Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Flyttfirma Arbetspartner AB

Flyttfirma Arbetspartner AB

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten — Visa karta

Sedan 1994 har vi på Flyttfirma Arbetspartner hjälpt privatpersoner och företag med allt vad gäller flytt. Vi kör våra egna lastbilar, har alla tillstånd som krävs och bohagsförsäkringen skyddar era ägodelar hela vägen!

Vår utbildade och erfarna flyttpersonal hjälper till med allt från bra flyttkartonger och skyddfiltar till magasinering både i och utanför Stockholm. Med en kostnadsfri besiktning av ert bohag före flytten får ni också möjlighet att få fastpris på er flytt och inga dolda avgifter tillkommer.

Är det flytt, renovering eller ommöblering på gång på kontoret? Vi kan det också! Vårt mål är att erbjuda flexibla flyttar med riktigt bra service - vi skräddarsyr företagsflytten helt efter era önskemål.

Flytta säkert till bra pris alla dagar i veckan med oss på Flyttfirma Arbetspartner.

Läs vad 34 kunder tycker om Flyttfirma Arbetspartner AB

• Helena I
    Helena I skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Snabba och pålitliga. Jättebra service :) Läs mer
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Mycket bra flytt snabba o trevliga flyttkillar. Trevligt o bra bemötande när jag ringde o bad om offert detta avgjorde att jag anlitade Arbetspartner, samt kontakt före flytten om jag behövde kartonger och att allt va flöt på angående flytten, mycket trevligt! Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Jättebra från början till slut. Trevligt glatt och positivt bemötande av all personal! Kändes tryggt att lämna flytt och städning i deras händer. Stort tack till alla. Jag har har och ska rekommendera er till flyttande bekanta. Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Mycket bra, proffsiga och lätta att ha att göra med. Använde arbetspartner i en trepartsflytt där de tillstötte komplikationer. Arbetspartner löste situationen så bra det bara gick. Rekommenderas varmt och blir det självklara valet nästa gång det blir flytt. Läs mer
  • Minna B
    Minna B skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Vi anlitade Arbetspartner med relativt kort varsel för en stor flytt och det sköttes proffsigt och i positiv anda trots massor av grejer och stora avstånd. Rekommenderas! Läs mer
  • Laura R
    Laura R skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Vi anlitade Arbetspartner för att hjälpa oss att flytta. Trevlig bemötande, väldigt professionellt team. Anlitar gärna på nytt! Läs mer
  • Monika S
    Monika S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Trevliga, snabba och lyhörda killar som hjälpte mig att packa och flytta. Fixade dessutom på eget initiativ lampor och dylikt så att jag fick en mysig miljö redan vid infarten. Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Alltid väldigt positiva att ha och göra med, både kontoret och flyttgubbarna. Enkelt att hämta kartonger och annat material innan flytten. Ett bra och prisvärt alternativ. Levererar det som
    utlovades.

//Anders Läs mer
  • Ove G
    Ove G skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Vi har fått hjälp med: Flytt från bostad till magasin, magasinering, flytt från magasin till nytt boende samt flyttstädning.
    Allt har utförts på ett utomordentligt professionellt sätt av mycket trevlig personal. Det har varit ett fantastiskt trevligt bemötande från första telefonsamtalet till färdigt jobb. Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Bemötandet av teamet var professionellt och trevligt från första kontakten till att jobbet var avslutat.

Offerten överensstämde med det slutliga priset.

Flytt temet var punktliga, snabba och professionella och de var väldigt rädda om bohaget och packade lastbilarna väl och säkert.

Jag kände mig väldigt trygg med att flytta mitt hem med Flyttfirma Arbetspartner och skulle rekommendera dem varmt till vänner och bekanta. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Trevligt bemötande från början till slut. Enkla och flexibla. Läs mer
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Effektivt, tryggt och väldigt positivt. Det är ju faktiskt ens eget hem som hanteras, och därför känns det extra tacksamt med personal som är anmärkningsvärt trevliga och duktiga på det de gör. Läs mer
  • Patrick S
    Patrick S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Proffsigt, smidigt och snabbt utfört. Väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Och att slutsumman blev något billigare än offerten gjorde ingenting heller. Jag kan starkt rekommendera Flyttfirma Arbetspartner AB. Läs mer
  • Rebecca F
    Rebecca F skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Flytthjälp. Flexibel och hjälpsam personal med trevligt bemötande. Kan rekommenderas varmt till alla som vill flytta. Läs mer
  • Christian M
    Christian M skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Superbra service och bemötande från offert till utfört arbete. Vår flytt var speciell då vi flyttade till en ö men Arbetspartner var flexibla och tillmötesgående. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Bra bemötande från första start, flytten gick smidigt och väldigt bra pris. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Trevliga. duktiga och serviceminded. Enbart positiva erfarenheter,. Läs mer
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Bra flyttfirma med trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderas ! Läs mer
  • Siv S
    Siv S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Enbart en positiv upplevelse från första telefonsamtalet till sista flyttkartongen. Artiga, glada, positiva killar som alla gjorde sitt bästa för mig som kund. Kan rekommendera Arbetspartner till alla, som har funderingar på val av flyttfirma. Fem stjärnor från mig. Läs mer
  • Karl A
    Karl A skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Flyttfirma Arbetspartner är en mycket bra flyttfirma som rekommenderas.
    Bra bemötande. Helt OK. Karl Asplind Läs mer
  • Gittan L
    Gittan L skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    så jäkla duktiga trevliga killar kan verkligen rekomenderas Läs mer
  • Eva-karin W
    Eva-karin W skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Arbetspartner får högsta betyg för trevligt bemötande vid beställning av flytt och avhämtning av kartonger som lånas ut gratis. På flyttdagen kom killarna punktligt med en positiv inställning och arbetade professionellt, metodiskt och försiktigt.
    Allt gick bra och jag är helt nöjd med arbetet från början till slut. Läs mer
  • Hans T
    Hans T skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Större flytt av bohag.
    Arbetspartner skötte sig utmärkt trots snökaos och små hissar som var svåra att använda.
    Vi rekommenderar dem gärna Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Beställde flytt, flyttstäd och magasinering. Fick snabb och bra hjälp från början - jag var lite frågande ett tag eftersom jag inte hörde av er då ni lovat att ringa tillbaka, men det visade sig bara var en missuppfattning om mitt brittiska mobilnummer. Efter detta gick allt väldigt smidigt, inklusive en sen begäran från mig och hjälp med att slänga (en hel del) saker. Jocke och Kjelle (?) var väldigt trevlig och grymt snabba. Överlag är jag mycket nöjd. Läs mer
  • Branko K
    Branko K skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Vi anlitade Arbetspartner för vår flytt inom Sjöstaden. De tre personerna som flyttade vårt bohag var mycket effektiva och erfarna. Allt gick så smidigt som jag och min fru hoppades. / Branko & Sophia Läs mer
  • Ulrica C
    Ulrica C skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    packning o flytthjälp. trevliga o duktiga. Läs mer
  • Björn D
    Björn D skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Proffsigt och kundorienterat. Försiktiga med mina möbler vilket är viktigt. Läs mer
  • Liselott J
    Liselott J skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Proffsigt, höll precis det man lovade. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Fantastiskt bra service och bemötande från första samtalet till själva flytten.
    Trevligt både att prata med er i telefon + att killarna som flyttade åt oss var så trevliga. Riktigt kul var det :-) Läs mer
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Snabba, proffsiga och väldigt trevliga. Läs mer
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    De är helt fantastiska. Trevliga och proffsiga. Jag är supernöjd. Och jah har använt dem 3 ggr. Så jag vet.

Gunnel Bodin Läs mer
  • Stig G
    Stig G skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Det bästa med Arbetspartner är att de ställer upp. Har flyttat två ggr i år och till min tredje flytt kommer Arbetspartner naturligtvis Läs mer
  • Teh H
    Teh H skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Hej det är en bra flyttfirma tycker jag Läs mer
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Fantastiskt bra firma! Vi har flyttat med dem två gånger nu och anlitat dem för både packning, flytt och magasinering. Trevliga, duktiga och pålitliga. Rekommenderas varmt. Läs mer

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten