Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Flyttfirma Arbetspartner AB

Flyttfirma Arbetspartner AB

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten — Visa karta

Sedan 1994 har vi på Flyttfirma Arbetspartner hjälpt privatpersoner och företag med allt vad gäller flytt. Vi kör våra egna lastbilar, har alla tillstånd som krävs och bohagsförsäkringen skyddar era ägodelar hela vägen!

Vår utbildade och erfarna flyttpersonal hjälper till med allt från bra flyttkartonger och skyddfiltar till magasinering både i och utanför Stockholm. Med en kostnadsfri besiktning av ert bohag före flytten får ni också möjlighet att få fastpris på er flytt och inga dolda avgifter tillkommer.

Är det flytt, renovering eller ommöblering på gång på kontoret? Vi kan det också! Vårt mål är att erbjuda flexibla flyttar med riktigt bra service - vi skräddarsyr företagsflytten helt efter era önskemål.

Flytta säkert till bra pris alla dagar i veckan med oss på Flyttfirma Arbetspartner.

Läs vad 17 kunder tycker om Flyttfirma Arbetspartner AB

• Tommy E
    Tommy E skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Bra flyttfirma med trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderas !
  • Siv S
    Siv S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Enbart en positiv upplevelse från första telefonsamtalet till sista flyttkartongen. Artiga, glada, positiva killar som alla gjorde sitt bästa för mig som kund. Kan rekommendera Arbetspartner till alla, som har funderingar på val av flyttfirma. Fem stjärnor från mig.
  • Karl A
    Karl A skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Flyttfirma Arbetspartner är en mycket bra flyttfirma som rekommenderas.
    Bra bemötande. Helt OK. Karl Asplind
  • Gittan L
    Gittan L skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    så jäkla duktiga trevliga killar kan verkligen rekomenderas
  • Eva-karin W
    Eva-karin W skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Arbetspartner får högsta betyg för trevligt bemötande vid beställning av flytt och avhämtning av kartonger som lånas ut gratis. På flyttdagen kom killarna punktligt med en positiv inställning och arbetade professionellt, metodiskt och försiktigt.
    Allt gick bra och jag är helt nöjd med arbetet från början till slut.
  • Hans T
    Hans T skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Större flytt av bohag.
    Arbetspartner skötte sig utmärkt trots snökaos och små hissar som var svåra att använda.
    Vi rekommenderar dem gärna
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Beställde flytt, flyttstäd och magasinering. Fick snabb och bra hjälp från början - jag var lite frågande ett tag eftersom jag inte hörde av er då ni lovat att ringa tillbaka, men det visade sig bara var en missuppfattning om mitt brittiska mobilnummer. Efter detta gick allt väldigt smidigt, inklusive en sen begäran från mig och hjälp med att slänga (en hel del) saker. Jocke och Kjelle (?) var väldigt trevlig och grymt snabba. Överlag är jag mycket nöjd.
  • Branko K
    Branko K skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Vi anlitade Arbetspartner för vår flytt inom Sjöstaden. De tre personerna som flyttade vårt bohag var mycket effektiva och erfarna. Allt gick så smidigt som jag och min fru hoppades. / Branko & Sophia
  • Ulrica C
    Ulrica C skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    packning o flytthjälp. trevliga o duktiga.
  • Björn D
    Björn D skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Proffsigt och kundorienterat. Försiktiga med mina möbler vilket är viktigt.
  • Liselott J
    Liselott J skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Proffsigt, höll precis det man lovade.
  • Lena L
    Lena L skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Fantastiskt bra service och bemötande från första samtalet till själva flytten.
    Trevligt både att prata med er i telefon + att killarna som flyttade åt oss var så trevliga. Riktigt kul var det :-)
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Snabba, proffsiga och väldigt trevliga.
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    De är helt fantastiska. Trevliga och proffsiga. Jag är supernöjd. Och jah har använt dem 3 ggr. Så jag vet.

Gunnel Bodin
  • Stig G
    Stig G skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Det bästa med Arbetspartner är att de ställer upp. Har flyttat två ggr i år och till min tredje flytt kommer Arbetspartner naturligtvis
  • Teh H
    Teh H skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Hej det är en bra flyttfirma tycker jag
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB
    Fantastiskt bra firma! Vi har flyttat med dem två gånger nu och anlitat dem för både packning, flytt och magasinering. Trevliga, duktiga och pålitliga. Rekommenderas varmt.

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten