Alla kategorier Drycker Halland Halmstad Eurostop

Eurostop, 302 63 Halmstad — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Eurostop

• Nathalie O
    Nathalie O skrev om Eurostop
    Mycket bättre än det inne i city då det är större utbud, luftigare lokaler och faktiskt inte helt omöjligt att prata med någon för att be om hjälp eller tips. Trevlig och rolig personal
  • jessica f
    jessica f skrev om Eurostop
    Systembolagen i Halmstad är endast två stycken, ett som finns i city och ett på eurostop.Av vana gick jag alltid på det i city innan jag en gång när jag var ute på eurostop insåg hur bra det var. Jämförelsevis har systembolaget på eurostop mycket bättre öppettider och mycket bättre sortiment. Beställningarna verkar även dem fungera bättre då de ofta har hemma vad man vill ha. Mitt tips, åk ut till eurostop om du kan och skippa city.
  • Josefine E
    Josefine E skrev om Eurostop
    Öppet längre än inne i stan och mer att välja mellan.
  • Mika J
    Mika J skrev om Eurostop
    Ett nödvändigt ont, dock slipper man in till stan om man väljer den här butiken som dessutom har öppet en halvtimme längre än stans bolag på lördagar! Räddad!
  • Christian V
    Christian V skrev om Eurostop
    Bra sortiment, men tar för lång tid. Ibland när det är rusningstrafik så har dom 2 kassor öppna lixom
  • Johannes R
    Johannes R skrev om Eurostop
    Systembolaget på Eurostop har avsevärt större utbud än dess motsvarighet inne i centrala Halmstad. Har dessutom även fler kassor så din väntetid är dessutom mindre. Affären har även längre öppettider.
    I övrigt är det precis som de flesta andra Systembolag runtomkring i Sverige.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Eurostop
    Systembolaget vid Eurostop är perfekt för dig som vill undvika köer. Här är mindre folk än vid systemet inne i centrum och många kassor att välja mellan. Butiken har också ett ganska stort urval på sina produkter. Personalen är trevlig och noga med att kolla leg. Lättast är att ta sig hit med bil men att gå eller cykla är inga problem det heller.

Eurostop, 302 63 Halmstad