Alla kategorier Varuhus Halland Falkenberg Fynda Factory-Outlet i Falkenberg AB

Fynda Factory-Outlet i Falkenberg AB

Industrivägen 2, 311 32 Falkenberg — Visa karta

Fynda.se säljer högtalare, hemmabio, hifi, möbler och mycket mer! Bra kvalité, stort sortiment, snabba leveranser och bra priser! Välkommen!

Läs vad 3 kunder tycker om Fynda Factory-Outlet i Falkenberg AB

• Martin N
    Martin N skrev om Fynda Factory-Outlet i Falkenberg AB
    Tittade länge på nätet och hade bestämt mig när jag åkte till butiken för att provlyssna, kunnig personal erbjöd mig att jänmföra med ett annat system för samma pengar som lät otroligt mycket bättre. Jag köpte det direkt och fick det gratis hemskickat. Hur bra som helst! Här kommer jag att handla igen, Fynda rekommenderas varmt!
  • Nils T
    Nils T skrev om Fynda Factory-Outlet i Falkenberg AB
    Jag har beställt från nätet, dvs. www.fynda.se, och det kan jag rekomendera starkt! De har bra priser och väldigt bra service. Jag beställde högtalare och förstärkare och det blev något fel i betällningen. De ringde upp på en gång för att bekräfta och som plåster på såren slängde de med två par fötter till högtalarna, som relativt sett inte är så billiga! Toksnabb leverans som gick utan problem!
  • Kristoffer J
    Kristoffer J skrev om Fynda Factory-Outlet i Falkenberg AB
    Ett mycket bra ställe om man vill hitta billiga kläder, skor och diverse småprylar som man kanske inte behöver. Möbelhuset har väldigt fina trädgårdsmöbler och innemöbler till bra priser. Här finns det mesta känns det som, finns även en del elektronik. Affären med inredningssaker kan jag också rekommendera, mycket bra.

Industrivägen 2, 311 32 Falkenberg