Gunnarssons Kakel

Gunnarssons Kakel

Ring 070-214 14 76 gunnarssonkakel.se

Välkommen till Gunnarssons Kakel, vi är en totalentreprenör som innehar våtrumsbehörighet. Med många års erfarenhet i branschen är ett helhetsansvar hela vägen från rivning till en schysst finnish en självklarhet för oss. Efter att ha renoverat över 700 badrum har punktlighet, noggrannhet och omsorg om dina önskemål våra ledord....

5 omdömen om Gunnarssons Kakel

YULIA C
Skrev om Gunnarssons Kakel

Svavar och hans team har hjälpt oss med totalrenoveringen av badrum och gästtoalett. De är pålitliga och uppvisar en yrkesstolthet vilket är en ovanlig kvalitet nuförtiden. Mycket serviceinriktade och håller tiden som lovat. Jag kan rekommendera Gunnarssons Kakel utan tvekan.

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 288 omdömen 4.6 av 288 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
Fredrik A
Skrev om Gunnarssons Kakel

Svavar och hans trevliga team helrenoverade badrum och toalett i min lägenhet i Malmö och resultatet blev strålande. De är professionella och håller vad de lovar i form av tid, kostnad och kvalitet. Rekommenderas varmt!

Mattias B
Skrev om Gunnarssons Kakel

Vi är mycket nöjda med Gunnarssons kakel; slutresultatet blev precis så bra som vi hade hoppats! De är trevliga och lätta att ha att göra med. De arbetade mycket effektivt och agerade professionellt. Den dagen vi behöver renovera vårt andra badrum kommer vi att anlita dem för att göra det!

Köksland i Veberöd
4.8/5 i betyg av 46 omdömen 4.8 av 46 omdömen

Fantastiskt bra köksåterförsäljare som rekommenderas varmt. Mycket bra service, utbud och hjälp hela vägen från idé till monterat kök. //

Jesper T
Skrev om Gunnarssons Kakel

Våra två nya badrum som nyligen renoverades av Gunnarssons kakel är andra gången vi anlitar firman. Vi har båda gångerna varit väldigt nöjda, både med slutresultatet, arbetet och förarbetet. Både första mötet, offerten och byggstarten skedde på överenskomna datum. Vi kan varmt rekommendera Gunnarssons Kakel till era renoveringar!

Elin H
Skrev om Gunnarssons Kakel

Supernöjda med vårt nya badrum! Det blev mycket stiligt. Gunnarssons Kakel AB håller hög kvalité och tidsramen. Det är ett företag att lita på. Vi rekommenderar varmt Gunnarssons Kakel AB. Elin och Mange, Malmö

Fasad & Interiör
4.7/5 i betyg av 65 omdömen 4.7 av 65 omdömen

Anlitade Fasad & Interiör för renovering av badrum, väldigt glada över det beslutet! Enkel kommunikation och snabb återkoppling vid funderin