Fasad & Interiör

Sandgatan 5, 244 32 Kävlinge — Visa karta

Är det dags att renovera en villa, lägenhet eller kanske ett kontor? Då är du varmt välkommen till Fasad & Interiör AB, vi hjälper både privatpersoner och företag att bygga till och att bygga nytt.

Vårt byggföretag har kapaciteten att klara av det mesta inom byggprojekt och vi sätter alltid kvalitet framför kvantitet. Oavsett om du behöver totalentreprenad, måleri, snickeri, badrumsrenovering, kakel eller klinkers kan vi garanterat finns en lösning.

Kontakta oss så ser vi över dina möjligheter. Varmt välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Fasad & Interiör

• Andreas M

2019-10-04

Andreas M skrev om Fasad & Interiör
    Anlitade dessa för montering av ett kök från Kvik vilket inte skulle vara några problem.

Dagen kom som det skulle sättas upp och leveransen var på plats. Dock så var snickaren fast och kunde först komma två dagar senare, inga bekymmer, sådant händer.

Alla underentreprenörer var fantastiska, både snickare, elektriker och VVSare.

Dock lämnar projektledningen mycket att önska från deras sida. jag fick på eget initiativ boka in elektriker för att gå igenom vad som skulle göras och själv boka in honom innan köket skulle sättas upp. Detta var inget som Fasad & Interiör gjorde.

Löpande kontakt med Fasad & Interiör var obeffintlig och man fick själv ta kontakt med dem, det var aldrig de som ringde eller besökte.

Arbetet drog även ut på tiden då snickaren blev sjuk och behövde vabba någon dag, sådant som händer, men ingen ersättare skickades och jag fick själv ringa och fråga om han skulle komma eller inte.

Som slutsats, alla som var på plats och arbetade var helt underbara och riktigt duktiga, speciellt snickaren som löste många problem och kom med egna förslag och elektrikern som rekomenderade saker som vi själva inte tänkt på.

Men i efterhand hade jag lika väl kunnat leta upp dessa och själv varit projektledare och planerat in dem. (Vilket jag i praktiken gjorde) Läs mer
  • 2019-08-25

Tomas E skrev om Fasad & Interiör
    Renovering av 2 st badrum. Vi blev utomordentligt bra bemötta av representanten (Peter) av företaget. Snabbt och bra utfört. Ett litet missöde inträffade som dock löstes på absolut bästa och professionella sätt. Kan absolut rekomenderas. Tomas E Läs mer
  • 2019-08-23

Leif B skrev om Fasad & Interiör
    Helrenovering av badrum,grovkök o hall.
    De gjorde ett superfint arbete och höll tidplanen och alla löften.
    Svarar alltid i telefon vilket är viktigt.
    Seriösa och kunniga arbetare som ger ett trevligt intryck.

Vi kan verkligen rekommendera företaget. Läs mer
  • 2019-08-21

Staffan G skrev om Fasad & Interiör
    Helrenovering av badrum. Bra bemötande och proffsigt utfört arbete. Snyggt och städat efteråt. Mycket bra plattsättare som fixade ett perfekt fall i vårt badrum.
    Vi fick också råd och tips och kunde tillsammans hitta bra lösningar som fungerade för oss. Inredning mm valde vi själva och köpte på Lunds Kakelvaruhus. Fasad & Interiör skötte sedan transport och montering.

Renovering tog ett par veckor längre än planerat, då Kakelvaruhuset hade räknat fel på åtgången av klinkers, och det tog några dagar att få hem. Några moment tog också någon dag mer än tänkt. Men vi föredrar ett noggrant och rätt utfört arbete framför snabbt och slarvigt. Här blev mycket väl utfört.

Tydligt avtal, betalning av material vid start, arbetet betalades när allt var klart. Precis som det ska fungera för oss vanliga privatkunder alltså!

Fasad & Interiör kan vi varmt rekommendera för renovering av badrum! Läs mer
  • 2019-08-21

Ingrid R skrev om Fasad & Interiör
    Badrumsrenovering
    Målning tak,väggar
    El
    Blev vänligt och kunnigt bemöt
    Kommer att anlita Fasad &
    Interiör fler gånger. Läs mer
  • 2019-05-28

Anders L skrev om Fasad & Interiör
    Badrumsrenovering - väggbeklädnad, kakel o klinker med värmegolv och montering av inredning.
    Bra bemötande, stort kundfokus och stor frihet vad man önskar göra i egen regi eller få levererat.
    Mycket hög kvalitet speciellt på kakel/klinker-delen, kanske något mera att önska av målare.
    Kunde kanske lyckas något bättre med samordning/information mellan olika delar och få till ett något mer effektivt och därmed snabbare genomförande.
    Mycket bra bemötande avseende besiktning med anmärkningar och åtgärder.
    Rekommenderas - kommer troligen att fråga dem igen när det snart är dags för nästa badrum att renoveras. Läs mer
  • 2019-05-27

Bengt C skrev om Fasad & Interiör
    Vi kaklade ett kök och allt blev mycket bra. Läs mer
  • 2018-11-22

Victoria J skrev om Fasad & Interiör
    Vi gjorde om ett badrum. Allt fungerade bra. Skickliga hantverkare, bra service och kontakt med byggansvarig. Vi fick gehör för alla våra önskemål och ”allt” gick att fixa. Tog en vecka längre än vi trott men det blev bra och på det stora hela är vi supernöjda. Läs mer
  • 2018-11-22

Jan-erik J skrev om Fasad & Interiör
    Proffsig och snabb offert.
    Projektet startade enligt VÅR tidsplan.
    Lätta att kontakta och varade alltid på mina samtal o epost =Peter Anzoategui
    Vår hyresgäst tyckte också att de var vänliga och plockade alltid undan på kvällen.
    Snygg kakling och installation av badrumsutrustningen.

Mao, vi är mycket nöjda och har redan rek Fasad & Interiör till andra hyresgäster. Läs mer
  • Li L

2018-08-07

Li L skrev om Fasad & Interiör
    Renoverat större delar av huset. Bra företag som är lätt att prata med under arbetets gång. Rekommenderat företaget vidare samt kommer använda samma företag igen vid vidare renovering. Minus dock är att vissa saker var sönder när arbetet var klart. Läs mer
  • Elise R

2018-06-19

Elise R skrev om Fasad & Interiör
    Vi har använt företaget för vår badumsrenovering. Vi är mycket nöjda med resultatet av renoveringen , bemötandet av personalen samt framförallt det tydliga och välgjorda kostnadsförslaget som har stämt till punkt o pricka Läs mer
  • 2018-02-27

Mats E skrev om Fasad & Interiör
    Tycker hela kontakten med Fasad & Interiör har fungerat bra. Dom är enkla att få tag på, ringer alltid tillbaks.
    Arbetet blev bra utfört och tidsplanen följdes. Vid problem och frågeställningar så hittades bra lösningar.
    Vi fick hjälp med att renovera ett grovkök från golv till tak.
    Vi är nöjda och kan varmt rekommendera Fasad & Interiör. Läs mer
  • 2018-02-22

Karin E skrev om Fasad & Interiör
    De hjälpte oss med en större renovering av bl a kök, badrum, ytskikt och golvläggning. Vi är mycket nöjda både med genomförandet och slutresultatet. Mycket noggrant utfört, höll tidplanen och hittade lösningar till oförutsedda problem som dök upp. Alltid lätt att få tag på arbetsledaren och vi har även fått en uppföljning efteråt. De detaljer vi varit mindre nöjda med har åtgärdats direkt, vilket känns seriöst och bra. Läs mer
  • 2018-02-21

Christoffer H skrev om Fasad & Interiör
    Peter visade stor professionalism från första början. Hans kollegor gjorde vid alla ytskikt, tapetserade, bytte elkontakter osv. Ett kanonjobb har de gjort och det blev klar på utsatt tid.

Vi hade lite avstämningsmöten emellanåt men för övrigt så skötte de sig själva och gjorde ett riktigt bra jobb.

Kan verkligen rekommendera Fasad & Interiör till andra!

Christopher Holtenfjord
    Opalvägen 7
    Löddeköpinge Läs mer

Sara A skrev om Fasad & Interiör
    Välgjort arbete inom utsatt tid. Tryggt och trevligt bemötande. Vi kommer definitivt anlita denna firma igen vid behov. Läs mer

Göran H skrev om Fasad & Interiör
    Badrumsrenovering
    Bra offertunderlag, bra förslag på åtgärder vid första mötet inför offerten
    Bra tidplan som hölls
    Bra återkoppling när allt var klart och garantipaket lämnades face to face
    Rekommenderar gärna Läs mer

Staffan E skrev om Fasad & Interiör
    Bra service, tillmötesgående. Kan bli ännu bättre om man diskuterar smådetaljer innan man sätter igång. Läs mer

Sandgatan 5, 244 32 Kävlinge