Alla kategorier Övrigt Stockholms län Haninge Fokus Friskvård

Fokus Friskvård

Klockargatan 17B, 137 38 Västerhaninge — Visa karta

Den bästa träningen är den som blir av!!

Hos Fokus Friskvård tränar du i en trevlig och avslappnad miljö. Du tas emot av kunnig och engagerad personal som på bästa sätt coachar och hjälper dig att nå just Dina mål med din träning.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Sön: 12:00-20:00

Läs vad 6 kunder tycker om Fokus Friskvård

• simon
    simon skrev om Fokus Friskvård
    Alldeles för Dyrt, ny personal ständigt i Västerhaninge. Ingen bra service personalen bakom disk är bortom all kritik. Har varit medlem bara för att det är det närmaste mig. Dom skulle kunna göra det bättre med utrustning, nya cyklar, ventilationer samt hålla det mer rent. Det tråkigaste är att dom byter instruktörer hela tiden, tycker det säger en hel del om företaget tyvärr.
  • Representant för Fokus Friskvård
    Representant för Fokus Friskvård skrev om Fokus Friskvård
    Eftersom jag nyligen tagit över anläggningarna i Skogås och Västerhaninge passar jag på att själv lämna ett "objektivt" =) omdöme. Läget, personalen, stämningen, instruktörerna, utrustningen... håller hög klass. Vi arbetar ständigt med förbättringsåtgärder och tar tacksamt emot synpunkter. Klaga inte, kräks inte - kom med konstruktiv kritik. Detta är en medlemsclub och vi anser medlemmarnas åsikter vara av största betydelse. Tack och mvh! Andreas Hagman, ägare
  • Markus J
    Markus J skrev om Fokus Friskvård
    Bra tider , rätt utrustning, rätt läge för mig och trevlig personal, känns som ett andra hem för mig
    2012-03-14 Representant för Fokus Friskvård svarar Markus J
    Tror att vi måste öka din personalrabatt... ;) /Andreas Hagman, ägare
  • Malin S
    Malin S skrev om Fokus Friskvård
    Trevlig gym med tillmötesgående och bra personal.
    Dock har deras renovering inte gått enligt planerna och de verkar prioritera fel saker.
    Ventilationen är ett måste, som de MÅSTE ta tag i snart!
    2012-03-14 Representant för Fokus Friskvård svarar Malin S
    Vet inte om du avser anläggningen i Skogås eller Västerhaninge men oavsett så tackar jag för din synpunkt. Vi för en dialog med fastighetsägarna Hemsö och Huge. Jag kommer att visa dem din synpunkt!
    mvh
    Andreas Hagman, Ägare
    2012-03-15 Malin S svarar Representant för Fokus Friskvård
    Det är anläggningen i Västerhaninge jag tränar på.
    Gillar allt, förutom att jag har svårt att få tillräckligt med syre på löpbanden. Det är den delen av gymmet som är sämst ventilerad och borde vara bäst ventilerad. Fläkten i taket hjälper över ETT av löpbanden.
    I övrigt är jag nöjd!
    2015-07-07 Amanda H svarar Representant för Fokus Friskvård
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Fokus Friskvård
    2012-03-14 Representant för Fokus Friskvård svarar Fredrik E
    Kul att du tycker vi är "mediokra". =) Vi har högre ambitioner än så. =) Vår medlemsclub ska i varje medlems ögon kunna vara en 4:a åtminstone... Hjälp din klubb att bli bättre! Kommentar på 3:an tack! =)
    2012-03-15 Fredrik E svarar Representant för Fokus Friskvård
    Förhoppningsvis händer det lite nu när det är ny ägare. Tidigare har utrustning gått sönder och tagit evigheter att fixas. Man (och andra) tjatar och tjatar men inget händer, så nu är det upp till bevis.

.. sen att ombyggnation var ett nerköp (halvtaskigt gjort, helt ärligt) är en annan femma. Dörren som lovades som entré för över 2-3 år sen har aldrig dykt upp och lär väl aldrig göra heller tråkigt nog. Men visst, upp till bevis.
    2012-03-15 Representant för Fokus Friskvård svarar Fredrik E
    Tack Fredrik. Konkret och konstruktivt. =) Vi ska absolut se till att serva clubmedlemmarnas önskemål snabbare. Vi har som policy att allt ska vara åtgärdat snarast möjligt. Jag inspekterar personligen =) var 14:e dag. Så rent teoretiskt skulle det kunna ta 14 dagar. Men då får någon bassning... =)( Brukar bara hända en gång ;) ) Tack för din tid att kommentera! Mvh/Andreas

Klockargatan 17B, 137 38 Västerhaninge