Fordonshallen Eskilstuna AB

Fordonshallen Eskilstuna AB

• BadgeTwoYears
4.4

Välkommen till Fordonshallen i Eskilstuna! I vår bilhall på Skjulstagatan 12 finns våra dedikerade medarbetare för att hjälpa er med nästa bilköp och för att ni ska känna er trygga. Alla våra bilar är av hög kvalitet och har genomgått ordentliga kvalitetskontroller. Vi som jobbar här tar hand om alla kunder på samma sätt oavsett...

35 omdömen om Fordonshallen Eskilstuna AB

Jeton R
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Körde från Trelleborg (60 mil enkel väg) för att kolla på en Mercedes. Blev mycket bra bemött både innan försäljning samt efter. Bad om extra information och ställde en massa frågor som säljaren besvarade på. Mycket nöjd kund vi kommer köpa bil från er igen. Rekommenderar firman varmt mvh Jeton

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din Mercedes! Varmt välkommen åter 😊

Ruwaid zuhair L
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Har hittils sålt två bilar med hjälp av Fordonshallen och slutat lika nöjd varje gång. Grymt bra jobb, ni kan förvänta oss återkomma!🙌

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende 😊

Petra K
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Trevligt och följsamt bemötande. Lite svårt att hitta första gången. Informerar inte i överkant, men söker svar på frågor som ställs och återkommer som utlovat.

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina A3 e-tron! Varmt välkommen åter 😊

Victor A
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Proffsig killar med bra bemötande! Snabb och smidig affär. Där de tog min bil i inbyte

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina Citroën! Varmt välkommen åter 😊

Marcus T
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Trevlig och kunnig personal. Affären gick snabbt och smidigt.

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina V90! Varmt välkommen åter 😊

Karola Å
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Mkt trevligt bemötande utav personen som sålde bilen till mig.

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya bil! Varmt välkommen åter 😊

Kim Stellan H
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Svårt att hitta lokalen då de ännu inte fått upp skyltar men med telefonguidning från försäljaren så hamnade vi rätt. Trevligt bemötande med en avslappnad genuin känsla.

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina Mitsubishi! Varmt välkommen åter 😊

Julia Alvilde Margareta K
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Super nöjd! Mustafa är en bra säljare

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina BMW 320d! Varmt välkommen åter 😊

Isabell Wolf J
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Otroligt bra service vilket gjorde en snabb och smidig affär!

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina BMW! Varmt välkommen åter 😊

Carl August L
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Mycket bra firma och trevlig säljare, inga konstigheter. Fint bemötande och väldigt nöjd med mitt köp. Min tidigare BMW sålde jag genom förmedling hos denna firma och det var väldigt smidigt, fick det jag ville ha och snabb utbetalning.

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende, varmt välkommen åter 😊

Marcin K
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Väldigt trevlig och hjälpsam säljare

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina BMW X3! Varmt välkommen åter 😊

Toni A
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Sålde min Volvo v40 genom fordonshallen, såldes på en vecka till begärt pris med snabb utbetalning. De har även hjälpt med finansiering av bil jag köpt privat. Trevlig personal 👌🏼

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende, du är varmt välkommen åter 😊

George G

Super bra Super bra Säljare 😊

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina Volvo XC60! Varmt välkommen åter 😊

MUSTAFA S
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Smidig affär och trevlig säljare. Jag fick också bra betalt för min Opel. Rekommenderar Mustafa, toppensäljare!

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina Volvo v70 d2! Varmt välkommen åter 😊

George G
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Super bra säljare jag rekommenderar er ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Viktor M
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Trevligt bemötande, snabb smidig affär, bra service att man upplockad från station så slipper man böka. Bra garanti erbjudande och schysst försäkringserbjudande.

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina Cupra, kör försiktigt! Varmt välkommen åter 😊

Ida C

Bra bemötande, trevlig säljare

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

tack för omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina Volvo V70! Varmt välkommen åter 😊

Alaa Jaafar Hassan A
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Vi köpte en BMW 320d från 2016 för cirka ett par månader sen. Bilen behövde 4 nya vinterdäck men säljaren var snabb med att klicka hem 4 st nya däck utan extra kostnad. Mycket nöjd med nya bilen och väldigt professionellt kundbemötande. Tack för en bra affär!

Ivan A
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Köpte bil från fordonshallen förra sommaren och är väldigt nöjd med mitt bilköp. Trevligt bemötande och smidig affär ☺️

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Tusen tack för det fina omdömet Ivan! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina Mercedes CLA :)

Zabihullah A
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Gott bemötande, snabb och smidig affär,

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet Zabihullah! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya välutrustade BMW 530e! 😊

Karolina G
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Mycket trevligt bemötande, mycket bra service, ingen stressande påstridande säljare. Mycket nöjd!

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Tusen tack för det fina omdömet Karolina! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina Ford Mondeo :)

Oscar E
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Smidigt o snabbt, Väldigt trevlig och fick bra respons pågrund av fel på bilen.

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Tusen tack för det fina omdömet Oscar! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina BMW 335d 😊

Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Trevligt bemötande och fina bilar. Kan varmt rekommendera detta bolag! Haft ett problemfritt ägande i snart ett år nu.

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Tusen tack för det fina omdömet Abdullah! Vi vill även tacka för visat förtroende under alla tidigare affärer samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Mercedes C-klass! Vi ser fram emot nästkommande besök 😊

Hans Martin Harry J

Bra service Snabb försäljning

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina V70 D4! 😊

Leonard T
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

I was very happy from the service I got from this company.

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Many thanks for the nice review Leonard! We also want to thank you for your trust and wish you many pleasant miles in your VW Golf! 😊

Marie Therese K
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Trevlig personal Men när man köper en lite äldre bil tror man att bilfirman ska tala om att tex AC inte fungerar.. stod AC i annonsen, jag som kund borde absolut kollat upp att den fungerade men när det är vinter så tänkte jag inte på det utan litade på bilsäljaren. Motorlampan började lysa efter nån månad Så har fått laga diverse på bilen tex byta kamkedja - vilket det sas att man aldrig behöver byta.. och massa andra fix, lagt ner hälften av vad bilen kostade i reparation och då fortfarande ingen AC, eftersom den...

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Hej Marie! Tråkigt att vi fick denna recension från dig, detta är helt nytt för oss och vi har ingen vetskap kring något av det. Jag har kikat över ärendet lite snabbt och ser att du köpte bilen 2021-12-30, den var testad enligt protokoll 2021-12-07 utan anmärkning från auktionsfirman. Vill du ta del av testet får du gärna kontakta oss. Vad jag kan se så besitter bilen även kamrem som skall bytas vid 21.000mil och inte en kamkedja, bilen hade förövrigt rullat ca 7.700mil vid köptillfället samt endast drygt 6år gammal så...

Oral & Heart Center Sweden Ab O
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Bra mötande. Vi fick prova köra bilen innan vi bestämde att köpa bilen. Bilen klarade inte besiktningen efter 6 månader . Vi hitta fel på bromsar och även kyl systemet. Det kommer kosta oss 12000 kr att fixa alla dolda fel.

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Tråkigt att höra! Vi bad dig lämna in bilen hos mekonomen på felsökning vilket du också gjorde. De hittade inga fel på bilen, så det du beskriver känner vi tyvärr inte igen. Det är viktigt att du hör av dig till oss annars kan vi inte veta om dessa fel, värt att tänka på vid framtida bilköp.

Hikmet Ali I
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Väldigt duktiga och proffsiga inom sitt yrke, välkomnande personal och gott intryck

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende som återkommande kund samt önska dig många trevliga mil i din fina Audi RS6 😊

Gunbritt B
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Bra bemötande smidigt och snabbt. Bilen motsvarade förväntningarna.

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina Hyundai 😊

Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Lämnade in min förra bil för försäljningsuppdrag och säljaren fick den såld inom 3 dagar. En vecka senare köpte jag en v70 från de. Otroligt nöjd med kundbemötandet och väldigt trevliga personal. Fordonshallen får 5/5!

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende som återkommande kund samt önska dig många trevliga mil i din fina Volvo! 😊

Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Jag och min sambo köpte en Mercedes från fordonshallen och är supernöjda med bilen och affären. Trevlig säljare och alltid tillmötesgående👏

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet Laura! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din fina Mercedes! 😊

Pierre H
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Trevligt bemötande, flexibla öppettider och en bil enligt förväntningarna

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Stort tack för det fina omdömet! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina bil 😊

Hans S
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Dålig återkoppling, tar inte ansvar när dom sålt en bil med dolda fel. Sämsta bilfirma jag haft missnöjet att köpa en bil av.

Intars R
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Really bad company! Sell me car whit hidden defects and don’t want take responsibility about it! I do not recommend them to anyone!

Svar från Fordonshallen Eskilstuna AB

Hej Intars! Tråkigt att vi fick denna recension från dig. Men det är ganska uppenbart att vi inte kan hjälpa dig med normalt slitage på en bil. Det som du inte skrev i din kommentar som är väldigt betydande är att du köpte en nybesiktad bil. Det fel du påpekat på bilen kan omöjligt gått obemärkt på besiktningen då bussningar är något de kontrollerar, skulle det varit en defekt bussning hade vi fått en anmärkning eller notering. Du har besiktningsprotokollet i bilens handskfack och vi har dessutom digital kopia om du önskar...

Rasmus P
Skrev om Fordonshallen Eskilstuna AB

Trevlig personal, enkel och smidig affär