Flyttfirma Arbetspartner AB

Flyttfirma Arbetspartner AB

Sedan 1994 har vi på Flyttfirma Arbetspartner hjälpt privatpersoner och företag med allt vad gäller flytt. Vi kör våra egna lastbilar, har alla tillstånd som krävs och bohagsförsäkringen skyddar era ägodelar hela vägen!

Vår utbildade och erfarna flyttpersonal hjälper till med allt från bra flyttkartonger och skyddfiltar till magasinering både i och utanför Stockholm. Med en kostnadsfri besiktning av ert bohag före flytten får ni också möjlighet att få fastpris på er flytt och inga dolda avgifter tillkommer.

Är det flytt, renovering eller ommöblering på gång på kontoret? Vi kan det också! Vårt mål är att erbjuda flexibla flyttar med riktigt bra service - vi skräddarsyr företagsflytten helt efter era önskemål.

Flytta säkert till bra pris alla dagar i veckan med oss på Flyttfirma Arbetspartner.

Läs vad 86 kunder tycker om Flyttfirma Arbetspartner AB 2

2021-03-10
    Vid offertförfrågan försökte jag beskriva att denna flytt kunde bli besvärlig pga backar och snö. Bara Arbetspartner gjorde sig besväret att kolla satellit bilder och de var också de som lämnade dyraste offerten. Det fanns ingen tvekan om att Arbetspartner var de enda som lämnade en realistisk offert. A är seriösa, hjälpsamma och erfarna vilket tillsammans ledde till en smidig flytt trots att den var mycket fysiskt ansträngande för killarna. Ganska omgående kallade de in extra gubbar pga den tunga snön och branta backen upp till huset.
    Om jag nånsin skulle få för mig att flytta igen så vet jag vem jag kommer anlita.
    /Katarina
    2021-03-09
    Jag har anlitat Arbetspartner vid flera tillfällen och för flyttar av olika slag. Allt från totalservice vid flytt till "enbart" flytt.
    Jag har alltid blivit proffsigt bemött och fått gehör för de önskemål jag har lagt fram. Om inte mina förväntningar hade infriats hade jag inte återkommit till företaget!
    Sammanfattningsvis har Arbetspartner alltid genomfört de uppdrag vi har samarbetat kring utomordentligt väl och professionellt.
    2021-03-08
    Flytt Stockholm Åkersberga
    Bra service hela vägen, problem med backe upp till huset som löstes på bra sätt!
    2021-02-27
    Flytthjälp, Snabba, flexibla mycket bra bemötande!
  • Eva-Marie N
    2021-02-25
    Det var 2:a gången som jag anlitade Flyttfirma Arbetspartner AB och jag har varit lika nöjd båda gångerna. Trevligt bemötande från första början. De tar reda på alla detaljer inför flytten vilket jag upplever som oerhört proffsigt och seriöst. Flyttkillarna hanterade alla möbler och flyttlådor mycket varsamt. Jag fick dessutom hjälp med att montera ner garderoberna. Flyttkillarna arbetade mycket strukturerat och effektivt och dessutom var de mycket trevliga och hade en positiv attityd som jag verkligen uppskattade. Jag kan varmt rekommendera denna seriösa flyttfirma.
    2021-02-25
    Trevligt bemötande och väldigt service inriktade. Kan klart rekommenderas!
    2021-02-25
    Mycket nöjd med vår hjälp vid flytten. Både bemötande innan samt på plats av de 3 killarna som flyttade åt oss.
    2020-08-26
    I tid, bra o kunniga svenskar
    Snabbt o effektivt.
    Stor lastbil. Extra möbelskydd, tejp, flyttlådor.
    Perfekt.
    Kan rekommenderas starkt
    2020-08-24
    Proffsiga och effektiva. Kan varmt rekommenderas!
  • Nathalie R
    2020-08-24
    Så nöjd, trevliga herrar som hjälpte mig att flytta. Bara positivt🌹
  • Péter K
    2020-05-12
    Jag kan verkligen rekommendera Flyttfirma Arbetspartner. Superbra bemötande och proffsiga i varje detalj.
    2020-04-09
    Snabbt, effektivt, professionellt, trevligt och vänligt!
    2020-03-11
    Flyttfirman Arbetspartner AB tog hand om vår flytt från radhus till lägenhet på ett perfekt sätt. De fyra herrarna var skickliga, snabba och mycket trevliga. Alla kontakter med Arbetspartner AB har fungerat utmärkt, från offert (blev direkt uppringd), goda råd under packningen och peptalk dagen innan själva flytten. Mycket uppskattat och vi vill varmt rekommendera denna flyttfirma.

Olle och Ingegerd
    2020-03-04
    Vi tog hjälp av Arbetspartner för att att först flytta ut från vår lägenhet, magasinera hela vårat bohag i en vecka och sen flytta in i ett radhus. Allt gick supersmidigt och var väldigt proffsigt från första kontakt till inflytt. Offerten kom snabbt och trots att vi korrigerade datum löstes det smidigt.

Rekommenderas starkt!
    2020-02-29
    De har fantastiskt bra personal, både på kontoret & flyttkillarna har varit mycket trevliga och tillmötesgående.

Jag hade packat min 3:a själv, fick mycket beröm för att jag gjort ett bra jobb.
    Flytten gick snabbt och lätt, trots att min granne flyttade samma dag. Ingenting var ett problem, inte ens min stora soffa.

Jag är sjukt nöjd och kan verkligen rekommendera denna flyttfirma.
    2020-02-28
    Beställde: Utplock, utflytt- Inflytt ock inplock.
    Trevlig personal, professionellt utfört arbete,
    kan inte vara mer nöjd med att jag anlitade
    detta företag!
    2020-02-28
    Bra gubbar och trevligt bemötande vid bokningen av flytt och magasinering
    2019-09-30
    Anlitade Arbetspartner för flytt och är mycket nöjd. Fantastisk bemötande från offert till färdig flytt. Det enda som inte stämde var priset - det blev billigare än offerten :) !
    Rekommenderar dom varmt till alla.
    2019-09-29
    Flyttfirman Arbetspartner har varit professionella och väldigt bra att ha att göra med. De har hållit de tider vi varit överens om och väldigt lätta och trevlig att vara i kontakt med.
    2019-09-27
    Jag var sent ute med att boka flytthjälp och lade ut en förfrågan via Offerta.
    Arbetspartner hade den absolut trevligaste presentationen av sin offert: ett personligt samtal och snabb återkoppling med offert via mail och ytterligare samtal med checklista på vad som skulle flyttas.
    De oerhört trevliga, hjälpsamma och proffsiga flyttkillarna anlände på minuten på flyttdagen och resten gick som dans.
    Jag var stressad inför flytten men klipporna på Arbetspartner gjorde att jag kände mig lugn och trygg.
    Arbetspartner t om överträffade mina förväntningar och jag rekommenderar dessa hjältar till 100 %.
    2019-09-27
    Vi fick hjälp med flytt. Fint flyttgäng, effektiva, trevliga. Kan verkligen rekommendera
  • Göran C
    2019-09-27
    Från första kontakten med Arbetspartner har det känts bra! Lätta att ha att göra med och väldigt kundorienterade. Jag hade själv packat kartongerna så för Arbetspartner handlade det om att flytta bohag och kartonger. Grabbarna som flyttade var helt fantastiska => trevliga, snabba och försiktiga. Allt gick med en rasande fart och kostnaden var bra och nästan exakt enligt den uppskattning jag fick vid bokningen!
    Jag är supernöjd och rekommenderar Arbetspartner med trygghet och glädje.
    2019-07-13
    Trevligt och bra bemötande! Smidiga gubbar!
    2019-07-11
    Har fått hjälp med packning, flytt, magasinering och städning. Jag är mycket nöjd med kontakten med flyttfirman. De är professionella, artiga och trevliga! Jag rekommenderar dem till alla känner!
    2019-06-26
    Vi anlitade Arbetspartner för att flytta ett stort bohag från Stockholm till Linköping. I tjänsten ingick packning, lastning och avlastning. Pack- och flyttpersonalen utförde ett utmärkt arbete. De var trevliga, profesionella, effektiva, emballerade allt med omsorg och var mycket serviceinriktade. Hanteringen av beställningen från offert till verkställande var också mycket bra. Rekommenderas till 100%.
    2019-05-05
    Anlitade Arbetspartner för flytt från radhus till lägenhet och vi blev otroligt nöjda med det jobb killarna utförde. De var trevliga, effektiva och duktiga! De gjorde flytten lätt och trevlig och vi rekomenderar dem till 100%.
  • Andreas Ö
    2019-04-17
    Använde Arbetspartner i flytt vid direktbyte till bägge parter. Funkade fantastiskt bra. Otroligt proffsiga, trevliga och framförallt noggranna men ändå snabba.
    Rekommenderar dom varmt till alla.

/ Andreas
    2019-04-16
    Bra och trevligt bemötande från start till mål. Vi är supernöjda.
    2019-04-16
    Hjälp med flyttning. Mycket bra bemötande från det att jag efterfrågade offert till att sista kartongen bars in. Mailade frågor innan flytt och blev omgående uppringd med svar. Fyra trevliga killar skötte flytten och var mycket hjälpsamma och trevliga. Jag rekommenderar varmt Arbetspartner och kommer att använda dem igen nästa gång vi flyttar.
    Hälsningar Eva Lindqvist
    2019-04-16
    Fantastisk bemötande hela vägen från offert till hämtning av flyttkartonger. Fantastiska flyttkillar både i bemötande och utförande av flytten, städteamet gjorde ett super jobb med flyttstädningen. Den administrativa personalen positiv och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera denna firma.
    2019-01-17
    All kontakt med firman innan flytten var tydlig och trevlig.
    När det var dags anlände tre positiva killar, verkligen hjälpsamma och duktiga.
    Dagen gick jättebra, och jag betalade nöjd och tacksam för professionell flytthjälp.
    Kommer att kontakta FA-AB när det blir dags att flytta igen.
    2018-12-07
    Flyttning och städ.
    Trevligt bemötande från första kontakten tills allt var färdigt
    Allt fungerade perfekt.
    Kan varm rekommendera Arbetspartner
    2018-12-07
    Arbetspartner hjälpte oss hela vägen med flyttpackning, transporter till två olika destinationer, bortforsling till återvinning och magasinering. Allt till största belåtenhet!

Professionella, omtänksamma och trevliga!
    2018-11-03
    Jag flyttade med hjälp av Arbetspartner AB och är makalöst nöjd med företaget i sin helhet: med bemötande, genomförande och servicen! Superbt team av flyttkillar och Patrik är en pärla! TACK!
  • Maria A
    2018-10-29
    En otroligt serviceminded firma, med konkurrensmässiga priser och smidiga lösningar på alla problem. De råkade skrapa en vägg när de flyttade ett skrivbord. Men Arbetspartner fixade en målare som bara en dag senare kunde fixa skadan så det blev osynligt. Helt outstanding. Jag är otroligt nöjd. Rekommenderar firman till alla som vill ha en pålitlig, sjysst flyttfirma som ser lösningar istället för problem.
    2018-10-29
    Arbetspartner hjälpte mig med en stor flytt på en söndag. Det kom 4st glada killar kl 8:00 och gjorde ett fantastiskt jobb fram till 17:30. Trots den långa arbetstiden så var det hela tiden glada miner och arbetet utfördes med stor effektivitet. Detta var 5:e gången jag anlitade Arbetspartner och har haft samma upplevelse varje gång. Så mina största rekommendationer till att anlita denna firma om ni ska flytta!
    2018-10-29
    Bra bemötande vid bokning!
    Proffsig och snabb hjälp vid själva flytten!
    Folk man kunde lita på!
    Vi är supernöjda!
    2018-10-29
    Mina båda flyttar gick mycket bra. Trevliga killar som hjälpte till med flytten, glada och positiva trots att den ena flyttan var 2 tr utan hiss.
    Bra och snabb service från kontoret.
    2018-09-25
    Mycket professionella och trevliga. Jag är supernöjd!
  • Ann J
    2018-08-15
    jättebra firma duktiga killar använde mig av packning av hela min lägenhet och upp-packning i den nya lägenheten.hämtning av kartonger efter flytt allt flöt på bra skulle gärna rekommendera denna firma till andra Med vänlig hälsning Ann Jansson
    2018-08-14
    Hjälpsamma, enkla i kommunikationen, utförde uppdraget snabbt och smidigt.
    Överlag mycket bra och pålitliga!
    2018-08-14
    Ja gick i pension och behövde lämna min mottagning juli 2018. Jag fick utomordentlig hjälp och ett mycket vänligt bemötande av killarna från arbetspartner. Allt fungerade. Alla kom i tid och blev färdiga tidigare än jag förväntat mig till ett prisa var lägre än jag väntat mig.Superbra!
    Hej
    Allt gick jättebra med flytten
  • Emily B
    2018-06-13
    Stor bohagsflytt. Otroligt professionella, trevliga, starka, snabba och glada grabbar! Djupt imponerad och tacksam över deras insats. Högsta betyg!
    2018-06-05
    Flytten gick smidigt och de var proffsiga och trevliga. Rekommenderas!
    2018-05-17
    Anlitade Arbetspartner för en mindre flytt. Möttes av mycket proffesionella och trevliga killar som effektivt utförde arbetet. Kontoret hjälpsamma och tillmötesgående. Rekomenderar dem varmt!
    2018-05-16
    Trots en lite krångligare flytt ut till en ö och mycket prylar fungerade allt perfekt och killarna ställde verkligen upp med glatt humör
  • Marika B
    2018-04-05
    Supertrevliga, superduktiga och helt enkelt BÄST 😀
    Kan inte vara mer nöjd än såhär. Rekommenderas varmt!!
    2018-04-05
    Toppentrevliga och bra flyttkillar. Snabba och hjälpsamma. Em före flytt ringde min kontaktman på företaget för att kolla läget. Jag är så nöjd med flytten och lämning samt hämtning av kartongerna. Bara plus alltså.
    2018-03-08
    Hej där!
    Jo som jag sa till Björn i samtal efter flytten s är vi helnöjda med allt - såväl före som under och efter flytt!
    Kan inte klaga på något utan grabbarna gjorde ett utmärkt och effektivt jobb helt igenom. Det var inga problem heller med lite skoj mellan varven - sånt underlättar mycket och behövs.
    Hälsa alla detta.
    Joel