Fasad & Interiör

Fasad & Interiör

www.fasadointerior.se
  • Badge2022

Är det dags att renovera en villa, lägenhet eller kanske ett kontor? Då är du varmt välkommen till Fasad & Interiör AB, vi hjälper både privatpersoner och företag att bygga till och att bygga nytt. Vårt byggföretag har kapaciteten att klara av det mesta inom byggprojekt och vi sätter alltid kvalitet framför kvantitet. Oavsett...

65 omdömen om Fasad & Interiör

Sedan starten hos Reco 2018

Kristoffer U
Skrev om Fasad & Interiör

Fantastisk duktig kakelsättare. Kaklet vi valt var av det lite mer avancerade slaget att sätta men resultatet blev perfekt.

Axel K
Skrev om Fasad & Interiör

Riktigt proffsigt och från ritning till färdigt arbete är vi så nöjda!

Bernt W
Skrev om Fasad & Interiör

Omläggningen av taket och saneringen blev till stor belåtenhet. Skulle det göras igen hade det blivit samma företag denna gång också. Arbetet flöt på snabbt och noggrann med mycket kunniga hantverkare. Trevligt bemötande hela tiden.

Johan V
Skrev om Fasad & Interiör

Vi är mkt nöjda med helrenovering av vårt garage både gällande arbete, trevlig personal och där vi även kunde återvinna delar i renoveringen. Bra planering, bemötande och förståelse för vårt behov.

Jesse T
Skrev om Fasad & Interiör

I was happy with the work done on my façade. Fair price, good communication, and timely completion. Will return for any future construction projects.

Uno L
Skrev om Fasad & Interiör

Av företaget blev vi väl bemötta väl kompetent och kunnig personal Företaget motsvarade våra förväntningar till stor del. Tjänsten bestod av renovering av badrum och övrig lägenhet

Alice A
Skrev om Fasad & Interiör

Vi är väldigt nöjda och har blivit proffsigt bemötta hela vägen av alla inblandade. De har varit väldigt tillgängliga och gett oss värdefulla tips och råd längs vägen. Mycket trevliga killar på plats som har gjort jobbet.

Malin A
Skrev om Fasad & Interiör

Jag helrenoverade mitt badrum och det blev jättefint.

Therese S
Skrev om Fasad & Interiör

Har nyligen renoverat vårt badrum och vi är supernöjda, ser fram emot att anlita dem igen, rekommenderas varmt.

Reynaldo R
Skrev om Fasad & Interiör

Vi blev väldigt väl bemötta från den första kontakten till den sista besiktningen. Alla i arbetslaget var mycket professionella och trevliga och lätta att ha att göra med. Planeringen av hela projektet fungerade utmärkt så de förväntningar vi hade gällande vårt nya badrum uppfylldes till fullo! Mvh Linda o Reynaldo Ricart

Li W
Skrev om Fasad & Interiör

Renovering av badrum. Mycket professionellt, håller vad de lovar, kommer när de ska. Toppenresultat!

Gerd E
Skrev om Fasad & Interiör

Jag har renoverat mitt badrum i min lägenhet. Jag har blivit väldigt bra bemött och arbetet har blivit jättefint utfört. Jag är väldigt nöjd! Proffsig personal och proffsigt arbete, tack!

Kristian N
Skrev om Fasad & Interiör

Slutresultatet blev mycket bra. Snickarna var duktiga och hade koll på läget. Vi kan varmt rekommendera detta företag till andra.

Oskar J
Skrev om Fasad & Interiör

Fasad och interiör hjälpte oss med en totalrenovering av ett litet badrum. De var lätta att arbeta med och kompetenta. Väldigt nöjda med resultatet, kommer anlita dem igen om det behövs.

Emil B
Skrev om Fasad & Interiör

Vårt badrum blev mycket bra till ursprungligt pris och inom utlovad tid. Tätskiktet utfördes mycket noggrant, Plattsättaren gjorde ett kanonjobb, rakt och fint satt. Rekommenderas!

Anna N
Skrev om Fasad & Interiör

Anlitade Fasad & Interiör för renovering av badrum, väldigt glada över det beslutet! Enkel kommunikation och snabb återkoppling vid funderingar. Vi var hemma under hela projektet (ca 2 veckor - då var badrummet utrivet innan de startade) så träffade samtliga hantverkare som alla var trevliga och tillmötesgående. Särskilt tacksamma över proffsig kakelsättare som var noggrann och tänkte på detaljer. Deras samarbete med Lunds Kakelvaruhus även det klockrent!

Peter A gillar detta
RENE B
Skrev om Fasad & Interiör

Fick utfört badrumsrenovering. Hantverkarna var väldigt duktiga allt gick planenligt från rivning av befintligt badrum till arbetet var färdigställt. Speciellt kakelsättaren var otroligt duktig med sans för detaljer och av mycket hög kvalitet. Kontakten med arbetsledare kunde ha varit bättre. Vi har fått ett jättefint badrum som vi gläds åt dagligen. Kan varmt rekommendera Fasad & Interiör.

Ted B
Skrev om Fasad & Interiör

Mycket professionellt bemött. Offert med uppdragets innehåll samt genomgången med säljansvarig innan vi skrev kontrakt var tydligt och informativt. Arbetet utfördes av duktiga hantverkare som gick bra att kommunicera med och de stämde av med oss så snart det var minsta osäkerhet om hur vi ville ha det. Några dagar utfördes inget arbete pga trängande behov för andra uppdrag, men projektet utfördes ändock inom den estimerade tidslängden. Vi kan starkt rekommendera Fasad&Interiör!

Conny L
Skrev om Fasad & Interiör

Bra bemötande, duktiga hantverkare, klockrent!

Jonas Hector K
Skrev om Fasad & Interiör

Helrenoverade badrum i lägenhet. Mycket nöjd med resultatet. Det blev precis som vi tänkte oss och alla problem som dök upp under processen löstes utan problem.

Ulf O
Skrev om Fasad & Interiör

Trevligt bemötande. Renoverade badrum och tvättstuga. Klinkers i hall. Mycket nöjd med resultatet.

Johan H
Skrev om Fasad & Interiör

Vi är väldigt nöjda med Fasad & Interiör! F&I har byggt ett rum på vinden i vår enplansvilla åt oss under vår och sommar 2021. Arbetet inkluderade platsbyggd trappa, fasad- och takfönster, lagt och slipat brädgolv, platsbyggd bokhylla mm. För att sammanfatta: - Väldigt duktiga hantverkare, speciellt de snickare vi haft hos oss. De byggde trappan inklusive trappräcket av bara några reglar och slätspont. Trappräcket att m.a.o helt tillverkat av slätspontsplankor. - Man diskuterar alltid lösningen innan de sätter...

Patrik P
Skrev om Fasad & Interiör

Väldigt nöjd med Fasad & interiör som helentreprenör för mitt nya badrum, snabba, effektiva och ett super resultat

Andreas R
Skrev om Fasad & Interiör

Fasad och interiör byggde om vår toalett till badrum. Vi är mycket nöjda med kommunikationen, utförandet och slutresultatet. Stark rekommendation!

Atilla N
Skrev om Fasad & Interiör

Snabb badrumsrenovering med trevlig och kunniga montörer. Jag är mycket nöjd med resultatet och mitt nya badrum.

Franca S
Skrev om Fasad & Interiör

Fasad och Interiör har renoverat mitt badrum. Proffsigt och vänligt bemötande hela tiden. De var mycket hjälpsamma när jag hade missat att beställa saker. Mycket trevliga, ordentliga och duktiga hantverkare. Och - supersnyggt badrum!!!

Jens K
Skrev om Fasad & Interiör

Mycket fint arbete. Har hållit vad de lovat!

Josefin A
Skrev om Fasad & Interiör

Fasad & Interiör har helrenoverat ett badrum på 4 kvm hos oss. Vi valde Fasad & Interiör då de gav ett bra bemötande vid besök och offerten kom snabbt, var tydligt specificerad och med ett rimligt pris. Ändringar och anpassningar har varit lätta att göra och Fasad & Interiör har tagit hand om allt från start till slut. Badrummet blev till och med klart snabbare än jag hade räknat med. Det känns som de har ett välsmort maskineri som fungerar mycket bra. Uppdateringar under arbetets gång kunde varit bättre då vi ej var...

Rickard H
Skrev om Fasad & Interiör

Renovering av badrummet. Dom hanterade allt ifrån början till slut. Ordning och reda på projektet. Jag visste hela tiden nästa steg i renoveringen. Vi fick också bra förbättrings förslag som vi gillade, resultatet blev väldigt bra. Blir det en badrums renovering till så går jobbet till Fasad & Interiör.

Helena T
Skrev om Fasad & Interiör

Gjorde om badrummet och allt fungerade perfekt. Bra bemötande och ett fint utfört arbete. Mycket nöjd!

Ola F
Skrev om Fasad & Interiör

Trevlig och kunniga, håller tiden, Jättesnyggt jobb, vi är mer än nöjda!!

Mikael K
Skrev om Fasad & Interiör

För renovering av badrum bad vi om offert från Fasad och Interiör som kom redan ett par dagar efter för att göra en bedömning. Vi skulle få offerten inom en vecka, men redan samma kväll kom den via e-post. Anbudet verkade rimligt och de kunde börja ganska snabbt så vi tog det. Detta visade sig vara typiskt för företaget, bra bemötande och snabbt agerande. Mina förväntningar var att arbetet skulle vara klart efter 4-5 veckor, det blev i stället 3 veckor - på dagen! Dessutom var samtliga hantverkare mycket trevliga, snabba och duktiga och vi är mycket nöjda med resultatet.

Sara L
Skrev om Fasad & Interiör

Renoverade kök o badrum samtidigt. Trevliga o engagerade hela vägen, höll tiden, offerten stämde. Lätta att få kontakt med. Generösa med tips o idéer. Är supernöjd, rekommenderar dem varmt! /Sara, Lund.

Bo P
Skrev om Fasad & Interiör

Renovering av innertrappa och uppbyggnad av garderob på övervåning. Anlitar gärna företaget igen.

Thomas H
Skrev om Fasad & Interiör

Badrumsrenovering Trevligt bemötande, och ett fint och bra resultat. Imponerad över att de sopade och plockade undan varje dag. Vi hade dock önskat en veckoavstämning, eller någon annan form av återkoppling av det fortlöpande arbetet.

Tobias L
Skrev om Fasad & Interiör

Renoverade badrum. Proffsiga hantverkare och trevligt bemötande!

Michael B
Skrev om Fasad & Interiör

Vi beställde en badrums renovering och blev väl bemötta, dem levde upp till mina förväntningar lite +- på tidsplanen men dem löste allt jag bad dem om och tog själva initiativ till att lösa diverse problem. Allt som allt en bra firma som jag kan rekommendera. Mvh M.Rasta.B

Erik T
Skrev om Fasad & Interiör

De renovera vårt badrum och det blev precis som vi ville ha det. Superbra kommunikation, helt enligt tidsplan och superproffsigt gjort. Kan verkligen rekommendera!!

Ann-christine T
Skrev om Fasad & Interiör

Total badrumsrenovering inkl. stambyte. Duktiga och noggranna, badrummet blev jättefint. Samarbetet som de hade med kakelvaruhuset gjorde dessutom att jag fick ett mycket bra pris på inredningen. Jag är väldigt nöjd och samtliga jag varit i kontakt med har varit intresserade av att jag skulle känna mig så.

Sofia H
Skrev om Fasad & Interiör

Vi har renoverat vårt badrum och valde då Fasad och interiör! Jag uppskattade flexibiliteten i samband med att vi tog fram offerten, vi valde till och bort innan vi var helt nöjda. De började jobbet på utsatt tid, sen tog arbetet lite längre tid än beräknat men fortfarande inom det spannet vi hade förväntat oss. Vi hade löpande kontakt med projektledaren då vi inte var hemma större delen av renoveringstiden, där kontakten fungerade mycket bra. Jag uppskattar också att de var kreativa i att hjälpa oss hitta snygga lösningar, och vi är mycket nöjda med slutresultatet!

Sahra B
Skrev om Fasad & Interiör

Vi valde Fasad och Interiör för renovering av vårt badrum. Vi hade ett flertal anbudsgivare, men Peter från Fasad och Interiör har från allra första besöket alltid varit i tid och hållit allt som lovats. Hela renoveringen kom igång på utsatt tid, alla som varit här och gjort sin del av renoveringen har varit väldigt trevliga och kunniga. Allt har helt enkelt flutit på långt över förväntat och resultatet är vi väldigt nöjda med! Jag skulle använda Fasad och Interiör igen och rekommenderar dem starkt!

Emma E
Skrev om Fasad & Interiör

Badrum och målning helt hus. Trevliga, punktliga, arbetsamma och noggranna. Lätt att få tag på, närvarande och samarbetsvilliga.

Rasmus K
Skrev om Fasad & Interiör

Helrenovering av garage, hall, badrum och tvättstuga, inklusive el och vvs. Renoveringen var prisvärd och vi fick ett mycket bra resultat. Peter som är chef/ägare till firman är mycket lätt att ha och göra med och löser de problem som kan tänkas dyka upp utan bekymmer eller diskussioner, är guld värt när man har ett större projekt igång med flera inblandade.

Petrik C
Skrev om Fasad & Interiör

Fasad & Interiör renoverade vårt badrum 2019. Vi tycker slutresultatet blev utmärkt. Hantverkarna hade bra känsla för noggrannhet, var trevliga och pratade svenska eller engelska. Arbetet påbörjades enligt avtalad tid. Det tog lite längre tid än vad vi väntat innan det sista var klart, men det gjorde oss inget. Det skedde några små missar under arbetets gång som kunde ha undvikits med tydligare kommunikation/specifikation i början av jobbet, men det mesta kunde lösas efterhand. Det hade underlättat om vi haft noggrannare...

Gustaf R

Bra service och kundvänlig Lyhörd

Anders W
Skrev om Fasad & Interiör

Fasad & Interiör inredde vår vind till att bli 2 sovrum och ett allrum i vår 1,5 plansvilla. De flytspacklade golvet och skumisolerade tak och väggar innan inredningen satte igång. De utförde även håltagning för trappa i betongbjälklag. De utförde all regling, gipsning, spackling, målning, elarbete och golvläggning. Vi är mycket nöjda med deras arbete, och alla oväntade grejor som dök upp under arbetets gång löste de med bravur. Vi rekommenderar Fasad & Interiör.

Saeed K
Skrev om Fasad & Interiör

Utmärkt bemötande, tar sitt ansvar och ser till att kunden är nöjd, lätt att komma i kontakt med företaget, hjälpsam, pålitligt, ställer upp och justerar ev. små fel som missats, duktigt folk med kunskap och erfarenhet som vill göra rätt för sig, bra kundmottagning, tillmötesgående. Företagets betyg är 5 (i skala 1-5), excellent!

Morgan T
Skrev om Fasad & Interiör

Badrumsrenovering via kakelcentralen i höör Utmärkt bemötande, trevliga och skickliga hantverkare. En utmärkt renovering och bra bemötande, det enda de kunde gjort lite bättre var att meddela tidsramen lite tex. hamnade vi mitt i bilning av golv utan att förvarnats om det. annars ett väldigt bra arbete

Andreas M
Skrev om Fasad & Interiör

Anlitade dessa för montering av ett kök från Kvik vilket inte skulle vara några problem. Dagen kom som det skulle sättas upp och leveransen var på plats. Dock så var snickaren fast och kunde först komma två dagar senare, inga bekymmer, sådant händer. Alla underentreprenörer var fantastiska, både snickare, elektriker och VVSare. Dock lämnar projektledningen mycket att önska från deras sida. jag fick på eget initiativ boka in elektriker för att gå igenom vad som skulle göras och själv boka in honom innan köket skulle...

Tomas E
Skrev om Fasad & Interiör

Renovering av 2 st badrum. Vi blev utomordentligt bra bemötta av representanten (Peter) av företaget. Snabbt och bra utfört. Ett litet missöde inträffade som dock löstes på absolut bästa och professionella sätt. Kan absolut rekomenderas. Tomas E