Flyttförmedlingen

Flyttförmedlingen

www.flyttformedlingen.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Flyttförmedlingen! Vi agerar snabbt, smidigt och säkert när du behöver flytta. Vi tar hand om din flytt i Växjö med omnejd. När du äntligen har bestämt dig för att flytta så är det mycket att tänka på, därför kan det vara skönt att lämna över ansvaret för själva flytten till ett proffs. Låt oss ta hand om din...

97 omdömen om Flyttförmedlingen

Lejla M
Skrev om Flyttförmedlingen

Mycket pålitliga, hjälpsamma och trevliga. Allt enligt överenskommelse. Rekommenderar! 5/5 ⭐️

Slavko C
Skrev om Flyttförmedlingen

Mycket bra, punktliga, ordning och reda.

Tobias L
Skrev om Flyttförmedlingen

Använde dem både till flytthjälp och flyttstäd, allt fungerade perfekt. Noggrann städning, inga anmärkningar. Bra flyttgubbar som slet på utan att ens antyda på att det var jobbigt. Kan helt enkelt inte annat än att rekommendera dessa starkt!

Berit J
Skrev om Flyttförmedlingen

Mycket professionella, tillmötesgående och smidiga att ha att göra med i hela kedjan. Kan varmt rekommendera dem.

Mia A
Skrev om Flyttförmedlingen

Suverän service och mycket trevliga grabbar. Trots att jag hade mer grejer än vad jag trodde som jag dessutom packat halvdåligt så fick jag inte en endaste sur min. Er ringer jag absolut nästa gång jag behöver hjälp 👌🏾 Tusen tack bästa Ronny & Momme 🌞 // Mia

Mikael A
Skrev om Flyttförmedlingen

Mycket duktiga och trevliga jobbare. Flytta våra möbler snabbt på en förmiddag och på ett proffesionellt sätt.

Maja M
Skrev om Flyttförmedlingen

Från Stockholm till Växjö och allt var så smidigt! Bra samarbete. Rekommenderar starkt

Marina B
Skrev om Flyttförmedlingen

När jag flyttade upp till Växjö så hade jag

Sara S
Skrev om Flyttförmedlingen

De var väldigt trevliga och tillmötesgående. Beställde både flytt och flytt-städhjälp och är mycket nöjd.

Teresia A
Skrev om Flyttförmedlingen

Väldigt duktiga och snälla killar som hjälpte mig flytta! Löste allting utan några problem

Torbjörn W
Skrev om Flyttförmedlingen

Bra killar som lyfte bar å kånkade utan knot å gnäll. Önskar dem all lycka och framgång!

Thomas T
Skrev om Flyttförmedlingen

Kanonbra, snabb återkoppling, bra flyttkillar, noga å snabba.

Therése Madelene H
Skrev om Flyttförmedlingen

Jättebra, duktiga, snabba och hanterar flyttgods varsamt. Rekommenderar varmt!

Ramza M
Skrev om Flyttförmedlingen

Vi är så nöjda på alla sätt. Bemötande, flytt, städ, besiktning. Vi kan rekommendera er till alla.

Krisztina H
Skrev om Flyttförmedlingen

Rekommenderas varmt. Flytt från trerumslägenhet 1:a våning utan hiss till trerumslägenhet 3:e våning utan hiss. Snabba, proffsiga och mycket vänliga flyttkillar som kan sitt jobb. Otroligt vänligt bemötande från första kontakt. Bra pris! Jag är helnöjd!

Krisztina H och Flyttförmedlingen I gillar detta

Hej Krisztina! Tack så mycket för ditt omdöme! 🌼

Hilkie R
Skrev om Flyttförmedlingen

Blev mycket bra bemött, de visste precis hur allting gick till och jag som kund behövde inte säga så mycket.

Hej Hilkie! Tack så mycket för ditt omdöme! 🌼

Niklas G
Skrev om Flyttförmedlingen

Mycket bra bemötande och service. Rekommenderas!

Hej Niklas! Tack så mycket för ditt omdöme! 🌼

Anna Maria H
Skrev om Flyttförmedlingen

Toppklass, bra service, duktiga, snabba och ordning och reda. Supernöjda med packning, flytt och jättefint städat. 👌

Hej Anna Maria! Tack så mycket för ditt omdöme! 🌼

Carolina E
Skrev om Flyttförmedlingen

Bra, engagerat och kunnigt bemötande! Sedan är det ju dyrt, men ändå värt pengarna.

Hej Carolina! Tack så mycket för ditt omdöme! 🌼

Hanna S
Skrev om Flyttförmedlingen

Jättebra och duktiga och tog bra hand om möblerna. Städning perfekt

Hej Hanna! Tack så mycket för ditt omdöme! 🌼

Wahida Y
Skrev om Flyttförmedlingen

Vi är nöjda med det. Allt var klart och ni har ta hand om allt.

Hej Wahida! Tack så mycket för ditt omdöme! 🌼

Tommy J
Skrev om Flyttförmedlingen

Mycket bra personal haft dom till flytt och städ hur bra som helst

Flyttförmedlingen I gillar detta

Hej Tommy!! Tack så mycket för ditt omdöme! 🌼

Ignatie B
Skrev om Flyttförmedlingen

Idag, de n 25.-e oktober 2023 blev förflyttningen utfört. Killarna var mycket punktliga, de hade kommit precis klockan 10,00, som vi kommit överens om. Fortsätt bara så här!

Hej Iganatie! Tack så mycket för ditt omdöme! 🌼

Peter D
Skrev om Flyttförmedlingen

Anlitade Flyttförmedlingen när jag skulle flytta från Växjö till Norrköping, beställde både flytthjälp och flyttstäd. Det beställdes även en flytt mellan 2 adresser inom Norrköping samma dag som den ordinare flytten. Är supernöjd och har bara positiva saker att säga kring hela upplevelsen; Generellt/Summering * Allt har gått väldigt smidigt, väl utfört arberte * De som jobbar på Flyttförmedlingen är väldigt trevliga, service-inriktade och enkla att ha att göra med * Bra pris * Kan verkligen rekommendera Flyttförmedlingen...

Hej Peter! Tusen tack för ditt omdöme! Det betyder mycket för oss 🌼

Weibin Y

Väldigt bra. Är 100% nöd med resultated

Svar från Flyttförmedlingen

Hej Weibin! Härligt att läsa att du är 100% nöjd. Ett stort tack för ditt omdöme🌼

Alf G
Skrev om Flyttförmedlingen

Flyttförmedlingen har packat och flyttat vårt bohag från Växjö till Lund. Allt gick mycket bra, väl packat, transporterat och inburet till rätt plats på beställd tid. Momme med personal var mycket vänliga och proffessionella, från offert till avslutat jobb. Rekommenderas varmt. Alf

Svar från Flyttförmedlingen

Hej Alf! Ett stort tack för ditt fina omdöme, vi hoppas att du trivs i din nya bostad 🌼

Mohamad H
Skrev om Flyttförmedlingen

Trevliga, professionella, punktliga och snabba! Jag beställde både flytt och flyttstäd och allt gick hur smidigt som helst! Jag har tidigare flyttat många gånger och det har aldrig gått så här smidigt. Ett plus var även priset!

Svar från Flyttförmedlingen

Hej Mohammad! Ett stort tack för ditt omdöme, hoppas att du trivs i din nya bostad 🌼

Marianne B
Skrev om Flyttförmedlingen

Bemötande var mycket bra, både på telefon och i verkligheten. Jag fick snabb hjälp av trevliga herrar som flyttade. mitt bohag. Städarna var också trevliga men de lämnade lägenheten smutsig, det blev inte godkänt av hyresvärden vid dagens inspektion. Jag har skickat massor av bilder med e-post och förväntar mig ett svar och en perfekt städning. Än så länge har ingen ringt tillbaks som överenskommet.

Svar från Flyttförmedlingen

Hej Marianne! Ett stort tack för ditt omdöme. Vi hoppas att du är nöjd med de åtgärda vi har utfört 🌼

Antonia N
Skrev om Flyttförmedlingen

Proffessionella, lyhörda och bra mycket bra bemötande. Jag har haft flera flyttbolag, men detta var det bästa! Tack snälla ni för all hjälp<3

Svar från Flyttförmedlingen

Hej Antonia! Så kul att läsa! Tusen tack för ditt fina omdöme 🌼 Vi hoppas att du trivs i din nya bostad.

Fernanda S
Skrev om Flyttförmedlingen

Utmärkt företag. Jag blev väldigt bra bemött. De var väldigt trevliga, i tid, organiserade och flyttade varsamt allt från en lägenhet till en annan. Jag är mycket nöjd med tjänsten.

Svar från Flyttförmedlingen

Hej Fernanda! Härligt att du är nöjd, vi hoppas att du trivs i din nya bostad 🌼

Helena Anezoula A
Skrev om Flyttförmedlingen

Mycket trevliga och tillmötesgående. Väldigt proffesionella och vi är väldigt nöjda med resultatet. Snabba och prisvärda! Vi beställde dödsborensning och flyttstäd och det var ypperligt utfört!

Svar från Flyttförmedlingen

Hej Helena! Ett stort tack för ditt omdöme. Dödsborensning är jobbigt som det är, vi är mycket glada att vi kunnat underlätta för er 🌼

Mohammed A
Skrev om Flyttförmedlingen

Är rätt så bra bemötande, tar hand och möblerna och paket. Levererar bra utomlands i tid, som vi har kommit överens och planterat. Är väldigt smidiga med att hitta en flytt dag och ägaren är väldigt trevlig. Väldigt bra pris. Ska flytta med dem igen. Rekommenderar starkt.

Svar från Flyttförmedlingen

Hej Mohammed! Ett stort tack för ett fint omdöme, det är en ära att få flytta er igen 🌼

Ulrika N
Skrev om Flyttförmedlingen

Trevliga och vänliga människor. Så roligt att ha att göra med sådana vänliga människor när be man flyttar . Kee se n bara rekommendera

Hej Ulrika! Så härligt att läsa ditt omdöme. Ett stort tack för din feedback 🌼

Yvonne G
Skrev om Flyttförmedlingen

Snabba, professionella och trevliga.

Hej Yvonne! Ett stort tack för ditt omdöme 🌼

Janet M
Skrev om Flyttförmedlingen

Mycket bra killar, trevliga o mycket ödmjuka

Hej Janet! Tusen tack för ditt omdöme 🌼

Laila G
Skrev om Flyttförmedlingen

Jag är mycket nöjd med den 1:a kontakten, för att få en offert. Deras bemötande kändes proffsigt, bestämde mig för dom, hade flera att välja på. Jag är supernöjd med dom, vid flytten. Trevliga, glada , omtänksamma , som visade att kunden är viktig. Jag rekommenderar dom till alla jag möter. Perfekt.

Hej Laila! Ett stort tack för att du valde oss som flyttfirma 🌼

Agota V
Skrev om Flyttförmedlingen

Lätt att komma i kontakt med, gör det dem lovar, utför flyttet effektivt och snabbt, gör en mycket bra flyttstäd inkl stora förnsterpartier på balkongen, är med på besiktning. Rekommenders varmt!

Svar från Flyttförmedlingen

Hej Agota! Ett stort tack för ditt omdöme, vi hoppas att du trivs i din nya bostad 🌼

Stefan D
Skrev om Flyttförmedlingen

Flytt och flyttstädning med extra allt. Allt mycket professionellt utfört. Snabbt, smidigt och aktsamt. En riktigt bra flyttfirma med ännu bättre personal som verkligen vill kundens bästa - till rimlig kostnad. Mina varmaste rekommendationer!

Svar från Flyttförmedlingen

Hej Stefan! Ett stort tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas att du trivs i din nya bostad 🌼

Gelavizh Y
Skrev om Flyttförmedlingen

Jag är faktiskt nöjd med hjälpen

Hej Gelavizh! Tack för ditt omdöme 🌼

Halldor B
Skrev om Flyttförmedlingen

så fort jag ringde svarade en vänlig röst i telefonen och frågade hur han kunde hjälpa . Jag berättade då om mitt problem, att jag och min fru skulle flytta från Island till Sverige, men vi hade nått den åldern att vi behövde hjälp med att tömma containern med alla våra möbler i huset.. Han svarade glatt att det skulle vara deras nöje att kunna hjälpa oss att dämpa vår oro. de kom sedan en halvtimme tidigare, alla mycket glada och vänliga att förbereda och arbetet utfördes av proffs. vi kunde inte vara mer nöjda med den...

Petya T
Skrev om Flyttförmedlingen

Mycket njöid med företaget. De var noggrann och ansvarsfull.

Britt K
Skrev om Flyttförmedlingen

All heder till er, vi kan verkligen rekommendera er flyttfirma. Britt/Milan

Alexander O
Skrev om Flyttförmedlingen

En trevlig och väldigt tillmötesgående flyttfirma som jag skulle kunna rekommendera till andra. De gjorde ett bra jobb.

Carina V
Skrev om Flyttförmedlingen

Bra service, gott bemötande, man känner sig trygg från att man ber om en offert, tills flytten och allt är på sin plats. Kan verkligen rekommenderas. Vi nästa flytt återkommer jag gärna. Trevlig sommar!

Annika J
Skrev om Flyttförmedlingen

Jag är verkligen supernöjd med all kontakt jag har haft med Flyttförmedlingen. De har hjälpt mig på ett fantastiskt sätt. Jag kan varmt rekommendera detta företag om ni planerar att flytta.

Felipe B
Skrev om Flyttförmedlingen

Mycket bra service och trevlig personal!

Otari V
Skrev om Flyttförmedlingen

Snabb och enkel hjälp utan några problem.

Elin M
Skrev om Flyttförmedlingen

Fint utfört jobb med inget att anmärka på besiktningen. Mycket trevligt bemötande från Wassan som jag haft kontakt med.

Ida T
Skrev om Flyttförmedlingen

Väldigt effektiva utan att tumma på kvalitén. Vårat bohag var packat i bilen på en timme och samma med inpackandet i den nya lägenheten. Vi fick även hjälp att sätta ihop soffan! Bra jobbat över lag, inget att klaga på!

Anette L
Skrev om Flyttförmedlingen

Trevliga, ärliga och effektiva:)