket trevlig och proffsig! Energideklaration av fastighet innan försäljning.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Stort tack David för din rekommendation!

Johan H
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Snabb offert, snabbt jobb, vänliga och hjälpsamma. Tack!

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Johan, Vad kul att du är nöjd. Stort tack för din rekommendation!

Janya C
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Snabba och proffsiga! Blev mycket väl bemött och de var tydliga.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Janya, Stort tack för din rekommendation!

Bra F
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Duktiga, pålitliga och prisvärda och med bred kunskap inom hela ämnesområdet.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Vad kul att läsa! Stort tack för rekommendationen.

Fanny F
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Bra och professionellt bemötande. Förklarade processen väl och syftet. Samt bra förbättringsförslag

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Tack Fanny för din rekommendation!

Johan F
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Mycket snabb och bra service. Gott bemötande och hög kompetens.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Johan, Tack för en fin rekommendation!

Victor Å
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Kompetenta och hjälpsamma! Vi fick snabbt hjälp och var mycket nöjda över den goda servicen.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Tack Victor för din rekommendation!

Linnea S
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Energideklaration på min fastighet gjordes och den kändes trygg. Förklarade energideklaration lättbegripligt . Och ett väldigt förmånligt pris.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Linnea, Stort tack för din rekommendation!

Elizabeth C

Proffsigt Snabbt Snabb återkoppling

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Elizabeth, Toppenfin rekommendation, tack!

Claes E
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Energikompetens har en mkt bra kompetens inom området. Ställer alltid upp.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Claes, Stort tack för din rekommendation!

Göran C
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Toppenbra bemötande vid offertförfrågan och mycket professionellt arbete vid platsbesöket!

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Göran, Vad härligt att läsa. Tack för din rekommendation!

Mattias L
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Hej! Trevligt och korrekt bemötande. Effektiv lösning av uppgift. Enkelt och smidigt.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Mattias, Tack för din rekommendation!

Caroline B
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Jätte trevligt och professionellt bemötande, jag fick råd och tydliga förklaringar för hur jag kan förbättra saker och vad som orsakar mycket elförbrukning. Fick lära mig nya saker.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Caroline, Vad kul att vi kunde vara behjälpliga. Lycka till med energibesparingen!

Magnus R
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Trevligt bemötande. Hjälpsamma. Kunniga.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Magnus, Stort tack för din rekommendation!

Jenny M
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Trevligt och proffsigt bemötande samt utförande.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Jenny, Stort tack för din fina rekommendation!

Philip S
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Enkelt att boka. Smidig genomgång på plats hemma och snabb leverans av rapporten/dokumentationen.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Philip, Tack för din rekommendation!

Jörgen L
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Ttevligt bemötande och kunnig och effektivt. Fick protokoll efter bara någon dag. Rekommenderas absolut

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Jörgen, Vad kul att du är nöjd. Stort tack för din rekommendation!

Frank K
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Vi fick från början ett trevligt mottagande med god information och snabba svar på våra frågor inför energideklarationens genoförande. Alexander W's besök och genomförande samt svar på diverse frågor var det verkligen på alla sätt positivt. Vi kan konstatera att kontakter inför arbetet med levererade rapport och lämnade kommentarer  visar på utomordentlig noggrannhet och professionalism. Vi kommer i framtiden vid varje eventuell fråga om förslag till utförande av eller frågor om energideklaration verkligen rekommendera Energikompetens AB

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Frank, Tack för förtroendet att få utföra er energideklaration. Vi är väldigt glada över din fina rekommendation! Tack!

Jane F
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Joel var väldigt trevligt och lätt att kommunicera med, så jag är super nöjd

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Jane, Vad härligt att läsa! Tack för din rekommendation.

Kalle J
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Vi hade behov med kvalificerad stöttning i samband med ett energibidrag för vår BRF. Peter på Energikompetens har hela tiden varit lätt att få kontakt med och återkoppling har alltid varit god. Leverans, både ur kvalitet och inom tidsramar har alltid varit god, så jag kan verkligen rekommendera detta företag.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Kalle, Vad kul att du är nöjd med våra tjänster! Det betyder mycket för oss att du tar dig tid att skriva en rekommendation. Stort lycka till med energieffektiviseringarna!

Micaela R
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Mycket kompetent och trevlig representant.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Micaela, Tack för din rekommendation!

Dan O
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Bostadsrättsföreningen är mycket nöjd med upprättandet av den nya energideklarationen som utfördes snabbt efter vår beställning.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Stort tack för er rekommendation!

Ann-charlotte B
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Lugnt o fint gick vi igenom husets energi Mkt bra

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Ann-Charlotte, Tack för din rekommendation!

Jenny H
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Otroligt bra bemötande, proffsigt och lyhört.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Jenny, Vad kul att läsa! Tack för din rekommendation.

Håkanson B
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Bra på snabba leveranser och gör ett bra jobb

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Stort tack för din rekommendation!

Waseem U
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

I found Energikompetens i Sverige AB very professional, and have good expertise in their work. Very clear communication.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Thank you Wasseem for your recommendation!

Jarkko W

Bra och smidigt!

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Vi tackar ödmjukast för din rekommendation!

Brf
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Allt från första kontakten till Alexander Widhahl’s besök och certifiering. Goda råd på förbättringar och snabbt slutförande. Tack!

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Stort tack för er rekommendation!

David M
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Vi fick ett proffsigt besök, tips och tänk kring hur vi skulle kunna effektivisera vår energiförbrukning - detta trotts att vi i ett hus från 1860 utan nya insattser fick certifiering C. Vi behövde certifiering då vi har för avsikt att sälja vårt hus som vi ägt i 15år.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Tack David för din rekommendation! Vårt mål är att energideklarationen ska ge verklig nytta och lönsamma effektiviseringsrekommendationer.

Annika W
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Trevligt och proffessionellt möte.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Stort tack för din rekommendation Annika!

Erik F
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Snabb respons och proffsigt hanterat.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Vad härligt att läsa! Vi tackar för förtroendet!

Inga L
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Tillmötesgående och lättsam energideklaration. Tog hand om alla av mig lämnade uppgifter om fastigheten och hjälpte till med kompletteringar. Anlitade Energikompetens efter utskick från dom att lämna energideklaration som vi i styrelsen inte visste, tack!

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Tack för din rekommendation Inga!

Peter M
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Trevligt och ett professionellt bemötande. Också ett snabbt utförande med kort varsel. Beställde en energideklaration på en av våra fastigheter. Mer än förväntat. Mvh Peter

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Vad kul att läsa att du är nöjd med våra tjänster. Stort tack för din rekommendation!

Peter F
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Trevliga Cilla och Joel tog snabbt och smidigt hand om och genomförde energideklaration på vårt kontor och lager. Helt enligt vår förväntan.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Stort tack Peter för din fina rekommendation!

Helenius A
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Kompetent och lyhörd personal. Levererar inom utlovad tid. Kan starkt rekomendera Joel med övrig personal. /Gustav Helenius, Helenius Bygg AB

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Tack Gustav för din rekommendation. Vi ser fram emot fler samarbeten i framtiden.

Cecilia B
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Snabb o professionell bedömning av vår fastighet för energideklaration. Trevligt bemötande.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Vad glada vi blir av din rekommendation, stort tack!

Kurt Sören J
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Mycket trevligt bra samtal Hade inga förväntningar har aldrig gjort det tidigare Energideklaration bra genomgång

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Kurt Sören, vad kul att du är nöjd med våra tjänster. Tack för din rekommendation!

Urban K
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Mycket snabb återkoppling på frågor och leverans av beräkning.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Tack Urban för din rekommendation!

Monika W
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Föreningen var sen med att skaffa Energideklaration och var därför tvungen att hitta någon som kunde åta sig arbetet omgående. Det kunde Energikompetens: de genomförde besiktningen redan tre dagar senare och hade Energideklarationen klar och inskickad till Boverket samma vecka! Mycket trevligt samarbete också! Styrelsen är utomordentligt nöjd med Energikompetens arbete!

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Monika, Vad kul att ni är nöjda med våra tjänster och leveranser. Vi tackar för ett fint samarbete!

Elin F
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Väldigt bra och snabb service, snabb bokning och snabbt svar! 5 av 5 stjärnor!

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Toppenbetyg! Stort tack Elin för din rekommendation.

Curt E
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Mycket positiv kontakt när jag fick kontakt och offert från Energikompetens

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Vad roligt att läsa. Stort tack för din rekommendation!

Henri S
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Jag upphandlade en energideklaration i samband med nybyggnation av min enfamiljsbostad. Därtill en reviderad deklaration då bostaden var redo för kommunens slutsamråd. Dokumentationen har lämnats i god tid och tycks ha uppfyllt kommunens krav, så jag har anledning att vara nöjd.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Tack för din rekommendation Henri!

Brf H
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Mycket bra bemötande med hög kompetens. Trodde innan inte att det var så mycket frågor o undersökningar innan en Energideklaration. Känner mej och oss i Brfn nöjda och trygga med mötet om Energideklarationen.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Vad kul att läsa att ni är nöjda med våra tjänster. Stort tack!

Elin Ö
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Mycket kunnig och trevlig person som ingav ett stort förtroende för deklarationen!

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Tack Elin för din rekommendation!

Rune A
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Energiexpert från Energikompetens gjorde en energideklaration om vår bostadsfastighet. Jag är mycket nöjd med bra och givande samarbete, energiexpertens höga kompetens och förmåga att förklara komplicerade tekniska sammanhang och till slut bra dokumentation med relevanta energisparförslag. Förväntade mig en tråkig sammanställning av siffror men fick en utförlig intressant rapport med förklarande texter.

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Hej Rune, Vårt mål är att energideklarationen ska ge stor nytta och bra energibesparande åtgärder. Vad kul att du är nöjd och att vi lever upp till vårt namn. Lycka till med energieffektiviseringen!

Elin A
Skrev om Energikompetens i Sverige AB

Jag upplevde killen som kom till oss var trevlig och kunnig. Vi är nöjda. Britt-Marie Källström

Svar från Energikompetens i Sverige AB

Vad kul att ni är nöjda! Stort tack för rekommendationen.