Systembolaget AB - Eurostop

3.9

7 omdömen om Systembolaget AB - Eurostop

Nathalie O
Skrev om Systembolaget AB - Eurostop

Mycket bättre än det inne i city då det är större utbud, luftigare lokaler och faktiskt inte helt omöjligt att prata med någon för att be om hjälp eller tips. Trevlig och rolig personal

jessica f
Skrev om Systembolaget AB - Eurostop

Systembolagen i Halmstad är endast två stycken, ett som finns i city och ett på eurostop.Av vana gick jag alltid på det i city innan jag en gång när jag var ute på eurostop insåg hur bra det var. Jämförelsevis har systembolaget på eurostop mycket bättre öppettider och mycket bättre sortiment. Beställningarna verkar även dem fungera bättre då de ofta har hemma vad man vill ha. Mitt tips, åk ut till eurostop om du kan och skippa city.

Josefine E
Skrev om Systembolaget AB - Eurostop

Öppet längre än inne i stan och mer att välja mellan.

Mika J
Skrev om Systembolaget AB - Eurostop

Ett nödvändigt ont, dock slipper man in till stan om man väljer den här butiken som dessutom har öppet en halvtimme längre än stans bolag på lördagar! Räddad!

Christian V
Skrev om Systembolaget AB - Eurostop

Bra sortiment, men tar för lång tid. Ibland när det är rusningstrafik så har dom 2 kassor öppna lixom

Johannes R
Skrev om Systembolaget AB - Eurostop

Systembolaget på Eurostop har avsevärt större utbud än dess motsvarighet inne i centrala Halmstad. Har dessutom även fler kassor så din väntetid är dessutom mindre. Affären har även längre öppettider. I övrigt är det precis som de flesta andra Systembolag runtomkring i Sverige.

Caroline L
Skrev om Systembolaget AB - Eurostop

Systembolaget vid Eurostop är perfekt för dig som vill undvika köer. Här är mindre folk än vid systemet inne i centrum och många kassor att välja mellan. Butiken har också ett ganska stort urval på sina produkter. Personalen är trevlig och noga med att kolla leg. Lättast är att ta sig hit med bil men att gå eller cykla är inga problem det heller.