Granitop AB, sid 2

Svalängen 123, 193 41 Märsta — Visa karta

Välkommen till Granitop!

Vi på Granitop säljer, installerar och tillverkar bänkskivor i marmor, granit och kvarts för ditt kök eller badrum. Vi skräddarsyr alla våra bänkskivor utifrån dina unika behov men tillhandahåller även tillverkning och försäljning av trappsteg, fönsterbänkar och mycket mer.

Låt en av våra tekniker göra ett besök i ditt kök för att bekräfta eller ändra ditt val av sten med hjälp av ett varuprov. Vi levererar alltid dina bänkskivor max 2 veckor efter mätning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert.

Läs vad 233 kunder tycker om Granitop AB

• 2020-04-08

Peter L skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskiva i komposit, mycket fin finish, de kom snabbt för uppmätning med kunnig personal och leveransen kom snabbare än utlovat. Montaget gick snabbt och utfördes proffsigt. Supernöjda med hela affären och bemötandet! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Peter L
    Hej, Peter! Vad roligt att du är nöjd med hela processen från start till mål!

• 2020-04-02

Eva S skrev om Granitop AB
    Mkt trevligt bemött, proffesionellt genomförande och fantastiskt slutresultat! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Eva S
    Hej, Eva! Tack för omdömet!

• 2020-03-30

Michael I skrev om Granitop AB
    Vi är mycket nöjda med Granitop! Personalen var mycket trevliga och professionella.
    Vi beställde en stor u-formad bänkskiva till vårt nya kök, vi beställde med måttagning och montering och det var värt varenda krona! Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Michael I
    Hej, Michael! Tack, det var ett nöje att samarbeta med er! Tack för de fina ord!

• 2020-03-30

Martin G skrev om Granitop AB
    Vi köpte en bänkskiva till köket och är jätte nöjda.
    All flött på bra, dem kom på avtalad tid och bänkskivan var på plats inom 2 veckor. Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Martin G
    Hej, Martin! Tusen tack, vad kul att ni blev nöjda.

Lena S skrev om Granitop AB
    Toppen service från första kontakt till installation. Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Lena S
    Hej, Lena! Tusen tack för de fina betyg!

√ösa T skrev om Granitop AB
    Bänkskiva till köksö och ytterligare en bänk till spis.Otroligt snabba svar när man hade frågor och väldigt snabb leverans och monteringen gick så snabbt,vilka killar dom gjorde ett fantastiskt jobb.Vi är så nöjda med bänkskivorna och även ett stort tack till Pille som alltid svarade snabbt.Kan varmt rekommendera Granitop!!/ Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar √ösa T
    Hej, Åsa! Tusen tack för dina fina ord, det värmer!

Michael H skrev om Granitop AB
    Bra bemötande och snabb leverans fick en kanon stenskiva till vår köksö och till ett bra pris. Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Michael H
    Hej, Michael! Vad roligt att du blev nöjd. Tack!

• Inez D

2020-03-27

Inez D skrev om Granitop AB
    Vi beställde en köksbänkskiva och tre stenskivor till badrummet i marmor och är otroligt nöjda med allt. Produkterna håller hög kvalité, vi fick en rekordsnabb leverans och en fantastisk service genom hela processen. Dessutom fick vi ett oerhört kunnigt och proffsigt bemötande från både säljare, logistiker och installatörer.

Våra förväntningar överträffades med råge och vi skulle inte tveka en sekund på att anlita Granitop igen. Rekommenderar alla som vill göra en bra stenaffär att anlita detta härliga företag.
    Tack för all hjälp team Granitop!

Varma hälsningar,
    Inez och Oskar på Mariatorget Läs mer
    2020-06-03 Granitop AB svarar Inez D
    Hej, Inez! Tack för dina fina ord! Det var ett nöje att samarbeta med er! Köket blev fantastiskt fint! Vi önskar er många mysiga stunder i ert nya kök!

Henrik L skrev om Granitop AB
    Köpte skivor i kompositsten, ho och blandare. Blev väldigt bra bemött från första till sista kontakt. Leverantören av diskhon hade problem och jag skulle få vänta 8 veckor. Det löste sig smidigt trots det. Fick hjälp av Granitop hade hitta annat alternativ. Hade höga förväntningar då jag har vänner som anlitat dem tidigare och de har levt upp till mina förväntningar från start till mål.
    Skulle varmt rekommendera dem till andra jag känner. Läs mer
    2020-05-29 Granitop AB svarar Henrik L
    Hej, Henrik! Tusen tack för dina fina ord. Det glädjer att du blev nöjd med vårt arbete!

Allt gott! Granitop.se
  • Jimmy E

2020-03-27

Jimmy E skrev om Granitop AB
    Alltid nöjd med granitop, proffsigt och snabbt utfört. Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Jimmy E
    Hej, Jimmy! Tack för de fina ord och för ditt förtroende! Du är varmt välkommen att höra av dig igen!

Kicki √ skrev om Granitop AB
    Köpte marmorbänkskiva till köket. Imponerad av montaget. Arbetar inom bygg själv och detta var något av det bästa montage jag sett. Skarvarna syns knappt.
    När bänkskivorna var monterade hade vi en annan entreprenör som lyckades göra några stora repor i marmorn. Dessa kom Granitop och åtgärdade och även detta gjordes med bravur. Reporna syns inte om man inte tittar riktigt noga.
    Nöjd helt enkelt. Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Kicki √
    Hej, Kicki! Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme! Det gläder oss verkligen att du är nöjd med våra montörer och deras arbete!

• 2020-03-26

Claes A skrev om Granitop AB
    Professionella och flexibla. Bänkskivor av utmärkt kvalitet. Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Claes A
    Hej, Claes! Tack så mycket för ditt omdöme!

Karl Erik G skrev om Granitop AB
    Stenbänkskiva till kök, servicen var superbra. Leverans gick fortare än utlovat o resultatet är kanon! Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Karl Erik G
    Hej, Karl Erik! Vi är så glada över att du är nöjd med vårt jobb och slutresultat. Tack så mycket!

√ösa G skrev om Granitop AB
    Köpte en bänkskiva i granit. Under hela tiden var det mkt bra service och arbetet utfördes snabbt och resultatet blev mkt bra! Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar √ösa G
    Hej! Tack för ditt fina omdöme!

Anna L skrev om Granitop AB
    Snabba, mkt trevligt bemötande och hög kvalité på installation samt bänkskiva. Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Anna L
    Hej, Anna! Tack för dina fina ord, det gläder oss! Allt gott till dig!

Ivar F skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskivor i granit.
    Snabb och trevlig service. Snabb leverans Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Ivar F
    Hej, Ivar! Tack så mycket för ditt omdöme! Vi önskar dig många mysiga stunder i ditt nya kök!

Mikael √ skrev om Granitop AB
    Byggde nytt kök och ville ha bänkskivor i kompositsten och hittade Granitop på nätet. De hade ett mätverktyg på sin hemsida där jag snabbt fick en prisuppgift som i slutändan stämde bra överens med vad vi faktiskt betalade. Första kontakten skedde via mail på engelska. Bokade tid för att mäta ut för skivorna och från den tiden fram till skivorna satt monterade i mitt kök tog det 10 dagar. Bra och trevligt bemötande på plats av montörerna och enkelt att betala med kort. Bänkskivorna blev bra och levde verkligen upp till mina förväntningarna plus att den var drygt 10k billigare än från en lokal leverantör! Läs mer
    2020-03-27 Granitop AB svarar Mikael √
    Hej, Mikael! Tack för ett mycket trevligt samarbete. Det gläder oss att du är nöjd med vårt jobb. Vi tackar även för det fina omdömet! Många trevliga stunder i ert nya kök!

Börje S skrev om Granitop AB
    Jag mötte Granitop på Älvsjömässan. Trevlig kontakt. När jag ren orerade min lägenhet beställde jag bänkskiva och v äggskiva i granit från Granitop. Bra pris och bra service. Från mätning på plats till leverans tog det mindre än en vecka. Allt fungerade bra. Läs mer
    2020-03-25 Granitop AB svarar Börje S
    Hej, Börje! Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme!

Eva L skrev om Granitop AB
    Hela processen har fungerat perfekt - alla tider har hållts och rak igenom vänligt, snabbt och professionellt bemötande. Vi valde först marmor till vår bänkskiva men när vi blev avrådda från olika håll så hjälpte Granitop oss att hitta kompositskivan Mystery white som är otroligt lik marmor. Är fantastiskt nöjda! Läs mer
    2020-03-25 Granitop AB svarar Eva L
    Hej, Eva! Tack för det fina omdömet och att ni är nöjda, det värmer oss mycket!
    Många trevliga stunder i ert nya kök!

Micael B skrev om Granitop AB
    Profressionella och snabba. Gedigna hantverkare som mätte och monterade. Mycket bra slutresultat! Läs mer
    2020-03-25 Granitop AB svarar Micael B
    Hej, Micael! Tack för din fina recension! Roligt att du blev nöjd!

Jessica M skrev om Granitop AB
    Mycket bra. Snabb och bra leverans och installation. Läs mer
    2020-03-25 Granitop AB svarar Jessica M
    Hej, Jessica! Tack för din rekommendation!

• 2020-03-23

Johan O skrev om Granitop AB
    Snabb och bra service! Och fixade tills vi var helt nöjda! Och köket blev superfint! Läs mer
    2020-03-23 Granitop AB svarar Johan O
    Hej, Johan! Tusen tack för dina fina ord!

• 2020-02-18

Elias J skrev om Granitop AB
    Köpte en stenbänkskiva av Granitop och kan bara säga wow!! Super bra att ha och göra med, snabba och raka svar på frågor, proffsiga, NOGGRANNA!!, trevliga och viktigaste av allt resultatet blev kanon👍 kan inget annat än tacka så mycket samt rekommendera Granitop!!! Läs mer
    2020-02-18 Granitop AB svarar Elias J
    Hej, Elias! Tusen tack för dina fina ord! Det gläder oss att du blev nöjd. Vi tackar och bockar!
    Många fina stunder i ditt nya kök!

• 2020-02-11

EHSAN HADI MOHEE A skrev om Granitop AB
    Mycket bra och trevliga, fixat perfekt och snabbt Läs mer
    2020-02-18 Granitop AB svarar EHSAN HADI MOHEE A
    Hej, Ehsan! Stort tack för ditt omdöme!

• 2020-02-10

Hans-göran K skrev om Granitop AB
    Beställde bänkskivor till kök med upmätning och montering, snabb leverans och montering. Missade informationen om att man åker på en växlingsavgift på6-700 kr om man inte betalar vid leverans , utan via faktura. Läs mer
    2020-02-18 Granitop AB svarar Hans-göran K
    Hej, Hans-Göran! Tack för din reco. När det gäller betalning efter montage försöker vi vara tydligare med vår betalningsinfo. Roligt att du var nöjd med vår leveranstid och monteringsarbete.

Patrik H skrev om Granitop AB
    Utmärkt! Vi har nu anlitat Granitop vid 3 olika tillfällen och resultatet har varit superbra varje gång. Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar Patrik H
    Hej, Patrik! Tack för att vi har fått hjälpa dig flera gånger under årens lopp! Vi önskar dig all lycka och hoppas att vi kan hjälpa dig även i framtiden.

Axel M skrev om Granitop AB
    Otroligt snabb leverans, 3 dagar efter betalning. Lyhört och noggrant vid montering. Allt som allt, bara positiva saker att säga. Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar Axel M
    Hej, Axel! Kul att allt har gått bra och du är nöjd med oss. Det gläder!

Lena A skrev om Granitop AB
    Jag beställde en köksbänk i granit. Granitop kom och mätte upp bänkskivan, levererade den efter 1 vecka och monterade den på plats. Snabbt, snyggt och otroligt bra service. Jag kan verkligen rekommendera dom till andra. Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar Lena A
    Hej, Lena! Stort tack din rekommendation och fina omdöme!

Sofia K skrev om Granitop AB
    Snabb leverans, bra pris och bra kvalitet Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar Sofia K
    Hej, Sofia! Tusen tack för dina fina ord!

David N skrev om Granitop AB
    Snabb och enastående kundservice kombinerat med noggrann mätning och installation Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar David N
    Hej, David! Tusen tack för dina fina ord, de gör oss väldigt stolta! Allt gott!

Richard W skrev om Granitop AB
    Jag måttbeställde en bänkskiva i kompositsten. Möttes av ett trevligt och proffsigt bemötande. Snabba på att komma ut och mäta upp och leveranstiden var helt magisk, jag hade skivan monterad och klar på en vecka. Viktigt att tillägga att detta var precis innan jul.

Jag kan starkt rekommendera Granitop och kommer garanterat att anlita dem igen om eller när jag behöver.

//R Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar Richard W
    Hej, Richard! Tack för fint omdöme! Vi ser framemot att hjälpa dig med framtida projekt.
    Många trevliga stunder i ert nya kök!

Daniel E skrev om Granitop AB
    Bra, snabb och smidigt service. Leveranstid långt tidigare än beräknat, bara positivt Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar Daniel E
    Hej, Daniel! Tack så hemskt mycket för ditt omdöme!

Mattias F skrev om Granitop AB
    Beställde min bänkskiva från Granitop, väldigt nöjd med bemötande och snabb service. Hela processen var väldigt smidig och snabb med uppmätning, installation samt betalning på plats. Om något kunde installatörerna varit lite nogrannare med silikonfogen men annars var installationen felfri! Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar Mattias F
    Hej, Mattias! Vi tackar och bockar. Tack för din synpunkt! Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och din kommentar är till stor hjälp.

Peter A skrev om Granitop AB
    Köpte ett egendesignat soffbord, mässingsunderrede med grön marmorskiva. Storlek 120x100x50.
    Snabb och säker leverans till ett suveränt pris.
    Killarna som kom med bordet bar in det på plats och dessutom monterade det. Vilka killa helt suveräna.
    Jag ger Granitop AB fem "tummen upp" av fem möjliga.
    Peter Andersson, Västerås. Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar Peter A
    Hej, Peter! Tack, det gläder oss att du blev nöjd! Fem av fem - vad mer kan vi önska. Tack!

annette j skrev om Granitop AB
    Jag köpte nya bänkskivor till köket, Stenkomposit. All personal jag var i kontakt med vid uppmätning, montering och administrativt var väldigt trevliga och svarade snabbt på mina frågor. Från att de var på plats och mätte till montering tog det totalt 6 dgr! Fantastiskt snabbt. Arbetet utfördes bra, snyggt och de städade efter sig :)
    All dialog måste ske på engelska men för mig fungerade det bra. Vi köpte även till demontering av gammal bänk. Det blev dyrt kan jag tycka, då man även betalar en kostnad för montering. 2 x 2600 kr... Delbetalning innan - helt ok för mig. Dock fick vi endast 1 dgr på oss att betala slutsumman. Det var lite kort om tid och kanske inte riktigt så det brukar gå till.
    Men i stort är jag jättenöjd och kan varmt rekommendera Granitop AB. Läs mer
    2020-02-07 Granitop AB svarar annette j
    Hej, Annette! Tack för din reco. Det är några av oss som kan svenska, men inte alla mätare och montörer. Dock har vi alltid hittad en lösning när någon har svårt med engelskan.
    Betalningsdetaljer står i våra avtalsvillkor samt nämner vår säljare det, men vi ska försöka vara mer tydliga i fortsättningen. Tusen tack för din rekommendation!

Jaqueline P skrev om Granitop AB
    Använde Granitops offertverktyg online och fick snabbt ut en tekniker för uppmätning. Väl på plats var han snabb, professionell och trevlig, fick en slutoffert som stämde väl överens med onlineofferten. Inte ens en vecka efter utmätning kom de och monterade! Ordentliga och måna om produkten och vår nöjdhet, de täckte golv och var noggranna med städning! Kan varmt rekommendera Granitop! Läs mer
    2020-02-03 Granitop AB svarar Jaqueline P
    Hej, Jaqueline! Kul att du är nöjd med vårt jobb. Tusen tack för din rekommendation!

Johan E skrev om Granitop AB
    -köpte granitskiva till kök
    -mkt bra bemötande
    -custombeställning var förväntan och det fick jag
    -bra på sig hela taget Läs mer
    2020-02-03 Granitop AB svarar Johan E
    Hej, Johan! Tusen tack för din reco!

Therese N skrev om Granitop AB
    Extremt snabb och proffesionell service. Samtliga som jag var i kontakt med gav en utmärkt service. Att bänkskivan levererades på en vecka var jag supernöjd med. Läs mer
    2020-02-03 Granitop AB svarar Therese N
    Hej, Therese! Tack, väldigt fina ord! Trevliga stunder i ditt nya kök!

Ann-charlotte H skrev om Granitop AB
    Jag valde Nero assoluti matt. Är 100 procent nöjd med bänkskivan liksom all personal som var inblandad vid köpet.Alla upplevde jag som fantastiska. Vilken service. Sammanfattningsvis ett toppen företag. Mvh Ann-Charlotte Hubinette Läs mer
    2020-02-03 Granitop AB svarar Ann-charlotte H
    Hej, Ann-Charlotte! Otroligt fina ord! Tack för förtroendet och många trevliga minnen i ert nya kök!

Abdulah C skrev om Granitop AB
    Vi beställde bänkskiva till kök och köksö samt stänkskydd av komposit Carrara.
    Allt gick jätte bra från offert till mätning och slutmontering av proffsiga Granitop.
    Det tog mindre än en vecka från mätning till montering.
    Vi är super nöjda med resultatet och kan rekommendera Granitop!!! Läs mer
    2020-02-03 Granitop AB svarar Abdulah C
    Hej, Abdulah! Underbart att läsa din rekommendation, vi glädjer oss mycket!

Mikaela G skrev om Granitop AB
    Super bra! De svarade alltid, allting gick snabbt. Superfint! Läs mer
    2020-01-31 Granitop AB svarar Mikaela G
    Hej, Mikaela! Tusen tack!

• Lars A

2020-01-31

Lars A skrev om Granitop AB
    Allt perfekt. Håller vad de lovar. Trevlig personal och bra kompetens. Trevligt bemötande. Leverans tidigare än lovat.
    Produkterna kvalitet och arbete är perfekt. Läs mer
    2020-01-31 Granitop AB svarar Lars A
    Hej, Lars! Tusen tack för de fina ord! Nöjet var på vår sida. Lycka till med ditt nya kök!

Elin V skrev om Granitop AB
    Snabb service med strålande slutresultat! Läs mer
    2020-01-31 Granitop AB svarar Elin V
    Hej, Elin! Tusen tack, härligt att höra att du blev nöjd med slutresultatet.

Ha en fortsatt trevlig dag! Granitop.se

Lovisa T skrev om Granitop AB
    Toppen bra service, underbart resultat och snabb leverans. TACK! Läs mer
    2020-01-31 Granitop AB svarar Lovisa T
    Hej, Lovisa! Tack, vad roligt att du blev nöjd!

Charlotta K skrev om Granitop AB
    Väldigt proffsiga och prisvärda! Läs mer
    2020-01-31 Granitop AB svarar Charlotta K
    Hej, Charlotta! Tusen tack!

Gustaf J skrev om Granitop AB
    Hela processen gick smidigt från beställning till montering 👍 Läs mer
    2020-01-31 Granitop AB svarar Gustaf J
    Hej, Gustaf! Vad roligt att du blev nöjd med hela processen! Många fina stunder i ditt nya kök!

√ösa K skrev om Granitop AB
    Hej!
    Köpte italiensk marmorskiva till en fönsterbänk. Jag blev trevligt bemött, snabb service. Personlig och snabb leverans, väldigt smidigt. Läs mer
    2020-01-31 Granitop AB svarar √ösa K
    Hej! Tack för dina fina ord!

• 2019-12-04

Monika P skrev om Granitop AB
    Prisnivån som uppges på hemsidan är väldigt vilseledande, då priserna på stenen är lägre än motsvarande andra företag. Totalpriset blir sedan mycket högre med alla tillägg och dom kunde jag inte få specificerade, trots att jag vid flera tillfällen bad om det. Istället fick jag rabatt. Ingen transparens!
    För små provbitar och killen som mätte var inte särskilt serviceminded. Han beställde också diskho, vilket inte syntes i offerten, då färgen inte var specificerad. Löstes men då fick ju min man koppla tillbaka vattnet och avloppet så vi kunde diska och laga mat den veckan vi väntade på rätt ho. Inte så bra service.
    Var kund hos dem för 5 år sedan och upplevde det mycket bättre. Blir nog inte nåt mer köp där... Läs mer
    2020-01-31 Granitop AB svarar Monika P
    Hej, Monika! Tack för ditt svar. Det stämmer att priset för bänkskivan innehåller mycket mer än endast sten. Därför är det alltid bättre att titta på slutpriset, där både bearbetningar, håltagningar, frakt och montage ingår.
    Vi jobbar varje dag med att förbättra kontakten mellan våra tekniker och beställaren, därför är vi väldigt tacksamma för din respons.
    Du är välkommen att höra av dig när du behöver mer hjälp.

• Fawzi K

2019-12-01

Fawzi K skrev om Granitop AB
    Beställde kalksten jura grå till köket både som diskbänk och som arbetsyta och fick ett fantastiskt bemötande från början till slut.
    Vi visste inte riktigt vad vi kunde förvänta oss för resultat men det kunde inte blivit bättre. Vi är supernöjda med resultatet och köket har blivit ett av våra favoritutrymmen i huset. Läs mer
    2020-01-31 Granitop AB svarar Fawzi K
    Hej, Fawzi! Tusen tack för det fina omdömet och förtroendet! Önskar er många fina minnen i ert nya kök!

• 2019-12-01

Elin W skrev om Granitop AB
    Köpte bänkskiva till kök. Mkt bra bemötande och utförande. Att fakturan skulle vara betald omedelbart var något jag missat (normalt brukar man ha 1-2 veckor på sig att betala) så det blev väldigt sterssigt. Det kan man gärna vara tydligare med i framtiden. Annars mycket nöjd. Läs mer
    2020-01-31 Granitop AB svarar Elin W
    Hej, Elin! Vi ska vara tydligare med våra köpvillkor i fortsättningen. Tack för att du påpekade det! Roligt att du är nöjd med slutresultatet!

Svalängen 123, 193 41 Märsta