Gripsholms Värdshus AB

2.8

4 omdömen om Gripsholms Värdshus AB

Emelie F
Skrev om Gripsholms Värdshus AB

Otroligt läge men väldigt dålig service. Vi blev placerade vid ett bord av hovmästaren men fick sedan hämta någon vi kunde beställa av. De bad inte om ursäkt utan sa surt att ” ingen brukar sitta där!” Räkorna var inte heller helt färska utan mjöliga. Ändå ett hyfsat dyrt ställe som man kan ha högre krav på. Inget matställe utan kanske mer för en drink som man hämtar själv i baren. Synd.

Camilla
Skrev om Gripsholms Värdshus AB

Jag åt middag på värdshusets restaurang häromkvällen och blev riktigt besviken. Med den meny och priser de har förväntade jag mig en mycket högre klass på både service och mat. Service var absolut trevlig men väldigt ouppmärksam och oprofessionell. Vi fick vänta alldeles för länge innan vi fick beställa, våra drycker kom inte samtidigt, inget ölglas till ölen, vi fick säga till om smör och bröd - det hade de glömt. Man dukade inte av de tomma tallrikarna när vi ätit klart förrän vi själva fått ställa dem åt sidan. Det...

Fredrik H
Skrev om Gripsholms Värdshus AB

Testade uteserveringen i slutet av augusti. Lite trisst koncept med beställningen och betalning i baren. En del bord var inte öppnade. De stora Fatboy-kuddarna låg i en stor hög trots att det var fredag kväll. Maten var bra, även om vissa portioner var lite väl små. Sen blir det lite jobbigt med techno-musik i högtalarna - passar inte riktigt stämningen. Kom igen - ert läge är perfekt. Gör nåt mer av det. Och orka göra det hela sommaren

Harmoni och Funktion Sverige
Skrev om Gripsholms Värdshus AB

Rekommenderar detta om man vill ta med sin älskling på en romantisk weekend. Vacker miljö!