Alla kategorier Bank Skåne Malmö Forex Bank, Triangeln

Forex Bank, Triangeln

Davidshallsgatan 27, 211 45 Malmö — Visa karta

På\ FOREX kan du köpa 75 sedel- och nio resechecksvalutor utan förbeställning och utan avgift på sedelvaluta. Övriga fria valutor kan beställas och hämtas inom två bankdagar (lokala avvikelser kan förekomma). FOREX har generösa öppettider och

Läs vad 3 kunder tycker om Forex Bank, Triangeln

• Micke  J
    Micke J skrev om Forex Bank, Triangeln
    Tappadde min nummerlapp och en man trändge sej före i kön, men tjejen i kassan hade sett att jag stog där länge så jag fick gå före i alla fall. TOPPENKASSÖR!!!!!!!
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Forex Bank, Triangeln
    Här går det att köpa och sälja valuta till en bra kurs. Behåller du kvittot kan du växla tillbaka pengar från tex semester i efterhand utan att betala en avgift. Denna lokalen är liten, har få "kassor"?!, trots detta upplever jag ej att här är lång väntetid. Personalen är trevliga och hjälpsamma. Blir "5/5 recos".
    Kerstin A gillar detta
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Forex Bank, Triangeln
    Den dagen vi åker utomlands det är den dagen vi står och växlar pengar på forex. Tycker det är bra att vi har sådana runtomkring. Det går snabbt att växla till sig sina pengar och visst beroedne på valutan som ligger i just det landet så kanske det blir dyrare eller billigare än vad du hade tänkt dig. Men, en bra service får du på Forex. Så, 4/5 recos till dessa.
    Johanna L gillar detta

Davidshallsgatan 27, 211 45 Malmö