Gribbys Syateljé

2.5 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Gribbys Syateljé

• 2020-01-14

Georg S skrev om Gribbys Syateljé
    Jag kom till Jasminka i somras med en bunt blyertsskisser på gardiner till min segelbåt där det inte fanns en enda rät vinkel. Allt mäter snett och vint i en båt. Trodde nog inte hon skulle kunna sy de åtta gardinerna så att de skulle passa på plats men när jag hämtat dem satt allt perfekt, efter någon timmes pyssel. Och det trots att tyget var tjockt och jag hade gett henne för knappa mått på kanalerna uppe och nere för stängerna. Så jag får ge ett högt betyg för hennes arbete och tålamod. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Hot Help
    4.9 / 5 i betyg — 79 omdömen
    Badge2020
    "Toppen tycker vi båda i hushållet. Duktig, pedagogisk och rimligt pris."
    Susanne T
  • 2017-09-10

Carina M skrev om Gribbys Syateljé
    Jobb: Sömnad av fyra dynor till rottingstolar samt lagning/fodring av kappa. Hon fick de gamla dynorna som mall men sydde trots detta nya dynor som var mycket större (flera centimeter) och inte passade i stolarna. Kappan sydde hon på eget bevåg in ett mellanfoder i, vilket gjorde kappan för liten, och dessutom blev den helt sned. Både dynor och kappa är obrukbara.

När jag skulle hämta sa hon att det var åtta dynor eftersom de var tvådelade, men det stod fortfarande fyra på både inlämnings och uthämtningskvitto. Jag betalade 6300 för båda arbetena (4800 för dynor, 1500 för kappa). När jag kom tillbaka för att reklamera var hon bara arg och otrevlig, och jag har inte fått något tillbaka. Förutom kostnaden på 6300 förstörde hon min favoritkappa, och dessutom har jag köpt möbeltyg och övrigt material till dynorna för 2700.

Jag har bilder på allt och kommer att reklamera till ARN. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte