Grooming.se

Grooming.se

4.5 / 5 baserat på 1992 omdömen
Grooming AB grundades 2004 när marknaden för manliga skönhetsprodukter började ta fart, med målsättningen att skapa ett brett och unikt produktutbud för män inom hudvård, rakning, hårvård & styling samt parfymer för män. Och erbjuda expertkompetens och rådgivning.
Här hittar du ett stort utbud av produkter för män inom hudvård, hårvax, hårborttagning, rakning och herrparfymer. Vi har varumärken som Recipe For Men, Captain Fawcett, American Crew, Reuzel, L’oreal Men Expert, Bulldog, UpperCut Deluxe, Layrite och många fler!
Vår lagerbutik i Bromma (Ranhammarsvägen 20) är öppen vardagar 9-17.
Välkommen!

Läs vad 1992 kunder tycker om Grooming.se 2

2021-06-15
    Snabba leveranser och bra priser kanon
    2021-06-13
    Snabbt och rätt
    Bra utbud
    Fann det jag sökte.
  • Håkan J
    skrev om Grooming.se
    2021-06-04
    Supersnabb leverans, bra priser och superb personlig service via mail och messenger.
    2021-06-03
    Enkelt att beställa, pålitliga och snabba leveranser. Allt funkar bra m a o.
    2021-06-02
    Mycket snabb leverans. Beställde kl 14 på torsdagen. På fredagen kl 12 var den klar att hämtas på posten
    2021-06-02
    Behöver du saker inom våtrakning är detta det perfekta stället, sluta leta du har kommit rätt!
    2021-06-02
    Jag köpte skägg kit och var inte bra , borsten var såååå liten och mjuk, funkar inte me skägget.

Det finns ingen information om returen så jag skickat mejl och fick inga svar , så hade jag att ringa
    2021-05-24
    Jag köpte en radio, Geneva tror jag den heter, för 2590 kr. Leverans skedde från Stockholm till Halmstad inom 24 timmar. Imponerande!
    Radion var lagd i felmärkt låda vilket en representant för Grooming hade noterat. Han ringde ett par timmar efter beställningen och informerade om detta så jag inte skulle bli negativt överraskad! Samtidigt drog han av 200 kr på priset. Detta är ett praktexempel på god, generös och kundorienterad säljorganisation.
    Stort tack från en mycket nöjd kund/ Peter
    2021-05-18
    Bra sortiment men helt omöjligt att utnyttja insamlade bonuspoäng.
    2021-05-10
    Korrekt och exakt hantering, handlar gärna igen
    2021-05-10
    Köpte mustachewax. Bra och stort utbud. Praktiskt med allt på samma få det hem med brev. Synd att posten inte längre bärs ut dagligen -men med lite framförhållning...
    2021-05-04
    Tom Ford oud wood deodorant.
    Mycket professionellt bemötande.
    Extremt snabb leverans.
    Kommer att rekomendera Grooming till mina vänner.
    2021-04-13
    Jag köpta rak prylen HEADBLADE för huvudet rena leksaken kastade den direkt. snabb leverans för övrigt.
    Bra insmorning för hjässan Moistering Glossy.
    2021-04-12
    Jag har redan glömt vad jag köpte.
    2021-04-07
    Snabb frakt och trevligt med några extrapresenter i form av prover i paketet. :)
    2021-04-07
    Köpte näsvax.
    Snabb leverans!
    2021-04-06
    Allt funkade fint, snabb leverans.
    2021-04-04
    Jag köpte vax som man använder för att ta bort näshår. Har inte använt det än så kan inte ge betyg på själva vaxet.

Jag hittade vaxet efter att ha Googlat på just näshår och vax. La ingen tid på jämförelser med andra sajter / priser så jag vet inte ens hur själva sajten grooming.se är Att handla på. Det var snabba ryck som gällde.

Lycka till! /M
    2021-04-04
    Köpte skäggolja, skäggborste, skäggvax, snabb och smidig leverans, tydlig information från beställning till att varorna levererades.
    2021-04-04
    Jag köpte en Moto head blade som jag äter mycket nöjd med
    2021-04-01
    Bra tvål, men dålig leverans xxcxxxxxccccc
    2021-03-28
    Bra pris, snabb leverans, bra produkter
    2021-03-28
    OK urval, fann vad jag letade efter.
    Frakten kändes lite dyr för leverans med vanligt brev, men gick iallafall bra och kom fram i tid.
    2021-03-18
    Bra kvalite, bra service och snabb leverans.
    2021-03-08
    Snabb service, god kundkontakt, bra produktbeskrivning!
    2021-03-07
    Snabb levereras, brett urval på produkter.
    2021-03-03
    Mycket nöjd med mitt köp! Bra produkt till nedsatt pris och bäst av allt - att den kom redan dagen efter min beställning. Rekommenderas starkt!
    2021-02-28
    Brett utbud, bra priser, stabbed service!
    2021-02-24
    Exemplarisk service och information via e:mail
    2021-02-22
    Snabbare leverans går inte. Toppen!!!
    2021-02-17
    Snabb leverans. Riktigt bra service!
    2021-02-17
    Jätte bra. Mjuk och fin
    Och det var bra att få lite extra present 🥰
    2021-02-15
    Köpte säkerhetshyvel, den höll vad den lovade. Kanon!
    2021-02-14
    Fantastiskt bemötande, engagemang och vilja att hjälpa till med ett problem (en okunskap) jag hade.
    2021-02-03
    Lätt att handla, otroligt snabb leverans och överlag ett nöje att handla. Dessutom ett bra sortiment och ypperlig information. Man förstår att man är i trygga händer.
    2021-02-03
    Snabb leverans och bra kundupplevelse.
    2021-02-02
    Väldigt bra och lättöverskådlig hemsida. Hittade det jag ville ha direkt. Bra utbud på rean/outlet. Snabb leverans.
    2021-02-01
    Jag googlade och hittade den skäggvårdsprodukt jag sökte på omnämnda företag. Enkelt att handla, stöd för Klarna (vilket jag tycker är bra), bra pris och snabb leverans. Inget att orda om, jag rekommenderar denna sida till andra och är själv nöjd.
    2021-01-31
    Snabb och grym service. Kommer att beställa fler gånger.
    2021-01-30
    Fungerar exakt som den skall.
    2021-01-26
    Leveransen kom fort och produkten var det endast Grooming som hade. Kanon!
    2021-01-25
    Köpte raktvål för hemleverans, men det blev levererat till ombud. Kontaktade grooming.se via mail men fick aldrig ett svar
    Hej Ralf, vi svarade på ditt mail samma dag som du hörde av dig att det valda leveranssättet för din order var "Schenker ombud" vilket innebär att paketet levereras till ett ombud. Mvh /Jimmy Grooming.se Grooming.se
    2021-01-19
    Grymt bra. Snabb leverans, bra förpackad och en smidig upplevelse från köp till leverans. Inga problem, inga konstigheter utan detta är sinnebilden av en perfekt köpupplevelse.
    Sen var produkterna fick väldigt bra också. Helnöjd!
  • Mia J
    skrev om Grooming.se
    2021-01-16
    Supersnabb leverans! Beställde fredag eftermiddag och paketet kom på måndag morgon.
    2021-01-15
    Jag köpte Proraso After shave balm, Mentol och eukalyptus i orginalberedning med innehåll av kamfer.Denna utgår tydligen nu men på grooming ansträngde man sig och skaffade fram 3 flaskor! Mycket bra service och snabb leverans. Mina förväntningar överträffades.
    2021-01-14
    Snabb leverans och
    Enkelt att söka på sidan.
    2021-01-14
    Blev glad när jag upptäckte att parfymen Samba fanns hos Grooming, beställde direkt och fick den med snabb leverans. Nöjd med företaget och kan tänka mig att beställa från dem igen. Blev mindre nöjd med varan då parfymen inte motsvarade det doftminne jag hade av den.
    2021-01-10
    Lätt att hitta vad man söker och snabb leverans.
    2021-01-10
    Bra kvalitet, fint packat å precis de jag beställde . Inget att klaga på bara lovord från mig
    2021-01-10
    Enkelt att handla, grym kundservice, bra utbud och snabba leveranser.