Kontor

Kontor

Ring 08-615 70 00 www.filippa-k.se
4.3

Genom att kombinera tidlös enkelhet med samtida skärpa skapar Filippa K kläder för de människor som är självsäkra nog att vara sofistikerade, men tillräckligt nyfikna för att vara fashionabla.

8 omdömen om Kontor

Stina H

Snygga kläder.

ALEXANDER MELVIN C

Efter sju dagar utan ens bekräftelse på mottaget mail från Filippa K:s customer service, vilket är upp åt väggarna oprofessionellt, publicerar jag mitt klagomål här. För så här behandlar Filippa K sina kunder: Jag har varit en trogen supporter av deras kostymer i flera år. Efter senaste köpet överväger jag emellertid att lämna deras "fan club". Vid besök i deras butik på Biblioteksgatan fick jag beskedet att de inte hade den marinblå väst, som jag sökte, i lager. De hänvisade mig istället till butiken på Grev Turegatan....

Annica A
Skrev om Kontor

Jag var på sthlm fashion market och det var kul. Det rätta svaret är noir et blanc som årets nykomling.

Tobias B
Skrev om Kontor

Filippa K är något av en favorit, jag är trogen konsument av deras produkter sedan 10 år tillbaka. Jag gillar deras enkla men ändå snygga stil och deras sätt att alltid vara med på nya trender utan att verka allt för über-ansträngda att uppfattas som just modefenomen.

Jennifer H gillar detta
Karin A
Skrev om Kontor

Filippa K gör alltid så fina kläder och med bra kvalite, ibland så kanske det inte ser så mycket ut för världen när det hänger på galjen så man måste prova.

Saga E
Skrev om Kontor

Välskött företag enligt min uppfattning. Sådant märker man som kund.

Johanna B

Filippa K är en av de absolut bästa butikerna, oavsett adress.

Johanna B

Ett av mina favoritföretag alla kategorier