Alla kategorier Förskola Skåne Malmö Förskolan Snurran AB

Slottsgatan 30, 211 33 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Förskolan Snurran AB

• Cecilia A
    Cecilia A skrev om Förskolan Snurran AB
    Vår dotter har utvecklats enormt sedan hon fick en plats på Snurran. Pedagogerna är fantastiska och barnen harmoniska. Trots vår dotter är där långa dagar har det aldrig varit problem med att lämna henne på morgonen, tvärt om är det svårt att få henne med hem - jag tolkar det som hon trivs. Vi bor själva inte i närområdet men det går lätt att ta sig med buss, bil eller cykel - det är värt det! Jag kan varmt rekommendera Snurran till alla.
  • Louice L
    Louice L skrev om Förskolan Snurran AB
    Är mycket nöjd med förskolan Snurran. Mina barn är glada där och utvecklas hela tiden. Underbar personal som alltid ger ett varmt bemötande. En förskola som verkligen rekommenderas till andra familjer!
  • Sofi F
    Sofi F skrev om Förskolan Snurran AB
    Fantastsik pedagogik, mycket uteverksamhet både i parker och på spännande lekplatser, men oxå kultur och konst i form av museer, utställningar och teater. Rörelse för alla barnen i form av jympa både ute och inne, egen odlingslott i Slottsparken och mycket fokus på de större barnen så att de fortfarande kan taycka att förskolan är utmanande och lärorik fast du kanske går sista året. Underbar personal som ser alla barnen!Gå in och kolla hemsidan!!

Slottsgatan 30, 211 33 Malmö