Alla kategorier Mataffär Skåne Malmö G&G Superstore

Lantmannagatan 50, 214 48 Malmö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om G&G Superstore

• Kalle
    Kalle skrev om G&G Superstore
    Först och främst vill jag säga att konkusen innbär att personalen blir arbetslösa!Det är inget att jubla över.
    För det andra så är det helt och hållet de båda ägarna Gert Svensson och Göran Sandströms fel att butiken kursat.De, och inte personalen,har misskött butiken från första början.Sandström och Svensson har ljugit både för personal och kunder.De har lurat en utomstående att öppna en matservering i butiken, fast de var väl medvetna om att en konkurs var oundviklig.
    Att det varit tommt på hyllorna en mycket lång td beror på avsaknaden av pengar.Leverantörerna vill ha betalt för sina varor.Får de inte betalt ställer de in leveranserna.Ett stor antal leverantörer har inte fått betalt för de varor de levererat, trots påminnelser till Sandström/Svensson.Däribland Skånemejerierna.

Sandström och Svensson är två oseriösa och inkompetenta personer som inte borde få lov att bedriva näringsidkning.De har dessutom båda två tidigare konkurser bakom sig.
    Peronalen har gjort så gott de kunnat men kämpat i motvind.Sandström/Svensson har inte lyssnat på personalens förslag till förbättringar. Ej heller har de tagit tillvara på den kunskap personalen besitter.
    Personalen har mått mycket dåligt pga den inkompetens som de båda cheferna uppvistat.
    Tack var Sandström och Svenssons totala inkompetens och nonchalans blir nu personalen arbetslös.
    Jag är en av dem!
  • Peter A
    Peter A skrev om G&G Superstore
    Nu har dom äntligen gått i konkurs. Vi får se vad som händer med lokalen, förhoppningsvis kommer en ny butik som åtminstonde har mjölk. ==== Kalle, det är självklart tråkigt att du och dina medarbetare blivit arbetslösa. Anledningen till "jublet" är att vi kunder äntligen kan hoppas att ett ny affär, utan kreditskulder, kommer att öppna. Ev. borde ni i personalen få chans att få anställning där.
    Du måste förstå att vi som kunder blir rent ut av förbannade när vi kommer för lördagsshoppningen och inte ens fem av varorna man skrivit upp på sin lapp finns.
    Ilskan växer också när personalen, nu säger jag inte att du är en av dem, är fruktansvärt otrevliga och hellre spenderar sin tid framför en olaglig spelautomat än att hjälpa kunder. Att skälla ut en kund som frågar varför det inte finns några varor visar tydligt att man inte passar som personal i en matbutik. Sandström och Svensson verkar vara två riktiga rötägg och jag tycker synd om er. Jag tycker även väldigt synd om mannen som öppnade matserveringen i butiken. Jag hoppas det går bra för honom och att han inte investerat allt för mycket i sin hörna.
  • Maria S
    Maria S skrev om G&G Superstore
    Ingenting, ingenting och ingenting. Flera månader har gått och ingenting händer. Tomma hyllor allt som finns. Reklambladet kommer som vanligt med flashiga erbjudanden men i butiken finns ingenting. Många gånger finns det fler personal än kunder. Tack och lov finns det flera matbutiker i Malmö.
  • jo-jo j
    jo-jo j skrev om G&G Superstore
    Måste få tilläga lite på Jonas kommentar att det faktiskt inte är personalens fel att butiken ser ut som den gör!!!

Personalen kommer dagligen till sina arbeten, beställer och beställer...Blir lovad leveranser från vecka till vecka.
    Utan att dem någonsin kommer fram!!

Så Jag tycker alla dem som beskylle personalen för att butiken ser ut som den gör...egentligen borde tänka efter och inse att det inte är personalen som äger butiken och därför inte heller borde stå för att det aldrig fylls på med varor på hyllorna....

Så inköpsansvariga kan inte göra mer än att beställa, men att sen inte varorna kommer är en helt annan historia och helt annan anledning till varför!!
  • Jonas
    Jonas skrev om G&G Superstore
    Jag till butiken med en lapp där det stod:

Mjölk
    chips

Jag kom hem med
    ...
    mjölk.

Tomma hyllor efter tomma hyllor... Någon inköpsansvarig verkar inte finnas.

Jag vill bespara folk mödan att bära omkring på en tom inköpskorg och titta på varandra med skam i ögonen över att man ännu en gång gick hit i förhoppningen att det bara var en engångsföreteelse.

Inte ens kontaktformuläret på hemsidan fungerar.

Lantmannagatan 50, 214 48 Malmö