Gunnarssons Kakel

Arkitektv. 10, 245 35 Staffanstorp — Visa karta

5.0 i betyg av av 4 omdömen
Välkommen till Gunnarssons Kakel, vi är en totalentreprenör som innehar våtrumsbehörighet. Med många års erfarenhet i branschen är ett helhetsansvar hela vägen från rivning till en schysst finnish en självklarhet för oss. Efter att ha renoverat över 700 badrum har punktlighet, noggrannhet och omsorg om dina önskemål våra ledord. Sedan vi startade 2001 har den personliga relationen varit viktig. Idag är vi betydligt större än vi var vid starten men den personliga relationen är fortfarande någonting vi vårdar ömt. Oavsett vad du vill renovera börjar vi alltid med ett personligt möte där vi tillsammans, noga går igenom vad som ska göras. Därpå skickar vi en skriftlig offert på både material och arbete, där specificerar vi samtliga kostnader, när vi sedan sätter igång så tar det inte mer än tre veckor innan ditt badrum står klart!

Fördelen med Gunnarssons Kakel är att du endast har en kontaktperson som samordnar allt arbete, ni får en kostnadsfri offert, 10 års garanti på allt arbete. Dessutom får ni alltid ett fast pris, 20% rabatt på kakel och klinker från Kakelcentralen i Malmö. Varje arbetsdag gör vi i ordning och städar, vi ser nämligen alltid till att ha ordning och reda under processen. Vi erbjuder också möjlighet till räntefritt lån från Handelsbanken på upp till 80.000kr i upp till 36 månader. Välkommen att kontakta oss på Gunnarssons Kakel för en kostnadsfri offert!

Läs vad 4 kunder tycker om Gunnarssons Kakel

• 2019-08-26

Fredrik A skrev om Gunnarssons Kakel
    Svavar och hans trevliga team helrenoverade badrum och toalett i min lägenhet i Malmö och resultatet blev strålande. De är professionella och håller vad de lovar i form av tid, kostnad och kvalitet. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fasad & Interiör
    4.7 / 5 i betyg — 33 omdömen
    Badge2020
    "Vi beställde en badrums renovering och blev väl bemötta, dem levde upp till mina förväntningar lite +- på tidsplanen men dem löste allt jag"
    Michael B
  • 2019-08-25

Mattias B skrev om Gunnarssons Kakel
    Vi är mycket nöjda med Gunnarssons kakel; slutresultatet blev precis så bra som vi hade hoppats! De är trevliga och lätta att ha att göra med. De arbetade mycket effektivt och agerade professionellt.

Den dagen vi behöver renovera vårt andra badrum kommer vi att anlita dem för att göra det! Läs mer
  • 2019-06-19

Jesper T skrev om Gunnarssons Kakel
    Våra två nya badrum som nyligen renoverades av Gunnarssons kakel är andra gången vi anlitar firman. Vi har båda gångerna varit väldigt nöjda, både med slutresultatet, arbetet och förarbetet. Både första mötet, offerten och byggstarten skedde på överenskomna datum. Vi kan varmt rekommendera Gunnarssons Kakel till era renoveringar! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Er Byggare (Erby AB)
    4.5 / 5 i betyg — 165 omdömen
    Badge2020
    "Jag köpte fasadrenovering av min bostad på Söderåsen. Vi blev bemötta på ett mkt bra sätt, respektfullt ,yrkeskunnigt och fick utmärkta råd"
    Marianne O
  • 2013-03-17

Elin H skrev om Gunnarssons Kakel
    Supernöjda med vårt nya badrum!
    Det blev mycket stiligt. Gunnarssons Kakel AB håller hög kvalité och tidsramen.
    Det är ett företag att lita på. Vi rekommenderar varmt Gunnarssons Kakel AB.
    Elin och Mange, Malmö Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte