Alla kategorier Magasinering Västra Götaland Mellerud Flyttgubbens Åkeri

Flyttgubbens Åkeri

BOX 23, 464 21 Mellerud — Visa karta

Välkommen till Flyttgubben - Hela Västra Götalands flyttgubbe!

Vi är en flyttfirma med över 20 års erfarenhet inom branschen och utför allt från privatflytt, industriflytt och maskinflytt till utlandsflytt, exportpackning, flytt av hela verksamheter m.m.

Varför ska du välja oss?
- Kostnadsfri besiktning och specificerade fasta priser
- Flyttstädning med garanti
- Magasinering i egna moderna lokaler
- Tar hand om tunga lyft (flygel, piano, kassaskåp och liknande)
- Fri utkörning och hämtning av lånekartonger

Vår personal är mycket serviceinriktade och flexibla och tackar aldrig nej till en ny utmaning - ingenting är omöjligt! Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert.

Läs vad 25 kunder tycker om Flyttgubbens Åkeri

• 2019-06-21

Fredrik R skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Jag ger Flyttgubben 9/10 i betyg! Smidiga, trevliga och de håller vad de sagt! Det hade fåt 10/10 i betyg om jag hade sluppit ringt o påmint om kartonger som var utlovade. Annars är jag hel nöjd! Läs mer
  • 2019-06-16

Suanne T skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Snabba och smidiga både inför flytten och på flyttdagen. Läs mer
  • 2019-06-13

Karin L skrev om Flyttgubbens Åkeri
    En otroligt snabb, proffsig, hjälpsam och trevlig flytthjälp. Så nöjd från början till slut. Läs mer
  • Viktoria J

2019-06-10

Viktoria J skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Jag köpte flyttfirma + flyttstäd.

Flyttfirman var kanon! Dock var det problem med den allmänna mailen. Men annars var kontakt med Jinge och flyttkillarna helt suveräna. Allt gick jättesmidigt och de var väldigt trevliga. Jinge var väldigt bra att prata med, och kunde lugna en väldigt stressad människa som mig. Stort tack för allt <3

Gällande flyttstädet hade jag gärna velat fått uppdaterat av dem som städa när de var vid lägenheten och när de lämnande den. Jag hade också sagt att de kan använda nyckeln för att komma in till Jinge - men ändå verkar de använda porttelefon. Dock är jag osäker på om det var dem då de ej presenterade vilka de var. Fick bara höra fnitter och en tjej som sa "plingplong tihihi". Men antar att det var dem eftersom det var bestämt att det skulle städas den dagen. Jag själv har jobbat med flyttstäd och såg att de hade missat några fläckar på golv och på väggar. Jag själv städade bort dessa. Konstig lukt i badrummet - luktade bränt. Listorna hade behövts dammsugas, men jag själv tog bort det med trasa. Annars av det dem hade städat var det bra. Läs mer
    2019-06-10 Joachim S svarar Viktoria J
    Vad kul att du är nöjd med flytten!!

Tack för din feedback angående städningen:)

Johanna M skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Flyttade allt vårt bohag (inklusive piano) - gick riktigt snabbt. Bra och trevlig service! Läs mer

Emilia G skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Flyttade 2rok mellan tranås-ystad

inte dom billigaste (vi hade offerter på hälften) men Kändes seriöst från början till slut.ringde kl 19 o förklarade kort att vi lagt en förfrågan via reco.återkom när det passade oss med fler detaljer om offerten.vi kunde endast flytta en lördag,och det var inga problem men det kostade extra som han redogjorde för i detalj,Varför det kostade 5000 extra en lördag.inga konstigheter..
    bad att de skulle ringa 1 timme innan ankomst då vi skulle flytta mellan 2 städer vi ej befann oss på normalt.ringde punkligt både vid ankomst till stad 1 o stad 2 där annan familjemedlem befann sig.trevlig personal o väldigt snabba o väldigt strukturerade och noga med packning.
    Kan bara rekomenderas ++++++ Läs mer

Helen N skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Otroligt effektiva och professionella! Snälla, trevliga och tillmötesgående! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-06-05

Helene G skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Flyttjänst av bohag. Fungerade perfekt. Trevlig personal. Punktliga o effektiva. Läs mer
  • 2019-05-28

Kristina J skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Mycet bra.Bra utfört arbete,effektivt,trevligt bemötande.Vi kommer att rekommendera denna firma Läs mer
  • 2019-05-15

Aleksandra J skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Mina föräldrar flyttade ca 30 mil med hjälp utav Flyttgubbens åkeri. De har varit otroligt hjälpsamma redan från den dagen vi bad om en offert och de har sett till att allt gått så smidigt som möjligt. Bemötandet har varit otroligt professionellt hela vägen och vi kan varmt rekommendera Flyttgubbens åkeri. Läs mer
  • 2019-05-09

Karin D skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Tycker jag fick ett mycket bra bemötande av Flyttgubben. Och jag är jättenöjd med flytten och hur bra allt gick! Läs mer
  • CHRISTEL L

2019-05-08

CHRISTEL L skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Pålitliga, prisvärda och förtroendeingivande! Läs mer
  • 2019-05-06

Anita P skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Flyttning av några enstaka möbler och flyttlådor.
    Trevligt bemötande av både chefsperson och "flyttgubbarna".
    Företaget levde upp till mina förväntningar om ett snabbt och korrekt jobb. Läs mer
  • Kenneth A

2019-05-05

Kenneth A skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Beställde packning, flyttning och slutstädning av lgh. Fick offert omgående. Allt utfördes i rätt tid och på ett bra sätt. Dock tog det mycket lång tid innan tomma flyttkartonger avhämtades. Läs mer
  • Helena W

2019-05-04

Helena W skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Eftersom broderns flytt fungerade så bra, bestämde jag att min flytt också skulle bli bra.
    Och det blev den!
    Bad om offert sö kväll, må blev det koll o avtal klart på bara några minuter.
    Grabbarna slet verkligen i två dagar! Sparde säng, tv och soffa så jag kunde få ett trevligt avslut över natten där jag bott i 28 år.
    Nästa dag kom allt på rätt plats utan några problem (för mig). Och på eftermiddagen kunde jag börja tömma lådorna som hade föredömligt kort innehållsbeskrivning.
    Den välbehövliga städningen av gamla lägenheten blev skitbra!
    Alla var mycket trevliga mot mig och varandra, och glada - så det blev så självklart att bjuda på fredagsfika.
    De tömda lådorna hämtades dagen efter anmälan, och resten kommer att hämras när jag hör av mig.
    Rekommenderar Flyttgubben till alla jag pratar med! Läs mer
  • 2019-05-04

Percy K skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Punktliga, noggranna, varsamma, trevliga och starka grabbar! Kunde inte varit bättre! Tack! Läs mer

Bella B skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Flytt och flyttstäd.

Mycket bra med besök före flytt och fasta priser.

Väldigt snabba och trevliga flyttkillar dessutom Läs mer

Arne R skrev om Flyttgubbens Åkeri
    flytt inkiusive packning proffsiga lätta att samarbeta med Läs mer

Tommy H skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Fint bemötande och bra service. Läs mer

Peter M skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Flyttning av möbler, inredning och magasinering av möbler/inredning.

Det är aldrig några problem ni löser allt oavsett om det inte stämmer med beställningen varje gång.

Ni lyssnar på kundens önskemål och behov.

Min upplevelse är mycket bra. Läs mer

Ann-charlotte K skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Vi köpte "dubbelflytt" inkl magasinering av delar av bohaget. Vi köpte även flyttstäd. Allt har fungerat enl förväntan sånär som några smärre missförstånd vad avser avstämning av städ bl a.
    Lätta att få kontakt med o komma överens.
    Inga skador. Trevliga killar! Läs mer

Pia Kristin J skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Jättebra! Vi har använt denna flyttfirma flera gånger dels privat och även vid kontorsflytt! De har även hjälpt oss med rensning av ett lager. Så nöjd. Positiva killar som löser det mesta. Läs mer

Mikael F skrev om Flyttgubbens Åkeri
    - Lätt att beställa offert genom hemsidan.
    - Lätta att komma i kontakt med och snabb återkoppling via mail
    eller telefon.
    - Full koll på läget och kom med tips före och under flytten.
    - Körde ut kartonger till kontoret i god tid innan flytt.
    - Punktliga och utförde jobbet snabbt.
    - Trevlig och hjälpsam personal.

Mycket nöjd för att det fungera så smidigt. Det fanns bara lösningar och inga problem med Flyttgubben. Kommer att anlita dom igen nästa gång det är dags för flytt. Läs mer

Eva J skrev om Flyttgubbens Åkeri
    Ett fantastiskt företag