Flexfoto AB

Flexfoto AB

Hyr det senaste inom foto och video hos oss! Fotoflex erbjuder ett brett sortiment av stativ, linser, kameror och tillbehör att hyra till bra priser. Med ett uppdaterat lager har vi utrustningen för ditt nästa fotouppdrag oavsett om du är nybörjare eller professionell fotograf. Vår ide är ett perfekt alternativ om du vill testa...

2 omdömen om Flexfoto AB

Sedan starten hos Reco 2024

Robin D
Skrev om Flexfoto AB

Var först tveksam till att det skulle fungera smidigt med frakt och att utrustningen höll den kvalité som utlovades men jag är verkligen jättenöjd! Fotade action/sport-bilder och fick bra hjälp av kundtjänst i vilken utrustning som hade passat mig bäst även fast jag hade en gissning. Nöjd kund och längtar till att få använda Sony FE 70-200mm f/2.8 GM II igen!

Mattias K
Skrev om Flexfoto AB

Hela hyresprocessen var enkel och smidig - från bokning online till att få grejerna levererat hem till dörren. Kundservicen var över förväntan när jag kontaktade dom angående ett av objektiven som gick att lösa samma dag. Jag rekommenderar starkt att hyra kamerautrustning till alla som vill föreviga sina resor eller andra viktig händelser med högkvalitativa bilder! Jag hyrde Sony A7 IV, 24-105mm f/4 (perfekt allround objektiv för resa), 35mm f/1.8 och 50mm f/1.8 för min resa till Japan

Jonathan G gillar detta
Svar från Flexfoto AB

Ser verkligen fram emot att se dina bilder Mattias! :) Vi publicerar de gärna på sajten om du tillåter. Såklart väldigt glad att höra att du är nöjd med både tjänsten och kundservicen. Ett stort tack för ditt omdöme och dina kommentarer, och för att du hyrde fotoutrustningen du behövde av Flexfoto!