Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Flyttfirma Arbetspartner AB

Flyttfirma Arbetspartner AB

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten — Visa karta

Sedan 1994 har vi på Flyttfirma Arbetspartner hjälpt privatpersoner och företag med allt vad gäller flytt. Vi kör våra egna lastbilar, har alla tillstånd som krävs och bohagsförsäkringen skyddar era ägodelar hela vägen!

Vår utbildade och erfarna flyttpersonal hjälper till med allt från bra flyttkartonger och skyddfiltar till magasinering både i och utanför Stockholm. Med en kostnadsfri besiktning av ert bohag före flytten får ni också möjlighet att få fastpris på er flytt och inga dolda avgifter tillkommer.

Är det flytt, renovering eller ommöblering på gång på kontoret? Vi kan det också! Vårt mål är att erbjuda flexibla flyttar med riktigt bra service - vi skräddarsyr företagsflytten helt efter era önskemål.

Flytta säkert till bra pris alla dagar i veckan med oss på Flyttfirma Arbetspartner.

Läs vad 64 kunder tycker om Flyttfirma Arbetspartner AB

• 2019-07-13

Ulf M skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Trevligt och bra bemötande! Smidiga gubbar! Läs mer
  • 2019-07-11

Marie M skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Har fått hjälp med packning, flytt, magasinering och städning. Jag är mycket nöjd med kontakten med flyttfirman. De är professionella, artiga och trevliga! Jag rekommenderar dem till alla känner! Läs mer
  • 2019-06-26

Marica F skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Vi anlitade Arbetspartner för att flytta ett stort bohag från Stockholm till Linköping. I tjänsten ingick packning, lastning och avlastning. Pack- och flyttpersonalen utförde ett utmärkt arbete. De var trevliga, profesionella, effektiva, emballerade allt med omsorg och var mycket serviceinriktade. Hanteringen av beställningen från offert till verkställande var också mycket bra. Rekommenderas till 100%. Läs mer
  • 2019-05-05

Rahm J skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Anlitade Arbetspartner för flytt från radhus till lägenhet och vi blev otroligt nöjda med det jobb killarna utförde. De var trevliga, effektiva och duktiga! De gjorde flytten lätt och trevlig och vi rekomenderar dem till 100%. Läs mer
  • Andreas Ö

2019-04-17

Andreas Ö skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Använde Arbetspartner i flytt vid direktbyte till bägge parter. Funkade fantastiskt bra. Otroligt proffsiga, trevliga och framförallt noggranna men ändå snabba.
    Rekommenderar dom varmt till alla.

/ Andreas Läs mer

Mikael B skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Bra och trevligt bemötande från start till mål. Vi är supernöjda. Läs mer

Eva L skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Hjälp med flyttning. Mycket bra bemötande från det att jag efterfrågade offert till att sista kartongen bars in. Mailade frågor innan flytt och blev omgående uppringd med svar. Fyra trevliga killar skötte flytten och var mycket hjälpsamma och trevliga. Jag rekommenderar varmt Arbetspartner och kommer att använda dem igen nästa gång vi flyttar.
    Hälsningar Eva Lindqvist Läs mer

Yvonne A skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Fantastisk bemötande hela vägen från offert till hämtning av flyttkartonger. Fantastiska flyttkillar både i bemötande och utförande av flytten, städteamet gjorde ett super jobb med flyttstädningen. Den administrativa personalen positiv och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera denna firma. Läs mer
  • 2019-01-17

Halla S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    All kontakt med firman innan flytten var tydlig och trevlig.
    När det var dags anlände tre positiva killar, verkligen hjälpsamma och duktiga.
    Dagen gick jättebra, och jag betalade nöjd och tacksam för professionell flytthjälp.
    Kommer att kontakta FA-AB när det blir dags att flytta igen. Läs mer
  • 2018-12-07

Liselott A skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Flyttning och städ.
    Trevligt bemötande från första kontakten tills allt var färdigt
    Allt fungerade perfekt.
    Kan varm rekommendera Arbetspartner Läs mer
  • 2018-12-07

Sigvard R skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Arbetspartner hjälpte oss hela vägen med flyttpackning, transporter till två olika destinationer, bortforsling till återvinning och magasinering. Allt till största belåtenhet!

Professionella, omtänksamma och trevliga! Läs mer
  • 2018-11-03

Siv T skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Jag flyttade med hjälp av Arbetspartner AB och är makalöst nöjd med företaget i sin helhet: med bemötande, genomförande och servicen! Superbt team av flyttkillar och Patrik är en pärla! TACK! Läs mer
  • Maria A

2018-10-29

Maria A skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    En otroligt serviceminded firma, med konkurrensmässiga priser och smidiga lösningar på alla problem. De råkade skrapa en vägg när de flyttade ett skrivbord. Men Arbetspartner fixade en målare som bara en dag senare kunde fixa skadan så det blev osynligt. Helt outstanding. Jag är otroligt nöjd. Rekommenderar firman till alla som vill ha en pålitlig, sjysst flyttfirma som ser lösningar istället för problem. Läs mer

Magnus A skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Arbetspartner hjälpte mig med en stor flytt på en söndag. Det kom 4st glada killar kl 8:00 och gjorde ett fantastiskt jobb fram till 17:30. Trots den långa arbetstiden så var det hela tiden glada miner och arbetet utfördes med stor effektivitet. Detta var 5:e gången jag anlitade Arbetspartner och har haft samma upplevelse varje gång. Så mina största rekommendationer till att anlita denna firma om ni ska flytta! Läs mer

Anna H skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Bra bemötande vid bokning!
    Proffsig och snabb hjälp vid själva flytten!
    Folk man kunde lita på!
    Vi är supernöjda! Läs mer

Katharina G skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Mina båda flyttar gick mycket bra. Trevliga killar som hjälpte till med flytten, glada och positiva trots att den ena flyttan var 2 tr utan hiss.
    Bra och snabb service från kontoret. Läs mer
  • 2018-09-25

Maria P skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Mycket professionella och trevliga. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Ann J

2018-08-15

Ann J skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    jättebra firma duktiga killar använde mig av packning av hela min lägenhet och upp-packning i den nya lägenheten.hämtning av kartonger efter flytt allt flöt på bra skulle gärna rekommendera denna firma till andra Med vänlig hälsning Ann Jansson Läs mer

Marie H skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Hjälpsamma, enkla i kommunikationen, utförde uppdraget snabbt och smidigt.
    Överlag mycket bra och pålitliga! Läs mer

Christer S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Ja gick i pension och behövde lämna min mottagning juli 2018. Jag fick utomordentlig hjälp och ett mycket vänligt bemötande av killarna från arbetspartner. Allt fungerade. Alla kom i tid och blev färdiga tidigare än jag förväntat mig till ett prisa var lägre än jag väntat mig.Superbra! Läs mer

Lottis V skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Hej
    Allt gick jättebra med flytten Läs mer
  • Emily B

2018-06-13

Emily B skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Stor bohagsflytt. Otroligt professionella, trevliga, starka, snabba och glada grabbar! Djupt imponerad och tacksam över deras insats. Högsta betyg! Läs mer
  • 2018-06-05

Adele skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Flytten gick smidigt och de var proffsiga och trevliga. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-05-17

Cecilia B skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Anlitade Arbetspartner för en mindre flytt. Möttes av mycket proffesionella och trevliga killar som effektivt utförde arbetet. Kontoret hjälpsamma och tillmötesgående. Rekomenderar dem varmt! Läs mer
  • 2018-05-16

Margareta J skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Trots en lite krångligare flytt ut till en ö och mycket prylar fungerade allt perfekt och killarna ställde verkligen upp med glatt humör Läs mer
  • Marika B

2018-04-05

Marika B skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Supertrevliga, superduktiga och helt enkelt BÄST 😀
    Kan inte vara mer nöjd än såhär. Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2018-04-05

Kerstin B skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Toppentrevliga och bra flyttkillar. Snabba och hjälpsamma. Em före flytt ringde min kontaktman på företaget för att kolla läget. Jag är så nöjd med flytten och lämning samt hämtning av kartongerna. Bara plus alltså. Läs mer
  • 2018-03-08

Joel F skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Hej där!
    Jo som jag sa till Björn i samtal efter flytten s är vi helnöjda med allt - såväl före som under och efter flytt!
    Kan inte klaga på något utan grabbarna gjorde ett utmärkt och effektivt jobb helt igenom. Det var inga problem heller med lite skoj mellan varven - sånt underlättar mycket och behövs.
    Hälsa alla detta.
    Joel Läs mer
  • 2018-03-07

Rolf B skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Kan bara rekommendera Flyttfirman!
    Flytten gick jättebra,Hjälpsamma o trevliga "flyttkillar"
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Lars E

2018-03-07

Lars E skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Arbetspartner levererade återigen en förstklassig service avseende bemötande och utförande inför och under flytten, avseende flyttjänsten. Då vi vi anlitat Arbetspartner som helhetsleverantör, så dras betyget tyvärr ner av flyttstädningen. Både kvalitet och timing falerade, vilket vi också uppfattade påverkade den totala flyttiden negativt. Utförandet bör kontrolleras av Arbetspartner själva om de ska kunna ha ett helhetsansvar. Vi rekommenderar annars att anlita en separat flyttstädfirma, med en arbetsledare som kontrollerar utförandet och som kan kommunicera bra på antingen svenska eller engelska. Läs mer
  • 2018-01-15

Helena I skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Snabba och pålitliga. Jättebra service :) Läs mer
  • 2018-01-15

Elisabeth E skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Mycket bra flytt snabba o trevliga flyttkillar. Trevligt o bra bemötande när jag ringde o bad om offert detta avgjorde att jag anlitade Arbetspartner, samt kontakt före flytten om jag behövde kartonger och att allt va flöt på angående flytten, mycket trevligt! Läs mer
  • 2018-01-11

Agneta S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Jättebra från början till slut. Trevligt glatt och positivt bemötande av all personal! Kändes tryggt att lämna flytt och städning i deras händer. Stort tack till alla. Jag har har och ska rekommendera er till flyttande bekanta. Läs mer
  • 2018-01-11

Mattias A skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Mycket bra, proffsiga och lätta att ha att göra med. Använde arbetspartner i en trepartsflytt där de tillstötte komplikationer. Arbetspartner löste situationen så bra det bara gick. Rekommenderas varmt och blir det självklara valet nästa gång det blir flytt. Läs mer
  • 2017-12-06

Minna B skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Vi anlitade Arbetspartner med relativt kort varsel för en stor flytt och det sköttes proffsigt och i positiv anda trots massor av grejer och stora avstånd. Rekommenderas! Läs mer

Laura R skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Vi anlitade Arbetspartner för att hjälpa oss att flytta. Trevlig bemötande, väldigt professionellt team. Anlitar gärna på nytt! Läs mer

Monika S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Trevliga, snabba och lyhörda killar som hjälpte mig att packa och flytta. Fixade dessutom på eget initiativ lampor och dylikt så att jag fick en mysig miljö redan vid infarten. Läs mer

Anders W skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Alltid väldigt positiva att ha och göra med, både kontoret och flyttgubbarna. Enkelt att hämta kartonger och annat material innan flytten. Ett bra och prisvärt alternativ. Levererar det som
    utlovades.

//Anders Läs mer
  • 2017-11-08

Ove G skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Vi har fått hjälp med: Flytt från bostad till magasin, magasinering, flytt från magasin till nytt boende samt flyttstädning.
    Allt har utförts på ett utomordentligt professionellt sätt av mycket trevlig personal. Det har varit ett fantastiskt trevligt bemötande från första telefonsamtalet till färdigt jobb. Läs mer
  • Anna M

2017-11-06

Anna M skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Bemötandet av teamet var professionellt och trevligt från första kontakten till att jobbet var avslutat.

Offerten överensstämde med det slutliga priset.

Flytt temet var punktliga, snabba och professionella och de var väldigt rädda om bohaget och packade lastbilarna väl och säkert.

Jag kände mig väldigt trygg med att flytta mitt hem med Flyttfirma Arbetspartner och skulle rekommendera dem varmt till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2017-11-06

Johan S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Trevligt bemötande från början till slut. Enkla och flexibla. Läs mer
  • 2017-10-08

Cecilia K skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Effektivt, tryggt och väldigt positivt. Det är ju faktiskt ens eget hem som hanteras, och därför känns det extra tacksamt med personal som är anmärkningsvärt trevliga och duktiga på det de gör. Läs mer
  • Patrick S

2017-09-08

Patrick S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Proffsigt, smidigt och snabbt utfört. Väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Och att slutsumman blev något billigare än offerten gjorde ingenting heller. Jag kan starkt rekommendera Flyttfirma Arbetspartner AB. Läs mer
  • Rebecca F

2017-06-10

Rebecca F skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Flytthjälp. Flexibel och hjälpsam personal med trevligt bemötande. Kan rekommenderas varmt till alla som vill flytta. Läs mer
  • 2017-05-18

Christian M skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Superbra service och bemötande från offert till utfört arbete. Vår flytt var speciell då vi flyttade till en ö men Arbetspartner var flexibla och tillmötesgående. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Emma J

2017-05-08

Emma J skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Bra bemötande från första start, flytten gick smidigt och väldigt bra pris. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2017-04-18

Tobias J skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Trevliga. duktiga och serviceminded. Enbart positiva erfarenheter,. Läs mer
  • 2017-03-09

Tommy E skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Bra flyttfirma med trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderas ! Läs mer
  • 2017-03-08

Siv S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Enbart en positiv upplevelse från första telefonsamtalet till sista flyttkartongen. Artiga, glada, positiva killar som alla gjorde sitt bästa för mig som kund. Kan rekommendera Arbetspartner till alla, som har funderingar på val av flyttfirma. Fem stjärnor från mig. Läs mer
  • 2017-01-13

Karl A skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Flyttfirma Arbetspartner är en mycket bra flyttfirma som rekommenderas.
    Bra bemötande. Helt OK. Karl Asplind Läs mer

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten