Alla kategorier Reparation Västra Götaland Mölndal Frigo Maskinteknik AB

Frigo Maskinteknik AB

Toltorpsgatan 35, 431 39 Mölndal — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Frigo Maskinteknik AB

• Patrik L skrev om Frigo Maskinteknik AB
    Min gasspis gick sönder och jag kontaktade Frigo Maskinteknik för att få hjälp att laga spishällen. Då det var ett försäkringsärende så beställde jag in en offert och Frigos servicetekniker kom för att undersöka skadan. Jag fick offerten och beställde reparation efter att försäkringsbolaget godkänt den. Där och då började alla problem. Frigo skickade ut en usel servicetekniker som inte kunde sitt jobb. Jag är själv gammal servicetekniker men ville inte genomföra arbetet då det var ett försäkringsärende. Jag gjorde beställningen av arbetet i augusti före min 50årsdag och spishällen är fortfarande inte reparerad den 15/12. Under resan insåg jag att de inte skulle klara av reparationen och avbröt all kontakt med Frigo. Istället fick jag tillslut lösa problemet själv. Att försöka nå dem på deras telefontid är stört omöjligt och när de tillslut ringer så tror de att kunden står i givakt och kan svara direkt, men när jag inte kan det så lämnar de meddelande och när jag sedan på min rast försöker nå dem så svarar de inte. Med andra ord har de inte förstått vad kundvård går ut på och tror att de kan behandla oss hur de vill. Läs mer
  • Cesar G
    Cesar G skrev om Frigo Maskinteknik AB
    Den värsta service tekniker som finns.skulle låga tvättmaskin. Kom 3 ggr och klarade inte det.nu står jag med en värdelös maskin som har blivit värre än jag anmälde felet. Men imon får de höra...amatörer. blir anmäld till konsumentverket. Lågar något utan att testa om det fungerar. Kass kass kass. Amatörer Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Frigo Maskinteknik AB
    Snabb och korrekt kundmottagning. Direkt feedback när tekniker som skulle komma på besök blev sjuk. Omedelbar ombokning till ny tid som passade mig. Mycket lyhörda och förstående.

Teknikern som gjorde jobbet var snabb och proffsig. Han tog egna initiativ som skapade förtroende och utsrålade proffsighet.

Smidigt att kunna betala direkt med kort till teknikern via trådlös kortterminal.

Rekomenderas varmt! Läs mer