Grooming.se

Grooming.se

• BadgeElevenYears
2 255
4.5

BarberJR erbjuder ett brett sortiment av professionella produkter för barberare - till konsument. Här finns klippmaskiner och verktyg både för dig som är på väg in i branschen men också för privatpersoner som vill ha bästa kvalitet. BarberJR har även ett brett sortiment av hårvård och hårstyling för män och guidar dig till att...

2255 omdömen om Grooming.se

Sedan starten hos Reco 2013

Andreas F
Skrev om Grooming.se

Köpte diverse rakartiklar och tillbehör för hud och doft. Väl beskrivna produkter som presenterades på ett enkelt sätt och gav mersmak och inspiration. Riktigt snabb leverans och överlag väldigt smidigt att handla, betala och motta beställningen. Riktigt, riktigt bra!

Olof T
Skrev om Grooming.se

Stort utbud, och snabb leverans!

Håkan O
Skrev om Grooming.se

Bra pris på produkten jag ville ha men tycker att dom kör lite fulspel då det hela tiden står "endast 1 proodukt kvar i lager".

Ricard L
Skrev om Grooming.se

Bra och ganska snabbt svar på produktfråga. Snabb och korrekt leverans. Vara som uppfyller förväntningarna. Kort sagt, rekommenderas!

Åke S
Skrev om Grooming.se

Fin butik, snabb och korrekt hantering av min mailorder

Christoffer C
Skrev om Grooming.se

Otroligt service minded företag med proffesionell och kunnig personal. Här känner man verkligen att kundens behov står i fokus. Snabba leveranser av produkter till ett väldigt bra pris. Tack!

Adnan B
Skrev om Grooming.se

Snabb leverans och i övrigt bra utbud!

Niklas S
Skrev om Grooming.se

Bra, ända tills det här från reco kom. Sådana här formulär är intigritetskränkade för min kund-leverantörrelation.

Nils J
Skrev om Grooming.se

Effektiv och snabb hantering av order och leverans.

Benan A
Skrev om Grooming.se

Snabb leverans och ganska bra pris

Nils L
Skrev om Grooming.se

varan beställdes och betalades den 21/8, ännu har ingen leverans skett ( 28/8 )

Tobias M
Skrev om Grooming.se

La en order, fick ett mejl om att mitt paket bör komma snart, sen dess har jag inte hört något. Hej då pengar

Svar från Grooming.se

Hej Tobias, hör av dig till oss med ditt ordernummer så kollar vi upp vad som hänt. Mvh /Jimmy

Jan D
Skrev om Grooming.se

bra, snabbt och billigt, är fullt nöjd med mitt köp

Conor S
Skrev om Grooming.se

I have not actually tried the shaver but it looks good quality. Actually I was searching all over for a groomer made in Europe. When I looked on the grooming site I understood the item i ordered was made in Europe but I see when I receive it - Made in PRC. Many people want to buy made in Europe and we do have great manufacturing here still. Please can grooming.se use this differentiator on their site. It will certainly bring my business back. Thanks for the opportunity to review!! - Conor

Karin B
Skrev om Grooming.se

Nöjd kund, varan väldigt snabbt levererat!

Pär-Åke Lennart N

Ok. Levererade vad de skulle på ett snabbt och bra sätt

Dana M
Skrev om Grooming.se

Original kvalitet och snabbt leverans.

Patrick R
Skrev om Grooming.se

Great people to do business with!

Birgitta T
Skrev om Grooming.se

Mycket trevligt att prata med er och jätteroligt att hitta rakvattnet till min man

Lars C
Skrev om Grooming.se

Snabb leverans och en produkt som stämde med beskrivningen.

Dennis E
Skrev om Grooming.se

Lätt o beställa o hitta vad man sökte!

Tord A
Skrev om Grooming.se

Väldigt nöjd med produkten och den snabba frakten

Daniel S
Skrev om Grooming.se

Mycket snabb hantering, känns personlig!!

Ting-Lai H
Skrev om Grooming.se

the delivery was fast and packing was very good

Roger P
Skrev om Grooming.se

Vänligt och bra bemötande, men tyvärr hade en produkt jag beställde via e-shopen gått ur produktion. Tre av fyra beställda produkter levererade, så nu väntar jag på en kreativ lösning på den fjärde!

Magnus E
Skrev om Grooming.se

Snabbt, enkelt och smidig betalningslösning.

Mathias W
Skrev om Grooming.se

En fantastisk butik när det gäller manlig kroppsvård. Det jag främst handlar är sådant som gäller skäggvård och rakning av huvud.

Manuel L
Skrev om Grooming.se

Mycket lätt att hitta det man vill och snabb leverans. Toppen! :)

Johan K
Skrev om Grooming.se

Det jag beställde kom snabbt . Bra grejor !

Göran C
Skrev om Grooming.se

Fick alla mina produkter. Produkter fanns hemma. Snabb leverans, beställde på onsdag och fick produkterna på torsdag. Kommer fortsätta att handla. Med andra, jag är helnöjd!

Sarwat G
Skrev om Grooming.se

Snabb leverans. Den kom i tid.

José Z

Bästa bästa bästa..................................

Per E
Skrev om Grooming.se

Bra produkter, varorna fanns att hämta redan efter några dagar, prisvärt

Turgut Ö
Skrev om Grooming.se

Snabb leverans, enkelt köp. inget att klaga på.

Robert L
Skrev om Grooming.se

Snabb och effektiv service. Bra hemsida och lätt att göra om en tidigare order.

Sarwat O
Skrev om Grooming.se

Snabb leverans och bra produkt

Mats H
Skrev om Grooming.se

Bra hemsida med recensioner som ger bra tips o information. Stort urval av produkter där det alltid finns något som passar perfekt. Snabb leverans. Saknar möjlighet att betala med swish.

Tony E
Skrev om Grooming.se

Efter lite logistiska utmaningar från Grooming så löstes allt genom ett samtal och varorna levererades utmärkt.

Mats N
Skrev om Grooming.se

Fick min beställning levererad snabbt och smärtfritt

Imad A

Väldigt bra snabbt leverans 🌟

Richard N
Skrev om Grooming.se

Väldigt stort sortiment med hår- & skäggrelaterade produkter, bra hemsida samt lätt att hitta rätt produkt.

Tim Å
Skrev om Grooming.se

Enkel, intuitiv hemsida, lätt att hitta det man söker, kanske det bästa sortimentet på marknaden för rak-produkter, snabbt hantering och leverans. J*kligt bra helt enkelt. Jag köper i stort sett alla mina rakgrejer från Grooming och kommer att fortsätta med det.

Simon S
Skrev om Grooming.se

Har inget att kommentera på, är nöjd med de leveranser jag beställt.

Jimmie T
Skrev om Grooming.se

Bra service, bra produkt och snabb leverans.

Carina R
Skrev om Grooming.se

Bra pris. Snabb leverans. Nöjd med varan.

Eric E
Skrev om Grooming.se

Företaget levde upp till mina förväntningar.

Viking L
Skrev om Grooming.se

Beställde en rakhyvel, en Head Blade. Snabb leverans. Då bladet lossnade när jag tog av plastskyddet gick tyvärr en av hållarna i plast av. Mailade dem om detta och T på Grooming ringde upp följande dag för att lösa det, trots att det ändå var en produkt av något lågt värde. De skickade reservdelar samma dag och löste situationen perfekt! Bästa kundservicen jag varit med om! Kan verkligen rekommendera Grooming.se

Robert S
Skrev om Grooming.se

Mångårig kund. Härlig butik med fin service och snabba leveranser!

Joakim A
Skrev om Grooming.se

Snabb leverans, bra packat och bra info på vägen. Kommer handla igen.

Max R
Skrev om Grooming.se

Glad att ni finns! Fantastiskt sortiment!