Alla kategorier Badrum Stockholms län Sigtuna Granitop AB

Granitop AB

Svalängen 123, 193 41 Märsta — Visa karta

Välkommen till Granitop!

Vi på Granitop säljer, installerar och tillverkar bänkskivor i marmor, granit och kvarts för ditt kök eller badrum. Vi skräddarsyr alla våra bänkskivor utifrån dina unika behov men tillhandahåller även tillverkning och försäljning av trappsteg, fönsterbänkar och mycket mer.

Låt en av våra tekniker göra ett besök i ditt kök för att bekräfta eller ändra ditt val av sten med hjälp av ett varuprov. Vi levererar alltid dina bänkskivor max 2 veckor efter mätning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert.

Läs vad 48 kunder tycker om Granitop AB

• 2019-05-16

Urban B skrev om Granitop AB
    Mycket bra företag med duktiga medarbetare och snabb service, vi är mycket nöjda.
    Rekomenderas!! Läs mer
    2019-05-17 Granitop AB svarar Urban B
    Hej, Urban! Tusen tack för dina fina ord!

• 2019-05-02

Emma W skrev om Granitop AB
    I samband med totalrenovering av köket valde vi en bänkskiva från Granitop, en granitskiva modell Viscount White inklusive måttagning och installation. Av våra vänner hade vi fått rekommenderat just Granitop då dom satt in två nya kök med bänkskiva från dessa båda gångerna.

Klockrent bemötande i samtliga kommunikationsvägar, snabba enkla svar från kundservice. Snabbt på plats för service och installation. På millimetern rätt mätt och monterat.

Nu har det gått ca 5v med nya köket och bänkskivan är kanske det vi är mest nöjd med av allt! Vi hade rätt höga förväntningar på utseende, kvalitetsintryck etc vilket också infriades. Ser fram emot att dela en livstid tillsammans med bänkskivan! Läs mer
    2019-05-03 Granitop AB svarar Emma W
    Hej, Emma! Tusen tack för dina fina ord och roligt att du blev nöjd med vårt utförda arbete, det gör oss glada!

• 2019-04-24

Jan H skrev om Granitop AB
    Bra bemötande snabba svar kompetent personal Läs mer
    2019-04-24 Granitop AB svarar Jan H
    Hej, Jan! Tack för det fina omdömet!

• 2019-04-18

Sandra B skrev om Granitop AB
    Jag köpte en bänkskiva och fyra fönsterbrädor och är jättenöjd, från beställning till leverans och montering. Snabb, bra, tydlig och trevlig service hela vägen! Läs mer
    2019-04-22 Granitop AB svarar Sandra B
    Hej, Sandra! Tack för dina fina ord!

• 2019-04-18

Eva F skrev om Granitop AB
    Proffsiga och mycket snyggt resultat! Läs mer
    2019-04-18 Granitop AB svarar Eva F
    Hej, Eva! Vi tackar och bockar!

• Mattias D

2019-04-18

Mattias D skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskivan till mott kök och är väldigt nöjd snabb leverans och installation Läs mer
    2019-04-18 Granitop AB svarar Mattias D
    Hej, Mattias! Tack för det fina omdömet!

• 2019-04-16

Peter J skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskivor till kök.
    Ingen pratar svenska.
    När de skulle komma och mäta ändrade de tiden två gånger.
    När de kom för att montera ringde de en timma före utsatt tid och sa att de var hemma hos oss så det var bara att lämna jobbet och stressa hem. De hade med sig fel blandare och diskho så vi fick en ny tid ett par dagar senare kl 20:00. Den gången kom de inte alls!
    Fick en ny tid ytterligare ett par dagar senare och nu är skivorna och diskho på plats.

Resultatet är fint.
    Korrespondansen har gått via mail. När jag framförde ovan berättelse fick jag dock inget svar.. Läs mer
    2019-04-16 Granitop AB svarar Peter J
    Hej, Peter! Tack för ditt omdöme. Tyvärr händer det ibland att när något börjar gå snett, fortsätter det att gå snett. Vi har gått genom ditt ärende och håller med om att det är många misstag som fått dig att vara missnöjd. För att undvika liknande problem i fortsättningen har vi ändrat lite på våra rutiner. Vi beklagar verkligen att det blev fel med din leverans.

Dock har vi inte fått något e-mail med nämnd berättelse. Var vänlig och skicka det på nytt till info@granitop.se.

Skönt att höra att du i alla fall är nöjd med dina bänkskivor.

• Robin Och Sandra H

2019-04-15

Robin Och Sandra H skrev om Granitop AB
    Helt igenom proffsigt.
    Vi är nöjda med bänkskivan liksom det bemötande vi fått.
    Flexibla! Läs mer
    2019-04-16 Granitop AB svarar Robin Och Sandra H
    Hej, Robin och Sandra! Tack för ert förtroende och roligt att ni blev nöjda!

• 2019-04-15

Petter W skrev om Granitop AB
    Otroligt prisvärda, snabba och serviceinriktade! Läs mer
    2019-04-16 Granitop AB svarar Petter W
    Hej, Petter! Tack för dina fina ord!

• 2019-04-15

Kajsa A skrev om Granitop AB
    Köpte en kompositdtenskiva och stänkskydd till vårt kök.
    Snabba svar, proffsiga och effektiva medarbetare, tydliga offerter, otroligt snabb leverans och strålande resultat! Kan det bli bättre?! Tack för en bra tjänst. Läs mer
    2019-04-15 Granitop AB svarar Kajsa A
    Hej, Kajsa! Tack så hemst mycket för din fina kommentar och att du blev nöjd med vårt arbete, det gör oss stolta. Hoppas att du ska trivas med dina nya bänkskivor.

• 2019-04-14

Jonas A skrev om Granitop AB
    Vi köpte bänkskiva och stänkskydd i kompositsten till vårt nya kök.
    Granitop var snabba i korrespondensen och kort leveranstid. Var även mycket bra i pris.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-04-15 Granitop AB svarar Jonas A
    Hej, Jonas! Tack för dina fina ord! Vad roligt att ni blev nöjda!

Hannes L skrev om Granitop AB
    Snabb återkoppling och snabbt från beställning till leverans. 8 dagar tog det bara från beställningen var gjord tills dess att allt var på plats. Läs mer
    2019-04-15 Granitop AB svarar Hannes L
    Hej, Hannes! Tack för ditt feedback!

Magnus E skrev om Granitop AB
    Grym service från början till slut! Läs mer
    2019-04-15 Granitop AB svarar Magnus E
    Hej, Magnus! Tack för din feedback. Vi är dock lite förvirrade. Du säger att vår service var grym från början till slut, men ger endast 1 reco-poäng. Är det något som du var missnöjd med?

2019-04-18 Magnus E svarar Granitop AB
    Hej, Här blev det helt fel. Vårat betyg skulle vara 5/5, men så blev det tydligen inte. Vi är väldigt nöjda med Granitop och har enbart positiva saker att säga om er service. Det verkar dessvärre inte vara möjligt att uppdatera betyget i efterhand
    2019-04-18 Granitop AB svarar Magnus E
    :) tack, vad roligt att du är väldigt nöjd med vårt arbete. Tusen tack!

Med vänligas hälsningar, Granitop.se
    Läs mer genom att expandera tråden +

Jenny D skrev om Granitop AB
    Mycket proffsigt bemötande. Svarade alltid snabbt på frågor och funderingar. Arbetade både snabbt och bra under hela installationen. Jättefina stenskivor, diskho och blandare!
    Verkligen supernöjda med allt!! Läs mer
    2019-04-15 Granitop AB svarar Jenny D
    Hej, Jenny! Tusen tack för dina fina ord och rekommendationen! Det glädjer oss att du blev nöjd!

• 2019-04-12

Ulla D skrev om Granitop AB
    Jag köpte bänkskiva till mitt nya kök. Bra bemötande proffsig personal som installerade. Viss personal talade bara engelska och i vissa delar hade vi svårt att förstå varandra, därför ej toppbetyg. Läs mer
    2019-04-12 Granitop AB svarar Ulla D
    Hej, Ulla! Tack för din fina recension! Det stämmer att montörer är engelsktalande, men de är väldigt duktiga på sitt arbete. Hoppas att du blev nöjd med dina nya bänkskivor.

• 2019-04-11

Emelie S skrev om Granitop AB
    Vi är väldigt nöjda både med produkten och processen. Snabb respons, professionellt bemötande och bra dialog med oss som kund. Hög kvalitet på både montering och produkt, till bra pris. Läs mer
    2019-04-12 Granitop AB svarar Emelie S
    Hej, Emelie! Tack för en fin reco, det betyder väldigt mycket för oss!

Allt gott, Granitop.se
  • 2019-04-11

Ola N skrev om Granitop AB
    Köpte en marmorbänkskiva (Marquina) Granitop mätte upp allt och utförde allt arbete, måttagning leverans samt installation av både skiva och diskho. kontakt support etc. var kanon och de var extremt noggranna och låg billigast av de fem återförsäljare jag var i kontakt med.
    Extremt nöjd med allt, rekommenderas verkligen. Läs mer
    2019-04-12 Granitop AB svarar Ola N
    Hej, Ola! Tack för att du tog dig tid att skriva. Det glädjer oss att ni blev nöjda med vårt arbete.

Allt gott, Granitop.se
  • em m

2019-04-11

em m skrev om Granitop AB
    Enkla att ha kontakt med och utmärkt jobb utfört från planering till montering. Mer serviceminded personal från kundservice till montörer går inte att hitta. Kan rekommendera varmt! Läs mer
    2019-04-12 Granitop AB svarar em m
    Hej! Tusen tack för dina fina ord och rekommendationen!

• 2019-04-10

Tatjana S skrev om Granitop AB
    Vi beställde bänkskiva i kalksten inklusive ho samt stänkskydd. Bra service, snabb leverans. Fint installerat, vi är nöjda både med valet av stenen och med jobbet de utförde. Läs mer
    2019-04-11 Granitop AB svarar Tatjana S
    Hej, Tatjana! Stort tack för din rekommendation!

• Linus J

2019-04-10

Linus J skrev om Granitop AB
    Tredje gången jag anlitar Granitop för beställning av bänkskiva till kök och badrum. Dem levererar en grym service, är flexibla och proffsiga vid installation. Hur nöjd som helst och kommer använda dem vid nästa tillfälle! Läs mer
    2019-04-11 Granitop AB svarar Linus J
    Hej, Linus! Tack för de varma orden och rekommendationen. Du är alltid välkommen att kontakta oss igen när du väl behöver hjälp med en ny bänkskiva i framtiden.

Med bästa hälsningar, Granitop.se
  • Robert O

2019-04-10

Robert O skrev om Granitop AB
    Vi vart nöjda med bänkskivor samt stänkskydd. Bra bemötande sen var den mänskliga faktorn inblandad och mätte fel på 30mm. Detta löstes med lister och ser nu ut som ett nytt kök. Läs mer
    2019-04-11 Granitop AB svarar Robert O
    Hej, Robert! Tack så mycket för fint omdöme och förståelse. Väldigt trevligt att du är nöjd med slutresultatet.

• 2019-04-10

Nils-eric B skrev om Granitop AB
    Jag är jättenöjd. Allt fungerade bra! Läs mer
    2019-04-10 Granitop AB svarar Nils-eric B
    Hej, Nils-Eric! Roligt att höra att du blev jättenöjd. Tack för din feedback!

• 2019-04-09

Robert L skrev om Granitop AB
    Proffsigt bemötande, snabb service och bra pris! Vi är väldigt nöjda med de köksskivor vi beställde. Läs mer
    2019-04-10 Granitop AB svarar Robert L
    Hej, Robert! Ett stort tack för fint omdöme och din rekommendation!

• 2019-04-09

Christine A skrev om Granitop AB
    Granitop har varit fantastiska från offert till installation. Från mätning till installation tog det bara ca två veckor och vi är super nöjda med våran nya köksbänk. Tack! Läs mer
    2019-04-10 Granitop AB svarar Christine A
    Hej, Christine! Härligt att höra att du är nöjd. Tack för förtroendet!

Samuel G skrev om Granitop AB
    Riktigt proffsig. Levererar vad de lovar. Läs mer
    2019-04-10 Granitop AB svarar Samuel G
    Hej, Samuel! Tack för dina fina ord!

Haris S skrev om Granitop AB
    Vi köpte en svart bänkskiva i sten. Allt har fungerat problemfritt och smidigt, från första kontakt till leverans.
    Skivan och jobbet blev mycket bra gjort och vi kan rekommendera Granitop till alla.

M v h Haris Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Haris S
    Hej, Haris! Tusen tack, nöjda kunder är vår bästa reklam.

Amir E skrev om Granitop AB
    Fantastiskt från start till slut!
    Utmärkt bemötande, service och personal. Bokade tid för mätning inom en vecka och sedan från beställning till montering cirka 12 dagar.

Professionellt företag och mycket bra pris. Rekommenderas till alla! Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Amir E
    Hej, Amir! Stort tack för din rekommendation och fina omdöme!

Rosanna R skrev om Granitop AB
    Snabba, trevliga och duktiga! Rekommenderar varmt Granitop. Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Rosanna R
    Varmt tack för din rekommendation, Rosanna, det betyder mycket för oss!

Thomas L skrev om Granitop AB
    Fin service från offert, inmätning och leverans. Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Thomas L
    Hej Thomas! Tack för dina fina ord!

Peter K skrev om Granitop AB
    Vi köpte en bänkskiva i marmor till en liten lägenhet . Bra tidsplanering , kom på utsatt tid , proffsiga hantverkare , snabb leverans , bra service . kan varmt rekommendera Granitop AB Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Peter K
    Hej, Peter! Stort tack för din rekommendation!

• Ann-sofie S

2019-04-08

Ann-sofie S skrev om Granitop AB
    Vi köpte en bänkskiva i kompositsten och är jättenöjda med resultatet. Granittopp var snabba, serviceminded och proffsiga. Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Ann-sofie S
    Hej, Ann-Sofie! Tack för rekommendationen! Vad roligt att du är jättenöjd med resultatet, det gör oss stolta!

Erika F skrev om Granitop AB
    Jag köpte 2 st bänkskivor av kalksten som var jättefina. Proffsigt bemötande av alla på företaget och det gick mycket snabbare att få beställningen än vad jag hade räknat med. Tummen upp! Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Erika F
    Hej, Erika! Tack för rekommendationen! Kul att du uppskattade vårt arbete.

• 2019-04-07

Annika B skrev om Granitop AB
    Mycket fin bänkskiva och utmärkt service och bemötande. Skivan passade perfekt in efter måtten. Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Annika B
    Hej, Annika! Tack så mycket för din rekommendation och för förtroendet!

• 2019-04-07

Camilla B skrev om Granitop AB
    Snabb respons och offert vid första kontakt. Det var inga problem att våra väggar inte var helt vinkelräta. Vid beställning fick vi även många bra tips och råd gällande exempelvis val av underlimmning av diskho och nedfällning av spishäll. De kom hit och tog alla mått och 2 veckor senare skedde installation av bänkskivan. Resultatet blev jättefint. Det enda negativa är att det blev lite skador på väggen i samband med installation och att vi blev tvungna att stå för åtgärdandet av detta själva. Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Camilla B
    Hej, Camilla! Tack för trevligt samarbete, roligt att du blev nöjd med bänkskivan. Tyvärr kan ibland lite lack/ färgskada förekomma på väggarna mm där skivorna ”tvingas” in. Därför rekommenderar vi att vänta med kakling etc. tills bänkskivor är monterade. Men vi försöker göra vårt bästa för att undvika sådana problem.

• Jolie L

2019-04-06

Jolie L skrev om Granitop AB
    Vi köpte bänkskiva och fönsterbänkar i kompositsten. Stenen är fantastiskt fin och mätning och montering gick kanon. Det enda negativa var att två köksluckor fick lite silicon på sig som inte gick att få bort, vilket kostade oss 2000kr att byta. En kostnad jag aldrig nämnde för Granitop. Det är möjligt att de hade ersatt oss för det. I övrigt väldigt bra och smidiga att jobba med. Måtten stämmer på milimetern. Ett proffsigt företag som vi fick på rekommendation från vänner. Väldigt bra pris på stenskivan dessutom. Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Jolie L
    Hej, Jolie! Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att du inte sa det direkt till våra montörer, vi kunde ha rengjort luckor omgående. Roligt att du blev nöjd med bänkskivan.

• 2019-04-06

Linda R skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskivor till köket. Enkelt att få tid för mätning, leverans och montering inom utlovad tid. Fantastiskt fin bänkskiva. Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Linda R
    Hej, Linda! Tack så mycket för din rekommendation, roligt att du är nöjd med vårt utförda arbete!

• 2019-04-06

Peter F skrev om Granitop AB
    Måtten på skivorna stämde kanon och installationen såg riktigt bra ut. Inget alls att anmärka på. Dock nämndes inget om förskottsbetalning initialt, vilket dom krävde. Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Peter F
    Hej, Peter!
    Vi tackar för ditt omdöme och konstruktiv feedback, vi försöker förbättra oss på det.

• Yvonne R

2019-04-06

Yvonne R skrev om Granitop AB
    Allt har fungerat utmärkt. Trevlig personal och snabbt utförande.
    Mycket snyggt gjort och bra material. Valde komposit.

Har redan rekommenderat er till min granne i Djursholm som direkt beställde sitt nya kök via er. Läs mer
    2019-04-08 Granitop AB svarar Yvonne R
    Hej, Yvonne! Jätte roligt att du var nöjd med oss. Tusen tack för rekommendationen!

• 2019-04-05

Corneliu I skrev om Granitop AB
    Jag kontaktade företaget på deras hemsidan, dem var jättetrevliga , bra och kunnig personal håller på vad man säger, är mycket nöjd med arbetet och kvalité, skulle rekommendera vidare till andra personer.

Tack. Läs mer
    2019-04-05 Granitop AB svarar Corneliu I
    Hej, Corneliu! Tack för ett fint omdöme och din rekommendation! Hoppas ni trivs med era nya bänkskivor.

• 2019-04-05

Torsten S skrev om Granitop AB
    Granito är mycket snabba och proffsiga! Läs mer
    2019-04-05 Granitop AB svarar Torsten S
    Hej, Torsten! Tack för rekommendationen!

Henrik P skrev om Granitop AB
    Hela processen var enkel och tydlig - snabba svar på alla mina frågor, snabbt ute och mätte in och anpassade och skickade nya offerter snabbt. En skiva som skulle vara stänkskydd blev för kort i produktionen men detta åtgärdades snabbt och utan problem med en ny skiva på plats inom en vecka.

//Henrik Läs mer
    2019-04-04 Granitop AB svarar Henrik P
    Hej Henrik!

Stort tack för ditt positiva svar trots att vi inte lyckades med allt vid första leveransen!

Philip G skrev om Granitop AB
    Köpte en bänkskiva i granit. Riktigt bra service från första kontakt till sista. Läs mer
    2019-04-04 Granitop AB svarar Philip G
    Hej, Philip!

Tack för dina fina ord!

Sofie F skrev om Granitop AB
    Köksbänk samt arbetsbänk i badrummet i stenkomposit. De kom och måttade för att få det exact. Sedan kom de och installerade bänkskivorna. Vi blev väldigt nöjda och kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
    2019-04-04 Granitop AB svarar Sofie F
    Hej, Sofie!

Tusen tack för din rekommendation!

Janne E skrev om Granitop AB
    Köksskiva i granit.
    Bra bemötande såväl i telefon som vid leverans. Hög kvalitet och snabbare leverans än förväntat!

Bättre än vad jag förväntade mig, dessutom väldigt bra pris. Läs mer
    2019-04-04 Granitop AB svarar Janne E
    Hej, Janne!

Tusen tack för de fina orden!

Erik D skrev om Granitop AB
    Bra pris, bra resultat och framförallt väldigt anpassningsbara gällande tider för installation och mätning. De kom på en lördag dagen efter att jag kontaktat dem.
    Rekomenderas! Läs mer
    2019-04-04 Granitop AB svarar Erik D
    Hej, Erik!

Vi tackar så mycket för fint omdöme och din rekommendation!

Jan R skrev om Granitop AB
    Professionellt utfört arbete att mäta och installera granitskivorna. Mycket nöjda med slutresultatet.
    Uppdaterade oss vid en försening av installationen i god tid (4h försening) Läs mer
    2019-04-04 Granitop AB svarar Jan R
    Hej, Jan!

Stort tack för fint omdöme! Väldigt roligt att höra att allt gick bra tillslut.

Med vänliga hälsningar!

Per M skrev om Granitop AB
    Mycket professionella och service minded Läs mer
    2019-04-04 Granitop AB svarar Per M
    Hej, Per!

Stort tack för ditt omdöme!

• 2019-02-22

Annika P skrev om Granitop AB
    Vi beställde nya bänkskivor till vårt kök i kvartskomposit. Tailor-made, blev installerade inom 8 dagar som var en trevlig överraskning. Väldigt fint blev det. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-04-04 Granitop AB svarar Annika P
    Hej, Annika!

Vad roligt att ni blev nöjda. Tusen tack för förtroendet och de fina orden!

Urmo J gillar detta

Svalängen 123, 193 41 Märsta