Granitop AB

Svalängen 123, 193 41 Märsta — Visa karta

Välkommen till Granitop!

Vi på Granitop säljer, installerar och tillverkar bänkskivor i marmor, granit och kvarts för ditt kök eller badrum. Vi skräddarsyr alla våra bänkskivor utifrån dina unika behov men tillhandahåller även tillverkning och försäljning av trappsteg, fönsterbänkar och mycket mer.

Låt en av våra tekniker göra ett besök i ditt kök för att bekräfta eller ändra ditt val av sten med hjälp av ett varuprov. Vi levererar alltid dina bänkskivor max 2 veckor efter mätning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert.

Läs vad 233 kunder tycker om Granitop AB

• 2020-08-08

Johan L skrev om Granitop AB
    Snabba, duktiga och väldigt hjälpsamma! Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-08-06

Johan W skrev om Granitop AB
    Vi beställde en stenkompositskiva av Granitop till vårt nya kök. Vi är nöjda med produkten och framför allt servicen - punktliga, snabba och slutresultatet blev väldigt snyggt. Hade Granitop gjort andra hantverksarbeten än att installera bänkskivor hade jag säkerligen använt dom för det också. Kan varmt rekommendera Granitop utifrån vår upplevelse. Läs mer
  • 2020-07-31

Philip K skrev om Granitop AB
    Vi beställde två bänskivor samt stänkskydd i kalksten från Granitop. Från att jag skickade mitt första mejl till att kalksten monterades hade det endast gått 1.5 vecka. De är snabba, och proffsiga. Kommer definitivt använda dem igen vid nästa renoveringsobjekt. Läs mer
  • 2020-07-31

Aleksandar K skrev om Granitop AB
    Största skojaren jag har varit med om, UNDVIK!!
    Vid en förfrågan om deras bänkskivor i sten, bad jag om information hur saker och ting går till med tanke på att de saknar fysisk butik i min stad. Han besvarade att det är inga problem, de har "killar ute som kan komma och mäta samt visa stenprover". Intressant nog nappade jag på det. Killarna som inte ens pratar svenska utan enbart engelska, eller baltiska, kom och visade några stenar och började mäta för att kunna ge mig en offert. Sagt och gjort, får jag ett par prisuppgifter skrivna för hand till en början, men dagen efter en offert på mailen.
    I mailet står det enbart vad en utav stensorterna hade kostat OCH en tilläggskostnad för att killarna kom och mätte hemma hos mig på 1375 kr. OM man väljer att beställa så "bjuder" de på den kostnaden, annars så har du ropat hem killarna för 1375 kr som du får betala för. Med andra ord, binder dem dig till att köpa från Granitop, annars får du betala för besöket.
    OBS, denna kostnad talar han aldrig om när du ber han om information hur det går till. Personligen fick jag som svar "Om man beställer hem en person som gör sitt jobb kostar det". Men han besvarade ingenstans i sitt mail när han skrev att de har killar ute som kan "komma förbi och visa stenprover" att det besöket är en kostnad och därefter fråga om jag vill boka en tid.

Jag var i kontakt med flera andra företag och INGEN utav dessa hanterar detta på sådant här fult sätt. Samtliga talade om för mig att, om jag önskar besök från dem för mätning så tar de en avgift för det.
    Vem är korkad nog och bjuder hem folk för 1375 kr för att dagen efter få en offert om det framgår i informationen att besöket kostar?
    Jag försökte resonera med honom direkt vid offerten innan jag ens började räkna och tänka på det, att den inte framgick i hans mail om kostnad för besöket utan att han erbjöd ett besök med visning av stenprover för att ge offert. Trots urklipp från våra mail konversationer ignorerade han till slut mina mail och frågade några dagar efter istället om jag var intresserad av att beställa.
    Efter det arroganta beteendet skulle jag inte ens vilja ha deras skräp i mitt hem om jag så fick det gratis!

Kortfattat, så är han allt annat än ärlig aktör utan en riktig girig skojare som lurar till sig pengar och använder sig utav billig arbetskraft från baltiska länderna där de inte ens kan prata svenska. Det materialet de säljer är dessutom en klass 2 produkt från Tjeckien som han säljer till dyra pengar. Flera andra företag använder sig av samma leverantör, men de säljer sina stenar betydligt billigare. Ett ställe sålde för halva Granitops pris!

Jag beställde aldrig härifrån utan hittade en seriös firma som levererade på 1 vecka. De kom hem till mig gratis första besöket och visade mig stenprover, mätte upp på ett ungefär för att ge en offert. Därefter blev jag kontaktad för att ge besked om jag ville gå vidare för en noggrann mätning och beställning.
    Dessutom fick jag en klass 1 produkt och 25 års garanti OCH 25.000 kr billigare än Granitop. Läs mer
  • 2020-07-30

Mona N skrev om Granitop AB
    Jag köpte bänkskivor till mitt kök. Jag fick bra information och hjälp. En nackdel var att alla bara pratade engelska, men det gick bra ända att förstå varandra. Snabb leverans och installation. Läs mer

Beatrice W skrev om Granitop AB
    Vi köpte vår a bänkskivor till köket från Granitop.
    Utmärkt service, snabb respons via mail och leverans innan utsatt datum.
    Superbra! Läs mer

Johan M skrev om Granitop AB
    Bra och snabb service, ,,,,,,,,,,, Läs mer
  • 2020-07-29

Vi beställde kompositsten Gobi black till vårt kök med diskho. Fantastisk kommunikation via mail med Maris på Granitop. Snabba svar och korrekt prisangivelse. Proffsiga granitsättare. Smidigt! De levererade bänkivan tidigare än beräknat- inom en vecks, vilket är otroligt bra! Läs mer

Angelina S skrev om Granitop AB
    Granitop är oseriösa,dem kan inte tala svenska.Jag skulle aldrig rekomendera detta företaget. Läs mer
    2020-07-31 Granitop AB svarar Angelina S
    Hej, Angelina! Tack för ditt omdöme. Våra tekniker pratar engelska, men på kontoret kan man få hjälp på svenska om det behövs. Våra tekniker är noga med sitt jobb och gör allt för att våra kunder ska bli nöjda med nya bänkskivor.

Cecilia I skrev om Granitop AB
    Allt var dåligt allt ifrån information samt service skulle aldrig rekommendera er till någon! Läs mer

Thomas E skrev om Granitop AB
    Mycket bra bemötande Snabb återkoppling
    Snabb hantering
    Mycket bra jobb, finish och superbra resultat
    Och till sist...bra pris Läs mer
    2020-07-31 Granitop AB svarar Thomas E
    Hej, Thomas! Tack för det fina omdömet!

Monika M skrev om Granitop AB
    Snabba svar, tydligt och enkelt, proffsig kommunikation och leverans. Fantastiskt fina bänkskivor till relativt sett bra pris. Kanon helt enkelt! Läs mer
    2020-07-31 Granitop AB svarar Monika M
    Hej, Monika! Blir glad att höra att du blev nöjd. Tusen tack!

Jorrit O skrev om Granitop AB
    Beställde en bänkskiva. De kom och mätte och sedan tillverkades skivan snabbt. Inom två veckor. Ett problem med en fellevererad diskho (inte Granitops fel) löstes snabbt. Väldigt nöjd. Och bänkskivan är riktigt snygg! Läs mer
    2020-07-31 Granitop AB svarar Jorrit O
    Hej, Jorrit! Tusen tack! Vad roligt att du blev nöjd med slutresultatet!

Allt gott! Med vänliga hälsningar, Granitop.se

Rebecka P skrev om Granitop AB
    Vi är både otroligt nöjda med vår bänkskiva i Jura Grey men även bemötandet och servicen från Granitops sida som har varit oklanderlig från start till slut. Mycket bra på återkoppling, snabb leverans och bra pris. Våra varmaste rekommendationer till alla som överväger att välja Granitop. Läs mer
    2020-07-31 Granitop AB svarar Rebecka P
    Hej, Rebecka! Tusen tack för dina fina ord!

Sanna H skrev om Granitop AB
    Stenskiva i Juramarmor till bokhylla.
    Mycket bra. Läs mer
    2020-07-30 Granitop AB svarar Sanna H
    Hej, Sanna! Tack! Vad roligt att du blev nöjd!

Jacob R skrev om Granitop AB
    Proffsiga och snabb leverans. Läs mer
    2020-07-30 Granitop AB svarar Jacob R
    Hej, Jacob! Tack för omdömet!

Lena E skrev om Granitop AB
    Jag köpte en vit komposit bänkskiva.
    Leveransen skedde inom två veckor vilket är fantastiskt snabbt.
    Jag beställde till mittt kök som är L format samt till min köks ö med skivor som ramar in köksön på båda kortsidorna.
    Så otroligt fint gjort och skarven i L skivan ät perfekt.
    Jag är mycket nöjd med allt och kan varmt rekommendera Granitop och har så också gjort.
    Mvh lena Eriksson Läs mer
    2020-07-30 Granitop AB svarar Lena E
    Hej, Lena! Tack för omdömet, det blev riktigt snyggt med bänkskivan.

Ulf Göran Maurits S skrev om Granitop AB
    Köksbänk i stenmaterial
    Vänligt bemötande, men företag i Sverige skall prata svenska
    Jag är nöjd med bänken.

Min granne köpte också en köksbänk från Granitop och dom fick ett underhållningskitt gratis, Kostar 1080 sek men det fick inte jag.
    Företaget borde ha en rak linje till alla! Läs mer
    2020-07-30 Granitop AB svarar Ulf Göran Maurits S
    Hej, Ulf Göran! Tack för din rekommendation! Våra tekniker pratar engelska, men om det har varit problem med att förstå har vi på kontoret hjälpt till att förklara. Det har fungerat utmärkt. Roligt att du är nöjd med din nya bänkskiva.

Vi ger inte våra underhållskit gratis, utan kan ibland göra det som kompensation om det har varit förseningar eller dylikt. Vi håller en rak linje till alla.

Ludwig W skrev om Granitop AB
    Vi är fantastisk nöjda med Granitop och kan varmt rekommendera dem. Vi beställde en kalkstensskiva till vårt kök som var på plats efter två veckor. Servicen är utomordentlig och priserna är otroligt fördelaktiga jämfört med många konkurrenter. Vi har nyttjat många stenleverantörer tidigare men efter den här upplevelse. kommer vi aldrig att använda någon annan än Granitop. Läs mer
    2020-07-27 Granitop AB svarar Ludwig W
    Hej, Ludwig! Tack så mycket för din rekommendation, det gör oss väldigt stolta! Allt gott!

Lars-gunnar B skrev om Granitop AB
    Proffsigt i alla steg från offert, uppmätning och montering. Läs mer
    2020-07-27 Granitop AB svarar Lars-gunnar B
    Hej, Lars-Gunnar! Tusen tack för dina fina ord!

• 2020-07-15

Riva L skrev om Granitop AB
    Väldit dålig dom borrade ett hål fel och säger att det är mitt fel. Läs mer
    2020-07-27 Granitop AB svarar Riva L
    Hej, Riva! Tack för ditt reco. Angående håltagning för el pop-up, finns det inga regler förutom att hålet inte ska ligga för nära vatten. Därför placerar mätaren hålet endast enligt kundens angivelser vid uppmätning.

• 2020-06-29

Martin S skrev om Granitop AB
    -Bänkskivor.
    -Bra bemötande och snabba. Dock inte lika hjälpsamma när det
    blev fel, kompensationsmässigt. Övrigt snabbt åtgärdat.
    -Överlag bra, besviken på att det var en del språkförbistringar.
    -Fina bänkskivor och snabbt arbete.
    -Besviken på miss vid insättning av disko där det missades uttag
    för överfyllnads skydd och att hål för köksblandare hamnade för långt in vilket medför att vattnet hamnar för när kanten och blöter ner i köket. De ville inte ge någon kompensation för detta vilket är mycket dåligt och oproffsigt. Läs mer
    2020-07-22 Granitop AB svarar Martin S
    Hej, Martin! Tack för ditt reco. Som du skriver, föredrar vi rätta till våra fel så snabbt som möjligt och vi kom och gjorde uttag för överfyllnad skydd. Vi föredrar att rätta till våra fel snabbt, inom rimlig tid, inte erbjuda kompensation istället.
    Hoppas att du får många fina stunder i ditt nya kök!

• 2020-06-18

Katarina skrev om Granitop AB
    En riktigt dålig kundupplevelse. De hade sönder kaklet i köket samt att de hade mätt fel så skivan inte kom in under kaklet, som jag betalat för. Självklart kan saker gå fel, men jag har fått jaga och jaga för att få kompensation. Man får skicka påminnelse efter påminnelse för att ens få svar via mail. Jag föreslog en kompensation som de först inte godtog, utan behövde ha in annat underlag med hänvisning till bokföringen. När jag fixade fram det (samtidigt som jag informerade om att det skulle bli ett högre belopp) så körde de på det lägre beloppet, trots att det då inte kan kompensera för det företag jag istället måste ta in. Antingen fifflar de med sin bokföring då eller så ljög de om att de inte kunde acceptera det från början för att slippa betala någonting. Riktigt, riktigt dåligt skött och jag kan verkligen inte rekommendera någon att använda dem. Företag som inte tar hand om problem som uppkommer är bara jobbiga att anlita och blir oftast dyrare i längden.

Svar till Granitop (man kan inte svara i tråden, men Recos kundtjänst är vänliga nog att hjälpa till)
    Först och främst så var det fler än en kakelplatta som var trasig, men sedan får du gärna informera mig om exakt var man kan köpa endast en platta som dessutom har samma bränning som övriga. När ni stod i mitt kök så sade de uttryckligen att ni inte kunde kakla, så att vi skulle ta in ett annat företag. Då är man inte så sugen på att låta er åtgärda det. Att ni ens föreslår en träkantlist efter det när man lägger tio tusentals kronor på en bänkskiva i sten är ju bara skrattretande...

Det stämmer att jag föreslog en lösning med kompensation 2500 kr, den godtog ni inte. Jag sade då att jag skulle ta in offert från andra företag, men varnade för att det skulle bli dyrare när de skulle göra. Ni sa ok till det och att jag skulle ordna fram nytt underlag, vilket jag lade ner tid på att få fram. Sedan betalade ni 2500 kr, vilket inte täcker kostnaden för det företaget då.

Att ni hänvisar till att vi har olika bild av det hela och att ni då bestämt er för att er bild är rätt och inte ens svara på mail trots återkommande mail från mig är bara beklagligt. Jag lämnar detta ärende med er nu och har kontaktat Konsumentverket. Om ni har ytterligare kommentarer i ärendet så svara på mina mail istället, men för min del kan vi låta det vara tills konsumentverket tar över. Läs mer
    2020-06-18 Granitop AB svarar Katarina
    Hej, Katarina!

Tack för ditt omdöme. Vi har en lite annorlunda syn på saken. Vid montage skadade montörer 1 kakelplatta. Efter ditt brev gjorde vi en intern analys som tog 2 arbetsdagar. Vi föreslog först kantlist som täcker skadan. Det passade inte. Sedan föreslog vi att vi själv byter ut det skadade kaklet eller ger avdrag. Under de 2 arbetsdagar hade du själv redan anlitat ett annat företag och vill få kompensation. Du skrev att du godtar 2500 SEK som täcker alla dina extra kostnader.

Vi var villiga att dra av 2500 SEK enligt bevisade kostnader. Sedan skickade du över en offert som hade samma dags datum och priset hade ändrats från 2500 SEK till 7935 SEK. Offerten du skickade som underlag gällde för byte av kakel i storlek 20x20, mängd 1m2, rivning av kakel, spakling och uppsättning av ny gips. Kaklet som var på väggen var inte kvadratformad, utan långsmal. Det stämde inte överens med vår överenskommelse och kan anses som oskäligt hög för byte av 1 kakelplatta. Vi betalade tillbaka 2500 SEK enligt ditt brev där du skrev att du godtar avdrag på 2500 SEK.

Vi önskar dig allt gott! Med vänliga hälsningar, Granitop.se
  • 2020-06-07

Caroline S skrev om Granitop AB
    Nöjd med service och flexibilitet. Läs mer
    2020-06-19 Granitop AB svarar Caroline S
    Hej, Caroline! Tack för dina fina ord!

• 2020-06-03

Sofia S skrev om Granitop AB
    Jättenöjd med beställning, installation och resultat! Jättefint. Läs mer
    2020-06-19 Granitop AB svarar Sofia S
    Hej, Sofia! Tusen tack för dina fina ord!

• 2020-06-02

Mats T skrev om Granitop AB
    Snabb respons och leverans samt konkurrenskraftiga priser. Läs mer
    2020-06-19 Granitop AB svarar Mats T
    Hej, Mats! Tack för ditt omdöme!

Henrik I skrev om Granitop AB
    Proffsiga och effektiva. Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Henrik I
    Hej, Henrik! Tack för ditt omdöme!

Helena H skrev om Granitop AB
    Toppen! Snabb service, snabb leverans och oslagbart pris! Utöver all förväntning! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Helena H
    Hej, Helena! Vad glada vi blir över dina fina ord, tack!

Margareth F skrev om Granitop AB
    Bra service, kunnig personal. Jättenöjda Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Margareth F
    Hej, Margareth! Tack, vad roligt att du blev nöjd!

• Dino O

2020-05-31

Dino O skrev om Granitop AB
    Jag hade länge letat efter en leverantör av stenskivor utan att lyckas. Fick tips av min pappa och en kollega att anlita Granitop. Priset lockade, eftersom många konkurrenter jag tittat på tidigare tog 1,5x-2x priset + frakt + ”försäkring ifall installatören tappar den”.

Vi byggde ett nytt hus och beställde cirka 6 m² polerad natursten (Nero Assoluto) mitt i pandemin.

Mätteknikerna och installatörerna var trevliga, professionella och kunniga. Mätteknikerna hittade felaktiga mått i mina ritningar och la till 16 mm extra på ena sidan av köksön.

Dagen innan leverans av bänkskivan, upptäckte vi att blandaren hade en touch-knapp för på/avstängning av vattnet till diskmaskinen, det behövdes göras ytterligare ett hål i bänkskivan!

När installatörerna var på plats berättade jag om knappen. Installatören tittade på den lite hastigt och sa ”Inga problem, det här fixar vi” - och det gjorde dom, utan extra kostnad!

Kundsupporten var lika proffsig och trevlig. Behövde få ett nytt stone care kit som försvann under frakten. No questions asked, de skickade ett nytt med en gång.

Allting gick över förväntan. Superbra! Jag vet i alla fall vem jag ska ringa när det är dags för stenskiva i tvättstugan :) Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Dino O
    Hej, Dino! Tusen tack för ett fint samarbete! Vi är även väldigt tacksamma för ditt omdöme och fina ord! Tack! Du är mer än välkommen att höra av dig när det blir dags för tvättstugan.

Allt gott! Med vänliga hälsningar, Granitop.se

Erik N skrev om Granitop AB
    Proffsiga, noggranna. Blev precis som vi hade tänkt! Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Erik N
    Hej, Erik! Tack för ditt fina betyg och rekommendation!

• Mikael L

2020-05-29

Mikael L skrev om Granitop AB
    Beställde bänkskivor av granitkomposit till köket. Kontakten var från början snabb och tydlig. När vi bestämt oss för att boka ett möte för mätning så kom personalen redan samma vecka. Både mätning och senare montering utfördes professionellt och med stor hänsyn till våra önskemål. Produkten i sig håller till synes också hög kvalitet. Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Mikael L
    Hej, Mikael! Tack för fin rekommendation och för fint betyg! Det var ett nöje att få hjälpa dig!

Mikael A skrev om Granitop AB
    Supersmidigt och snabbt.

Kom för uppmätning och levererade efter 2 veckor!
    Limmade till och med vask på plats...

Supernöjd! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Mikael A
    Hej, Mikael! Tack för dina fina ord. När man har beställt håltagning för diskho, hjälper vi till att montera den. Många mysiga stunder i ditt nya kök!

Robert N skrev om Granitop AB
    Super Service. Riktigt bra företag att handla med. Snabba! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Robert N
    Hej, Robert! Tack så mycket för fint omdöme!

Max K skrev om Granitop AB
    Vi köpte bänkskiva till kök.

Snabbt, proffsigt och trevligt bemötande. Flexibla vad gällde tider för måttning och leverans samt hjälpsamma vid val av specifik bit sten.

Otroligt snyggt monterat, vi fick den snyggaste stenfogen jag sett i ett kök någonsin.

Jag rekommenderar varmt granitop, vi har redan anlitat dom igen för bänkskiva till badrummet! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Max K
    Hej, Max! Stort tack för din rekommendation och fina omdöme, det värmer!

Sebastian W skrev om Granitop AB
    1 vecka kortare leveranstid än planerat, perfekta håltagningar & dessutom nästan 10.000kr billigare än sina konkurrenter.
    Har egentligen bara bra saker att säga om Granitop det var även en riktigt fin bänkskiva ”Noble Olympus Mist”.
    Skulle definitivt använda mig utav Granitop igen! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Sebastian W
    Hej, Sebastian! Tack, det glädjer att du är nöjd, det är det absolut viktigaste för oss. Det skulle vara roligt att få några bilder på din fina bänkskiva för att visa på vår Facebook och Instagram. Många trevliga stunder i ert nya kök!

Fredrik U skrev om Granitop AB
    Vi köpte bänksivor i kompositsten, Noble ivory white. Kontakten har varit snabb och tydlig. Leveransen var också snabb och resultatet blev perfekt. Jag kan varmt rekommendera Granitop, vi är supernöjda med deras arbete. Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Fredrik U
    Hej, Fredrik! Tack så mycket för omdömet! Det glädjer oss att du är nöjd.

Fia K skrev om Granitop AB
    Snabb och bra service. Gick väldigt fort från uppmätning tills skivan var på plats som dessutom var över förväntan! Tusen tack! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Fia K
    Hej, Fia! Tusen tack för berömmet!

Jessica A skrev om Granitop AB
    Jag kontaktade Granitop för att beställa en bänkskiva i kalksten till mitt kök. De var snabba på att svara och komma ut och mäta upp och en vecka senare var skivan på plats! Jag ville att det skulle gå snabbt och de levererade precis den service och vara jag efterfrågade utan några konstigheter och krusiduller. Kan varmt rekommendera Granitop till andra! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Jessica A
    Hej, Jessica! Tack själv för ett gott samarbete!

Kjell A skrev om Granitop AB
    Perfekt jobb och snabb leverans Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Kjell A
    Hej, Kjell! Tusen tack!

LIna O skrev om Granitop AB
    Snabb service och prisvärt. Supernöjd! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar LIna O
    Hej, Lina! Tack, vi är nöjda när kunder är nöjda.

Mathias N skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskivor till kök och köksö.
    Extremt professionellt bemötande. Snabba svar på Mail, gav mej offerter på alla mina förslag och det va inga sura miner.
    När de var här för kontrollmätning så var de väldigt noga och frågade om allt så inget lämnades åt slumpen. 1,5vecka senare så kom de och installerade skivorna, och de monterar även diskho och spishäll med ett felfritt utförande. Har faktiskt inte något att klaga på! De svarar Mail på svenska men de pratar engelska när man träffar dem men är oxå väldigt duktiga på det! Inga konstigheter överhuvudtaget!

Väldigt nöjd! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Mathias N
    Hej, Mathias! Vi tackar och bockar! Vi är väldigt glada över att du blev nöjd. Tack!

Tiana Z skrev om Granitop AB
    Super proffsiga och snabb leverans! Kommer definitivt rekommendera de vidare till familj och vänner! Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Tiana Z
    Hej, Tiana! Tack så mycket för de trevliga orden! Det glädjer oss att du är nöjd med vårt arbete! Många mysiga stunder i ditt nya kök!

Urmo J, Granitop AB gillar detta

Ebba C skrev om Granitop AB
    Snabba både på att svara och leverans, superfint resultat! Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Ebba C
    Hej, Ebba! Tack för omdömet! Roligat att ni är nöjda!

• 2020-05-28

Nina D skrev om Granitop AB
    Fin kvalitet och smidig installation. Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Nina D
    Hej, Nina! Tack för omdömmet!

Clas E skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskivor till köket i 30mm kompositstenen .
    Seriöst företag! Bra bemötande , till hands ifrån första samtalet till monterad bänkskiva.
    Allt gick snabbt och smidigt! Ett företag att rekommendera super nöjd! Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Clas E
    Tack, Clas för din rekommendation! Kul att du är nöjd med arbetet!

Anders B skrev om Granitop AB
    Snabba svar på frågor, snabb och korrekt leverans. Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Anders B
    Hej, Anders! Tack för ditt fina omdöme!

Stefan E skrev om Granitop AB
    Väldigt nöjd med mitt köp av granitskiva! Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Stefan E
    Hej, Stefan! Vi blir så glada att höra att du är nöjd med vårt arbete.

• 2020-05-19

STEPHANIE G skrev om Granitop AB
    Super bra service, snabbt, effektivt med ett strålande resultat. Inget krångel inga förseningar. Kunde inte valt en bättre leverantör. Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar STEPHANIE G
    Hej, Stephanie! Tusen tack för dina fina ord!

• Sandra S

2020-04-18

Sandra S skrev om Granitop AB
    Otroligt bra service. Topp resultat. Vi är jätte nöjda. Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Sandra S
    Hej, Sandra! Tusen tack för dina fina ord!

Svalängen 123, 193 41 Märsta