Granitop AB

Granitop AB

Välkommen till Granitop!

Vi på Granitop säljer, installerar och tillverkar bänkskivor i marmor, granit och kvarts för ditt kök eller badrum. Vi skräddarsyr alla våra bänkskivor utifrån dina unika behov men tillhandahåller även tillverkning och försäljning av trappsteg, fönsterbänkar och mycket mer.

Låt en av våra tekniker göra ett besök i ditt kök för att bekräfta eller ändra ditt val av sten med hjälp av ett varuprov. Vi levererar alltid dina bänkskivor max 2 veckor efter mätning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert.

Läs vad 350 kunder tycker om Granitop AB 2

• 2021-05-26
    Granitbänkar till köket. Mättes och beställde torsdag kväll, installerades på tisdagen efter. Knappt fem dygn är imponerande.Och granitskivorna är vi så klart nöjda med också.
  • 2021-05-19
    Vi köpte stenplatta till vårt kök och vi var mycket nöjda med både de som mätte och de som monterade stenplattan.
  • 2021-05-18
    Har köpt bänkskivor i granit av Granitop. Jag mätte och monterade själv och allt blev perfekt, precis som jag beställt. Kunnigt och proffsigt bemötande och dessutom snabb leverans.
  • 2021-05-18
    Bänkskiva i komposit till köket med håltagning för diskho och spishäll.
    Det är så otroligt perfekt.
    Mätningen, ritning, förslag och tips och slutligen leverans och installation. Allt på mindre än en vecka. Jag är så nöjd med både pris och resultat.
  • 2021-05-18
    Vi köpte bänkskivor i kompositsten till vårat kök och vi är supernöjda!
    Snabb och smidig service från offert till leverans. Från måttagningen dröjde det endast en vecka till bänkskivorna var på plats i köket! :)

Rekommenderar!!
  • 2021-05-18
    Vi är jättenöjda! Vi stötte på en del problem vid montering (inte Granitops fel), men de var väldigt förstående och flexibla genom det.

Superbra service och fina stenskivor och diskho!
  • 2021-05-18
    Professionellt hela vägen, snabb leverans och mycket nöjd med min fina bänkskiva!
  • 2021-05-18
    Snabba, smidiga, trevliga! :) Leverans kom innan utlovad tid.
  • 2021-05-06
    Köpte en terrazzo bänkskiva till köket med stänkskydd. Blev kanon bra!

Lätt att få kontakt med support och säljare. Bra vid leverans. Allt funkade riktigt bra!
  • 2021-05-03
    Bänkskiva och fönsterbräda i Terrazzo Calacatta.

- Snabb hantering dels vid offertförfrågan, uppmätning och installation.

- Oslagbara priser

- Mycket bra bemötande från samtliga kontakter. Både vid prisförhandling på mail/telefon samt av personerna som utförde uppmätning och installation
  • 2021-05-01
    Kompositsten till köksö.
    Snabba, enkla, hög kvalitet!
    Perfekta mått.
  • 2021-04-28
    Väldig snabb och bra service. De mätte upp bänkskivan på lördagen och installera den på tisdagen.
  • 2021-04-28
    Vi köpte en vacker bänkskiva av Granitop. De var proffsiga och hade utmärkt service genom hela processen. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar den varmt!
    Hej, Elsa! Vi tackar för din rekommendation! Allt gott! Granitop.se Granitop AB
  • 2021-04-27
    Vi har beställt komposit Sten till kök och bordskiva. Snabb hantering och smidig leverans.
    Hej, Sofia! Tusen tack för de fina ord! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-04-27
    Katastrofal upplevelse. Skickade ut en tekniker för mätning utan någon information om kostnad för detta. Väl på plats dömer teknikern ut möjligheten för mätning och återvänder således utan utfört arbete. Bolagets ekonomiavdelning skickar sedan likväl en faktura för detta. Absolut sämsta service jag stött på. Håll er borta.
    Hej, Oscar! Tack för ditt inlägg. Besök av vår tekniker är inte gratis, likadant som besök av en elektriker kostar. Kostnaden för måttagning står även på våran hemsida. Där hittar man också anvisningar om vad som behövs för att vi ska kunna ta exakta mått: alla stommar och täcksidor ska vara monterade, de ska vara i lod etc, allt för en lyckad uppmätning. Tråkigt att du missade den biten. Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-04-27
    Snabb service och vi är väldigt nöjda.
    Hej, Anna! Tusen tack! Allt gott! Granitop.se Granitop AB
  • 2021-04-27
    Köpte stenskivor samt diskho till kök. Mycket vänligt bemötande både via mail och personlig. Snabb leverans, tog 9 dagar från mätning till färdigt. Vi är supernöjda :)
    Hej, Anette! Vad roligt att ni blev nöjda! Tack för dina fina ord! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-04-27
    Beställde bänkskiva till nya köket. De var snabba på att svara, snabb leverans och ett fantastiskt kundbemötande. Jag skulle varmt rekommendera Granitop.
    Hej, Anna! Tusen tack för din rekommendation, vi är glada att du blev nöjd. Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-04-07
    Köpte en jättefin bänkskiva och väggskiva i komposit. Otroligt nöjd med uppmätningen, leverans och montering samt all kontakt och bemötande av samtlig personal på Granitop. Dem har varit väldigt professionella från första kontakt till montering av produkt.
    Hej, Melina! Vi tackar och bockar för sådana fina ord! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-03-29
    Vi har anlitat Granitop flera gånger, och de har överträffat förväntningarna varje gång. Supersnabb leverans (lovar mindre, levererar mer), och sedan proffsig leverans och installation. Prisvärda och riktigt bra!
    Hej, Andreas! Tusen tack, det värmer! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig igen. Ha en fortsatt trevlig dag! Granitop.se Granitop AB
  • 2021-03-28
    Bänkskivor med montage. Kunnig personal men de var svårt att prata då de inte kunde svenska.
    Proffsigt gjort och snabbt levererat.
    Det har varit roligt att få bjuda på kaffe men detta tackade dom nej till.
    Vi är så nöjda med resultatet :)
    Hej, Alf! Tack, vad roligt att ni blev nöjda! Våra tekniker pratar mest engelska, men de är väldigt bra på sitt jobb och det är kanske viktigare att de är skickliga och kunniga hantverkare. Allt gott! Granitop.se Granitop AB
  • 2021-03-28
    Bra och snabb återkoppling och det hela har känts seriöst. Bra leverans och schyssta killar som bar in skivorna. Vi är supernöjda med vår nya bänkskiva!
    Hej, Simon! Tack för dina fina ord! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-03-27
    Hej

Vi beställde en måttanpassad bänkskiva till vårt nya kök , där granitop kom och mätte upp och därefter leverade bänkskivan tidigare än förväntat. Jag kan starkt rekommendera dem när det gäller bemötande, leverans och kvalitet.
  • 2021-03-27
    Köpte en stenskiva till vårt nya kök av Granitop. Helt fantastiskt företag. Kommunicerade snabbt i alla led. Proffsiga och trevliga mätare och stenläggare. Snabb leverans, det skulle ta ca 2 veckor som längst men stenskiva kom 1 dag efter betalning!! Är mycket imponerad av detta företag. Rekommenderar det varmt till alla som vill ha sten i deras kök och önskar att fler företag var som dem!
    Nathalie
  • 2021-03-26
    Fantastisk leverans, snabb och hög kvalitet! Jag är så nöjd!
  • 2021-03-26
    Köpte en stenskiva till badrum. Perfekt bemötande och service av Pille! Och killarna som levererade den hjälpte mig att bära upp den på övervåningen! Så snällt av dom! Rekommenderar Granitop varmt! Nästa gång kommer jag garanterat att handla hos dom igen! Smidiga och snabba!
  • 2021-03-26
    Beställde en bänkskiva till vårt badrum.
    Bra bemötande, snabb återkoppling och väldigt snabb leverans. På mindre än en vecka från att vi beställde så hade vi den levererad hem till dörren.
  • 2021-03-26
    Köpte en matt bänkskiva i granit, supernöjd med utförandet-
    Proffsiga, snabba
    Vi är väldigt nöjda
    Christer & Elise
  • 2021-03-25
    Utmärkt utfört arbete, snabba i sina svar och bra dialog med Nicole om leveranstid, kanske kan man även sälja in skötselråd och nödvändiga skötselprodukter från början
  • 2021-03-24
    Toppen service, superfin bänkskiva, bra leverans och montering. På alla sätt ett kanon företag.
  • 2021-03-24
    Noggrann uppmätning av marmorskivorna till vårt nya kök på landet, snabb leverans och perfekt montering gör att vi är supernöjda. Trevlig och proffsig personal.
  • 2021-03-24
    Jag tycker granitop gav ett bra intryck genom hela vår relation
    Bra hemsida
    Professionell kundservice
    Trevliga och kunniga tekniker, som alltid var i tid.

Jag är väldigt nöjd!
    Hej, Robin! Vad roligt att du blev nöjd med vårt arbete. Tusen tack! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-03-24
    Helt fantastiskt fin service, engagemang och snabbt utförande. 5/5! Kommer använda igen!!
    Hej, Johan! Tusen tack för de fina ord! Du är välkommen att kontakta oss när du behöver nya bänkskivor! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-03-24
    Grymma! Professionella, extremt snabb leverans osv. Inget att klaga på!
    Hej, Anna! Tack för ditt fina omdöme! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-03-21
    Vi är nöjda om komposit-sten bänkskiva. Order gick ganska effektiv, bra kommunikationen.
    Hej, Mindaugas! Tusen tack för dina fina ord! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • skrev om Granitop AB
    2021-03-19
    Verifierad kundrelation
    Välj inte denna leverantör för något annat än en standardskiva till landstället. Vi står fortfarnde utan kök färdigställt efter 4 månader. Se även upp för deras förseningsavgifter (ockerränta) om du skulle vilja hålla inne betalningen för att få dem att åtgärda misstag.
    Hej, Jesper! Tack för ditt brev, kan du precisera vilken beställning det gäller, för vi har ingen kund som heter Jesper L. Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-02-17
    Vi beställde en granit bänkskiva hos Granitop, en diskho och en blandare. Personalen var av stor hjälp för oss. De hjälpte med rådgivning för mättning och designing av produkten. Vi är jätte nöjda med tillverkning och leveranstider och vi verkligen gillar produkten som vi fick. det är synd att de installerar bara i södra Sverige och inte i Västerbotten.
    Hej, Laszlo! Vi tackar för det fina omdömet! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-02-16
    Jag har beställt stenskivor till många olika projekt genom Granitop och är supernöjd med allting. Service, pris, kvalite, leveranstid och väldigt snabbt och trevligt bemötande.
    Hej, Charlotte! Tack, det är så roligt med återkommande kunder som uppskattar vårt arbete. Tusen tack! Vi är så glada att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-02-15
    Beställde två granitskivor till köket.
    Bra kommunikation från början till slutfört arbete.
    Snabba svar på mail och telefon.
    Bra personal som gjorde jobbet på plats.
    Snabb leverans. lite drygt en vecka. (Skivan fans i lager.)
    Skivorna motsvarade mina förväntningar.
    Bra pris mot andra leverantörer.
  • 2021-02-15
    Beställt 2 stenskivor till kök och badrum.
    Alltid jättebra service och trevlig professionell personal.
    Jag hade bara hört bra om företaget tidigare och de levde upp till förväntningarna.
    Det enda som var lite synd var att det fanns ett erbjudande att om man beställde innan ett visst datum i december enligt hemsidan så skulle man få skivan levererad innan jul. Jag beställde innan datumet men de kunde inte leverera innan jul tyvärr.
  • 2021-02-14
    Väldigt snabba och proffsiga. Leverans inom 1,5 vecka. Svarar snabbt på alla möjliga frågor som dyker upp under processen.
    Hej, Tibor! Tusen tack för dina fina ord! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-02-14
    Snabb återkoppling med offert, smidigt och snabbt att boka måttning och leverans och installation 6 dagar senare. Ursnyggt blev det också! Rekommenderar verkligen Granitop!
    Hej, Ida-Sofia! Tack, vad glada vi blir att du blev nöjd! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-02-14
    Snabbt och professionella 100,% jag rekommenderar!
    Hej, Adam! Tusen tack! Med vänliga hälsningar, Granitop.se Granitop AB
  • 2021-02-13
    Bra service och supersnabb leverans, vi är jättenöjda :)
  • 2021-02-12
    Kompositskiva, diskbänk och kran.
    Mycket proffsigt utfört arbete, fantastik mätning m precision.
    Vi är mycket nöjda.
    Kommer att rekommendera Granitop till våra vänner!
  • 2021-02-12
    Jättenöjd med bänkskivan jag beställt från granitop. Bra service och montering! Rekommenderas :)
  • 2021-02-12
    Väldigt seriösa och bra. Noggrann uppmätning. Snabb leverans och snygg montering. Rekommenderas. 10 poäng av 10
  • 2021-02-12
    Vi är mycket nöjda med både kommunikation, installation och vår jättefina bänkskiva. Allt har fungerat klockrent från början till slut. Allt som allt tog det mindre än 2 veckor från beställning, till installation. Vi rekommenderar Granitop.
  • 2021-02-12
    Otroligt snabb leverans och duktiga anställda!