Qv Svensk Hälsa AB

1.0

13 omdömen om Qv Svensk Hälsa AB

Sven-Erik B
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Svensk hälsa har bara ett syfte, nämligen att lura folk på pengar. T ex så skriver dom på sin hemsida att dom alltid följer allmänna reklamationsnämndens beslut. Här LJUGER man medvetet. Precis som andra har skrivit här så lurar man folk att tro att dom har gått med på ett abonnemang som inte går att avsluta. Svensk hälsa är rätt igenom ohederliga.

Charlotte E
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Lurar folk på abonnemang som inte går att avsluta. De tar 386kr/mån för D-vitamin som kostar 70kr på apoteket. Svarar inte på mail och telefonnumret har ingen abonnent. Har anmält företaget till Konsumentverket men vet inte hur vi ska bli av med utskicken och fakturorna.

Hamid S
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Vilka bedragare!! Vet inte hur jag ska bli va med dem?

Anna Greta B
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Instämmer med övriga angående Svensk Hälsa, lurades att ta ett prov gratis D-vitamin, som senare blev ett abonnemang för tusentals kronor. Hopplöst att avsluta, skickar burkar och fakturor, har bestridit fakturor, skickar tillbaka burkar🙈. Otrevligt bemött i telefon, hur blir man kvitt detta skitföretag?

Tom W
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Inte seriöst. Började med en gratistest för D-vitamin. Påstår sedan att jag godkänt ett abonnemang för D-vitamin. Når jag vill se godkännandet så kan dom inte få fram det. Dom forsätter att skicka D-vitamin som dom fakturerar Jag kommer också att anmäla detta till KO. Lennart

Tommy F
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Sämsta företaget ever!!!! Svensk Hälsa/Nordiska Supplement är bara ute efter att lura folk. Beskriver ett månads abonnemang för 149kr, men skickar ett 2 månaders förbrukning varje månad och debiterar dubbelt. Du kommer sitta med D-vitaminer för 2 år efter 12 månader. Jag kommer dra dom till Konsumentverket och anmäla dom till ARN. Dom vägrar hjälpa till och få nöjda kunder. Låt er inte gå i fällan.

Lisbet L
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Jag har idag anmält Svensk Hälsa, Nordiska Supplement AB, till Konsumentverket eftersom jag blivit grundlurad. Jag erbjöds att pröva deras D-vitamin gratis. Enda villkoret var att jag efter ett tag skulle fylla i en enkät om produkten. Blev lovad att det inte skulle övergå till automatiskt abonnemang. 1april !! kom ett SMS med länk till enkäten. Jag svarade på frågorna och skrev att jag absolut inte ville ha fler försändelser. I går kom en faktura på nya leveranser. Har haft kontakt med kundtjänst i dag. Blev mycket otrevligt...

Ulf L
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Ett blufföretag som via telefon skickar gratisprover för test utan krav på fortsättning, fortsätter sedan med leveranser man aldrig sagt ja till kombinerat med försåtliga SMS-länkar på mobilen, säkert allt för att lura äldre. Ulf L

Lars R
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Ett MYCKET oseriöst företag, sa NEJ både muntligt och Skriftligt, trots det kommer burk på burk till hutlösa priser. Var i kontakt med en OTREVLIG person som rekommenderade att man ska " polisanmäla" företaget, skratt från denne. Det är dags att ta bort sån här skit från marknaden NU !

Eva Lise-Lott R
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Akta er för detta företag. Lurar på dig vitaminer med dyra abonnemang som dom hävdar att du skrivit på. Dom skickar ett sms och när du inte öppnar det innebär det att du sagt ja till ett abonnemang och får betala mycket pengar för skit. Varning varning

Rolf Wilhelm P
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Jag blev lurad av deras telefonförsäljning av D-vitamin. I telefon avtalade vi ett provpaket av deras vitamin för ett reapris. Fösäljaren läste upp vad vi kommit överens om och jag godkände det. För att bekräfta uppgörelsen skulle jag även signera uppgöelsen elektroniskt. Dessvärre lusläste jag inte denna utan signerade med bankid. Det visade sig då att jag tecknat avtal för tusenlappar. Jag har klagat hos Svensk hälsa med ringa framgång

THERESA E
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Det absolut värsta företag jag någonsin haft med att göra!! Dålig information, dålig service, noll förståelse för kunden och långa och dyra ”abonnemang” som till en början kunde sägas upp när som helst men sen började kosta tusenlappar! Kostar även 400 kr att ta sig ur abonnemanget i förtid! Rekommenderas INTE!!

Fredrik H
Skrev om Qv Svensk Hälsa AB

Hälsorutan är ett blufföretag som lurar gamla människor genom att påstå att de beställt produkter som de inte gjort.

linda s gillar detta