Alla kategorier Byggföretag Skåne Kävlinge Fasad & Interiör

Fasad & Interiör

Sandgatan 5, 244 32 Kävlinge — Visa karta

Är det dags att renovera en villa, lägenhet eller kanske ett kontor? Då är du varmt välkommen till Fasad & Interiör AB, vi hjälper både privatpersoner och företag att bygga till och att bygga nytt.

Vårt byggföretag har kapaciteten att klara av det mesta inom byggprojekt och vi sätter alltid kvalitet framför kvantitet. Oavsett om du behöver totalentreprenad, måleri, snickeri, badrumsrenovering, kakel eller klinkers kan vi garanterat finns en lösning.

Kontakta oss så ser vi över dina möjligheter. Varmt välkommen!

Läs vad 10 kunder tycker om Fasad & Interiör

• Victoria J skrev om Fasad & Interiör
    Vi gjorde om ett badrum. Allt fungerade bra. Skickliga hantverkare, bra service och kontakt med byggansvarig. Vi fick gehör för alla våra önskemål och ”allt” gick att fixa. Tog en vecka längre än vi trott men det blev bra och på det stora hela är vi supernöjda. Läs mer
  • Jan-erik J skrev om Fasad & Interiör
    Proffsig och snabb offert.
    Projektet startade enligt VÅR tidsplan.
    Lätta att kontakta och varade alltid på mina samtal o epost =Peter Anzoategui
    Vår hyresgäst tyckte också att de var vänliga och plockade alltid undan på kvällen.
    Snygg kakling och installation av badrumsutrustningen.

Mao, vi är mycket nöjda och har redan rek Fasad & Interiör till andra hyresgäster. Läs mer
  • Li L skrev om Fasad & Interiör
    Renoverat större delar av huset. Bra företag som är lätt att prata med under arbetets gång. Rekommenderat företaget vidare samt kommer använda samma företag igen vid vidare renovering. Minus dock är att vissa saker var sönder när arbetet var klart. Läs mer
  • Elise R
    Elise R skrev om Fasad & Interiör
    Vi har använt företaget för vår badumsrenovering. Vi är mycket nöjda med resultatet av renoveringen , bemötandet av personalen samt framförallt det tydliga och välgjorda kostnadsförslaget som har stämt till punkt o pricka Läs mer
  • Mats E skrev om Fasad & Interiör
    Tycker hela kontakten med Fasad & Interiör har fungerat bra. Dom är enkla att få tag på, ringer alltid tillbaks.
    Arbetet blev bra utfört och tidsplanen följdes. Vid problem och frågeställningar så hittades bra lösningar.
    Vi fick hjälp med att renovera ett grovkök från golv till tak.
    Vi är nöjda och kan varmt rekommendera Fasad & Interiör. Läs mer
  • Karin E skrev om Fasad & Interiör
    De hjälpte oss med en större renovering av bl a kök, badrum, ytskikt och golvläggning. Vi är mycket nöjda både med genomförandet och slutresultatet. Mycket noggrant utfört, höll tidplanen och hittade lösningar till oförutsedda problem som dök upp. Alltid lätt att få tag på arbetsledaren och vi har även fått en uppföljning efteråt. De detaljer vi varit mindre nöjda med har åtgärdats direkt, vilket känns seriöst och bra. Läs mer
  • Christoffer H skrev om Fasad & Interiör
    Peter visade stor professionalism från första början. Hans kollegor gjorde vid alla ytskikt, tapetserade, bytte elkontakter osv. Ett kanonjobb har de gjort och det blev klar på utsatt tid.

Vi hade lite avstämningsmöten emellanåt men för övrigt så skötte de sig själva och gjorde ett riktigt bra jobb.

Kan verkligen rekommendera Fasad & Interiör till andra!

Christopher Holtenfjord
    Opalvägen 7
    Löddeköpinge Läs mer
  • Sara A skrev om Fasad & Interiör
    Välgjort arbete inom utsatt tid. Tryggt och trevligt bemötande. Vi kommer definitivt anlita denna firma igen vid behov. Läs mer
  • Göran H skrev om Fasad & Interiör
    Badrumsrenovering
    Bra offertunderlag, bra förslag på åtgärder vid första mötet inför offerten
    Bra tidplan som hölls
    Bra återkoppling när allt var klart och garantipaket lämnades face to face
    Rekommenderar gärna Läs mer
  • Staffan E skrev om Fasad & Interiör
    Bra service, tillmötesgående. Kan bli ännu bättre om man diskuterar smådetaljer innan man sätter igång. Läs mer

Sandgatan 5, 244 32 Kävlinge