Erema Entreprenad

Erema Entreprenad

Ring 08-120 725 00 www.erema.se

Behöver du grundisolera eller dränera ditt hus? Då har du kommit helt rätt, det är nämligen vår specialitet. Vi är även specialiserade på byten av VA-serviser och läggning av marksten. Vi bygger murar och trappor av högsta klass.

9 omdömen om Erema Entreprenad

Rachele L
Skrev om Erema Entreprenad

Jag rekommenderar Erema de har grävt hos mig och gjorde en underbar arbete.rent lämnade de efter sig och allt i ordning. Pris vad helt ok mycket trevliga och samarbetets vilja . Jag är mycket nöjd . Ni få prova med de helt värt . Rachele i bromma

Rolf H
Skrev om Erema Entreprenad

Trevliga att ha att göra med. Samt snabbt och bra jobb.

Marianne J
Skrev om Erema Entreprenad

Förtroendeingivande, har utfört ett mycket bra jobb med professionell personal

Niklas
Skrev om Erema Entreprenad

Erema Entreprenad hjälpte oss med att dränera/isolera om delar av grunden samt med markanläggning och plattsättning. De har hela tiden varit hårt arbetande och trevliga att ha att göra med. Jobbet gjordes i tid, utan något strul och med ett bra slutresultat.

Andreas E
Skrev om Erema Entreprenad

Anlitade Erema för stensättning av stor biluppfart samt mindre dräneringsarbete. Erema är professionella och lätta att ha att göra med. Arbetet flöt på bra och tidplanen hölls. Även prisnivån var bra, inte billigast men långt ifrån dyrast. Jag är mycket nöjd med slutresultatet och kan varmt rekommendera Erema.

Ingemar W

Väldigt snyggt jobb Priskalkylen höll Tidplan höll

Christoffer V
Skrev om Erema Entreprenad

Anlitade Erema för dränering och grundisolering av min villa (oktober 2011), ett delvis knepigt arbete på grund av markförhållanden (berg, kuperat). De var trevliga och lätta att ha och göra med, arbetet sköttes professionellt, avtalade tider och priser hölls och slutresultatet blev (vad jag kan bedöma) mycket bra.

Robert v

Kompetenta, omtänksamma och prisvärda