Alla kategorier Renovera badrum Skåne Staffanstorp Gunnarssons Kakel

Gunnarssons Kakel

Arkitektv. 10, 245 35 Staffanstorp — Visa karta

Välkommen till Gunnarssons Kakel, vi är en totalentreprenör som innehar våtrumsbehörighet. Med många års erfarenhet i branschen är ett helhetsansvar hela vägen från rivning till en schysst finnish en självklarhet för oss. Efter att ha renoverat över 700 badrum har punktlighet, noggrannhet och omsorg om dina önskemål våra ledord. Sedan vi startade 2001 har den personliga relationen varit viktig. Idag är vi betydligt större än vi var vid starten men den personliga relationen är fortfarande någonting vi vårdar ömt. Oavsett vad du vill renovera börjar vi alltid med ett personligt möte där vi tillsammans, noga går igenom vad som ska göras. Därpå skickar vi en skriftlig offert på både material och arbete, där specificerar vi samtliga kostnader, när vi sedan sätter igång så tar det inte mer än tre veckor innan ditt badrum står klart!

Fördelen med Gunnarssons Kakel är att du endast har en kontaktperson som samordnar allt arbete, ni får en kostnadsfri offert, 10 års garanti på allt arbete. Dessutom får ni alltid ett fast pris, 20% rabatt på kakel och klinker från Kakelcentralen i Malmö. Varje arbetsdag gör vi i ordning och städar, vi ser nämligen alltid till att ha ordning och reda under processen. Vi erbjuder också möjlighet till räntefritt lån från Handelsbanken på upp till 80.000kr i upp till 36 månader. Välkommen att kontakta oss på Gunnarssons Kakel för en kostnadsfri offert!

Läs vad 1 kund tycker om Gunnarssons Kakel

• Elin H
    Elin H skrev om Gunnarssons Kakel
    Supernöjda med vårt nya badrum!
    Det blev mycket stiligt. Gunnarssons Kakel AB håller hög kvalité och tidsramen.
    Det är ett företag att lita på. Vi rekommenderar varmt Gunnarssons Kakel AB.
    Elin och Mange, Malmö

Arkitektv. 10, 245 35 Staffanstorp