Flyttfirma Arbetspartner AB

Flyttfirma Arbetspartner AB

flyttfirma-arbetspartner.se
  • BadgeEightYears

Sedan vi startade 1994 har vi på Flyttfirma Arbetspartner hjälpt privatpersoner och företag med allt vad en flytt innebär. Vi har alla tillstånd och kör i våra egna bilar. Bohagsförsäkringen skyddar era ägodelar hela vägen! Vår utbildade och erfarna flyttpersonal hjälper till med allt från bra flyttkartonger och skyddfiltar...

152 omdömen om Flyttfirma Arbetspartner AB

Charlotte B
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Trevliga, effektiva, tjänstvilliga, punktliga. Kommer anlita er nästa gång och rekommenderar er starkt.

Anita K
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

VID första kontakten mycket bra fick förklaring hur det skulle gå till har aldrig flyttat tidigare eller anlitat någon flyttfirma. Efter att fått offerten genomgång med Patrik hur jag skulle fortsatta när jag bestämt mej lugnt och stilla inget jäkt men med mycket humor när jag frågade flera gånger. Killarna som kom var vänliga och hjälpsamma och snabba. Självklart kommer jag att tipsa Er till andra som ska flytta. Rekommenderas varmt och gärna

FREDRIK J
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kvalitet från start till mål. Kommer fortsätta använda dem och kommer att fortsätta rekommendera dem.

Jan Anders Folke A
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

4-5 gången vi anlitat Arbetspartner, lika bra idag som tidigare gånger. Lätt att kontakta, flexibla och trevliga flyttare!

Lea A
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Måste säga att jag aldrig har upplevt mer proffsig flyttfirma än Flyttfirma Arbetspartner! Beställde packhjälp som tom packade papper om mina skor+++++. Rätt utrustning för sina anställda och SÅ OTROLIGT TREVLIG PERSONAL! Kommer alltid att rekommendera och använda Flyttfirma Arbetspartner i framtiden ✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️

Isabel W
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Trevliga flyttkillar, väldigt effektiva och punktliga! REKOMMENDERAS! 5 av 5 möjliga

Christina R
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Hej! Jag blev så bra bemött av personalen, de var service på högsta nivå. De levererade på bestämd dag och tid och var snabba. Det var även lätt att få tag på företaget om jag hade frågor. Jag hade beställt flytt tjänst och det gick smidigt och snabbt, jag är så nöjd att jag valde Arbetspartner. Jag har rekommenderat Arbetspartner till mina vänner om de behöver anlita flytt tjänst i framtiden. Vänlig hälsning Christina

Mathias P
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Flytten gick väldigt smidigt! Kommunikationen var smidig och man fick svar på sina funderingar. De var effektiva och noggranna (försiktiga med sakerna). Städ var även väldigt bra och noggrana! Rekommenderas!

Ann H
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Flytten gick jättesmidigt! Men jag fick tidigt veta att man inte tjänar så mycket som flyttgubbe bl a bristen på uppdrag. Fick också veta att de flesta lämnar lunch-pengar som dricks. Så jag gjorde så. Vilket självklart var mitt beslut men jag ångrar det i efterhand. Städningen gick åt helvete! De skulle åtgärda felen men kom aldrig och hämtade nycklarna. Nu har jag givit den nya hyresgästen 2000 kr som plåster på.såren. Förväntar mig ingen kompensation men ni borde kanske byta städbolag. Min flytt var den 30 mars .

Eva V
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Fantastisk hjälp dessutom trevlig personal både vid flytt och städ.

Stefania B
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Inte billigast men noggranna och bra servicenivå. Trevligt bemötande och effektiva.

Teresia N
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Kan verkligen rekommendera! Vi bokade packhjälp och flytt. All kontakt med firman har varit toppen, från bokning till avslutad flytt och upphämtning av kartonger. Var för övrigt 3:e gången vi använde Arbetspartner för flytt.

Benny J
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Genomfört ett antal flyttar i mitt liv. Det här företaget slår samtliga andra flyttfirmor med hästlängder. Från första kontakt till avslutat uppdrag så har dom levererat 100% av vad dom lovade. Trevligt, säkert och snabbt. Kan med varmaste hand rekommendera att ni anlitar dom.

Kerstin L
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Trevliga, artiga, jobbade snabbt och snyggt, rekommenderas varmt.

Agnes A
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Trevligt bemötande både inför och på flyttdagen. Effektiva och snabba!

Lena L
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Snabbt svar på mejl och efter det ett mycket trevligt bemötande i telefon när vi önskade flytt. Lätta att ha att göra med. Kändes personligt. Flyttkillarna var snabba och noggranna. Det var bara att ringa och önska flyttstäd så ordnades det också. Uppfyllde alla förväntningar med råge.

Mac W
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Märks klart och tydligt att det här är en flyttfirma som brinner för sitt jobb och har lång erfarenhet inom yrket. Fick deras hjälp för en återflytt av hela bohaget i julas och dom gick långt över mina förväntningar. Är så imponerad av deras service och engagemang och skulle utan tvekan rekommendera dom alla dagar i veckan. Så, Flyttfirma Arbetspartner AB. Tack!

Hellen K
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Vi beställde både flyttning inkl packning av kök och flyttstädning gm Arbetspartner. Vi är supernöjda! Alltid trevligt bemötande, Björn och Patrik hade när som helst tid för frågor och hade änglars tålamod med oss. Städningen fantastisk, huset har aldrig varit så rent!

Mats E
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Flytten gick mycket lätt och allt fungerade mycket bra. Städningen av lägenheten fungerade också utmärkt. Under tiden fram till flytten var det mycket lätt att kontakta Arbetspartner och får rådgivning med mera.

Ing-britt S
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Proffsigt, personligt, bra pris Fantastisk personal

Thomas W
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Väldigt nöjd, hjälpsamma och lätta att få kontakt med. Levde upp till mina högt uppställda förväntningar. Bästa flytten!

Maria L
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Vi anlitade flyttfirman vid en ganska stor flytt. Vi fick hela tiden ett trevligt bemötande och hjälp med planeringen inför flytten. De kom på lösningar som vi kände oss trygga med. Under flyttdagen hjälpte flyttkillarna till med allt som behövdes. De lyssnade på våra önskemål och flyttade runt möblerna så de kom på en bra plats. De hade emballerat alla ömtåliga saker på ett bra sätt. Ingenting gick sönder under flytten. Killarna var trevliga och lättsamma att prata med. Vi rekommenderar flyttfirman varmt.

Anna-Lena L
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Gällde en flytt av ett arkiv och möbler från ett kontor. Fungerade utmärkt, serviceinriktad och vänlig personal som arbetade självständigt och fokuserat. Har anlitat Arbetspartner tidigare vid flera tillfällen, både för flytt av lägenheter och kontor, och kommer garanterat att göra det igen.

Per J
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Gjort jobbet bra. Har varit bra att ha att göra med, i kontakten med dem. Varit tillmötesgående,trevliga, och sen har de levererat i enlighet med överenskommelse. Jag ger Gud äran.

Ingrid F
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Utmärkt, proffsigt jobb och ett härligt gäng! Jag förväntade mig ett bra jobb och det stämde. Jag köpte packning och flytt.

Jane T
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Rekommenderas verkligen. Otroligt proffsiga och serviceminded, från start till slut. Ett glatt team som var snabba men försiktiga. Kunde inte fått en bättre flytthjälp.

Carina H
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Vi anlitade Flyttfirma Arbetspartner för flytt från och lägenhet och magasinering av möbler. Från första kontakten vi hade med dem var de otroligt hjälpsamma, de svarade informativt på de frågor vi hade. Lätta att få tag i. Flytten gick smidigt och snabbt och man märker att de kan det de jobbar med. Vi hade inte kunnat vara mer nöjda! / Carina och Marcus

Kina B

Snabba Organiserade Vänliga Rädda om sköra saker

Fredrik Ö

Smidigt och snabbt. Inga konstigheter

Markus D
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Professionella och duktiga. Stark rekommendation!

Maria Cecilia J
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Proffsigt bemötande av alla inblandade. Jag har rekommenderat till en kompis som ska flytta.

Philip N
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Jättetrevliga killar, noggranna, hjälpsamma, väldig fin service. Jag har för 5 år sedan fått hjälp av samma firma och nu var det min son som skulle flytta. Flytten gick hur smidigt som helst. Super nöjd!

Christofer L
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Blev rekommenderad att anlita Flyttfirma Arbetspartner AB för flytthjälp + städ och alla mina förväntningar uppfylldes. Noggranna, trevliga och hjälpsamma genom hela processen! Rekommenderas starkt!

Gunnar S
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Arbetspartner gjorde en jätteinsats när de hjälpte oss att flytta efter att en annan flyttfirma, trots 3 månaders framförhållning, inte kunde flytta enligt överenskommelse samt lurade oss att vänta en dag extra på dem (jag var godtrogen och lät mig luras). Arbetspartner kallade in extra personal som gjorde ett utmärkt jobb med flytten och även jobbade till kl 22.00 för att vi skulle hinna med att flytta. Det var speciellt viktigt för oss eftersom vi hade sålt vårt hus och städning/tillträde var följande dag. Hatten av till arbetspartner och deras personal.

Philip T
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Allt var bra och fungerade mycket smidigt från första kontakten till avslutat flytt och betalning. Vi genomförde ett lägenhetsbyte och Arbetspartner löste både flytt och städning åt båda parter. Rekommenderas varmt!

Fredrik F
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Bra bemötande och väldigt trevliga. Har använt de flera gånger och kommer fortsätta vid nästa flytt

Rita B
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Köpte flyttjänst.Dom var jätteduktiga. Inte lätt att flytta i Gamla Stan, utan hiss och smala trappor

Tage S
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Flyttfirma Arbetspartner AB skötte sina åtagande till full belåtenhet. Kan varmt rekommenderas

Sonja R
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Superbra service och proffsiga och trevliga flyttkillar

Ann-sofie M
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Jag blev väldigt positivt bemött. Ingenting jag bad om var några problem. Hela flytten med bl a diverse packhjälp, hämtning o lämning av kartonger gick mycket smidigt.

Matts R

Pålitliga och kompetenta. Kan rekommenderas

Mia H
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Jag har anlitat Arbetspartner vid flera flyttar och alltid varit nöjd med både utförande och bemötande under hela processen. Väldigt trevliga att ha kontakt med och gör det lilla extra för kunden!

Virve E
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Våran flytt med hjälp av Arbetspartners gick väldigt smidigt. Trevliga och proffsiga killar som gjorde det tunga jobbet. Toppen. Kan varmt rekommendera denna firma.

Eva W
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Supersmidig flytt blev det tack vare arbetspartner

Christina S
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Flyttfirman Arbetspartner har flyttat vår mammas hela bohag vid två tillfällen (drygt 100 flyttkartonger + möbler/kristallkronor). Den första flytten var i Stockholm och den andra gången från Stockholm till Sundsvall med bravur. All personal har varit så fantastiskt tillmötesgående och svarat på alla frågor, som uppkommit vartefter och de har gjort mamma lugn och trygg. Om jag flyttar någon gång kommer jag absolut anlita Arbetspartner, eftersom all personal, som arbetar där är så kompetenta och lösningsfokuserade. Varmt tack till er alla. Vi är så nöjda. ⚘

Margareta Z
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Vårt självklara val när vi flyttar är Arbetspartner. Vi har flyttat tre gånger de senaste 10 åren. Varje gång har vi blivit glatt överraskade och tacksamma. Offerterna är snabba och tydliga. Flyttgubbarna är trevliga, omsorgsfulla, snabba och effektiva.

Anna-Carin O
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Min son använde Arbetspartner och rekommenderade dom. De var snabba, vänliga och tillmötesgående ..Vi skulle flyttade från Sollentuna till Norrtälje och fick hjälp med att tex lämna möbler på två ställen. Tycker vi fick ett bra pris oxå. Mitt nöjda.Vid ny ev flytt är valet av bolag självklar.

Jan B
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Ett utmärkt bemötande i såväl anbudsskedet som efter utfört arbete. Uppdraget avsåg flytt av bohag. Mvh Jan Bäck

Erik S
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Bra bemötande och service redan från offertförfrågan och hela vägen till att flytten var klar. Skulle absolut använda dem igen

Urban L
Skrev om Flyttfirma Arbetspartner AB

Vansinnigt trevliga och hjälpsamma. Det är aldrig några problem, bara saker som kanske behöver lösas på ett annat sätt ibland. Extremt flexibla och det finns ingen anledning att anlita någon annan flyttfirma och städhjälp!