Friskis&Svettis Ringen

3.1

7 omdömen om Friskis&Svettis Ringen

Maria & Karl-Robert L
Skrev om Friskis&Svettis Ringen

Jättebra tränare, men svårt att få ett pass ibland

Matte
Skrev om Friskis&Svettis Ringen

Litet men personligt gym. Trots storleken är det sällan kö när jag varit där, kvällstid. De har även lyckats införskaffa de flesta "nödvändiga" maskinerna på den lilla ytan. Dock minus för oss som vill ha mer än 40-kilos hantlar. Prisvärt gym vilket de är kända för och trevlig personal. Deras öppettider passar inte mig alls. De stänger tidigare på fredagar, tidigare under sommaren och har ibland helt stängt på röda dagar och dag före/efter röd dag!

marcus m
Skrev om Friskis&Svettis Ringen

mitt favoritgym, stor rymlig lokal, bra maskiner, mycket hantlar, nara lägenheten, bra öppetider, bra omklädningsrum mm. Maskinerna är gamla men riktigt sköna,

ANDREAS N
Skrev om Friskis&Svettis Ringen

Håller inte alls med Johanna nedanför. Maskinerna är otroligt bra! De gamla maskinerna är bättre än de nya när det gäller muskelkontakt och känsla. När det gäller träning så är inte alltid den snyggaste och mest moderna maskinen bäst. Jag tränar nu på World Class, och de har de modernaste Nautilusmaskinerna, men de är sämst! Om jag vore du skulle jag vara tacksam att jag har tillgång till så bra utrustning som du har!

Johanna T
Skrev om Friskis&Svettis Ringen

Om man jämför med gymmet på Friskis och Svettis vid Fridhemsplan blir man väldigt besviken här. Maskinerna är gamla och det finns inte så stor alternering. Jag blir dessutom ytterst besviken på att det inte lagts någon energi på att fixa ett bra avslappnings/stretchställer. Det skulle kunan va bättre med tanke på att lokalen är rätt stor.

Linus B
Skrev om Friskis&Svettis Ringen

Ett bra gym överlag. Bra maskiner, fräscha rullband. Det enda som jag kan sätta som minus är öppetiderna. Stänger alldeles för tidigt!

Patric E
Skrev om Friskis&Svettis Ringen

fräsht och nyrenoverat. Ligger dock för långt bort från mitt jobb.