Granitop AB

Svalängen 123, 193 41 Märsta — Visa karta

Välkommen till Granitop!

Vi på Granitop säljer, installerar och tillverkar bänkskivor i marmor, granit och kvarts för ditt kök eller badrum. Vi skräddarsyr alla våra bänkskivor utifrån dina unika behov men tillhandahåller även tillverkning och försäljning av trappsteg, fönsterbänkar och mycket mer.

Låt en av våra tekniker göra ett besök i ditt kök för att bekräfta eller ändra ditt val av sten med hjälp av ett varuprov. Vi levererar alltid dina bänkskivor max 2 veckor efter mätning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert.

Läs vad 203 kunder tycker om Granitop AB

Erik N skrev om Granitop AB
    Proffsiga, noggranna. Blev precis som vi hade tänkt! Rekommenderas! Läs mer
  • Mikael L

2020-05-29

Mikael L skrev om Granitop AB
    Beställde bänkskivor av granitkomposit till köket. Kontakten var från början snabb och tydlig. När vi bestämt oss för att boka ett möte för mätning så kom personalen redan samma vecka. Både mätning och senare montering utfördes professionellt och med stor hänsyn till våra önskemål. Produkten i sig håller till synes också hög kvalitet. Läs mer

Mikael A skrev om Granitop AB
    Supersmidigt och snabbt.

Kom för uppmätning och levererade efter 2 veckor!
    Limmade till och med vask på plats...

Supernöjd! Läs mer

Robert N skrev om Granitop AB
    Super Service. Riktigt bra företag att handla med. Snabba! Läs mer

Max K skrev om Granitop AB
    Vi köpte bänkskiva till kök.

Snabbt, proffsigt och trevligt bemötande. Flexibla vad gällde tider för måttning och leverans samt hjälpsamma vid val av specifik bit sten.

Otroligt snyggt monterat, vi fick den snyggaste stenfogen jag sett i ett kök någonsin.

Jag rekommenderar varmt granitop, vi har redan anlitat dom igen för bänkskiva till badrummet! Läs mer

Sebastian W skrev om Granitop AB
    1 vecka kortare leveranstid än planerat, perfekta håltagningar & dessutom nästan 10.000kr billigare än sina konkurrenter.
    Har egentligen bara bra saker att säga om Granitop det var även en riktigt fin bänkskiva ”Noble Olympus Mist”.
    Skulle definitivt använda mig utav Granitop igen! Läs mer

Fredrik U skrev om Granitop AB
    Vi köpte bänksivor i kompositsten, Noble ivory white. Kontakten har varit snabb och tydlig. Leveransen var också snabb och resultatet blev perfekt. Jag kan varmt rekommendera Granitop, vi är supernöjda med deras arbete. Läs mer

Fia K skrev om Granitop AB
    Snabb och bra service. Gick väldigt fort från uppmätning tills skivan var på plats som dessutom var över förväntan! Tusen tack! Läs mer

Jessica A skrev om Granitop AB
    Jag kontaktade Granitop för att beställa en bänkskiva i kalksten till mitt kök. De var snabba på att svara och komma ut och mäta upp och en vecka senare var skivan på plats! Jag ville att det skulle gå snabbt och de levererade precis den service och vara jag efterfrågade utan några konstigheter och krusiduller. Kan varmt rekommendera Granitop till andra! Läs mer

Kjell A skrev om Granitop AB
    Perfekt jobb och snabb leverans Läs mer

LIna O skrev om Granitop AB
    Snabb service och prisvärt. Supernöjd! Läs mer

Mathias N skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskivor till kök och köksö.
    Extremt professionellt bemötande. Snabba svar på Mail, gav mej offerter på alla mina förslag och det va inga sura miner.
    När de var här för kontrollmätning så var de väldigt noga och frågade om allt så inget lämnades åt slumpen. 1,5vecka senare så kom de och installerade skivorna, och de monterar även diskho och spishäll med ett felfritt utförande. Har faktiskt inte något att klaga på! De svarar Mail på svenska men de pratar engelska när man träffar dem men är oxå väldigt duktiga på det! Inga konstigheter överhuvudtaget!

Väldigt nöjd! Läs mer

Tiana Z skrev om Granitop AB
    Super proffsiga och snabb leverans! Kommer definitivt rekommendera de vidare till familj och vänner! Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Tiana Z
    Hej, Tiana! Tack så mycket för de trevliga orden! Det glädjer oss att du är nöjd med vårt arbete! Många mysiga stunder i ditt nya kök!

Ebba C skrev om Granitop AB
    Snabba både på att svara och leverans, superfint resultat! Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Ebba C
    Hej, Ebba! Tack för omdömet! Roligat att ni är nöjda!

• 2020-05-28

Nina D skrev om Granitop AB
    Fin kvalitet och smidig installation. Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Nina D
    Hej, Nina! Tack för omdömmet!

Clas E skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskivor till köket i 30mm kompositstenen .
    Seriöst företag! Bra bemötande , till hands ifrån första samtalet till monterad bänkskiva.
    Allt gick snabbt och smidigt! Ett företag att rekommendera super nöjd! Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Clas E
    Tack, Clas för din rekommendation! Kul att du är nöjd med arbetet!

Anders B skrev om Granitop AB
    Snabba svar på frågor, snabb och korrekt leverans. Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Anders B
    Hej, Anders! Tack för ditt fina omdöme!

Stefan E skrev om Granitop AB
    Väldigt nöjd med mitt köp av granitskiva! Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Stefan E
    Hej, Stefan! Vi blir så glada att höra att du är nöjd med vårt arbete.

• 2020-05-19

STEPHANIE G skrev om Granitop AB
    Super bra service, snabbt, effektivt med ett strålande resultat. Inget krångel inga förseningar. Kunde inte valt en bättre leverantör. Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar STEPHANIE G
    Hej, Stephanie! Tusen tack för dina fina ord!

• Sandra S

2020-04-18

Sandra S skrev om Granitop AB
    Otroligt bra service. Topp resultat. Vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2020-04-08

Peter L skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskiva i komposit, mycket fin finish, de kom snabbt för uppmätning med kunnig personal och leveransen kom snabbare än utlovat. Montaget gick snabbt och utfördes proffsigt. Supernöjda med hela affären och bemötandet! Läs mer
  • 2020-04-02

Eva S skrev om Granitop AB
    Mkt trevligt bemött, proffesionellt genomförande och fantastiskt slutresultat! Läs mer
  • 2020-03-30

Michael I skrev om Granitop AB
    Vi är mycket nöjda med Granitop! Personalen var mycket trevliga och professionella.
    Vi beställde en stor u-formad bänkskiva till vårt nya kök, vi beställde med måttagning och montering och det var värt varenda krona! Läs mer
  • 2020-03-30

Martin G skrev om Granitop AB
    Vi köpte en bänkskiva till köket och är jätte nöjda.
    All flött på bra, dem kom på avtalad tid och bänkskivan var på plats inom 2 veckor. Läs mer

Lena S skrev om Granitop AB
    Toppen service från första kontakt till installation. Läs mer

√ösa T skrev om Granitop AB
    Bänkskiva till köksö och ytterligare en bänk till spis.Otroligt snabba svar när man hade frågor och väldigt snabb leverans och monteringen gick så snabbt,vilka killar dom gjorde ett fantastiskt jobb.Vi är så nöjda med bänkskivorna och även ett stort tack till Pille som alltid svarade snabbt.Kan varmt rekommendera Granitop!!/ Läs mer

Michael H skrev om Granitop AB
    Bra bemötande och snabb leverans fick en kanon stenskiva till vår köksö och till ett bra pris. Läs mer
  • Inez D

2020-03-27

Inez D skrev om Granitop AB
    Vi beställde en köksbänkskiva och tre stenskivor till badrummet i marmor och är otroligt nöjda med allt. Produkterna håller hög kvalité, vi fick en rekordsnabb leverans och en fantastisk service genom hela processen. Dessutom fick vi ett oerhört kunnigt och proffsigt bemötande från både säljare, logistiker och installatörer.

Våra förväntningar överträffades med råge och vi skulle inte tveka en sekund på att anlita Granitop igen. Rekommenderar alla som vill göra en bra stenaffär att anlita detta härliga företag.
    Tack för all hjälp team Granitop!

Varma hälsningar,
    Inez och Oskar på Mariatorget Läs mer

Henrik L skrev om Granitop AB
    Köpte skivor i kompositsten, ho och blandare. Blev väldigt bra bemött från första till sista kontakt. Leverantören av diskhon hade problem och jag skulle få vänta 8 veckor. Det löste sig smidigt trots det. Fick hjälp av Granitop hade hitta annat alternativ. Hade höga förväntningar då jag har vänner som anlitat dem tidigare och de har levt upp till mina förväntningar från start till mål.
    Skulle varmt rekommendera dem till andra jag känner. Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Henrik L
    Hej, Henrik! Tusen tack för dina fina ord. Det glädjer att du blev nöjd med vårt arbete!

Allt gott! Granitop.se
  • Jimmy E

2020-03-27

Jimmy E skrev om Granitop AB
    Alltid nöjd med granitop, proffsigt och snabbt utfört. Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Jimmy E
    Hej, Jimmy! Tack för de fina ord och för ditt förtroende! Du är varmt välkommen att höra av dig igen!

Kicki √ skrev om Granitop AB
    Köpte marmorbänkskiva till köket. Imponerad av montaget. Arbetar inom bygg själv och detta var något av det bästa montage jag sett. Skarvarna syns knappt.
    När bänkskivorna var monterade hade vi en annan entreprenör som lyckades göra några stora repor i marmorn. Dessa kom Granitop och åtgärdade och även detta gjordes med bravur. Reporna syns inte om man inte tittar riktigt noga.
    Nöjd helt enkelt. Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Kicki √
    Hej, Kicki! Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme! Det gläder oss verkligen att du är nöjd med våra montörer och deras arbete!

• 2020-03-26

Claes A skrev om Granitop AB
    Professionella och flexibla. Bänkskivor av utmärkt kvalitet. Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Claes A
    Hej, Claes! Tack så mycket för ditt omdöme!

Karl Erik G skrev om Granitop AB
    Stenbänkskiva till kök, servicen var superbra. Leverans gick fortare än utlovat o resultatet är kanon! Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Karl Erik G
    Hej, Karl Erik! Vi är så glada över att du är nöjd med vårt jobb och slutresultat. Tack så mycket!

√ösa G skrev om Granitop AB
    Köpte en bänkskiva i granit. Under hela tiden var det mkt bra service och arbetet utfördes snabbt och resultatet blev mkt bra! Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar √ösa G
    Hej! Tack för ditt fina omdöme!

Anna L skrev om Granitop AB
    Snabba, mkt trevligt bemötande och hög kvalité på installation samt bänkskiva. Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Anna L
    Hej, Anna! Tack för dina fina ord, det gläder oss! Allt gott till dig!

Ivar F skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskivor i granit.
    Snabb och trevlig service. Snabb leverans Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Ivar F
    Hej, Ivar! Tack så mycket för ditt omdöme! Vi önskar dig många mysiga stunder i ditt nya kök!

Mikael √ skrev om Granitop AB
    Byggde nytt kök och ville ha bänkskivor i kompositsten och hittade Granitop på nätet. De hade ett mätverktyg på sin hemsida där jag snabbt fick en prisuppgift som i slutändan stämde bra överens med vad vi faktiskt betalade. Första kontakten skedde via mail på engelska. Bokade tid för att mäta ut för skivorna och från den tiden fram till skivorna satt monterade i mitt kök tog det 10 dagar. Bra och trevligt bemötande på plats av montörerna och enkelt att betala med kort. Bänkskivorna blev bra och levde verkligen upp till mina förväntningarna plus att den var drygt 10k billigare än från en lokal leverantör! Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Mikael √
    Hej, Mikael! Tack för ett mycket trevligt samarbete. Det gläder oss att du är nöjd med vårt jobb. Vi tackar även för det fina omdömet! Många trevliga stunder i ert nya kök!

Börje S skrev om Granitop AB
    Jag mötte Granitop på Älvsjömässan. Trevlig kontakt. När jag ren orerade min lägenhet beställde jag bänkskiva och v äggskiva i granit från Granitop. Bra pris och bra service. Från mätning på plats till leverans tog det mindre än en vecka. Allt fungerade bra. Läs mer
    2020-03-25 Granitop AB svarar Börje S
    Hej, Börje! Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme!

Eva L skrev om Granitop AB
    Hela processen har fungerat perfekt - alla tider har hållts och rak igenom vänligt, snabbt och professionellt bemötande. Vi valde först marmor till vår bänkskiva men när vi blev avrådda från olika håll så hjälpte Granitop oss att hitta kompositskivan Mystery white som är otroligt lik marmor. Är fantastiskt nöjda! Läs mer
    2020-03-25 Granitop AB svarar Eva L
    Hej, Eva! Tack för det fina omdömet och att ni är nöjda, det värmer oss mycket!
    Många trevliga stunder i ert nya kök!

Micael B skrev om Granitop AB
    Profressionella och snabba. Gedigna hantverkare som mätte och monterade. Mycket bra slutresultat! Läs mer
    2020-03-25 Granitop AB svarar Micael B
    Hej, Micael! Tack för din fina recension! Roligt att du blev nöjd!

Jessica M skrev om Granitop AB
    Mycket bra. Snabb och bra leverans och installation. Läs mer
    2020-03-25 Granitop AB svarar Jessica M
    Hej, Jessica! Tack för din rekommendation!

• 2020-03-23

Johan O skrev om Granitop AB
    Snabb och bra service! Och fixade tills vi var helt nöjda! Och köket blev superfint! Läs mer
    2020-03-23 Granitop AB svarar Johan O
    Hej, Johan! Tusen tack för dina fina ord!

• 2020-02-18

Elias J skrev om Granitop AB
    Köpte en stenbänkskiva av Granitop och kan bara säga wow!! Super bra att ha och göra med, snabba och raka svar på frågor, proffsiga, NOGGRANNA!!, trevliga och viktigaste av allt resultatet blev kanon👍 kan inget annat än tacka så mycket samt rekommendera Granitop!!! Läs mer
    2020-02-18 Granitop AB svarar Elias J
    Hej, Elias! Tusen tack för dina fina ord! Det gläder oss att du blev nöjd. Vi tackar och bockar!
    Många fina stunder i ditt nya kök!

• 2020-02-11

EHSAN HADI MOHEE A skrev om Granitop AB
    Mycket bra och trevliga, fixat perfekt och snabbt Läs mer
    2020-02-18 Granitop AB svarar EHSAN HADI MOHEE A
    Hej, Ehsan! Stort tack för ditt omdöme!

• 2020-02-10

Hans-göran K skrev om Granitop AB
    Beställde bänkskivor till kök med upmätning och montering, snabb leverans och montering. Missade informationen om att man åker på en växlingsavgift på6-700 kr om man inte betalar vid leverans , utan via faktura. Läs mer
    2020-02-18 Granitop AB svarar Hans-göran K
    Hej, Hans-Göran! Tack för din reco. När det gäller betalning efter montage försöker vi vara tydligare med vår betalningsinfo. Roligt att du var nöjd med vår leveranstid och monteringsarbete.

Patrik H skrev om Granitop AB
    Utmärkt! Vi har nu anlitat Granitop vid 3 olika tillfällen och resultatet har varit superbra varje gång. Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar Patrik H
    Hej, Patrik! Tack för att vi har fått hjälpa dig flera gånger under årens lopp! Vi önskar dig all lycka och hoppas att vi kan hjälpa dig även i framtiden.

Axel M skrev om Granitop AB
    Otroligt snabb leverans, 3 dagar efter betalning. Lyhört och noggrant vid montering. Allt som allt, bara positiva saker att säga. Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar Axel M
    Hej, Axel! Kul att allt har gått bra och du är nöjd med oss. Det gläder!

Lena A skrev om Granitop AB
    Jag beställde en köksbänk i granit. Granitop kom och mätte upp bänkskivan, levererade den efter 1 vecka och monterade den på plats. Snabbt, snyggt och otroligt bra service. Jag kan verkligen rekommendera dom till andra. Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar Lena A
    Hej, Lena! Stort tack din rekommendation och fina omdöme!

• 2020-02-03

Sofia K skrev om Granitop AB
    Snabb leverans, bra pris och bra kvalitet Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar Sofia K
    Hej, Sofia! Tusen tack för dina fina ord!

• 2020-02-03

David N skrev om Granitop AB
    Snabb och enastående kundservice kombinerat med noggrann mätning och installation Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar David N
    Hej, David! Tusen tack för dina fina ord, de gör oss väldigt stolta! Allt gott!

Svalängen 123, 193 41 Märsta