Guns Hobbybod

2.8

4 omdömen om Guns Hobbybod

Mattias A
Skrev om Guns Hobbybod

Haha fyfan... När jag kliver in innanför dörren luktar det rök. Jag kom in 20 minuter innan stängningstid och gick runt någon minut innan Gun väldigt otrevligt ropar att dom ska stänga snart och att jag får bestämma mig nu annars får jag faktiskt gå därifrån. Gun luktade för övrigt svett och hade ingen som helst lust att hjälpa mig märkte jag, även fast den där butiken behöver varenda kunde de kan få. Butiken i helhet kändes äcklig och tragisk på något sätt. Det var sista gången jag nånsin satte min fot i Guns vidriga hobbybod, och något köp blev de förstås inte heller efter den servicen.

Johanna
Skrev om Guns Hobbybod

Det finns ganska mycket, pärlor och lite pysselböcker, paljetter och sånt. Även maskeradsaker. Om man vill ha pärlor och sånt så kan man få det ganska billigt. Det ända som drar ner betyget är att hela butiken luktar rök, men faktiskt inte varorna, men man kan ju alltid kolla innan man köper.

Iris J
Skrev om Guns Hobbybod

Något jag tänker på när jag hör Guns Hobbybod är pyssel. Serenitlera, flörtkulor och även maskeradkläder finns att tillgå. Perfekt för personen som tycker om att pyssla eller klä ut sig. Definitivt prisvärt!

Daniel M
Skrev om Guns Hobbybod

För många outforskat, men enligt mig ett givet förstahandsval för studenter när det kommer till maskeradkläder. Finns allt du kan tänka dig i varierande prisklasser. Är du ute efter något speciellt kan du ringa denna trevliga dam och hon beställer hem det du söker. Säljer även tyger, garner och sybehör. Är dessutom en återförsäljare för Panduro.