Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Snittbetyg
4.6
Ring 08-509 231 63 Dela

Om företaget

Välkommen till Flyttella! Flyttella är en helhetsleverantör inom Flytt & Städ tjänster. Vi skräddarsyr offerten med omsorg till varje kund helt kostnadsfritt och erbjuder konkurrenskraftiga priser till fast pris med 50 % RUT-avdrag samt erbjuder 14 dagars nöjd kund garanti på flyttstädningen! Vi ser fram emot att överträffa...

262 omdömen om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 262 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Iréne S
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Proffsigt städat, dock inte städat helt klart på balkongen. Annars mycket nöjd

Alexander S
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Väldigt bra och proffsigt bemötande och ett väl utfört jobb. Kan starkt rekommenderas!

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Alexander! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi är glada över att ha dig som en nöjd kund till! Du är varmt välkommen att höra av dig om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Bernt J
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

FLYTTSTÄDNING. VÄNLIGT BEMÖTANDE. STÄDERSKAN KOM I GOD TID. STÄDERSKAN GJORDE ETT UTMÄRKT ARBETE. STÄDFIRMAN KAN DÄRFÖR VARMT REKOMMENDERAS.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Bernt! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Elisabeth M

Mycket positivt Snabbt Effektivt Väl inplastning av möbler

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Elisabeth! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Cecilia B
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Flyttade inte allt, oklart med vilka förberedelser som kråvdes av mig.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Cecilia! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Märkligt att killar inte flyttade allt, möjligtvis du hade mer bohag och tackade nej för extra volymen. Det enda man behöver tänka på innan flytten är att packa ner allting så gott det går och montera ner allting så gott det går! Det är jätte märkligt att du ger oss en stjärna och argumenterar din upplevelse med få ord. Vi skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att få höra lite mer detaljerad...

Johannes S
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Väldigt bra flytt firma, kan verkligen rekommendera.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Johannes! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Marie S
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

2 killlar flyttade mina grejer, möbler.. gick i flera trappor, både utflytt och inflytt. Allt gick i tid. Jag hoppas verkligen att de har en bra lön.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Marie! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Helene Å
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Jag möttes av två mycket trevliga och proffsiga killar som utförde jobbet noggrannt och effektivt . Om jag ska flytta igen så kommer jag anlita Flyttella . Men även rekommendera er till andra . Så nöjd ,Well Done ❤️

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Helene! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Adrian T
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Mycket bra städning och välgjort är imponerad

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Adrian! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Anne K
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Dom utförde sitt jobb väl och höll tiderna dock svårt att göra sig förstådd eftersom dom inte kunde svenska

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Anne! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Lars P
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Kommunikationen innan flytten var bra! På flyttdagen så var inte kommunikationen lika bra. Hade avtalad tid till 09 men dom kom 10:25 utan förklaring eller ursäkt eller meddelande om förseningen! Dock fick jag en ursäkt från den säljare som inte hade hand om bokningen! Väl på plats så jobbade flyttkillarna på bra och snabbt så på den punkten är vi nöjda! Flyttstädningen i vår gamla lägenhet som vi flyttade ifrån var okay...med någon enstaka miss men det åtgärdade vi själva! Nästan full pott men bristande kommunikation och förseningen avgjorde!

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Lars! Tack för ditt omdömde! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi är ledsna att vi inte kunde nå upp till dina förväntningar den här gången men vi ser fram emot att nå upp till dina förväntningar vid nästa flyttillfälle! Vi försöker ständigt att utvecklas och därför ber vi dig att mejla in till oss dina synpunkter och lite mer detaljerad din upplevelse med oss på info@flyttella.se. Vi är stolta över att ha dig som kund och göra vår yttersta för att göra dig till en till nöjd kund! Med vänlig hälsning

Piotr Aleksander B
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Vi fick ett fast pris på vår flytt baserat på ett visst antal kubikmeter som de uppskattade åt oss baserat på kvadratmeter på vår lägenhet. Vi påpekar att antalet kubikmeter låter ganska litet, men att det är svårt för oss att uppskatta. Under själva flyttdagen får vi veta att uppskattat antal kubikmeter inte räcker, och att de behöver köra en vända till, vilket kommer att kosta oss nästan dubbelt mot det offererade fasta priset. Vi blir ju tvungna att tacka ja för att få vårt bohag flyttat. Vilket sker 5 timmar senare,...

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Piotr! Tack för ditt omdömde! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vad tråkigt att höra att vi inte har varit tydlig nog med att det fasta priset avser flytt för volym upp till 15 kbm vilket statistisk sätt brukar stämma på din boyta. Vi har på flyttdagen som du skriver gett möjlighet om vi ska flytta resterande bohaget, vilket du valt att vi ska göra. Då bohaget mängd var dubbelt så mycket mot offerten blir dessvärre faktura så dubbelt. Angående ARN så har du...

Irja S
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Snabbt , effektivt , noggranna ,bra samarbete , trevliga. Vi anlitar dem mycket gärna igen. Tack

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Irja! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Annika S
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Jag tycker att " flytt gubbarna " var helt otroliga och vänliga, MEN pga att att bilen var så liten gick det åt mycket tid för planeringen för att få med allt. Trots det fick inte allt plats i flyttbilen. Min son fick köra 4 gånger med saker till nya lägenheten, som inte fick plats I deras bil. Om ni haft större bil så skulle flytten gått mycket snabbare och smidigare. Vi tyckte synd om de stackars flyttgubbar som fick jobba hårt med både planering och bärande av möbler, kartonger mm. Jag fick ersätta min son med...

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Annika! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Bilen var 23,5 kbm vilket stämmer överens med din bokning. Statistisk sätt så brukar det räcka med en lastbil på den boytan du flyttade ifrån. Vad kul att höra att du var nöjd med killarnas arbete. Vid överskridande kbm ger vi vanligtvis ett val till kunden att vi ska flytta extra kbm för extra extra betalning. I detta fallet så har du valt att använda dig av din sons hjälp. Detta är dessvärre inget...

Daniel C
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

-fungerade fint med flytt och leverans av möbler in på VC - väl bemötta - använde dem för flytt av möbler från en verksamhet till en annan

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Daniel! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Farija J
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Vi är väldig nöjda, flytten gick fort och smidigt Duktig personal och bra packad av möbler

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Farija! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Yunus E
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Enkel bokning och trevligt bemötande. Lånade flyttkartonger utan kostnad som var ordentliga och nästan nya. På flyttdagen dök det upp 4 killar som lyckades flytta allt lugnt och ordat på ca 4 timmar. Stort tack för hjälpen och kan varmt rekommendera Flytta.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Yunus! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Jennifer R
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Jätte nöjd! Trevliga och bra kommunikation. Är imponerad över hur dom fick upp allt tre trappor utan hiss, vilka killar! Rekommenderas starkt!

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Jennifer! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Johan B
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Bra och flexibla. Blev jättenöjd med städningen. Tråkigt dock att min kontaktperson aldrig var på plats fysiskt

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Johan! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

ELIN H
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Superbra👊🏻 i det sämsta vädret i januari gick flyttlasset! Snabba, starka och med stor hänsyn till vårt bohag så kämpade de på. Ikea vägrade köra upp till vårt nya hus pga vädret (hal backe) men det hindrade inte dessa killar! Kan rekommendera varmt.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Elin! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Anna T
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Enkelt att boka tid och vi var nöjda med resultatet

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Anna! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Katrin L
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Snabba, effektiva och trevliga killar. Bra flytt!

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Katrin! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Kathrine B
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Allt var väldigt noggrant planerat och förklarat från mitt håll kring flyttdagen. Då vi inte skulle få våra nycklar till nya boendet förens efm så bestämde vi en tid de skulle komma för att slippa så mkt ”dötid” mellan inlastning och tömning. Trots detta var de tidiga, arbetsledaren hade missat infon och var inte själv på plats och flyttarna hade väldigt svårt med språket och kommunikation. De ringde flertalet gånger när vi satt hos banken och tjatade, hittade inte osv till slut fick vi ringa och säga stopp till dem. Städningen...

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Kathrine! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Detta ger oss möjlighet att utvecklas med vår personal grupp. Väldigt trevligt att höra att du är nöjd med flytten över lag. Vi hoppas att få möjligheten att hjälpa till med eventuellt kommande uppdrag. Med vänlig hälsning

Muhanned A
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Bra service, hjälpte mig att flytta från Stockholm till Borlänge. 5 av 5 möjliga.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Muhanned! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Joakim B
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Ok, flytten kom igång lite senare än tänkt men väl igång så är det enormt effektivt och proffsigt. Mycket nöjd med Flyttela.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Joakim! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Anne A
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Det var lätt att beställa städ och de var tillmötesgående. De kom i tid till städningen och gjorde ett bra jobb.

Emelie N
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Dom var helt okej, dom repade både golv och väggar.. blev till och med hål på väggen

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Emelie! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi är ledsna att olyckan har inträffat. Du är varm välkommen att mejla in till oss på info@flyttella.se så får vi hitta en lösning. Med vänlig hälsning

Niklas M
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Mycket bra städat och städaren var trevlig. Kommer använda igen om det behövs

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Niklas! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Henrik H
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Bra priser, tydliga i kommunikationen och duktiga medarbetare.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Henrik! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

jennie s
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Effektiv flytt och tillmötesgående personal då vi hade mycket mer än väntat. Städningen också väldigt bra. Prisvärt!

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Jennie! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Hanna J
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Snabba och duktiga. Väldigt fint städ också! Funkade smidigt och felfritt.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Hanna! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Malcolm F
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Generally a positive experience and I would recommend them. I got a few quotes, and theirs was the best (lowest price for a flyttstädning). The cleaner showed up on schedule, and did a good job. I left her to work and leave the key when she was done. The only minor problem was that the new owner told me the next day the oven wasn't clean enough, so I had to arrange for the cleaner to come back and finish the job. But that was not a big problem.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hi Malcolm! Thank you for your review! We really appreciate you taking the time to describe your experience with us! We look forward to helping you in the future if any household needs arise! Sincerely

Eric W
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Bra flyttfirma, otroligt snabb och bra och trevlig kundservice och de snyggaste och mest professionella offerterna jag tagit del av. Grabbarna kom i tid lite, svårt med kommunikationen pga språkhinder men det löser sig ändå, alla förstår vad som ska göras vid en flytt. Det man ska vara uppmärksam på när man väljer flytella är att offerten du får handlar om en uppskattad mängd kubikmeter. Det betyder att bilen de har (23.5 kubik) kan vara större än den uppskattade mängden bohag och då har de enligt kontaktet du skriver...

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Eric! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning!

Wanessa B

Allt gick smidigt även de kom 1 h tidigare än väntat

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Wanessa! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Iris A
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Väldigt väl och effetiv utflytt av min mors tillhörigheter. Mvh, Michele

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Iris! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig eller din mamma i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Jenny L
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Enkelt att få offert och beställa. Trevlig bemötande av säljare och snabba svar vid frågor. Mycket duktiga flyttkillar som kämpade bra med alla våra saker och trevlig kontakt med arbetsledare då vi upptäckte att en liten sak saknades. Den hämtades upp och levererades direkt dagen efter. Beställde även städning som var bra utförd. Rekommenderar varmt!

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Jenny! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Adrian L
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Kommunikationen innan var toppen och företaget mycket flexibla när det gäller tillägg och ändringar. Kan rekommendera!

Sarah P
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Trevliga flyttkillar som tog hand om vårt bohag med största noggrannhet. Även flyttstädningen var toppen! Jag rekommenderar Flyttella!

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Sarah! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Amanda D
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Lätt att få kontakt med administrationen. Bemötandet på plats var bra och städningen var även den bra. Jag är helnöjd.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Amanda! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Mahad M
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Uppdraget startades och avslutades i enlighet med överenskommelsen.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Mahad! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Olle S
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Det blev ett missförstånd gällande datumet för städningen, men trots att det var söndag morgon ordnades en annan bil snabbt. Som kompensation fick jag tre istället för två killar som hjälpte till med flytten, och de var snabba och effektiva. Flyttstädningen var utan anmärkningar, snyggt och noggrant utförd.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Kenzan! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi försöker alltid att vara lösning orienterande när sånt som händer. vi jobbar ständigt på att bli bättre. Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Ingrid Å
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Fint bemötande och bra utförandet av flytt och städ har varit strålande. Vi är jättenöjda!

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Ingrid! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Ekaterina M
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Perfect service, efficient moving and cleaning, everything is on time 👍

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Ekaterina! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Mikael A
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Bra och snabb flytthjälp! Starka killar! Tack!

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Mikael! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Hugo R
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Bra utfört arbete och trevlig kommunikation!

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Hugo! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Christina S
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Blev förvånad att det bara kom en person . Han verkade också överraskad hur mkt det var. De var till slut 4 män som kånkade och stånkade. . Verkade tycka det var jobbigt.( vilket det förstås är) De lyckades ha sönder den enda möbel jag hade som var av värde. Städningen var jättebra gjord!

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Christina! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Dessvärre så hade vi många sjukdomsfall, det tog dessvärre lite tid för att styra upp uppdraget. Som du skriver så har killarna ett slitsamt jobb men brukar klara den utan några problem. Tråkigt att skadan uppstod men vi har pågående utredning över skadan. Med vänlig hälsning

Fani B

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Fani! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Metin K
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Mycket nöjd och kommer även anlita Flyttella vid nästa flyttstädning.

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Metin! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Agneta H
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Mycket nöjd med flyttstädningen. Lite svårt att få fönstren fina men det beror på det kalla vädret. Vänligt och professionellt bemötande av Alex på Flyttella! Vänliga hälsningar Agneta Hedberg

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Agneta! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Carin F
Skrev om Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Bra och lätta att få tag i och seriösa

Svar från Flyttella flytt & Städfirma i Stockholm

Hej Carin! Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar verkligen att du har tagit din tid och har beskrivit din upplevelse med oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden om eventuella hushållsnära behov uppstår! Med vänlig hälsning

Filtrera omdömen