Fungerande Flytt Stockholm AB

Fungerande Flytt Stockholm AB

Ring 073-332 75 24 fungerandeflytt.se

Välkommen till Fungerande Flytt Stockholm AB! När du flyttar vill du så klart ha en flyttfirma du kan lita på. Då är det viktigt att du anlitar rätt flyttfirma för att få en fungerande flytt. Vi på Fungerande Flytt skräddarsyr din flytt, helt efter dina önskemål. Oavsett om det handlar om privatflytt, kontorsflytt eller flyttar...

149 omdömen om Fungerande Flytt Stockholm AB

Jessica L
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Köpte flytt och städning Toppenservice när det gäller inledande mejlkonversion kring offert/frågor. Underbara flyttkillar! De gjorde flytten till smidig och trevlig upplevelse. Städning: smärre slarv. Fläckar kvar på golv o vissa torkytor. Fick åtgärda själv då besiktning skedde direkt efter städning. Det som gör att det inte blir toppbetyg på helheten.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Nadia C
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Supersmidigt och professionellt och alla var jättetrevliga, från start till slut. Dessutom prisvärt! Jag rekommenderar starkt.

Peter A
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Anlitade för flytt och flyttstäd. Snabba och trevliga över mail. Bra pris. Flytten fungerade utmärkt. Lite strul med städningen där några detaljer missats. I övrigt var städningen väldigt välgjord och det var inga problem att få avdrag på fakturen för det lilla jag behövde städa själv. Alltså en tjänst av bra kvalitét och ett företag som tar ansvar om något går snett. Rekommenderas.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 115 omdömen 4.5 av 115 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Pernilla B
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Ett helt fantastiskt gäng hjälpte oss att flytta ur ett hus till ett annat. Många tunga och stora saker. Allt gjordes på ett strålande sätt utan gnissel. Väldigt lyhörd på saker vi manade på försiktighet och tog med rutin hand om TV och annat ömtåligt. Väldigt proffsigt. Man jobbade långt in på kvällen och var mån om att slutföra arbetet till fullo. Då det blev en lång dag och sen kväll (fredag dessutom) föreslog vi att låta oss göra vissa saker på egen hand men de insisterade på att fullfölja uppdraget. Arbetsledare...

Sixten I
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Snabbt och enkelt, bra stuvning, trevlig personal.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1021 omdömen 4.8 av 1021 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Lars E

Snabba svar Bea pris Duktigt folk

Eric N
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Trevliga grabbar som löste flytten på ett exemplariskt sätt.

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 519 omdömen 4.8 av 519 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Peter W

Väldigt professionella! Rekommenderas.

Morgan K
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Bokade flytt av min lägenhet . Grymt bra service å trevliga grabbar !

Hanna D
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Enkel och snabb flytthjälp, de var punktligt och effektiva!

SETAREH N
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Wow vilka fantastiskt duktiga och professionella grabbar! De var otroligt trevliga och tillmötesgående från den absolut första sekunden till sista. Vi hade en del möbler som inte var emballerade, men det löste dem på plats, snabbt och smidigt. Flytten gick snabbt och möblerna hanterades varsamt. Vi är obeskrivligt nöjda och hade aldrig klarat av den här flytten utan deras hjälp. Kommer utan tvekan höra av mig till dem igen vid framtida flytt. Tror banne mig inte det finns en bättre flyttfirma och hundarna älskade dem med. Tusen tack för lånet av era muskler och en exceptionell service!

Gabriela B
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Verkligen bra flytthjälp från första kontakten tills arbetet var slutfört. Toppbetyg på service, bemötande och professionalitet.

Charlotte H
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Vi är väldigt glada och nöjda över att vi valde att anlita Fungerande Flytt. Trevlig bemötande, klar och tydlig kommunikation. Flytten gick snabbt, smidigt och personalen var effektiva och varsamma om våra saker. Vi kan inte mer än att ge topp betyg, vi kommer garanterat anlita igen. Tusen tack för ett fantastisk jobb !

Richard K
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Finns inget att klaga över bra bemötande och snabb och smidig flytt och prisvärt jag kommer rekommendera andra att anlita dom.

Sarah R
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Fungerande Flytt do whatever it takes to get the job done. They’re great communicators, problem solvers, and they are extremely hard working. They took excellent care of our possessions and made the whole process feel so much simpler. We booked the moving service, the packing help, we borrowed their moving boxes, and we had the cleaning service. Every step was easy, and very smooth - a very low stress experience. Next time I need a moving company I will definitely go straight to Fungerande Flytt.

Angelique R
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Bra bemötande vid bokning och vid själva flytten. God tillgänglighet. Sammanfattningsvis en bra upplevelse. Lugnt och smidigt.

Birgitta F
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Ett utmärkt bemötande. Snabba svar på mina frågor och inga problem vid flytten.

MARTIN S
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Efter att en annan flyttfirma sjabblat bort sig totalt och förlorat oss som kund hörde vi med kort varsel innan flytt av oss till Fungerande Flytt. Professionellt bemötande från första samtalet, till offert, till flytt och städ. Riktigt bra och tydlighet genom allt i vad som gäller och kan förväntas. Bara en sån sak att man nämner att det kan vara bra att inte dra flyttlådorna på golvet, då det kan ha fastnat grus på undersidan, visar att det är en firma som bryr sig. Kommer använda igen vid nästa flytt!

Alexandra L
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Snabb och fin återkoppling via telefon som också följdes upp i praktiken. Trevliga flyttkillar som bar och med ett godkänt flyttstäd till det så kan jag varmt rekommendera fungerande flytt! Upplevelsen är att det hela blev enkelt och prisvärt!

Sonja S
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Jättetrevliga killar, serviceinriktade. allt flöt på bra. En snabb och effektiv flytt blev det.

Inger R
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Företaget dök inte upp för flyttstädning på utsatt tid. Det visade sig att de hade glömt att skriva in mig i arbetslistan så jag fick städat en senare dag istället. Städningen var ok utförd, inte så bra man förväntar sig av en professionell flyttfirma. Fakturan kom två månader för sent, med tio dagars betalningstid.

Svar från Fungerande Flytt Stockholm AB

Hej, Det är beklagligt och oproffsionellt av oss. Vi ber om ursäkt för din dåliga upplevelse och oturen att råka ut för 2 raka missar hos oss. Det hör inte till vanligheten. Vi tar emot kritiken och ska bli bättre. Det verkar i alla fall som städningen gick igenom besiktningen. Vi beklagar upplevelsen!

Sushant S
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

They were quite professional in their communication and helped me move without any hassles.

Peter G
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Så hjälpsamma killar och framför allt duktiga i sitt bemötande och kunnande i att få en flytt att fungera fast det ej fanns någon hiss som fungerade . Dom var allt 6 trappor upp utan något gnäll . Kommer självklart rekomendera dom till nära o kära . En jobbar kollega har anlitat dom efter mina goda vitsord . Ett stort tack från Peter 6 trappor Norrtullsgatan.

Ammi S
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Ringde på måndagen och dom redan kom tisdag morgon! Så trevliga och snabba. Tack!

Mats Ö
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Bra bemött på telefon och dom ställde upp direkt Kan rekommendera dom. Absolut

Carlos D
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Mycket nöjd med servicen jag fick. En chesterfieldsoffa och spiraltrappa borde avskräcka vilken flyttfirma som helst, men inte dessa grabbar. Rekommenderas!

Tobias Daniel W
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Prisvärt. Roliga grabbar aldrig skrattat så mkt under en flytt. Om de blir nå mer flytt vet jag vem jag anlitar iaf

ALEXANDER HELLERUD P
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Superservice, proffs og prisvärd!

Daniel E
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Allt var noggrant emballerat och flytten gick snabbt o smidigt. Grabbarna på plats var supertrevliga och följde mina instruktioner trots svårigheterna. Rekommenderar starkt!

Roland Johakim K
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Proffsiga, snabba och effektiva.

ANGELICA I
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Superproffsiga och trevliga killar!!!! Rekommenderar starkt!

ELIN K
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Fantastiska och trevliga grabbar och fina ansikten och kolla på är ju ett plus , stabilt arbete gör dem . Tack tack fina ni

SEBASTIAN L
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Har själv jobbat på fungerande flytt 100 grabbar hela bunten så när man själv behövde flytta så självklart ställer dom upp till 100% alltid ett nöje boys ni är bäst💪👍👊

SEBASTIAN L gillar detta
LINUS P
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Om Usain Bolt hade gjort en flyttfirma. Snabbt och självklart guldmedalj i slutet. Snyggt grabbar

Lina Sofia E
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Grymma grabbar som löser allt med flytten!

CHARLOTTE H
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Hur proffsiga är dom? Tack för ett fantastiskt jobb och att ni var så försiktiga med allt !!!! Supernöjd full pott!!!!!!!!

Rickard H
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Min upplevelse är att Fungerande flytt är ett seriöst företag som gör skäl för sitt namn. De var effektiva och väldigt trevliga. De var också väldigt tydliga kring vad som ingick i flytten (antal bilar, personer) och vad dessa kostade i timmen. Kan rekommendera varmt.

NIKLAS H
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Superproffs från första kontakten med kontoret till det utförda arbetet! Otroligt smidigt och felfritt. Five stars⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Irma S
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

SÅ schyssta och hjälpsamma! hjälpte mig flytta :)

Abir C
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Jätte bra flytt och smidiga. Väldigt fina killar och hjälpsamma.

ELIOT F
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Vi var mycket nöjda med alla deras insatser. Vi hade en svår flytt med små isiga vägar och svår tillgång till övervåningen. De var alltid superprofessionella, lätta att arbeta med och väldigt effektiva. Ingenting var skadat. De var mycket hjälpsamma. Vi kan varmt rekommendera dem.

Viktoria R
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Bästa tänkbara service och bemötande redan från första kontakt till sista kartongen. De gjorde min vinterflytt med tillhörande bilfärd både rolig, avslappnad och trygg. Kunnighet och professionalitet personifierad i kombination med hjärtlighet och det lilla extra. Jag är så oerhört nöjd och tacksam.

THERÉSE C
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Snabba, starka och trevliga snubbar! Supernöjda med deras insats!

Kaarin H
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

En mycket bra flyttfirma som jag varmt kan rekommendera. Killarna genomförde min flytt från Stockholms innerstad till Katrineholm med kort varsel. Företagets motto tycks vara: ”Det fixar vi!” och det gör de sannerligen med flexibilitet och smidighet. Jag är en kräsen kund men killarna får toppbetyg, mao håller de vad de lovar: fungerande flytt!

Anders E

Toppenbra! proffsiga och noggranna

Elina L
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Snabbt och smidigt, inga problem!

Samantha L
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

They charged an extra half hour before start and afterwards which I assume is for their travel which was not mentioned in advance. Also, they damaged an electric socket of ours which we have to pay an electrician to fix. Otherwise the move itself was ok.

Svar från Fungerande Flytt Stockholm AB

Hello Samantha, We are sorry if you feel that you had a bad experience with us. I had to go back in our booking confirmation that we sent you via mail and see if we missed something. But in the confirmation it is written that we take travel time from and back to our office. This is something that all moving companies charge for. But we are sorry that you misunderstood. I want to point out again that we wrote it in our booking confirmation to you! Regarding the Electric socket, if anything is broken that we caused. We...

Nathalie P
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Jag var verkligen super nöjd. Allt gick smidigt. Fick tom med mer möbler än jag räknat med. Bra kommunikation under arbetets gång så att rätt prioriterinhar kunde göras. Hade två komplicerade och ömtåliga hyllor men det var inga problem för killarna. Rekommenderas!

Jashmin U
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Mycket bra. Killarna var jätte duktiga och har jobbat bra.

Martin C
Skrev om Fungerande Flytt Stockholm AB

Dem gav ett bra bemötande och var både effektiva och proffsiga! Jag beställde 2 flyttgubbarna med en lastbil. Det tog bara nån timme så allt färdigt ;)