Alla kategorier Badrum Stockholms län Sigtuna Granitop AB

Granitop AB

Svalängen 123, 193 41 Märsta — Visa karta

Välkommen till Granitop!

Vi på Granitop säljer, installerar och tillverkar bänkskivor i marmor, granit och kvarts för ditt kök eller badrum. Vi skräddarsyr alla våra bänkskivor utifrån dina unika behov men tillhandahåller även tillverkning och försäljning av trappsteg, fönsterbänkar och mycket mer.

Låt en av våra tekniker göra ett besök i ditt kök för att bekräfta eller ändra ditt val av sten med hjälp av ett varuprov. Vi levererar alltid dina bänkskivor max 2 veckor efter mätning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert.

Läs vad 78 kunder tycker om Granitop AB

• Carl Linus Christian J

2019-07-24

Carl Linus Christian J skrev om Granitop AB
    BÄST från början till slut. Beställde mätning på måndagen o lördagen 12 dagar senare var den installerad. Super nöjda är vi, millimeter passning på allt. Var 3 skivor varav en skulle skarvas o syns knappt. Läs mer
    2019-08-02 Granitop AB svarar Carl Linus Christian J
    Hej, Carl Linus Christian! Tusen tack för dina fina ord! Vad bra att du blev nöjd med vår insats.

Ha en fortsatt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar, Granitop.se
  • 2019-07-14

Jonas K skrev om Granitop AB
    Granitop har helt klart överträffat mina förväntningar. Snabb återkoppling på offert, korta ledtider och trevlig personal som var extremt kompetent. Läs mer
    2019-07-22 Granitop AB svarar Jonas K
    Hej, Jonas! Vad roligt att du är nöjd. Tack för din rekommendation, det betyder mycket för oss!

• 2019-07-14

Hedda R skrev om Granitop AB
    Köpte en bänkskiva i marmor. Supersmidig affär rakt igenom - tydlig prisoffert, snabb leverans (2 veckor) och montering. Läs mer
    2019-07-22 Granitop AB svarar Hedda R
    Hej, Hedda! Tack för att vi fick hjälpa dig! Trevlig sommar!

• 2019-07-13

Ulla R skrev om Granitop AB
    Köpte bänk till badrum o allt fungerade smidigt o bra Läs mer
    2019-07-22 Granitop AB svarar Ulla R
    Hej, Ulla! Tack för att du blev nöjd.

Ha en fortsatt trevlig sommar!

• 2019-07-13

Gordan K skrev om Granitop AB
    Beställde granitskiva till köket i sommarstuga. Trevlig e-mail kontakt med säljare. Allt var suveränt och killar som monterade var professionella och trevliga. Jobbet var prima utfört. Varmt rekommenderar Granitop AB
    P.S Var billigast av typ 10 stenföretag som jag kontaktade. Läs mer
    2019-07-22 Granitop AB svarar Gordan K
    Hej, Gordan! Tack för ditt omdöme! Hoppas ni får många fina stunder i er sommarstuga!

Trevlig sommar!

• 2019-07-12

Emelie A skrev om Granitop AB
    Snabba på att besvara frågor + riktigt smidigt från inmätning, till leverans och till montering. Supernöjd Läs mer
    2019-07-22 Granitop AB svarar Emelie A
    Hej, Emelie! Tusen tack för de fina orden!

Ha en fortsatt fin sommar! Med vänliga hälsningar, Granitop.se
  • 2019-07-12

Personuppgift S skrev om Granitop AB
    Jag fick Granitop rekommenderat av våra hantverkare och de levde verkligen upp till förväntningarna. Jag betalade delfakturan på fredag och på tisdag var de på plats och levererade. Betydligt snabbare än vad som var sagt. De var proffsiga och trevliga och jag skulle garanterat använda de igen.
    Anledningen varför jag berömmer de så är för att en stor del av vår renovering präglades av underleverantörer som lovade leveranser som de aldrig höll och som skyllde på varandra, Granitop överträffade istället sina egna leveranstiden med råge och sånt berömmer jag mer än gärna! Tummen upp! Läs mer
    2019-07-22 Granitop AB svarar Personuppgift S
    Hej, Jan! Tack så mycket för din rekommendation och för ditt förtroende!

Ha en fortsatt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar, Granitop.se
  • 2019-07-11

Marika S skrev om Granitop AB
    Trevliga och proffsiga. Snabb leverans. Är otroligt nöjd Läs mer
    2019-07-11 Granitop AB svarar Marika S
    Hej, Marika! Vi tackar för dina fina ord!

• 2019-07-11

Johan B skrev om Granitop AB
    Köpte stora bänkskivor till vår köksö. Är riktigt imponerad på allting egentligen. Snabb leverans, riktigt proffsigt monterat, men framförallt en makalöst bra service. Vi fick en stor spricka i stenskivan efter någon månad. Då kom dom och böt ut skivan till en ny. All kontakt med granitop har varit enkel, smidig och väldigt bra. Läs mer
    2019-07-11 Granitop AB svarar Johan B
    Hej, Johan! Tack för förtroendet, vad trevligt att du blev nöjd med vårt arbete!

Ha en underbar sommar! Granitop.se

Patrik G skrev om Granitop AB
    Bänkskiva till vårat utekök. Snabbt, noggrant och till bra pris!

Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-11 Granitop AB svarar Patrik G
    Hej, Patrik! Tack för din rekommendation!

• Sofie N

2019-07-10

Sofie N skrev om Granitop AB
    Beställde ny bänkskiva till köket av Granitop. Bra kundsupport med snabba och hjälpsamma svar.
    Proffsigt hela vägen från uppmätning till montering. Bra priser och framförallt ett suveränt resultat. Läs mer
    2019-07-11 Granitop AB svarar Sofie N
    Hej, Sofie!
    Tack! Roligt att ni blev nöjda!

Lovisa B skrev om Granitop AB
    Smidigt, snyggt och prisvärt! Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-11 Granitop AB svarar Lovisa B
    Hej, Lovisa!

Tack för din rekommendation!

Charlotta N skrev om Granitop AB
    Ganska svårt att boka det första mötet. Sen flöt det andra på perfekt och bänkarna var på plats efter mindre än 14 dagar. Bra urval och priser. Läs mer
    2019-07-11 Granitop AB svarar Charlotta N
    Hej, Charlotta! Tack för ditt svar. Tyvärr är det ibland svårt att hitta en passande tid för både kunden och mätaren, men vi försöker göra vårt bästa. Nu har vi fler tekniker även under sommaren så att det är bättre med tider.

Vad roligt att du blev nöjd med vårt jobb. Vi tackar!

• 2019-07-03

Ulrika F skrev om Granitop AB
    Vart ska man börja. Vi valde dem för deras bra omdomen. Snabba mailsvar men offerterna blev fel flera ggr då de skrev fel tillval. Vi skulle betala ca 8000kr för att de skulle komma hem till oss och mäta upp inför bänksskivan samt leverera den. Något som vi tyckte behövdes då huset är 120 år gammalt och inte har några raka vinklar. Vi fick sedan lite avdrag på då de kunde samleverera till annan kund vid uppmätningen. Mellan mätning och leverans dröjde det 15 dagar så det var rätt snabbt. När de levererade hörde de bara av sig och sa vilken dag och tid de skulle komma, de var inte alls intresserade av om vi kunde ta emot dem då. Det blev en lördagkväll, mitt i vårt födelsedagsfirande! Killarna som levererade var jättetrötta då de tagit sig från Estland (till gotland) samma dygn och ännu skulle tillbaka samma kväll. De hade sovit 12 timmar senaste veckan sa de. Dessutom visade det sig att de samlevererade även denna gång, fast vi betalade fullpris för en egen leverans. Något som man sen viftade bort när vi pratade med kontoret. Bänkskivan i granit var väldigt fin, men det visade sig att det funnits två sätt att sätta hålet för spishäll, antingen i mitten av underskåpet eller i mitten av hörnsektionen så att säga. Man hade valt det första utan att först fråga oss vilket innebar att spishällen hamnade mer till höger än vad som är snyggt och bekvämt. Då huset är 120 år gamnalt och inte rakt och vi betalat 4000kr för att få det uppmätt tyckte vi man borde göra om hörnsektionen. Istället föreslog man att komma och såga ett större hål och om vi inte var nöjda då skulle vi få en ny hörnsektion för ca 6000 vilket påstods va halva priset för den. Detta ifrågasatte vi då hela bänkskivan (som är stor) kostade ca 21000kr! Hur kunde då en liten hörndel kosta ca 13000kr?! Då de har säte i estland gick det inte att klaga hos t ex ARN. Vi föreslog en ekonomisk kompensation på de 6000kr de sa sig bjuda på vid en ny hörndel men blev tillsist erbjudna 1800kr i kompensation. Vi orkade inte hålla på mer! Vi har fått betala nästan 40 000kr för en granitskiva med sned häll. Visserligen snygg och fint monterad, men ändå! Läs mer
    2019-07-11 Granitop AB svarar Ulrika F
    Hej, Ulrika!

Tack för ditt inlägg. Vi har en lite annorlunda bild av situationen. Ni bor på Gotland och det är ca en gång i månaden som vi åker till ön, därför försöker vi organisera samleverans. Som kund har ni alltid möjlighet att säga till om tiden inte passar, men ni tackade ja till den. På grund av båttider och antal kunder kan dagarna bli lite längre än vanligt, men montörer jobbar i skift och har därefter längre ledighet.

Montörer som besökte er kom från Sverige, inte från Estland, men de är estniska medborgare. Det går inte någon båt från Estland till Gotland, så det har blivit ett missförstånd. Våra tekniker övernattade på Gotland och hade sammanlagt två montage denna dag.

Mätarens uppgift är att göra hålet centrerad i mitten av skåpstommen om inte kunden har något annat önskemål. I ert fall informerade ni inte mätaren att man ska ta hänsyn till att stommarna kan sitta snett, även om ni själv var medvetna om det.

Vid montage erbjöd montörer att de kan göra hålet för spishällen 5 mm större (hålet var ca 5 mm från center av hörnsektionen) så att hällen blir centrerad men det tackade ni nej till. Vi erbjöd möjlighet att vid nästa besök komma och rätta till hålet, samt ifall vi misslyckas gör vi en ny skiva på vår bekostnad, men även det tackade ni nej till.

Vid tillverkning av skräddarsydda stenbänkskivor är det bearbetningar, uppmätning och montage som kostar mest. Hörnskivan, som ni funderade på att beställa om, hade flera snedsågade kanter, fasad framkant, håltagning för spishäll. Samt extra åkning till Gotland för 2 montörer, båtbiljetter för montage-bil fram och tillbaka - det blir en heldags jobb för 2 personer. Den sistnämnda kostnaden var vi villiga att ta på oss för att ni som kund ska bli nöjda.

Ni fick en snygg och finmonterad skiva, som ni själv skrev. Dock var hålet för spishällen inte helt centrerad på grund av att den monterade stommen satt snett. Vi erbjöd er olika lösningar som ni själv tackade nej till. Till slut fick ni även avdrag för något som inte var vårt fel. Därför är det tråkigt att läsa det ni skrev, vi delar inte er uppfattning om hur situationen har gått till.

Vi önskar er trevlig sommar och mysiga stunder i ert nyrenoverat kök!

• 2019-06-18

Cajsa R skrev om Granitop AB
    Snabbt, proffsigt. Bra pris. Oooooooooooooooooooo Läs mer
    2019-06-19 Granitop AB svarar Cajsa R
    Hej, Cajsa! Vi tackar och bockar!

• 2019-06-18

Muris J skrev om Granitop AB
    Superproffsiga och resultatet är vi väldigt nöjda med. Prisvärt.

//Muris Läs mer
    2019-06-19 Granitop AB svarar Muris J
    Hej, Muris! Tusen tack för din rekommendation!

• 2019-06-13

Jonas A skrev om Granitop AB
    Snabb och bra service, uppmätning och motnering fungerade perfekt, noggranna och duktiga montörer Läs mer
    2019-06-17 Granitop AB svarar Jonas A
    Hej, Jonas! Tack för ditt omdöme!

Andreas J skrev om Granitop AB
    Vi fastnade först och främst för Granitops prisberäkningsprogram. Det var lätt att få fram ett ungefärligt pris (som sedan faktiskt visade sig bli ganska exakt det faktiska slutpriset) på vad kalaset skulle kosta. Vi skickade in offerten och det dröjde inte länge förrän vi blev kontakta av en säljare och fick inbokat en tid för att mätning. Kommunikationen var på engelska men en bra sådan så vi hade inga problem med det.
    En vecka senare kommer två grabbar hem till oss med diverse instrument och provbitar. När mätningen är klar (ca 45 minuter) och vi valt vilken bänkskiva vi tyckte bäst om fick vi slutpriset som stämde väl med prisberäkningsystemet på hemsidan.
    Två veckor senare fick vi besök av två andra mycket proffsiga herrar som limmade bänkskivan på mindre än en timme.
    Vi är väldigt nöjda med resultatet och vi är väldigt nöjda med den snabba och effektiva service vi fick. Har inget att klaga på. Läs mer
    2019-06-17 Granitop AB svarar Andreas J
    Hej, Andreas! Tusen tack för en trevlig beskrivning och för berömmet!

Amrik J skrev om Granitop AB
    Allt fungerade väldigt bra! från början till slut. Jag är super nöjd! tack AJ Läs mer
    2019-06-17 Granitop AB svarar Amrik J
    Hej! Tack Amrik för att du tog tid och dina fina ord!

Johan H skrev om Granitop AB
    Köpte 3 bänkskivor. Snabb service och inga problem att kontakta kundtjänst med olika frågor. Fick tyvärr en spricka i skivan till köksön. Den byttes utan snack och snabbt gick det också. Kan varmt rekommendera Granitop.

Johan Läs mer
    2019-06-12 Granitop AB svarar Johan H
    Hej, Johan! Tack så mycket för ditt fina omdöme!

Daniel H skrev om Granitop AB
    Allt fungerade klockrent från första kontakt med Granitop till allt var monterat! Läs mer
    2019-06-12 Granitop AB svarar Daniel H
    Hej, Daniel! Vad roligt att du blev nöjd, vi tackar!

Johan H skrev om Granitop AB
    Väldigt nöjd med säljprocess samt bemötande av montörerna. Slutresultatet blev också mycket snyggt.
    Dock lite besviken när vi ville returnera vår felbeställda köksblandare och själva fick betala returfrakt samt endast erhålla 75% av summan tillbaka trots att produkten var oanvänd. Kan tycka att granitop borde kompensera för sådana missöden, särskilt när man betalat över 30 000kr för deras tjänster.
    Mvh Johan Läs mer
    2019-06-17 Granitop AB svarar Johan H
    Hej, Johan! Tack för din recension, roligt att du blev nöjd med slutresultat. När det gäller felbeställd blandare, är det tyvärr vår leverantörs regler som gäller, men vi försöker hitta en bättre lösning.

Anders H skrev om Granitop AB
    Jag är helnöjd. Beställningsprocessen gick toppen, allt ifrån tips och råd vid val av material till leverans och montering som gjordes väldigt proffsigt. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2019-06-12 Granitop AB svarar Anders H
    Hej, Anders! Tack för din rekommendation!

Stephanos T skrev om Granitop AB
    Mycket professionella och snabba samt håller överenskommen tidplan. Läs mer
    2019-06-12 Granitop AB svarar Stephanos T
    Hej, Stephanos! Tack, roligt att du blev nöjd med vårt jobb!

• 2019-06-11

Mikael S skrev om Granitop AB
    Vi köpte marmorskivor till vårt käk. Fungerade utmärkt. Fina produkter, bra service! Läs mer
    2019-06-12 Granitop AB svarar Mikael S
    Hej, Mikael! Tack, roligt att ni blev nöjda!

Samuel J skrev om Granitop AB
    Vi köpte en komposit bänkskiva och är väldigt nöjd med hur snabba dom var, både ifråga om arbete men även vad gäller mailsvar. När mätningen gjordes så hade dom med sig prover på olika stensorter vilket gjorde att vi ändrade oss när vi såg proverna. Det gäller dock att man väljer någon sten som finns i lager, annars drar kostnaden iväg några tusenlappar.
    Vid monteringen så visade sig att urfräsningen för diskho och spishäll var felmätt, så dom fick mäta om och återkomma. Det var det som störde oss lite, men två dar senare meddelade dom att en ny skiva var klar för montering. Den här gången blev det perfekt. Vi kan absolut rekommendera Granitop trots fadäsen med felmätningen. Läs mer
    2019-06-12 Granitop AB svarar Samuel J
    Hej, Samuel! Tack för recensionen och för förtroendet samt att ni blev nöjda med slutresultat.

Jens W skrev om Granitop AB
    Jobbet blev grymt bra! Trevlig personal och leveransen var kortare än jag väntat mig. Läs mer
    2019-06-12 Granitop AB svarar Jens W
    Hej, Jens! Tack, vad roligt att du blev nöjd, det glädjer oss.

Julia S skrev om Granitop AB
    Toppen! Superpunktliga och hjälpsamma. Över förväntan! Läs mer
    2019-06-12 Granitop AB svarar Julia S
    Hej, Julia! Stort tack för din rekommendation!

Filip T skrev om Granitop AB
    Världsklass, 6 dagar sedan låg stenen på plats (specialmått -figursågad- tre skivor). Dock begränsat utbud av sten och tillval som diskhoar och blandare. Inget Rot-avdrag Läs mer
    2019-06-10 Granitop AB svarar Filip T
    Hej, Filip! Tack så hemskt mycket för fint omdöme! Det stämmer, att vi har inte alla stenar på lager, men de flesta från världen kan vi beställa in enligt önskemål.

Johanna N skrev om Granitop AB
    Vi är supernöjda med våra bänkskivor från Granitop. Bra service, proffsigt bemötande och snabb leverans. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-06-10 Granitop AB svarar Johanna N
    Hej, Johanna! Tack för dina fina ord!

• 2019-05-16

Urban B skrev om Granitop AB
    Mycket bra företag med duktiga medarbetare och snabb service, vi är mycket nöjda.
    Rekomenderas!! Läs mer
    2019-05-17 Granitop AB svarar Urban B
    Hej, Urban! Tusen tack för dina fina ord!

• 2019-05-02

Emma W skrev om Granitop AB
    I samband med totalrenovering av köket valde vi en bänkskiva från Granitop, en granitskiva modell Viscount White inklusive måttagning och installation. Av våra vänner hade vi fått rekommenderat just Granitop då dom satt in två nya kök med bänkskiva från dessa båda gångerna.

Klockrent bemötande i samtliga kommunikationsvägar, snabba enkla svar från kundservice. Snabbt på plats för service och installation. På millimetern rätt mätt och monterat.

Nu har det gått ca 5v med nya köket och bänkskivan är kanske det vi är mest nöjd med av allt! Vi hade rätt höga förväntningar på utseende, kvalitetsintryck etc vilket också infriades. Ser fram emot att dela en livstid tillsammans med bänkskivan! Läs mer
    2019-05-03 Granitop AB svarar Emma W
    Hej, Emma! Tusen tack för dina fina ord och roligt att du blev nöjd med vårt utförda arbete, det gör oss glada!

• 2019-04-24

Jan H skrev om Granitop AB
    Bra bemötande snabba svar kompetent personal Läs mer
    2019-04-24 Granitop AB svarar Jan H
    Hej, Jan! Tack för det fina omdömet!

• 2019-04-18

Sandra B skrev om Granitop AB
    Jag köpte en bänkskiva och fyra fönsterbrädor och är jättenöjd, från beställning till leverans och montering. Snabb, bra, tydlig och trevlig service hela vägen! Läs mer
    2019-04-22 Granitop AB svarar Sandra B
    Hej, Sandra! Tack för dina fina ord!

• 2019-04-18

Eva F skrev om Granitop AB
    Proffsiga och mycket snyggt resultat! Läs mer
    2019-04-18 Granitop AB svarar Eva F
    Hej, Eva! Vi tackar och bockar!

• Mattias D

2019-04-18

Mattias D skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskivan till mott kök och är väldigt nöjd snabb leverans och installation Läs mer
    2019-04-18 Granitop AB svarar Mattias D
    Hej, Mattias! Tack för det fina omdömet!

• 2019-04-16

Peter J skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskivor till kök.
    Ingen pratar svenska.
    När de skulle komma och mäta ändrade de tiden två gånger.
    När de kom för att montera ringde de en timma före utsatt tid och sa att de var hemma hos oss så det var bara att lämna jobbet och stressa hem. De hade med sig fel blandare och diskho så vi fick en ny tid ett par dagar senare kl 20:00. Den gången kom de inte alls!
    Fick en ny tid ytterligare ett par dagar senare och nu är skivorna och diskho på plats.

Resultatet är fint.
    Korrespondansen har gått via mail. När jag framförde ovan berättelse fick jag dock inget svar.. Läs mer
    2019-04-16 Granitop AB svarar Peter J
    Hej, Peter! Tack för ditt omdöme. Tyvärr händer det ibland att när något börjar gå snett, fortsätter det att gå snett. Vi har gått genom ditt ärende och håller med om att det är många misstag som fått dig att vara missnöjd. För att undvika liknande problem i fortsättningen har vi ändrat lite på våra rutiner. Vi beklagar verkligen att det blev fel med din leverans.

Dock har vi inte fått något e-mail med nämnd berättelse. Var vänlig och skicka det på nytt till info@granitop.se.

Skönt att höra att du i alla fall är nöjd med dina bänkskivor.

• Robin Och Sandra H

2019-04-15

Robin Och Sandra H skrev om Granitop AB
    Helt igenom proffsigt.
    Vi är nöjda med bänkskivan liksom det bemötande vi fått.
    Flexibla! Läs mer
    2019-04-16 Granitop AB svarar Robin Och Sandra H
    Hej, Robin och Sandra! Tack för ert förtroende och roligt att ni blev nöjda!

• 2019-04-15

Petter W skrev om Granitop AB
    Otroligt prisvärda, snabba och serviceinriktade! Läs mer
    2019-04-16 Granitop AB svarar Petter W
    Hej, Petter! Tack för dina fina ord!

• 2019-04-15

Kajsa A skrev om Granitop AB
    Köpte en kompositdtenskiva och stänkskydd till vårt kök.
    Snabba svar, proffsiga och effektiva medarbetare, tydliga offerter, otroligt snabb leverans och strålande resultat! Kan det bli bättre?! Tack för en bra tjänst. Läs mer
    2019-04-15 Granitop AB svarar Kajsa A
    Hej, Kajsa! Tack så hemst mycket för din fina kommentar och att du blev nöjd med vårt arbete, det gör oss stolta. Hoppas att du ska trivas med dina nya bänkskivor.

• 2019-04-14

Jonas A skrev om Granitop AB
    Vi köpte bänkskiva och stänkskydd i kompositsten till vårt nya kök.
    Granitop var snabba i korrespondensen och kort leveranstid. Var även mycket bra i pris.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-04-15 Granitop AB svarar Jonas A
    Hej, Jonas! Tack för dina fina ord! Vad roligt att ni blev nöjda!

Hannes L skrev om Granitop AB
    Snabb återkoppling och snabbt från beställning till leverans. 8 dagar tog det bara från beställningen var gjord tills dess att allt var på plats. Läs mer
    2019-04-15 Granitop AB svarar Hannes L
    Hej, Hannes! Tack för ditt feedback!

Magnus E skrev om Granitop AB
    Grym service från början till slut! Läs mer
    2019-04-15 Granitop AB svarar Magnus E
    Hej, Magnus! Tack för din feedback. Vi är dock lite förvirrade. Du säger att vår service var grym från början till slut, men ger endast 1 reco-poäng. Är det något som du var missnöjd med?

2019-04-18 Magnus E svarar Granitop AB
    Hej, Här blev det helt fel. Vårat betyg skulle vara 5/5, men så blev det tydligen inte. Vi är väldigt nöjda med Granitop och har enbart positiva saker att säga om er service. Det verkar dessvärre inte vara möjligt att uppdatera betyget i efterhand
    2019-04-18 Granitop AB svarar Magnus E
    :) tack, vad roligt att du är väldigt nöjd med vårt arbete. Tusen tack!

Med vänligas hälsningar, Granitop.se
    Läs mer genom att expandera tråden +

Jenny D skrev om Granitop AB
    Mycket proffsigt bemötande. Svarade alltid snabbt på frågor och funderingar. Arbetade både snabbt och bra under hela installationen. Jättefina stenskivor, diskho och blandare!
    Verkligen supernöjda med allt!! Läs mer
    2019-04-15 Granitop AB svarar Jenny D
    Hej, Jenny! Tusen tack för dina fina ord och rekommendationen! Det glädjer oss att du blev nöjd!

• 2019-04-12

Ulla D skrev om Granitop AB
    Jag köpte bänkskiva till mitt nya kök. Bra bemötande proffsig personal som installerade. Viss personal talade bara engelska och i vissa delar hade vi svårt att förstå varandra, därför ej toppbetyg. Läs mer
    2019-04-12 Granitop AB svarar Ulla D
    Hej, Ulla! Tack för din fina recension! Det stämmer att montörer är engelsktalande, men de är väldigt duktiga på sitt arbete. Hoppas att du blev nöjd med dina nya bänkskivor.

• 2019-04-11

Emelie S skrev om Granitop AB
    Vi är väldigt nöjda både med produkten och processen. Snabb respons, professionellt bemötande och bra dialog med oss som kund. Hög kvalitet på både montering och produkt, till bra pris. Läs mer
    2019-04-12 Granitop AB svarar Emelie S
    Hej, Emelie! Tack för en fin reco, det betyder väldigt mycket för oss!

Allt gott, Granitop.se
  • 2019-04-11

Ola N skrev om Granitop AB
    Köpte en marmorbänkskiva (Marquina) Granitop mätte upp allt och utförde allt arbete, måttagning leverans samt installation av både skiva och diskho. kontakt support etc. var kanon och de var extremt noggranna och låg billigast av de fem återförsäljare jag var i kontakt med.
    Extremt nöjd med allt, rekommenderas verkligen. Läs mer
    2019-04-12 Granitop AB svarar Ola N
    Hej, Ola! Tack för att du tog dig tid att skriva. Det glädjer oss att ni blev nöjda med vårt arbete.

Allt gott, Granitop.se
  • em m

2019-04-11

em m skrev om Granitop AB
    Enkla att ha kontakt med och utmärkt jobb utfört från planering till montering. Mer serviceminded personal från kundservice till montörer går inte att hitta. Kan rekommendera varmt! Läs mer
    2019-04-12 Granitop AB svarar em m
    Hej! Tusen tack för dina fina ord och rekommendationen!

• 2019-04-10

Tatjana S skrev om Granitop AB
    Vi beställde bänkskiva i kalksten inklusive ho samt stänkskydd. Bra service, snabb leverans. Fint installerat, vi är nöjda både med valet av stenen och med jobbet de utförde. Läs mer
    2019-04-11 Granitop AB svarar Tatjana S
    Hej, Tatjana! Stort tack för din rekommendation!

• Linus J

2019-04-10

Linus J skrev om Granitop AB
    Tredje gången jag anlitar Granitop för beställning av bänkskiva till kök och badrum. Dem levererar en grym service, är flexibla och proffsiga vid installation. Hur nöjd som helst och kommer använda dem vid nästa tillfälle! Läs mer
    2019-04-11 Granitop AB svarar Linus J
    Hej, Linus! Tack för de varma orden och rekommendationen. Du är alltid välkommen att kontakta oss igen när du väl behöver hjälp med en ny bänkskiva i framtiden.

Med bästa hälsningar, Granitop.se

Svalängen 123, 193 41 Märsta