Alla kategorier Lokalvårdare Gävleborg Bollnäs Flamingo Allservice AB

Flamingo Allservice AB

Björkhamregatan 7A, 821 31 Bollnäs — Visa karta

Företaget startades i hela Helsingland 2013-03-08.
Vi jobbar inom flytt- kontor- bygg, hemstädning och fönsterputs. Även flytthjälp, packning..mm.
Vi jobbar inom hela Gävleborgslän, Dalarna och Sundsvall kommun.
Samt kan vi utföra jobba inom Stockholm kommun.
Jobbar i helger utan extra kostnader.

Företaget har F-skattesedel, 7 dagas kund nöjd-garanti, .Kollektivavtal med Fastighetsanställds Förbund och Fora försäkring.
Öppet just nu
Mån-Sön: 12:00-21:00

Läs vad 4 kunder tycker om Flamingo Allservice AB

• annacari a
    annacari a skrev om Flamingo Allservice AB
    Stort tack för att ni ställde upp på kort varsel och på en söndag. Flyttstädningen var jättebra genomförd, mycket rent och fint efteråt, inga problem alls vid besiktningen. Bra hantering av nycklar och administration allting fungerade mycket smidigt! Läs mer
  • Mikaela N
    Mikaela N skrev om Flamingo Allservice AB
    Hej.
    Mycket trevlig personal och ett väl utförligt jobb.
    Har anlitat dessa två gånger på flyttstädning, hus och lägenhet och är super nöjd.
    Mikaela i Borlänge Läs mer
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Flamingo Allservice AB
    Jag har haft turen att prova på Flamingo Allservice både via jobbet och även hemma... och de är suveräna!!

Otroligt trevlig personal som alltid bemöter en på ett glatt, positivt sätt och de är enormt effektiva när de jobbar med ett klanderfritt resultat varje gång.

De är dessutom punkliga med tider och väldigt lättsamma att komma överens med, kan bara rekommendera dem med högsta betyg!! Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Flamingo Allservice AB
    Kan varmt rekommendera denna städfirma. Ett otroligt gott bemötande och en städning i världsklass. Dom nya hyresgästerna hade inget att anmärka på. Allt var skinande rent.

Tusen tack för hjälpen och jag kommer absolut anlita er igen.

/Andreas Läs mer