Alla kategorier Hotell Södermanland Strängnäs Gripsholms Värdshus AB

Kyrkogatan 1, 647 30 Mariefred — Visa karta

Kulturcentrum, 15331, YTTERJÄRNA
Kulturhuset Hotell & Konferens
Maria D:
Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa ...

Läs vad 3 kunder tycker om Gripsholms Värdshus AB

• Camilla
    Camilla skrev om Gripsholms Värdshus AB
    Jag åt middag på värdshusets restaurang häromkvällen och blev riktigt besviken. Med den meny och priser de har förväntade jag mig en mycket högre klass på både service och mat.

Service var absolut trevlig men väldigt ouppmärksam och oprofessionell. Vi fick vänta alldeles för länge innan vi fick beställa, våra drycker kom inte samtidigt, inget ölglas till ölen, vi fick säga till om smör och bröd - det hade de glömt. Man dukade inte av de tomma tallrikarna när vi ätit klart förrän vi själva fått ställa dem åt sidan. Det var svårt att över huvudtaget få kontakt med någon i personalen.

Maten var tjusigt upplagd och vissa rätter var helt ok tillagade men inte prisvärda i min mening. De räkor som serverades i en av förrätterna var ett skämt - små, blaskiga räkor som inte smakade ett dugg. De var sämre än de frysta räkor man köper själv i mataffären.

Jag hoppas verkligen att vi bara hade otur med både betjäning och mat. Som boende i Mariefred hade jag kunnat bli en återkommande gäst men nu är det tveksamt om jag överhuvudtaget vill gå dit igen.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Gripsholms Värdshus AB
    Testade uteserveringen i slutet av augusti. Lite trisst koncept med beställningen och betalning i baren. En del bord var inte öppnade. De stora Fatboy-kuddarna låg i en stor hög trots att det var fredag kväll. Maten var bra, även om vissa portioner var lite väl små. Sen blir det lite jobbigt med techno-musik i högtalarna - passar inte riktigt stämningen.
    Kom igen - ert läge är perfekt. Gör nåt mer av det. Och orka göra det hela sommaren
  • Harmoni och Funktion Sverige
    Harmoni och Funktion Sverige skrev om Gripsholms Värdshus AB
    Rekommenderar detta om man vill ta med sin älskling på en romantisk weekend. Vacker miljö!

Kyrkogatan 1, 647 30 Mariefred