Granitop AB

Svalängen 123, 193 41 Märsta — Visa karta

Välkommen till Granitop!

Vi på Granitop säljer, installerar och tillverkar bänkskivor i marmor, granit och kvarts för ditt kök eller badrum. Vi skräddarsyr alla våra bänkskivor utifrån dina unika behov men tillhandahåller även tillverkning och försäljning av trappsteg, fönsterbänkar och mycket mer.

Låt en av våra tekniker göra ett besök i ditt kök för att bekräfta eller ändra ditt val av sten med hjälp av ett varuprov. Vi levererar alltid dina bänkskivor max 2 veckor efter mätning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert.

Läs vad 136 kunder tycker om Granitop AB

• 2019-12-04

Monika P skrev om Granitop AB
    Prisnivån som uppges på hemsidan är väldigt vilseledande, då priserna på stenen är lägre än motsvarande andra företag. Totalpriset blir sedan mycket högre med alla tillägg och dom kunde jag inte få specificerade, trots att jag vid flera tillfällen bad om det. Istället fick jag rabatt. Ingen transparens!
    För små provbitar och killen som mätte var inte särskilt serviceminded. Han beställde också diskho, vilket inte syntes i offerten, då färgen inte var specificerad. Löstes men då fick ju min man koppla tillbaka vattnet och avloppet så vi kunde diska och laga mat den veckan vi väntade på rätt ho. Inte så bra service.
    Var kund hos dem för 5 år sedan och upplevde det mycket bättre. Blir nog inte nåt mer köp där... Läs mer
  • Fawzi K

2019-12-01

Fawzi K skrev om Granitop AB
    Beställde kalksten jura grå till köket både som diskbänk och som arbetsyta och fick ett fantastiskt bemötande från början till slut.
    Vi visste inte riktigt vad vi kunde förvänta oss för resultat men det kunde inte blivit bättre. Vi är supernöjda med resultatet och köket har blivit ett av våra favoritutrymmen i huset. Läs mer
  • 2019-12-01

Elin W skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskiva till kök. Mkt bra bemötande och utförande. Att fakturan skulle vara betald omedelbart var något jag missat (normalt brukar man ha 1-2 veckor på sig att betala) så det blev väldigt sterssigt. Det kan man gärna vara tydligare med i framtiden. Annars mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-30

François Antoine Denis A skrev om Granitop AB
    Stenbänkskiva. Snyggt och snabb service. 2 veckor från mätning till klart. Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar François Antoine Denis A
    Hej! Tack för dina fina ord!

Många trevliga stunder i ert nya kök! Med vänliga hälsningar, Granitop.se
  • 2019-11-30

Bmw 328 cab M skrev om Granitop AB
    Bra service, bra pris, kunnig personal och en fantastisk Sten! Toppnotch Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Bmw 328 cab M
    Hej! Tack, det betyder mycket för oss!

• Sandra S

2019-11-29

Sandra S skrev om Granitop AB
    Jag har beställt köks bänkskiva,
    ärligt i början var jag lite orolig men senare blev allt som jag har förväntat mig.
    Proffs montering ,bra varan,smidigt samarbete,
    Väl bemötande, jag fick svar på alla mina frågor .
    Jag väldigt nöjd.
    Tusen tack! Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Sandra S
    Hej, Sandra! Vi tackar! Vad roligt att du blev nöjd med slutresultatet.

Gunnar O skrev om Granitop AB
    Som alltid bra bemötande
    Perfekt passform även i gamla hus med inte helt raka vinklar/väggar
    Snabb leverans och enligt överenskommen tid
    Konkurrenskraftig prisbild

Tredje gången vi anlitar de i familjen och vi rekommenderar till alla bekanta som vill ha stenskivor Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Gunnar O
    Hej, Gunnar! Du har verkligen bevisat att nöjda kunder kommer tillbaka. Stort och varmt tack till dig för förtroendet och för rekommendationer!

Många mysiga stunder till er i ert nya kök! Med vänliga hälsningar, Granitop.se
  • Timmy O

2019-11-29

Timmy O skrev om Granitop AB
    Vi köpte bänkskiva Crystal calacatta silva. Vi är supernöjda med hela affären. Allt från offert till installation har sköts oerhört bra. Har inget dåligt att säga om Granitop! Ett extra stort tack till säljaren Pille. Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Timmy O
    Hej, Timmy! Alltid roligt med nöjda och trevliga kunder! Väldigt kul att du är nöjd med oss från start till mål. Vi ser framemot att hjälpa dig med fler projekt i framtiden.

Olof N skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskiva till köket. Tre ord som beskriver: Proffsigt, smidigt, snyggt! Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Olof N
    Hej, Olof! Tack, tack och än en gång tack!

Micha S skrev om Granitop AB
    Trevligt och proffsigt bemötande före, under och efter leverans och montage samt jättefin bänkskiva. Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Micha S
    Hej, Micha! Tack, vad roligt att det har gått bra i alla moment!

Marcus H skrev om Granitop AB
    Proffsiga och snabba. Sa att produktion och leverans skulle ta 2 veckor, installerat och klart efter 4 dagar. Snyggt bkev det också, supernöjd! Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Marcus H
    Hej, Marcus! Stort tack för ditt omdöme. Inte alltid vi kan vara så snabba men vi försöker alltid göra vårt bästa.

Vi önskar er många mysiga stunder i ert nya kök! Granitop.se

Anders A skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskivor i Bohus granit inklusive måttagning och montering. Granitop var från första kontakten hela vägen till montering och slutbetalning mycket serviceinriktade. Tillverkning och montering av bänkskivorna utfördes på ett alldeles utmärkt sätt. Vi har fått en leverans som blev över förväntan. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Anders A
    Hej, Anders! Det gläder oss att bänkskivan blev fin och ni är nöjda med oss och vårt arbete! Vi tackar!

• Ann-sofie E

Ann-sofie E skrev om Granitop AB
    Bänkskivorna blev så bra som jag drömt om! Perfekt passform och finish!
    Snabbt installerat och proffsigt utfört och priset, det bästa på marknaden.
    Snabb mailrespons.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Ann-sofie E
    Hej, Ann-Sofie! Vad roligt att du uppskattar vårt arbete och tusen tack för din rekommendation!

Njut av ditt nya kök! Med vänliga hälsningar, Granitop.se
  • Nicklas E

Nicklas E skrev om Granitop AB
    Bra upplägg, de tar ansvar för produkten och levererar helt enligt förväntning. Proffsiga! Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Nicklas E
    Hej, Nicklas! Tack för dina fina ord om oss!

Erik D skrev om Granitop AB
    Köksbänk med diskho.
    Bra bemötande rakt igenom.
    Mannen som utförde mätningarna i mitt kök gjorde ett bra jobb. Bra diskussionspartner, kunnig.
    Leveransen skedde inom utlovade tid. Bänkskivorna (det var två) passade perfekt.
    Helnöjd. Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Erik D
    Hej, Erik! Stort tack för fint omdöme och roligt att du uppskattar våra specialister och deras jobb, det gör oss stolta!

Många trevliga stunder i det nya köket! Med vänliga hälsningar, Granitop.se

Alfred H skrev om Granitop AB
    Mycket bra service och pris. 3 månader efter köp av bänkskiva är jag fortfarande mycket nöjd med kvalitén. Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Alfred H
    Hej, Alfred! Tack, vad roligt att du är fortfarande nöjd med våra bänkskivor, det gläder oss att höra!

Per J skrev om Granitop AB
    Snabbt, bra service och fin kvalitet! Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Per J
    Hej, Per! Stort tack för ditt omdöme!

• Anders J

Anders J skrev om Granitop AB
    Bänkskiva till kök i Jurasten. Uppmätning samt montering.

Bemötandet var engagerat och positivt hela vägen.

Företaget levde upp till förväntningarna med råge både i service och pris.Jättefint jobb.

Synnerligen nöjd och kan klart rekommendera företaget. Jag kommer att återkomma nästa gång jag behöver något i sten. Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Anders J
    Hej, Anders! Oj vad roligt att du blev nöjd. Tack och varmt välkommen att beställa igen!

Emma T skrev om Granitop AB
    Beställde en bänkskiva av kalksten. Granitop kom ut och mätte innan beställning. Var alltid snabba på att svara på mail och trevliga vid kontakt. Leveransen erbjöds några dagar innan utsatt leveransdag vilket var väldigt uppskattat av oss. Monteringen sköttes snyggt och proffsigt. Vi är väldigt nöjda med allt från kundservice, leveranstid och utförde arbetet vid montering. Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Emma T
    Hej, Emma! Vad kul att du blev nöjd. Vi tackar!

Johan P skrev om Granitop AB
    Bänkskiva som var snygg. Dock dyrare än vi beräknat och hantverkarna hade lite svårt med engelska Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Johan P
    Hej, Johan! Tack för ditt omdöme. Alla detaljer som valda håltagningar, kantbearbetningar, ytbehandling, påverkar priset och många detaljer kräver manuellt arbete. Förstår att du blev nöjd med din nya stenbänkskiva.

• Nicke H

2019-11-27

Nicke H skrev om Granitop AB
    Stenskivor, diskho och tapp.

Fantastiskt bemötande av alla representanter från Granitop.
    Henrik som tog måtten. Två killar som monterade bänkskivor och diskho.

Mkt höga förväntningar eftersom en nära god vän rekommenderat Granitop och han var mkt nöjd.

Diskhon är jag däremot mkt missnöjd med. Alltför mjukt och tunt rostfritt material. Detta märks speciellt nä man häller varmt vatten i diskhon. Då smäller det. Dessutom är den redan repig i botten trots att jag är en mkt noggrant och försiktig person som är rädd om mina saker. Jag har barn och vänner som har rostfria diskhoar och de har inte blivit repiga eller smäller inte trots att mina barn inte är lika försiktiga som passa.
    Vi hade middag hos mig i lördags 23 nov. De hörde och såg hur diskhon såg ut. De blev mkt förvånade eftersom de vet hur rädd jag är om mina saker. De påpekade detta oxå för mig.
    Tyvärr diskhon får inte godkänt pga av dålig och billig kvalite.
    Sorry.
    Med vänlig hälsning,
    Nicke Holmer

Ekholmsvägen 92 a
    589 25 Linköping

iPhone: 0708 578713
    Email: nicke.holmer@outlook.com Läs mer
    2019-11-28 Granitop AB svarar Nicke H
    Hej, Nicke! Tack för ditt svar. Det är första gången vi får den responsen rörande Blancos diskhoar. Vidarebefordrar det till Blanco. Förstår att du blev nöjd med vårt jobb och nya stenskivor.

Många trevliga stunder i ditt nya kök! Med vänliga hälsningar, Granitop.se

Ulrika S skrev om Granitop AB
    Snabba svar, höll tiderna och gjorde ett noggrant jobb Läs mer

Stefan S skrev om Granitop AB
    En precis leverans

Viktigt veta vad man vill ha Läs mer
    2019-11-28 Granitop AB svarar Stefan S
    Hej, Stefan! Tack!

Bo B skrev om Granitop AB
    Köpt en bänkskiva ,bra bemötande via mail snabba svar.
    Bra priser, snabba leveranser.Proffsigt och noggrant monterat.
    Mycket nöjd! Läs mer
    2019-11-28 Granitop AB svarar Bo B
    Hej, Bo! Stort tack för din fina rekommendation!

Angelica C skrev om Granitop AB
    Jag köpte en granitskiva av Granitop och är jättenöjd med deras jobb. Allt ifrån kontakt gällande offert, bokning och snabb tid för mätning samt snabb och proffsig installation. Slutresultatet blev jättebra, kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
    2019-11-28 Granitop AB svarar Angelica C
    Hej, Angelica! Stort tack för din rekommendation!

Jacob G skrev om Granitop AB
    Stenskiva! Allt var klockrent! Finns ingenting att klaga på Läs mer
    2019-11-28 Granitop AB svarar Jacob G
    Hej, Jacob! Tusen tack, det är det vi alltid strävar efter.

Valentin R skrev om Granitop AB
    Jättebra och proffsigt. Kommer när vi har bestämt. Mäter allt jättenoga. Levererar utan problem. De råkade ta sönder lite av en sten. Beställde en ny ersatt den trasiga utan konstigheter. Rekommenderar starkt Läs mer
    2019-11-28 Granitop AB svarar Valentin R
    Hej, Valentin! Tusen tack för ditt omdöme och rekommendation! Vad roligt att du är nöjd med vårt jobb.

Anders L skrev om Granitop AB
    Andra gången vi köper från Graitop - Perfekt även denna gång!😀 Läs mer
    2019-11-28 Granitop AB svarar Anders L
    Hej, Anders! Vad roligt med nöjda återkommande kunder! Vi tackar och bockar!

Leo T skrev om Granitop AB
    Köpte köksbänkar av Granitop. Det enda som ej fungerade optimalt var att deras mailsvar kunde dröja någon dag för länge. Det var också lite för många personer inblandade i kontakten vilket troligen fick till följd att leveransen blev lite fel, detta löstes däremot smidigt.
    Kan absolut rekommenderas! Läs mer
    2019-12-06 Granitop AB svarar Leo T
    Hej, Leo! Tack, vi ska försöka bli bättre på att svara. Det dröjde lite med vårt beslut, men roligt att du blev nöjd med slutresultatet. Tack för din rekommendation och varmt välkommen att beställa igen!

Jon N skrev om Granitop AB
    Vi beställde en carrara c-skiva av Granitop. Mätning och installation gick smärtfritt problemet vara bara att den skiva vi fick inte alls påminde om en carrara c-skiva utan snarare såg ut som den marmor som bolaget självt beskriver som carrara c/d.
    Den avviker kraftigt både från bilderna på deras egen hemsida och skivorna i deras showroom.
    Ingen avstämning gjordes med oss om att skivan var betydligt mörkare och mer marmorerad.
    Efter klagomål så säger företaget att det visst är en carrara c för det säger leverantören i Italien och att vi dessutom skrivit på att stenarna kan avvika från exempelbilderna. Det har vi naturligtvis gjort och det är klart att stenar är individuella men den här skivan påminner inte om en enda carrara-c skiva jag sett i hela mitt liv.
    Företaget är inte intresserat av någon förhandlingslösning så vi får se om vi lyckas bättre hos ARN. Läs mer
    2019-12-02 Granitop AB svarar Jon N
    Hej, Jon! Tack för ditt omdöme. Vi köper in endast Bianco Carrara C från vår stenleverantör och alla natursten kan avvika från stenprover och bilder. Vi har skickat bilder vidare till vår leverantör i Italien och inväntar deras svar.

• Jonas E

2019-11-26

Jonas E skrev om Granitop AB
    Bra service och leverans - utmärkt kvalitet och nöjd med resultatet Läs mer
    2019-11-28 Granitop AB svarar Jonas E
    Hej, Jonas! Tack så mycket för den fina recensionen.

Bengt N skrev om Granitop AB
    Bytte ut vår stenbänkskiva (även den köpt av Granitop år 2013) som blivit skadad på grund av olyckshändelse. Allt flyter smidigt och proffsigt med Granitop, kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2019-11-28 Granitop AB svarar Bengt N
    Hej, Bengt! Tack för din rekommendation!

Martin I skrev om Granitop AB
    Jag köpte bänkskivor i granit till hela köket.
    Super trevligt bemötande.
    Kom snabbt och gjorde mätning av köket.
    Sen gick det väldigt snabbt att få det monterat och klart.
    Hade fått tips av en kollega om detta företag och dom levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Jag är supernöjd. Läs mer
    2019-11-28 Granitop AB svarar Martin I
    Hej, Martin! Tusen tack för dina fina ord!

• 2019-11-25

Anna N skrev om Granitop AB
    Allt gick snabbt, smidigt och med ett otroligt fint resultat. Alla mina rekommendationer!! Läs mer
    2019-11-28 Granitop AB svarar Anna N
    Hej, Anna! Tack för dina fina ord!

• Ljupco M

2019-11-19

Ljupco M skrev om Granitop AB
    Hela processen med mätning och installation gick snabbt och hyfsat smidigt. Två trötta killar kom med de två skivorna en kväll i början på juni. De fick bära dem upp för två trappor eftersom de var för stora för hissen. Efter ca en timmes jobb var de klara. Allt såg fint ut. De följande dagarna satte vi upp kakel och lade in den nya spisplattan. Allt var frid och fröjd.
    Efter en vecka åkte vi på fyra veckors semester och när vi kom hem hade en spricka uppstått på ovansidan i den smala kanten invid spisplattan. Vi kontaktade Granitop som ganska omgående skickade två tekniker för att kika på skadan. De mätte med ett långt vattenpass och det visade sig att det buktade just vid sprickan, skivan låg inte helt plant. Vattenpasset gungade på sprickan. Vi skulle bli kontaktade inom några dagar med förslag på lösning.
    När två veckor hade gått utan att de hade kontaktat oss, skickade jag ett mail. Deras svar gjorde mig helt paff! De skyllde skadan på våra hantverkare! Påstod att de förmodligen suttit på skivan när de installerat köksfläkten och på så vis orsakat sprickan. Vi snackar professionella hantverkare.
    Detta är förstås deras sätt att komma undan sitt ansvar. Jag var här när både fläkt och spis installerades, kakel sattes upp och ingen satt på bänken.
    Jag tror att installationen gjordes lite slarvigt. Att man inte stöttade upp tillräckligt för eventuella ojämnheter i köksbänken.
    Det fanns ingen spricka när vi åkte iväg, en månad senare fanns sprickan.
    Granitop vill inte ens resonera, än mindre att ta ansvar. De bara hävdar med bestämdhet att sprickan uppstått genom att någon suttit på bänken.. Läs mer
    2019-11-28 Granitop AB svarar Ljupco M
    Hej Ljupco! Tack för dina kommentarer. Som du har skrivit själv, fanns inte sprickan efter montage och inte heller efter att ni hade monterat spishällen. Det vill säga allt var i ordning efter vår montage. Efter det kaklade man och monterade fläkten högt upp. 30 mm granitskiva går inte sönder av sig själv. Man ska inte klättra på köksbänkar för att nå till exempel fläkten. Bänkskivan är svagare på smalare ställen – särskilt kring tvättställ och spis – och människans vikt kan orsaka att stenet bryter. Det är orimligt att ta ett ansvar för något som vi inte har orsakat. Som du skrev själv, fanns det ingen spricka när vi hade slutfört vårt montage och inte heller när ni hade åkt iväg.

• 2019-09-29

Anna-Lena M skrev om Granitop AB
    Köpte granittoppskivor samt väggskivor till vårt kök. Proffsig uppmätning och installation av trevlig personal i vårt inte helt lätthanterade kök. Snyggt och precist blev det också. De har även varit lätta att få kontakt med. Att det blev en 4:a och inte 5:a beror på flytt av installationstid på 2 dagars varsel pga att de låg efter i schemat vilket stökade till det lite med den uppbokade tiden med rörmokare mm. Läs mer
    2019-10-02 Granitop AB svarar Anna-Lena M
    Hej, Anna-Lena! Tack, vi tar oss till din feedback och försöker förbättra vår planering och schemaläggning. Roligt att du blev nöjd med vår produkt och precision.

Sabina J skrev om Granitop AB
    Vore ännu bättre om de kunde svenska.. upplevde det svårt att beskriva våra önskemål så att vi kunde vara säkra på att de förstått 100%.
    Resultatet dock super👍🏻 Läs mer
    2019-10-02 Granitop AB svarar Sabina J
    Hej, Sabina! Så roligt att du blev nöjd med vårt jobb, det gläder oss. Vid problem brukar man ringa till oss på kontoret som kan hjälpa till med frågor på svenska.

Erik J skrev om Granitop AB
    Snygg bänkskiva till köket. Bra att ha att göra med. Läs mer
    2019-09-27 Granitop AB svarar Erik J
    Hej, Erik! Vi tackar för goda ord och för förtroendet!

Jenni A skrev om Granitop AB
    Bänk skiva i granitsten med mätning och leverans.
    Väldigt bra service både innan, och under leverans. Tillmötesgående och flexibla och levererade smidigt på väldigt kort tid. Skötte allt väldigt bra! Läs mer
    2019-09-27 Granitop AB svarar Jenni A
    Hej, Jenni! Vi är glada när beställaren är nöjd med vårt arbete. Tusen tack!

• Maria R

2019-09-25

Maria R skrev om Granitop AB
    Köpte en stenskiva t vår köksö av märket Blue pearl. Blev bemött på ett trevligt sätt, fick provsten för att vara helt säker på att det var den vi ville ha. Snabb leverans en vecka istf två! Ända fram till dörren och lagd dör den skulle ligga. Blev väldigt nöjd! Så glada att vi kontaktade er. Det enda som kändes knepigt var att betala allt (14000)innan leverans. Men jag hade inte behövt vara orolig. Ni telefonaviserade och levererade en perfekt vara helt utan krångel. Jag rekommenderar er gärna.
    Maria Läs mer
    2019-09-27 Granitop AB svarar Maria R
    Hej, Maria! Tusen tack, nöjda kunder är vår bästa marknadsföring!

Allt gott till dig! Granitop.se
  • 2019-09-24

David S skrev om Granitop AB
    Mycket bra service. Mycket kunnig personal som var mycket engagerad och följde upp mina frågor långt efter själv köpet. Kan rekommenderas Läs mer
    2019-09-27 Granitop AB svarar David S
    Hej, David! Varmt tack för dina goda ord och din rekommendation!

• 2019-09-24

Daniel S skrev om Granitop AB
    Stenskivan levererades snabbt och är nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-09-27 Granitop AB svarar Daniel S
    Hej, Daniel! Stort tack för ditt omdöme!

Adam D skrev om Granitop AB
    Mätning och installation inom en vecka från första kontakt, mycket snabba och bra service. Läs mer
    2019-09-27 Granitop AB svarar Adam D
    Hej, Adam!

Tack för dina goda ord!

Caroline R skrev om Granitop AB
    Mycket tillmötesgående och flexibla! Vi hade speciella önskemål angående ett golv i marmor och kontaktade flera leverantörer, både i Sverige och utomlands. Granittop gjorde hela processen mycket smidig och var väldigt tillmötesgående avseende våra luddiga önskemål och handritade ritningar. Vi är mycket nöjda med resultatet och beställde senare även bänkskiva till köket. Läs mer
    2019-09-27 Granitop AB svarar Caroline R
    Hej, Caroline!
    Projektet var spännande att delta i och vi tackar dej som kund för ett gott samarbete. Alltid roligt med trevliga kunder!

Mattias L skrev om Granitop AB
    Fantastiskt service och supersnabb leverans! Läs mer
    2019-09-27 Granitop AB svarar Mattias L
    Hej, Mattias! Stort tack för ditt omdöme!

Jesper E skrev om Granitop AB
    Beställde en kompositstenskiva inkl mätning och montering. Det som förstörde allt var att de monterade skivan på skåp de visste var sneda. Istället för att diskutera problemet eller justera skåpen så monterade de skivan ändå. När man frågar företaget vad som hänt så säger de bara att skåpen var sneda, och att det inte finns så mycket mer de kan göra. Läs mer

Ann-helen A skrev om Granitop AB
    Jag beställde en stenbänksskiva från Granitop. Jag har från första offert fått väldigt snabba svar på alla mina frågor. Den första offerten stämde med slutbetalning, inga överraskningar. Han som kom och mätte var väldigt duktig på att förklara hur han rekommenderade hur skivan skulle vara. Jag fick min bänkskiva inom 2 veckor, leveransbesked kom 1 vecka innan, i god tid innan. De bokade lördag kl 8.00 och montörerna var på plats prick kl 8.00. Montörerna var också väldigt effektiva och proffsiga, de jobbade 100 % med att installera bänkskivan.

Otroligt proffsigt och prisvärt. Jag jämförde med andra offerter och kunde inte hitta bättre pris varför jag först blev osäker på om det kunde stämma. Allt har varit hundra procent perfekt.

Rekommenderar alla att beställa från Granitop, högsta betyg!

Hälsningar Ann-Helén Läs mer
    2019-09-27 Granitop AB svarar Ann-helen A
    Hej, Ann-Helen!

Tack, Ann-Helen för en riktigt fin rekommendation! Att du tycker att vi är proffsiga och prisvärda, blir vi extra glada för. Tusen tack och trevliga stunder i ert nya kök!

• 2019-09-22

Mirella S skrev om Granitop AB
    Väldigt bra service! Det visade sig att köket var snett när mätningen skulle ske, men tack vare att mätkillen hjälpte oss att flytta om stommarna så kunde vi få bänkskivan snabbt utan att behöva boka en ny tid för mätning!
    Bänkskivan vi beställde levererades snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-09-24 Granitop AB svarar Mirella S
    Hej, Mirella!

Tack, roligt att du blev nöjd med bänkskivan och arbetet vi utförde! Det var ett nöje att hjälpa dig!

• 2019-09-21

Emelie P skrev om Granitop AB
    Otroligt bra service, snabb leveranstid och riktigt prisvärt. Rekommenderas STARTKT! Läs mer
    2019-09-23 Granitop AB svarar Emelie P
    Hej, Emelie!

Det gläder oss att du blev nöjd med vår insats. Tack!

• 2019-09-20

Andreas S skrev om Granitop AB
    Vi köpte en bänkskivor av kvartskomposit.
    Lätta att nå på både mail och telefon för all den information man behöver som eventuellt blivande kund. Vi fick bra stenprover på posten, fler än de vi bett om.
    Mallningen av skivan var mycket bra och leveranstid enligt utlovat. Och det till nästa priset, tror i alla fall vi. Läs mer
    2019-09-27 Granitop AB svarar Andreas S
    Hej, Andreas!

Kul att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Vi tackar för fint omdöme!

Svalängen 123, 193 41 Märsta