euronics.se

41 omdömen om euronics.se

Sedan starten hos Reco 2021

Maria K
Skrev om euronics.se

En manlig personal på Euronics Femman huset var otrevligt och har dåligt bemötande till kunder. Var snäll och prata vänlig när en kund missade läsa skylten på lådan där finns free touch 🖊️ . Jag är kund hos tele2 och man tvungen att visa legetimation hos er för att bevisa? Borde räcka med mobil No. Dåligt marknadsföring.

Marsel Z
Skrev om euronics.se

Att handla med Euronics var särskilt intressant och förvirrande. Jag köpte varorna på nätet. Allt gick bra betalningen. Webbsidan fungerar inte som den ska. Skickar inte bekräftelsemail på köpta varor eller bekräftelse på att du går med i Euronics Club-medlemskapet. Jag ringde efter 3 dagar och bad om hjälp med att fixa detta, pratade med supporten, fick aldrig bekräftelsemailet från någon även om de kommer att swnd det. Lyckligtvis fick jag de beställda varorna och e-post från leveransföretaget som bekräftar att det har...

Magnus G
Skrev om euronics.se

Det gick mycket bra att handla, som det alltid är

Marja B
Skrev om euronics.se

Bra vara och väldigt snabb leverans!

Björn-Ove A
Skrev om euronics.se

Det kommer ingen orderbekräftelse utan bara ett felmeddelande om att man skulle höra av sig till euronics om inget dök upp , jag hörde av mig efter en vecka och den hjälpsamma personalen meddelade att varan ( soundbar ) verkar var på väg nu

Claes H
Skrev om euronics.se

Jag beställde på nätet men efter några dagar fick jag mejl om att det inte finns i sortimentet, så dom strök ordern ,fast det fanns på lager när jag beställde 👎 Så vad jag tycker är mest SKIT

Jean-Paul B
Skrev om euronics.se

The support by Håkan has been excellent and very proactive.

Mirjam B
Skrev om euronics.se

Fin service per telefon vänligt bemötande samt utmärkt uppföljning av ärendet.

Brian S
Skrev om euronics.se

Butiksservicen är mycket bra, därför valde jag att handla av er via nätet

Margareta A
Skrev om euronics.se

Allt fungerade perfekt,bra uppdatering innan min Samsung 22s kom fram.Snabb leverans.

CLAES GÖRAN B
Skrev om euronics.se

De levererade surfplattan snabbt och svarade även på en fråga i telefon Jag hade helt , utan problem Dock hamnade deras bekräftelse mail i min skräppost så jag fick leta lite

Per R
Skrev om euronics.se

Fungerade mycket bra. Jag är nöjd med surfplattan och priset.

Jörgen A
Skrev om euronics.se

Är supernöjd med bemötande, snabbhet med min beställning och sist men inte minst, leveransen av min vara, så otroligt nöjd!!!Rekommenderar verkligen Euronics ! Kan inte mer än berätta att jag är så supernöjd!

Niklas L
Skrev om euronics.se

Tanken var att dottern skulle få en tv och sonen en Chrimecast samtidigt men när varorna kom så meddelades det att Chrimecast saknades och hade saldofel. Den infon skulle jag fått samma dag som det beställdes eller dagen efter. Det blev ingen bra stämning då Nofatel kan streama sina serier. Nu hoppas jag verkligen att det dyker upp i början på veckan som är utlovad.

Ann-Christin B
Skrev om euronics.se

Snabbt smidigt lågt pris bild lämpligt att beställa hem

Jan R
Skrev om euronics.se

Hemsidan fungerade utan störningar och informationen om produkten var tillräcklig för mitt behov och sannolikt omfattande. Rabatten på 2000 kronor var stor i förhållande till utgångspriset 8990 kronor. Allra mest imponerade den av Euronics valda transportlösningen via DHL. Köpet slutfördes en tisdag och leverans erbjöds till hemmet på torsdagen. Via bifogat telefon nummer från DHL kunde leveransen lätt och snabbt, utan telefonköer, flyttas till tisdagen nästkommande vecka. Sammanfattningsvis: Väl fungerande handel som inger...

Bertil S
Skrev om euronics.se

Produkten levererades på 2 dagar!

Ulf R
Skrev om euronics.se

Hej, jag köpte en TV online och det blev en missuppfattning, som gjorde att stativet inte passade. jag kontaktade euronics.se via Email och frågade hur jag skulle göra. Jag fick ett omgående svar om att de skulle hitta en lösning på problemet. Straxt efter det så blev jag kontaktad igen, samma dag och de hade en lösning på problemet och allt ordnade sig till det bästa! Deras kundbemötande var helt enkelt fantastiskt bra och på det bästa sätt man kan tänka sig. Superbra! Jag hade inte förväntat mig att det fungerade så...

Ewert F
Skrev om euronics.se

Ett mycket väl bemötande när jag beställde en ny mobiltelefon då min normala butik inte kunde skaffa fram den som jag bestämt mig för och när såg att euronics hade den och till ett billigare pris så beställde jag den och fick leverans inom 24 timmar. Man kan inte vara annat än mycket nöjd. Euronics får alla mina rekommendationer

Sebastian B
Skrev om euronics.se

De hade fel lagersaldo så jag fick inte det jag hade beställt, men de var snabba och trevliga och de annullerade ordern smidigt och jag fick tillbaka pengarna snabbt. Bra service!

Johan L
Skrev om euronics.se

Bra service och bra leveranstid.

Peco P
Skrev om euronics.se

Mycket trevligt bemötande. Gjorde en fel beställning. Order var annullerad och pengarna återbetalda samma kväll 2 tim. efter jag har kontaktat de. Föredömligt

Yebergual W
Skrev om euronics.se

Jag är nöjd med tjänsten. Snabbt leveranstid🙏👍

Ulf L
Skrev om euronics.se

Beställde en mobil. Efter två dagar kommer mail att produkten är överbokad. Överbokning är något som inte ska kunna ske. Detta borde även meddelats samma dag som beställningen gjordes. Beställde därefter likadan mobil och samma pris hos annat företag med namn N......t och fiick hem mobilen efter en dag.

Nils P
Skrev om euronics.se

Allt har fungerat utmärkt ... ..........

Peter H
Skrev om euronics.se

Fick aldrig någon avisering om att jag hade paket att hämta. Vet inte om det var Euronics fel eller Schenker. Första infon jag fick var en påminnelse via SMS från Schenker att hämta ut mitt paket

Leif L
Skrev om euronics.se

Bra pris och leverans av ett par JBL lurar.

Niclas J
Skrev om euronics.se

Funka bra snabb leverans till bra pris

Josephine R
Skrev om euronics.se

Snabb leverans av rätt varor. Väldigt nöjd.

Firas S

Bästa pris Bästa leverans tid Bästa kunde service

Jonas P
Skrev om euronics.se

Jag har blivit väl bemött och det är ett mycket bra erbjudande jag fått ta del av och leverans fungerade utmärkt. Lite strul med inloggning att se ordern bara men det skulle ordnas till det också.

Ulf H
Skrev om euronics.se

Allt funkade perfekt! Från beställning till leverans

SELWAN H

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Hugo L
Skrev om euronics.se

Snabb leverans av varan utan några problem

Birgitta Å
Skrev om euronics.se

Köpt samsung platta på nätet, snabb leverans.

Thomas A
Skrev om euronics.se

Mycket vänliga snabb leverans trevligt bemötande när man ringde dom om leverans

Henrik A
Skrev om euronics.se

Fick inte nog med information när jag genomförde köpet. Var tvungen att kontakta er för kolli etc. Men full förståelse för att man gör om / utvecklar system etc, då jag vet hur komplext det är. Fantastisk service från alla jag pratat med. 5/5 i sin helhet ändå. Produkten fungerar än så länge (jobbat på samsung) så jag är glad!

Rickard H
Skrev om euronics.se

1-4 dagars leverans. Nu har det gått 2 veckor och inget besked om leverans än.

Svar från euronics.se

Hej Rickard! Vi ber verkligen om ursäkt för det inträffade. Som kommunicerat i mail med dig tog tyvärr produkten oväntat slut i lager, inleveransen för nya dröjde något men nu är den lastad och på väg till dig! Hoppas vi får chansen någon gång att visa att detta var en en gångs företelse! Mvh Team Euronics

Rosemarie N
Skrev om euronics.se

Köpte en mobil och den levererades snabbt

Hej Rosemarie! Va kul, hoppas du gillar din nya mobil! Mvh Team Euronics

Anders I
Skrev om euronics.se

Snabb leverans och bra product som motsvarade mina förväntningar.

Svar från euronics.se

Hej Anders, Va kul att du hade en bra upplevelse och gillade produkten du köpte. Mvh Team Euronics

Feffe B
Skrev om euronics.se

Har testat allt och den fungerar bra!

Hej Feffe, Va bra att allting fungerar som det ska! Mvh Team Euronics