Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fitness24seven Fridhemsplan

Fitness24seven Fridhemsplan

Sankt Göransgatan 53, 112 38 Stockholm — Visa karta

Fitness24seven erbjuder dig att träna på alla deras anläggningar dygnet runt med ett enda kort till ett mycket bra pris. Välkommen till anläggningen på Sankt Göransgatan 53 i Stockholm.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Fitness24seven Fridhemsplan

• Jakob J
    Jakob J skrev om Fitness24seven Fridhemsplan
    Jag har sprungit runt och letat efter ett nytt gym och eftersom Fitness24seven kör en kampanj för tillfället där man får ett årskort för 1000 spänn var jag tvungen att prova. Det började inte speciellt bra då tjejen i kassan inte hade fått någon information om den nya kampanjen, vilket jag tycker är lite dåligt eftersom jag då fick vänta för att komma igång. Tjejen var dock professionell när hon insåg att det skulle ta lite tid och lät mig då gå och byta om och börja träna medan hon ringde runt till olika fitness24seven instanser för att ordna upp det hela.

Själva gymmet är mycket fräscht, luftigt men rätt så litet. Som tur var det inte så mycket folk så det var ingen väntetid.
    Ningjing C gillar detta

Sankt Göransgatan 53, 112 38 Stockholm